Mikä paras perintätoimisto?

hinata/laatu

Mikä hinta&laatu suhteeltaan paras perintätoimisto? Jotain huhuja olen kuullut että mikä on hyvä, mutta kallis ja sitten halvimmista olen kuullut että ne ei saa mitään aikaan.
Kertokaa kokemuksia mikä olisi hyvä ja edullinen muutamien pällinaamojen suhteen. Satavia ei ole paljoa, joten en viitsi niistä liikaa kustannuksia maksaa perintätoimistollekaan.

113

19361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bisnes-Hermanni

Yritystaipaleen alkuaikoina käytin paikallisia edullisia perintä/tili-toimistoja.Laihoin tuloksin..

Sitten vaihdoin isompaan...nimeä mainitsematta.
      Sen olen huomannut että ison kansainvälisen perintätoimiston nimikin jo säikäyttää osan vetkuttelijoista..
      Muutenkin hommat etenee kaavan mukaan tehokkaasti. Sille ei sitten mitään voi jos "asiakas" on todella rahaton..

Itse hekottelin kun tässä tuli muutama viikko sitten MOT-ohjelma perintätoimistojen "ylisuurista" kuluista ja "kovista" toimista.

Taisi olla oikeasti ilmainen ja hyvä mainos yrittäjien suuntaan...paljonkohan tuli lisää asiakkaita ??

Mikä v tätä yhteiskuntaa vaivaa kun perinnästä ja perijöistä yritetään tehdä rikollisia
      ??

Jos joku on mulle pystyssä 3000 € sellaeisesta tavarasta josta itse olen maksanut 2800 € ja se jää "auringon laskuun" niin se on minun mielestäni VARKAUS eikä mikään maksuhäiriö...

• diipa daapa

>>Jos joku on mulle pystyssä 3000 € sellaeisesta tavarasta josta itse olen maksanut 2800 € ja se jää "auringon laskuun" niin se on minun mielestäni VARKAUS eikä mikään maksuhäiriö...

Kannattaa varmaan nostaa vähän hintoja!

• Bisness Hermanni
        diipa daapa kirjoitti:

>>Jos joku on mulle pystyssä 3000 € sellaeisesta tavarasta josta itse olen maksanut 2800 € ja se jää "auringon laskuun" niin se on minun mielestäni VARKAUS eikä mikään maksuhäiriö...

Kannattaa varmaan nostaa vähän hintoja!

Tuo oli vain esimerkki mutta kyllä monestikin totta nykyajan kilpailussa...

Esimerkin pointti on se että JOKU eli yrittäjä/perinnän toimeksiantaja ON JO MAKSANUT ITSE sen 2800 €...

Kate on "ilmaa" oli se sitten 5 taikka 50 ...

• Jepulis_

Totta on myös se, että vaikka yrittäjä on maksanut sen 2800 euroa ko tuotteesta on hänen vielä maksettava perintäpalkkiot perintäfirmalle. Välistä se kate voi olla noinkin pieni, mutta ei tosiaan mitään väliä onko kate 2, 20, 200, 2000 euroa, jos se jää saamatta.

Olen myös samaa mieltä, että kyseessä on varkaus jos laskua ei maksa, jos tuotteet on saatu, ostettu, tilattu.

• Anonyymi
        Bisness Hermanni kirjoitti:

Esimerkin pointti on se että JOKU eli yrittäjä/perinnän toimeksiantaja ON JO MAKSANUT ITSE sen 2800 €...

Laihian lakia
        Suomen tyhmä kansa ei ymmärrä että oppositio kääntää kauppiaiden ahneuden hallituksen syyksi

Kokoomus politiikaa on yritysten maksimi voiton tavoittelu joka kylläkin muodostuu työtä tekevän luokan maksettavaksi
        Ihmettelen kun kansa äänestää kokoomusta mutta samaan omaa ei kokoomus politiikka miellytä

Äänestäkää kokomusta saatte ilmaista sähköä ja ruokaa ja bensaa
        Kauppiaat kokoomuslaisa ja nehän myy ilmaieksi kuten nytkin

Oikeistohallitukset keksineet pörssi sähkön

Kun kapitalisti teienaa ja rikstuu niin työläinen köyhtyy

Jos et ole oikea rikas kokoomuslainen loinen miksi äänestä siten kokoomusta

Jos omaisuutesi on alle miljoonan en näe syytä äänestää kokoomusta

Äänestä sdp

• Anonyymi

päätettiin yrittäjäporukassa boikotoida turkulaista perintäfirmaa, kun saatiin heikkoa palvelua

• Anonyymi
        Bisness Hermanni kirjoitti:

KTI-Laskutuksesta huonoja kokemuksia. Eivät palvele asiakkaita tasa-arvoisesti

• Steffen

Suurin osa ainakin noista isoista laskuttaa aivan älyttömiä summia. Tuloksista sen sijaan on vähemmän taetta. Joka tapauksessa, älyttömän kallista lystiä se on.

• perikään

Eikös ne perikään niitä kuluja perittävältä? Luulin ettei toimeksiantajalle tule perinnästä kuluja, vaan perittävälle!
        Vai onkohan näissäkin käytännöissä eroja...?

• rahastaa kaikilta
        perikään kirjoitti:

Eikös ne perikään niitä kuluja perittävältä? Luulin ettei toimeksiantajalle tule perinnästä kuluja, vaan perittävälle!
        Vai onkohan näissäkin käytännöissä eroja...?

Yritykset maksaa perintätoimistojen palveluista ja perittäviltä asiakkailta veloitetaan perintäkulut.. Eikös olekkin reilua.

• oletmukaasiantuntija

Joo, mutta perintäkulut on alv-vähennyskelposia KOKONAISUUDESSAAN

• Vähän kokemusta

itsellä kokemusta yhdestä isosta perintä firmasta.
      Muutamia toimeksiantoja olen antanut heille ja hyvin ovat saanneet perittyä selvissä tapauksissa.

Yksi vähän isompi juttu oli jota eivät saaneet perittyä normaali perinnällä, vaan oikeuteen olisi pitänyt mennä. Itse puhallisin siinä vaiheessa jutun poikki, koska arvion että summa ei ollut niin iso että oikeuteen kannattaa lähteä sekä todistaminen olisi ollut todella haastava.

Muistaakseni kun tarjouksia kyselin perintätoimistoilta ja kenen kanssa tein sopimuksen niin itselle ei tule perimisistä kuluja vaan jokin noin alle 100 € vuosimaksu.
      Eli asiakas kuka on laskun jättänyt maksamatta maksaa perintäkulut.

• Yrittäjä myös

Aktiv kapitalia. Olen muutaman kerran joutunut käyttämään perintätoimiston palvelua ja tämä toimisto ei veloita yrittäjältä mitään perinnästä. Kaikki kulut siirtyvät perittävän maksettavaksi.

• Aloittaja

Kiitos vastanneille, tuo Aktiv Kapital kuulosti hyvältä jos ei tule mitään kuluja yritykselle. Tällöin voi periä pienempiäkin summia maksamattomilta asiakkailta.

• kuitenkin
        Aloittaja kirjoitti:

Kiitos vastanneille, tuo Aktiv Kapital kuulosti hyvältä jos ei tule mitään kuluja yritykselle. Tällöin voi periä pienempiäkin summia maksamattomilta asiakkailta.

se sopimusehdoista miten käy jos Aktiv Kapital ei saa rahojaan perittäviltä. Sillä voi käydä silleen et silloin joudut maksamaan kulut perintätoimistolle takaisin jos perittävä ei niitä maksa.

Juuri tämän vuoksi pienten velkojen perimisessä on aina intressisuhde riski ja jos palvelu on tilattu vielä netin kautta ja toimitettu kotiin niin riski on todella suuri..

• 6843212
        kuitenkin kirjoitti:

se sopimusehdoista miten käy jos Aktiv Kapital ei saa rahojaan perittäviltä. Sillä voi käydä silleen et silloin joudut maksamaan kulut perintätoimistolle takaisin jos perittävä ei niitä maksa.

Juuri tämän vuoksi pienten velkojen perimisessä on aina intressisuhde riski ja jos palvelu on tilattu vielä netin kautta ja toimitettu kotiin niin riski on todella suuri..

Suosittelen Laihian Laki nimistä perintätoimistoa!!!

TODELLA ripeää toimintaa ja ilmeisesti homma on hallussa, kun rahat tuli parin viikon sisällä siitä kun perintätoimeksiannon pistin. Toimii.

Ja noilla hyvä periaate: jos ei tulosta ei kuluja. Eli jos eivät onnistu perinnässä, niin maksavat koko lystin omasta pussista. Pistää moinen systeemi hieman vipinää tohon perintään.!

• Kantapään kautta
        6843212 kirjoitti:

TODELLA ripeää toimintaa ja ilmeisesti homma on hallussa, kun rahat tuli parin viikon sisällä siitä kun perintätoimeksiannon pistin. Toimii.

Ja noilla hyvä periaate: jos ei tulosta ei kuluja. Eli jos eivät onnistu perinnässä, niin maksavat koko lystin omasta pussista. Pistää moinen systeemi hieman vipinää tohon perintään.!

Tämän perintätoimiston periaate on, että yritys laskuttaa asiakkaalta perusmaksun palvelun käytöstä ja jos perittävät summat ovat alle 200€ vaikka niitä olisi yksittäisiä suurinkin määrä niin Intrumille on tuottoisampaa "olla perivinään" ja sitten ilmoittaa toimeksiantajalle, että "sori vaan, ei saatu perittyä". Tällöin Intrum laskuttaa perintäyritykset toimeksiantajaltaan ja saa enemmän rahaa kuin perinnän onnistumisesta. Miksi siis edes yrittää periä. Hieman itseäni kyllä epäilyttää onko tämä edes laillista.

Omalla firmallani perinnän onnistumisprosentti on Intrumilla parhaimmillaan noin 10% ja nekin vain noita yli 200€ laskuja, koska niistä Intrum saa enemmän rahaa kun perintä onnistuu. Että kannattaa miettiä vielä toista kertaa minkä perintätoimiston valitsee jos siinä on oman firmankin rahaa kiinni.

• velkoja
        6843212 kirjoitti:

Ihme, että joku haukkuu, varmaanki ollut velallisena ja joutunut heidän kynsiin.

• wwwwweewe

Laihian-Laki Oy on epämääräinen perintätoimisto. Et voi ikinä tietää mitää vaatii velkoajalta tai velalliselta, tai saatko perittyjä rahoja ajoissa tai ikinä itsellesi. Suosittelen suuria toimistoja kuten Intrum jne. Osaavat homman ja hoitavat perinnän tarvittaessa ulosottokelpoiseksi saakka.

• eeeeeeeeeeeaa

pakko vastata tohon edelliseen.

Kokeilin tota laihialaista (laihian laki) ja tuli rahat haipakkaan. Asiakas ei enää edes vastannut mulle, mutta Laille sitten vastasi ja maksoi. käytän kyllä ite lakia ens kerrallakin.

• pienyrittäjä2010
        eeeeeeeeeeeaa kirjoitti:

pakko vastata tohon edelliseen.

Kokeilin tota laihialaista (laihian laki) ja tuli rahat haipakkaan. Asiakas ei enää edes vastannut mulle, mutta Laille sitten vastasi ja maksoi. käytän kyllä ite lakia ens kerrallakin.

Suomen perintätoimisto Oy:lle. Ei kuluja yrittäjälle ja perintäprosessin voi keskeyttää kuluitta.
        Kokemuksesta voin sanoa että toimii. Ei tarvitse tehdä sopimuksia vaan laskukohtaisesti hoitavat toimeksiannot. http://www.suomenpt.fi/index.php

• menetetty asiakas
        pienyrittäjä2010 kirjoitti:

Suomen perintätoimisto Oy:lle. Ei kuluja yrittäjälle ja perintäprosessin voi keskeyttää kuluitta.
        Kokemuksesta voin sanoa että toimii. Ei tarvitse tehdä sopimuksia vaan laskukohtaisesti hoitavat toimeksiannot. http://www.suomenpt.fi/index.php

täysin persiistä oleva palvelu, en voi kyllä suositella!! maksaa joka asia mitä ikinä teetkin, olen käyttänyt itse palvelua ja asiakkaat on haukkunut minua siitä kun on suomen kallein perintä tmsto. jos haluat pitää asiakkaat niin en suosittele, joku muu tekee tämän asian paremmin!!!!!!!!!!!

• eki 2

Laihian Lakia vältän loppuun saakka.. jos ei tietoa niin kannattaa hieman selvitellä, toiminta ei täysin päivänvaloon sovellu omasta mielestäni..

• puupoju1

intrum justitia ja aktiv kapital ovat ainakin minulta saaneet aikoinaan velat perittyä. :)

ainoan saatavani olen antanut OK-perinnälle eikä kyllä tunnu tuloksia syntyvän.... vuosia jo peritty.

• Tyytyväinen velkoja

Laihian Laki Oy

Nyt on aihettaa antaa positiivista palautetta. Itse olin todella tyytyväinen Laihian Laki Oyn toimintaan. Vaikka perittävien laskujen summat olivat isoja ja velalliset yrittivät piileskellä loppuun saakka, sai tämä perintätoimisto rahat perittyä. Tilillemme perityt rahat ilmestyivät 2 päivän sisällä, eikä perinnästä aiheutunut muita kustannuksia kuin kohtuullinen provisio.
      Tiedän ainakin keltä pyytää apua näissä asioissa jatkossakin.
      Suosittelen.

• Just wondering

Lindorff on rahastamisen maailmanmestari!
      Röyhkeää touhua.
      Tietoja ei anneta, vaikka asiakas niitä pyytää ja kuluttaja-asiamieheni mukaan, asiakkaalla on oikeus saada erittely kerran vuodessa.

• -yrittaja-

Olen käyttänyt Lindorffia yli viiden vuoden ajan ilman että asiakkailta olisi tullut valituksia perinnän virheistä ja he hoitavat tarvittaessa perinnän käräjille asti kohtuullisin kustannuksin. Yksittäisen laskun oikeudellinen perintä lakiasiaintoimistossa ei sillä hinnalla onnistu, asianajotoimistosta puhumattakaan.

Meillä kaikki laskut menevät eräpäivän mentyä suoraan Lindorffille huomautuksesta perintään ja oikeudelliseen jos pääoma on sovitun suuruinen. Kun pelisäännöt ovat kaikille samat ja ne on laskussa mainittu, on luottotappioiden määrä suhteessa liikevaihtoon pieni.

Palvelusta en ole koskaan maksanut mitään vuosimaksuja, vain oikeudellisesta perinnästä ennakon joista suurin osa palautuu. Lisäksi jälkiperinnästä menee provikka.

• Rahat pois

Itsekkin olen joutunut taistelemaan velallisten kanssa eri perintätoimistoja apuna käyttäen. Tällä hetkellä käytössä on tuo laihialainen perintä. Vievät sellaiset tapaukset oikeuteen asti, joitten osalta ei oo mitään riitaista käynnissä ja ottavat niistä kulut omalle riskille. Olen ollut tyytyväinen tähän, koska niin usein on ollut tarvetta edetä oikeuteen asti.

• Tyytyväinen

Olen käyttänyt nyt vuoden verran Trust Perintää ja ollut todella tyytyväinen. Ei mitään kuluja tule minulle perintätehtävistä ja mikäli eivät saa rahoja asiakkaalta eivät laskuta myöskään minua heidän työstään. Seuraavaksi olen ajatellut siirtää laskuni suoraan heidän laskutuspalveluun, josta ne sitten siirtyvät kulutta heidän perintään jos asiakas ei maksa.

• Työllistän 20henk

Meidän yhtiö kyllästyi aina vaan piteneviin maksuehtovaatimuksiin samoin maksuviiveisiin ja haluttiin kassa kiertämään. Ennen käytettiin perintätoimistoa, mutta päädyttiin syksyllä käyttämään kotimaista Rahoittamo Oy:n laskurahoitusta jossa saadaan rahat heti laskutushetkellä erittin kilpailukykiseen hintaan (verrattuna käteisalennukseen). He hoitavat tarvittaessa huomautuksen ja perinnän ihan loppuun asti ja homma toimii kaikin puolin mallikkaasti. Välillä tuntuu, että ovatko 24/7 töissä kun viesteihin vastataan jopa keskellä yötä muutamassa minuutissa henkilökohtaisesti!

Kirjanpidollisestikin laskurahoitus on kätevää, kun laskujen myyti ei lisää velkaa vaan rahat on heti kassassa. 10

• lainaajajaakko
    • masalainaa

Perintätoimisto Pakote

• Ottapat

Minä käytän omaa perintätoimistoa.Saatavat olen saanut.Joskus on mennyt vuosi tai kaksi.Mutta rahat olen ottanut .Kuluja ja korkoja en voi yksityihenkilönä periä.Mutta muuten omat rahani otan.Sosiaaliseen mediaan kirjoittelen näistä henkilöistä ja firmoista.Ja silleen että nimi näkyy.Saavat erinomaista mainosta.

• on.toiminut

Tehoperintä Oy:tä olemme käyttäneet muutaman vuoden. Palvelu on henkilökohtaista ja aina on perintä onnistunut. Firmamme on PK-yhtiö, pieni perintätoimisto sopii meille hyvin.

• OutiP

Kokemuksia on kyllä vähän, olemme vain kerran joutuneet turvautumaan perintätoimiston palveluihin ja se onnistui ainakin hyvin. Käytimme suomen oikeudellinen perintä nimistä yritystä. Aluksi piti palvelusta maksaa, mutta saimme sen rahan takaisin.

• ex-kauppias

Ecuperintä Oulu. Ehdottomasti hyvä firma.

• Epäselvää

Duma,se perii perintätoimistot..

• Yrittäjäsakari

Oho, lindorff ja Intrum justitia yhdistyy. Harmillisen yksitoikkoinen markkina ja yrittäjävetoiset firmat vähissä. www.pappila-penkkala.fi ainoita valopilkkuja..

• Yrittäjäsakari
    • kokemuksia2

Suomen Perintätoimisto Oy - Itsellä vain hyviä kokemuksia. Hoitavat tavallisten laskujen perinnän lisäksi myös esimerkiksi vuokran perintää ja saan tarkistettua vuokralaisen luottotiedotkin halvalla. On käsittääkseni myös yrittäjävetoinen ja siten myös kotimainen toimija:. https://www.suomenpt.fi/

• Käytän_jatkossakin

B. PLAN OY! Asiakaspalvelu erinomaista ja osaavaa ja toiminta todella tehokasta. Hoitavat myös vuokra ja vastikesaatavien perintää ja pitävät asiakkaan ajantasalla siitä missä mennään. Eivätkä veloita mitään kuukausi/vuosimaksuja! Minulla pelkästään hyviä kokemuksia tästä, suosittelen lämpimästi.

• patex
    • Anonyymi

Laatua Ei oo Poliitikkojen Antama Valtakirja nimet esiin Mitään ei tee välistävetäjillä oikeusLaitoksen päätöksellä perintä tapahtuu nekään Ei ota totuutta selville Perintätoimistojen kautta pestään rahaa

• Anonyymi

Vanha ketju, mutta kerrotaan tässä yhdestä kokeilusta. Ollaan pääsääntöisesti käytetty pitkään näitä tunnettuja markkinajohtajia, joskus sitten pienempiä, jotka hoitavat myös riita-asioita ja käyty sitten oikeuden kautta hakemassa saatavia.

Perintätoimisto Ykkös Perintä, älä käytä. Mainostavat "maksutonta perintää". Ihan alkuun, käyttävät aivan järjettömiä perintäkuluja asiakkailla. Tarkoittaa käytännössä sitä, että jos on asiakassuhde ollut aiemmin perittävään, perinnän jälkeen ei varmasti ole.

Ykkös Perintä ei millään lailla tarkista perittäviä saatavia, joten pienetkin virheet perittävissä tulee perijän maksettaviksi, ja nuo kulut ovat helposti satoja euroja per lasku.

Asiakaspalvelu on varsin heikko, ilmeisesti nuori / uusi yrittäjä markkinoilla, kokemusta ja osaamista puuttuu. En haluaisi olla näin tympeän perintätoimiston perittävänä. Itselleni tämä oli aivan uusi kokemus, perintätoimistoissakin on näköjään isoja eroja, varsinkin kustannuksissa ja tyylilajissa.

• Anonyymi

Ok perintä ainakin paskoo palvelua.

• Anonyymi

Minullekin tuli Ykkös Perinnältä kirje ja perintäkulut siinä oli 40 euroa. Olin laskun maksanut ja muistutuskulut samana päivänä kun kirjeen päiväys.

No sähköposti sitten perintäfirmaan ja sieltä luvattiin palata pian asiaan. Vielä samana päivänä tuli sitten vastaus että ei tarvitse maksaa kuluja. Toimeksiantaja oli kuulemma perunut perinnän kun omansa saanut pois.

Ei tuosta pahaa sanottavaa kun lasku oltiin maksettu loman takia kuukausi myöhässä. Kyllä näiden perintätoimistojen kanssa voi neuvotella jos ei lähde herne nenässä-asenteella. Ja kyllä näitä "maksan ensi viikolla" tyyppejä riittää niin että ei minullakaan ole aikaa soitella ja kinua maksujen perään että perintään ne mieluummin annan hoidettavaksi.

• Anonyymi

Ykkös Perintä oli ainakin ilmainen kun soitin ja kysyin. Olen aiemmin ollut heidän perittävänään, niin mielenkiinnosta kysyin. Noita laskuja tuntuu kertyvän itselläkin mihin ei saa maksua niin voisi harkita sinne niitä perintään laittaa.

Asiakaspalvelu oli ihan asiallinen ja vastattiin niihin mitä kysyin ja että maallikkona ymmärsin ja ihan mukavalta vaikutti ainakin tämä sälli joka vastaili puhelimeen.

Tosin oikeuteen asti jos menee niin Ykkös Perintä veloittaa haastemaksua ym. viranomaislisää myös toimeksiantajalta, eli ei kyllä enää siinä vaiheessa ihan ilmainen ole tämäkään.

Ykkös perintä on suomalainen yritys ja ainakin nettisivujen mukaan 94% perinnästä onnistuu. Vaikka arvio olisi laskettu hyvänä päivänä kuten markkinointimiehet sen aina tekevät, niin kyllä tuo varmasti tehokkaampi on kuin nämä ruotsalaiset ja norjalaiset isommat firmat jotka suoltavat päivittäin tuhansia perintäkirjeitä automaatista ulos ja rahat pois suomalaisilta.

Ei nuo isommat firmat ainakaan yhtään paremmin tietoja tarkista. Meidän postilokeroon tulee edelleen Intrumilta ja Svealta kirjeitä edelliselle postilokeron haltijalle vaikka meillä ollut lokero jo kohta kaksi vuotta.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä. En käytä enää koskaan enkä suosittele kenellekään. Toimii aivan toisin kuin alunperin sovitaan. Rahan ahne.

• Anonyymi

Juurikin näin! Ei ole ukkelilla homma hallussa,ei edes vähäisimmässä määrin.Ei edes osaa periä oikea tahoa,eikä edes syvenny ennalta tietoihon. Asiakaspalvelu alaarvoisuuden alapuolella!!

• Anonyymi

Totta. Ykkös Perintä / Paavo Lehtinen. Älä käytä.

• Anonyymi

Ykkösperinnän sivuilla on maksuton, jos on yritysten välisestä liikenteestä kyse.
        Muuten on kulut, jotka näkyvät nettisivuilla. Juha

• Anonyymi

Sama kokemus: älä käytä. Perii kulut sekä velkojalta että velalliselta. Huono asiantuntemus ja palvelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullekin tuli Ykkös Perinnältä kirje ja perintäkulut siinä oli 40 euroa. Olin laskun maksanut ja muistutuskulut samana päivänä kun kirjeen päiväys.

No sähköposti sitten perintäfirmaan ja sieltä luvattiin palata pian asiaan. Vielä samana päivänä tuli sitten vastaus että ei tarvitse maksaa kuluja. Toimeksiantaja oli kuulemma perunut perinnän kun omansa saanut pois.

Ei tuosta pahaa sanottavaa kun lasku oltiin maksettu loman takia kuukausi myöhässä. Kyllä näiden perintätoimistojen kanssa voi neuvotella jos ei lähde herne nenässä-asenteella. Ja kyllä näitä "maksan ensi viikolla" tyyppejä riittää niin että ei minullakaan ole aikaa soitella ja kinua maksujen perään että perintään ne mieluummin annan hoidettavaksi.

Tahti siellä Ykkösperinnässä ilmeisesti muuttunut vuosien saatossa. Pakko valittaa palvrlusta aville, jos edes on rekisteröity perintätoimisto. Samojen kulujen periminen molemmilta osapuolilta on törkeää.

• Sinulta unohtui anonyymiin kirjelmääsi tarkistaa faktat, joten nostan tähän muutamia

Laissa saatavien perinnästä on perintäkuluista säädetty seuraavaa:

Alle 500 euron saatava 50 euroa + 12 euroa toisesta kirjeestä

Alle 2 500 euron saatava 70 euroa + 12 euroa toisesta kirjeestä

Alle 10 000 euron saatava 90 euroa + 12 euroa toisesta kirjeestä

Yli 10 000 euron saatava 110 euroa + 12 euroa toisesta kirjeestä

Näitä toki myös Ykkös Perintä noudattaa.

Saatavien tarkistaminen:

YP tarkistaa saapuvat toimeksiannot ja pyytää kyllä varmasti lisätietoja jos mikään on epäselvää.

Vaikka Ykkös Perinnän tiimi yltääkin myös hämmästyttäviin suorituksiin, niin eivät he selvännäkijöitä ole. Mikäli toimeksiantajalla on laskullaan väärä hinta tai kappalemäärä, on kyseessä toimeksiantajan virhe, ei perintätoimiston.

Sanktio väärästä toimeksiannosta:

Kyllä, jos teet YP:lle toimeksiannon joka perutaan, koska antamasi tiedot eivät pitäneetkään paikkaansa, joudut maksamaan kuluja. Toimeksiantoa tehdessä olet saanut tästä tiedon, joten kyllä... ankaraa on, mutta oikeudenmukaista

• Anonyymi kirjoitti:

Sama kokemus: älä käytä. Perii kulut sekä velkojalta että velalliselta. Huono asiantuntemus ja palvelu.

Ei ,vaan YP perii kulut siltä joka on maksuvelvollinen. On vain tosiasia että et voi miellyttää kaikkia ja olla tehokas velanperijä. Oikeudenmukainen ja tehokas sen sijaan voit olla samaan aikaan

• Anonyymi kirjoitti:

Tahti siellä Ykkösperinnässä ilmeisesti muuttunut vuosien saatossa. Pakko valittaa palvrlusta aville, jos edes on rekisteröity perintätoimisto. Samojen kulujen periminen molemmilta osapuolilta on törkeää.

Jos perintä menee riitaiseksi, niin se joka häviää on useimmiten jälkeen päin hieman katkera. Et pysty samanaikaisesti perimään tehokkaasti ja miellytämään kaikkia

• Anonyymi kirjoitti:

YP ei peri samoja kuluja useammalta kun yhdeltä osapuolelta. Joskus se jolla maksuvelvollisuus lain mukaan on ja toki YP vaatii silloin maksun, ei luonnollisesti ole tyytyväinen lopputulemaan.

• YPtimetopay kirjoitti:

Jos perintä menee riitaiseksi, niin se joka häviää on useimmiten jälkeen päin hieman katkera. Et pysty samanaikaisesti perimään tehokkaasti ja miellytämään kaikkia

*miellyttämään

• Sinulta unohtui anonyymiin kirjelmääsi tarkistaa faktat, joten nostan tähän muutamia

Laissa saatavien perinnästä on perintäkuluista säädetty seuraavaa:

Alle 500 euron saatava 50 euroa + 12 euroa toisesta kirjeestä

Alle 2 500 euron saatava 70 euroa + 12 euroa toisesta kirjeestä

Alle 10 000 euron saatava 90 euroa + 12 euroa toisesta kirjeestä

Yli 10 000 euron saatava 110 euroa + 12 euroa toisesta kirjeestä

Näitä toki myös Ykkös Perintä noudattaa.

Saatavien tarkistaminen:

YP tarkistaa saapuvat toimeksiannot ja pyytää kyllä varmasti lisätietoja jos mikään on epäselvää.

Vaikka Ykkös Perinnän tiimi yltääkin myös hämmästyttäviin suorituksiin, niin eivät he selvännäkijöitä ole. Mikäli toimeksiantajalla on laskullaan väärä hinta tai kappalemäärä, on kyseessä toimeksiantajan virhe, ei perintätoimiston.

Sanktio väärästä toimeksiannosta:

Kyllä, jos teet YP:lle toimeksiannon joka perutaan, koska antamasi tiedot eivät pitäneetkään paikkaansa, joudut maksamaan kuluja. Toimeksiantoa tehdessä olet saanut tästä tiedon, joten kyllä... ankaraa on, mutta oikeudenmukaista

• Anonyymi

Olen saanut kirje Ykkös Perintä ja ne hoidettiin asiat hyvin.sovitiin maksusuunnitelma ja oli hyvä palvelu.
      Kaikki perintätoimistot on inhottava mutta, en pysty sano mitä paha.
      Mä Yritän nyt hoita laskut ettei mennä perintä….
      Halvempi näin…🙄

• Anonyymi

Suosittelen Bandidosin tai Cannonballin palveluja. 100% onnistumistakuu!

• Anonyymi

Suosittelen tätä jos haluat että perintä tehdään mahdollisimman laittomasti.
      Suomen oikeudellinen perintä / haastehakemus.com on pelkkä vitsi. Suorittaa perintää täysin laittomasti ja miten sattuu. Tykkää itse itsestään googlessa ja esittelee verkkosivuilla asioita jotka oikeasti ovat aivan naurettavia. Kamalaa, että tälläisiä yrityksiä/yrittäjiä on vielä olemassa. Ilmeisesti mitään kontrollia siihen mitä kukin itsestään/firmastaan netissä kertoo ja esittää ei ole olemassa. Ole aina kriittinen tämän firman tekemiin väitteisiin, ovat kuitenkin ihan hatusta heitettyjä...
      "Suomen Oikeudellinen Perintä on Suomen vanhin oikeudelliseen perintään erikoistunut yritys...." Lähde yrityksen omat verkkosivut 04/2022
      Daaah, kyseessä on vuonna 2002 perustettu toiminimi...
      Tää pulju on pelkkä vitsi ja tulee aina olemaan
      Kyseisen firman kautta voit suorittaa perintää sen enempää asiaa miettimättä, toki toiminta ei välttämättä ole se mitä laki säätää, eikä perintä toimi mutta ainakin saat sinäkin huonon maineen tuota yritystä käyttäessä.

• Anonyymi

KTI-Laskutuksella homma kusee

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Kun miettii näiden perintäfirmojen toimintamallia... yksinkertaistettuna rahastavat toisen yrityksen / yksityisasiakkaan hädällä. Pistää miettimään...

• Anonyymi

Eikä rahasta. Hoitavat petetyn yrittäjän puolesta laskun perintää. Ne ”hädänalaiset” ovat ostaneet jotain ja luvanneet maksaa ja jättäneet maksamatta. Olisivat voineet jättää ostamatta, jos on niin suuri hätä.

• Anonyymi

Maillä on jo vuosikausia käytetty Pihtiperintä -perintätoimistojen ketjuun kuuluvien toimistojen palveluita.
      Melkein kaikki perittävät on saatu noiden avulla kotiutettua. Joskus jotkin äkilliset kuolemantapaukset on estäneet, että kaikkia rahoja ei ole saatu.

• Anonyymi

Onhan se mukavaa olla Suomen suosituimman perintämiehen firmassa töissä.

Samalla on myöskin poliisin suosituimman pihtiperintäyhtiössä töissä...

Kyllä tulee rahat!

• Anonyymi
      • Anonyymi

rikollisten päämaja

• Anonyymi

Kierrä

• Anonyymi

Mikä tämän blogin sisältö on? Katkeruus ja vainoharhaisuus? Kannattaisi edes vähän enemmän kertoa, jos haluaa jotain kertoa. Tuosta ei käy ilmi mitään. Tehty kimpassa bisnestä ja se ei lähtenyt? Onko nuo tietomurrot jotain sellaisia, että muutkin jäsenet käyttänyt firman tunnuksia?
      Jos ajautuu riitoihin ”kaikkien kanssa”, niin kannattaa ensin analysoida omaa toimintaa.
      Tuosta näkyy muutama whatsapp-viesti, joissa toisen osapuolen vastaukset näyttävät fiksummilta, mutta aika vähän niitäkään näkyy.

• Anonyymi

Paras periätoimisto on virolaistunut venäläinen igorin ja maltsevin toimisto

• Anonyymi

Ei tässä kuule riidellä kaikkien kanssa. Syyllistät ihmistä riidanhaluiseksi, joka ei ole riidanhaluinen. Kannattaa kiinnittää huomiota itseesi, jos ei sovitteluehdotukset kelpaa.

"epävirallinen sovittelu" on tietomurtotekijöiden teksti. Ja vastaus on "EI". Epävirallinen sopimus ei kelpaa. Virallinen käy. Kyse kuitenkin rikoksista.

• Anonyymi

Samalla voi kysyä, mikä on ollut motiivi tehdä noin 2v tietomurtoja, kun kaiken olisi voinut käydä yhdellä empaattisella keskustella?

Lääkitys kunnossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä kuule riidellä kaikkien kanssa. Syyllistät ihmistä riidanhaluiseksi, joka ei ole riidanhaluinen. Kannattaa kiinnittää huomiota itseesi, jos ei sovitteluehdotukset kelpaa.

"epävirallinen sovittelu" on tietomurtotekijöiden teksti. Ja vastaus on "EI". Epävirallinen sopimus ei kelpaa. Virallinen käy. Kyse kuitenkin rikoksista.

Miksi silti olet riidoissa kymmenien ihmisten kanssa?
        ”En ole riidanhaluinen, pidän vain riitelystä, enkä anna periksi edes rahalla”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jassoo. Kenen tulkinta asiasta?

"En anna periksi edes rahalla"

Onko joku rahaa tyrkyttänyt? Ei oo näkynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain kumman syystä kun puhutaan sovittelusta niin homma tyssää TEIDÄN puolelta. Tuo on tietoisesti tehtyä kiristystä.

• Anonyymi

Hassun hauskaa noiden tyyppien toiminnassa on se, että eivät saatana edes puhelimeen uskalla vastata.

"Estän numerosi, koska olen niin lapsellinen, kun olisi haluttu puhua tietomurroista"

• Anonyymi

Ei tässä mitään satuja keksitä, siksi poliisi!

• Anonyymi

usutetaan ihmisiä yhden päälle vaikka itse syyllistynyt niin vakaviin rikoksiin, että vankilaan kuuluvat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

usutetaan ihmisiä yhden päälle vaikka itse syyllistynyt niin vakaviin rikoksiin, että vankilaan kuuluvat

Mutta vieläkään ei kukaan tiedä mitä on tapahtunut?
        Miten rikostutkinta etenee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllättävän moni tuntuu tietävän. Niin myös sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitettaisiin läjä nimiä tähän, mutta kas kun tulee kunnianloukkaussyytteitä semmoisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitettaisiin läjä nimiä tähän, mutta kas kun tulee kunnianloukkaussyytteitä semmoisesta.

Lahden suunnalla on tietoa tapahtuneesta. Kilautetaan sinne päin...

• Anonyymi

• Anonyymi

Joten pitää kysyä, onko pihtiperintä vielä voimissaan?

• Anonyymi

• Anonyymi

Yrittäjät ryhmässä yhteisen päätöksen perusteella olemme päättäneet boikotoida muutamia yrityksiä.

• Anonyymi

KtiLaskutusta kannattaa vältellä. Jotain hämärä hommia

• Anonyymi

Paljon hämäräbisneksiä tässä firmassa. Epärehellistä toimintaa !

• Anonyymi

Ei kannata tehdä yhteistyötä, tuhoa se yhteistyö

• Anonyymi

onko niitä hyviä?

• Anonyymi

ei mikään, hyviä ei ole

• Anonyymi

avot, hyviä ei ole

• Anonyymi

Turun perintätoimisto KTI on tullut tunnetuksi 4 vuoden hakkeroinneista.

Poliisi tutkii tapausta

• Anonyymi

👌

.

• Anonyymi

Käytä Thaimaalaisia, ne ei tunne sääliä. Homma toimii.

• Anonyymi

Kymmenyksistähän ei ole kyse vuosien myötä kuitenkaan. Firmaa voi vaihtaa kuin reikääntyneitä sukkia.

• Anonyymi

Ulosottovirasto lopettaa perinnän vasta sitte kun velka on kokonaan maksettu eipä meinaan takuulla pysty kukaan olemaan kakskytvuotta niin ettei ulosotto saa perittyä senttiäkään mikä on aikaraja jolloin muut ulosotot paitsi elatusmaksut vanhenee elatusmaksut kun vanhenee viiden vuoden välein tuon tiedän koska isäni sai elatusmaksut anteeksi kun siskoni täytti kakskytkolmevuotta muutoin ulosoton osalta olen kuullu uutisoinneista tuon kahdenkymmenen vuoden aikarajan ja toimii vain jos ulosotto ei saa senntiäkään perittyä mistään

• Anonyymi

Tein Laihian laille toimeksiannon 19.12.2023. Saa nähdä onnistuuko perintä ja kauanko se kestää?

• Anonyymi

Vaivaton laakereilla lepuuseen.

• Anonyymi

Ykkösperintä teki minulle niin, että kun lähetin perintään niin sopimusehdoissa on pitää olla lähettänyt lasku asiakkaalle. Kun asiakas väitti etten olisi lähettänyt laskua hän peri minulta todella suuret korvaukset. Olin toki lähettänyt asiakkaalle laskun postitse, mutta enhän pysynyt tätä mitenkään todistamaan. En suosittele yritystä.

• Anonyymi

KelmienTyöpaikkaInvaasio ja pihtiperintätoimet

Lähes 5 vuotta digiväkivaltaa

• Anonyymi

Ykkös Perintä. Jos olet yrittäjä, perintä on ilmainen kun perit toiselta jolla on ytunnus. Nämä kaverit eivät pikkuriitautukseen lopeta vaan jatkavat hamaan tappiin jos maksat haasteen lähettämisestä, eli ei enää ilmainen jos tarvitsee käräjäoikeudesta velka tuomio hakea.

Olen monta kertaa käyttänyt tätä samaa perintätoimistoa ja kerran jouduin itsekin heillä perinnän kohteeksi erään sattumuksen takia. Eivät paljon selityksiä kuuntele ja on kyllä velallisen tilanteeseen aika tyly meininki.

Iltalehdessä oli Ykkös Perinnän toimitusjohtajan haastattelu jokin aikaa sitten ja melko ankara toimintamalli tässä yhtiössä hänen mukaansa on. Vaikka ei suoraan sanonut, niin rivien välistä luin että kovat on heillä otteet.

Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      193
      2822
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2013
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1672
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1552
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      168
      1481
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      183
      1430
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1268
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1231
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1208
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1121
    Aihe