Tuusulan femmatori todella kallis

vähäiset löydöt

Siellä on aivan liikaa uutta tavaraa ollakseen aito kirpputori, sekä ammattilaisia, joilla viikosta toiseen samat tavarat.
Mutta menin tänään ostamaan tavallisia vaatteita lapsille. Mitkä hinnat. Hyvä jos paitaa sai alle kahdella eurolla, hyväkuntoisia housuja, olisin voinut maksaa 2-4 euroa, mutta suurin osa viittä ja kuutta euroa.
Sade- ja ulkoiluvaatteet kalliita, vaikka likaa, reikiä, ja käytön jälkiä löytyy.
Olenko minä pihi, vai onko ihmisillä hämärtynyt että tämä on vain kirppis, käytetyn tavaran ja vaatteen kierrätyspaikka, ei uuden tavaran kauppa.
Noita hintoja ennemmin käyn kyl Jumbossa shoppailemassa.

18

4808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kierrätyskö kunniaan? Ja hö...

      Olen kanssasi aivan samaa mieltä. En käy enää kirppareilla, koska kaupasta saa uudet vaatteet melkeinpä samaan hintaan. Alennusmyynneistä saan vaatteeni ja tavarani jopa edullisemmin kuin kirppareilta. Jos myyjät ihmettelee vielä, miksi tavara ei käy kaupaksi, nii pitäiskö tarkastaa hinnat ja muuttaa ne mielessään vielä markoiksi, niin kyllä syy siitä löytyy, jos ei ole mennyt tavara kaupaksi. Herätkää myyjät, ootte aika kahjoja eurohintojenne kanssa. 1 e=6 mk

      • ei asiaa kalliiseen

        En ymmärrä miksi myyjät laittavat niin kalliit hinnat vaatteisiin (ja muihinkin), Ne roikkuvat sitten vuosi tolkulla (samat myyjät) rekeissä,
        Pyytäisin käyttämään järkeä hinnoittelussa eikä tunteita. Ei paljon vaadittu.


      • pitäkööt roinansa
        ei asiaa kalliiseen kirjoitti:

        En ymmärrä miksi myyjät laittavat niin kalliit hinnat vaatteisiin (ja muihinkin), Ne roikkuvat sitten vuosi tolkulla (samat myyjät) rekeissä,
        Pyytäisin käyttämään järkeä hinnoittelussa eikä tunteita. Ei paljon vaadittu.

        kehottaisin niitä, jotka ei osaa myydä kirppiksillä, kantamaan ne roinat roskiin suoraan.


    • yleistä

      Olen huomannut että monet pyytävät ihan.. älyttömiä hintoja.. itselläni on tällä hetkellä lasten vaatteita myytävänä ja katsoin toisten hintoja.. toisella myyjällä oli lassien polvista ja pepusta kulunut jne.. 20e.. mulla virheetön lassie 10e.. tuolla 20e saa kaikista osta pois ja anttilan pimeet hinnat jne.. aleista ei välttämättä merkkiä olevan haalarin mutta kumminkin lämmittävän UUDEN.. huomannut olen tuon saman ilmiön.. onko tuo tuusula pelkkä lasten vai ihan normaali kirpputori??

      • euronen

        Tavallinen kirppari Femma on, ja paljon yleensä tavaraa. Edellisessä paikassa jatkuvat parkkiongelmat.


    • Edullisia löytöjä tehnyt

      Pandatorin kirpparilta on saanut ainakin hyvää tavaraa tosi edullisesti. Eiköhän se ole vähän paikasta, päivästä ja myyjistäkin kiinni.

      Itse olen tehnyt varsinaisia löytöjä esim. uudet hienot Cuccin merkkiaurinkolasit 4 eurolla. Ei kyllä lähde mistään Anttilasta sillä hinnalla.

      • Nimetön

        Nuo ostamasi lasit eivät varmasti ole aidot, koska kukaan ei uskaltaisi viedä kirpparille aitoja aurinkolaseja


    • sitä sun tätä ja vähän tuot...

      Kirppishintojen täytyy myös elää: ellei mene kaupaksi vitosella, niin lasketaan kolmeen ja ellei silläkään, niin kahteen euroon. Tällä tavoin olen myynyt vuosikaudet.

      Toisaalta kirppisloosien hinnat Uudellamaalla on nousseet huikeasti. Minulla oli hiljattain loosi viikon, käteen jäi hieman yli satanen ja yksittäisiä ostoksia siinä oli toistasataa. Hirveä homma se pito, en ota kyllä pitkään aikaan, jos ehkä koskaan enää.

    • Millielli

      Jokainenhan saa pyytää mitä haluaa ja markkinatilanne ratkaisee meneekö tuote kaupaksi vai ei.
      Kyllä myyjä huomaa pian jos on ylihinnoitellut ja kamat on viikon kuluttua myymättä,joten ole huoletta.
      Ei kenenkään ole pakko myydä 50 sentillä jos ei halua.

      On kyse myös siitä millä hinnalla on valmis luopumaan jostakin,eri asia on roina josta haluaa päästä eroon vaikka ilmaiseksi.

      Mutta eläköön kirppari, vapaa hinnoittelu ja tinkiminen! Sinulle suosittelen kirppareita missä on myyjät paikalla.

      • se jolle vastasit

        Olen ostanut ja myynyt elämäni varrella kaikenlaisilla kirppiksillä ja eri puolella maata.

        Jäykkä hinnoittelu, jota ei tarkisteta kesken "kauden" kertoo jäykästä luonteesta.

        Siinäs sitten korjailette pois niitä tuotteita, joita ette ole saaneet myydyksi. Minulla on tavoitteena päästä eroon ylimääräisestä romppeesta, kirppis ei ole elinkeino,vaan harrastus. Monesti siitä ei käytännössä jää mitään käteen, kun laskee bensakulut yms, koska tietenkin myyn paikkaunnilla, joilla käy asiakkaita.


      • Anonyymi

        Pitää ottaa huomioon pöytämaksut. Itse möin kuukauden hyviä tuotteita ja kuukauden lopussa jäi 2e voittoa. Ei kannata myydä euron ja 50c tuotteita jos meinaa saada edes pöytämaksua. Bensat ja työmäärä myös menoja.


    • Euronen

      Femmatorilla kallista jo silloin kun sijaitsi Keravalla.

    • Pettynyt myyjä

      En voi suositella Tuusulan Femmatoria, myy13tävät tavarat "Häviävät"

      • Kirjaa

        ylös mitä viet myytäväksi ja tarkista kun saat laput, etsi hinnattomien paikasta, kiertele jos ovat väärällä pöydällä. Tässä muutama vinkki jotka ovat auttaneet ainakin minua jos myytävä' tavaraa on "hävinnýt".


    • femmiss

      laittakaa hälyjä muutama se auttaa..yhtälailla muuallakin varastetaan..ei kandee yleistää!älkää pistäkö sumeita hintoja niin ei pöllitä !femmatorilla laatukin hyvää :) vaikka hinnat olisi korkeat..olen tehnyt löytöjä paljon!pitäisi pöytä ottaa joku viikko..kertynyt liikaa tavaraa nurkkiin..

    • kyllä on !:!:

      Elinkeinosta sen verran.Monet ahneet,vanhat eläkeläist..kyllä ovat ahneita.joka ilta vahtivat kaikki hyvät ja halvat.lelutkin.kuola valuu.kun juoksevat.vaihdon aikaan.osaakohan ne edes hävetä.sairaan näköistä.tuo ahneus.YLI MIELISIÄ.aina samat.

    • missä on oma tunto?:

      VOI.VOI.Femmiksellä sama joppari lauma..HETI VIE KAIKKI HYVÄT:EDULLESET.Osa katraasta seikkailee kaikki lähi alueen kirppikset ronkkimassa..vaihto aikaan.kelpaa halvat lasten vaatteetkin,lelut.kaikki,mikä on edullista.Mikä ei ole hyvä asia oikeasti tarvitsiolle.köyhille ,ja lapsille..Joparien RÖYHKEYS.hämmästyttää.

    • Anonyymi

      Jobbarit ovat pilanneet monta hyvää kirpparia. Valitettava ilmiö.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe