Lapuan Tk

Asiakas lapualla

Lapuan Tk:sta sen verran että eikö teillä ambulanssi kuskeilla oo muuta paikkaa norkoilla kuin Ensiapuhoitajien ilmottautumis paikka.siinä ne kököttää pöyrällä istuen niinku se ilmoitus pitääs tehä niille.menkää ny johonkin muualle jauhamaan asiootanne ja naureskelemaan..(Tarkoitan ensiapupolin ilmotus luukkua.)Siinä te p....le kökötätte ja naureskeletta kun joku tulee kertomaan vaivoistaan.ei se teille kuulu!!!!!!!! Ei se pöytä oo teitä varte tuotu siihen.istukaa muualla!!!!!

48

5179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielessäni

olen moitiskellut minäkin viedessäni sinne luukulle omaisiani.

• sairastellut

Olen kanssa ihmetellyt asioidessani kyseisessä pisteessä tuota pöydällä notkumista! Ei todellakaan ole hyvää asiakaspalvelua tollainen käyttäytyminen. Hyvä asia, henkilökuntaa saatavilla, mutta voisivat päivystää "eri tyylillä"

• kateudesta

Ei se teitä vaivannu edellisen ambulanssiyrittäjän aikana. Samoin se asia oli silloinkin !! Kyllä nämä ambulanssipoijat osaa käyttäytyä.

• Asiakas lapualla
        kateudesta kirjoitti:

Ei se teitä vaivannu edellisen ambulanssiyrittäjän aikana. Samoin se asia oli silloinkin !! Kyllä nämä ambulanssipoijat osaa käyttäytyä.

Juu ei oo todellakaan kysymys kateudesta!!!!!Mitä täs ny kadehtii?????OUTO...Kysymys on ampulanssi kuskien paikasta missä ne istuu ja naureskeloo kun joku tuloo kertoman vaivoistaa..ei missään tk:ssa ampulassi kuskit istu polin pöydällä utelemas mikä ketäkin vaivaa!!!!Menköön johonkin tauko tupaan istumaan!!!!!

• avustavat
        Asiakas lapualla kirjoitti:

Juu ei oo todellakaan kysymys kateudesta!!!!!Mitä täs ny kadehtii?????OUTO...Kysymys on ampulanssi kuskien paikasta missä ne istuu ja naureskeloo kun joku tuloo kertoman vaivoistaa..ei missään tk:ssa ampulassi kuskit istu polin pöydällä utelemas mikä ketäkin vaivaa!!!!Menköön johonkin tauko tupaan istumaan!!!!!

Älkää tuoko politiikkaan kaikkeen, olin menossa lääkärille, tarvittiin verenpaineen mittaus, kohteliaasti avustivat, mittasivat.

Hyvä henki menee tällä tavoin pilalle.

• vaihtunut
        kateudesta kirjoitti:

Onko Lapuan ambulanssiin tullut hiljattain uutta väkeä töihin? Aattelin vaan että vois olla vanha tuttu.

• Seliän takana puhujat

Kyllähän se näin on notta ei niitten tarviisi siinä pöyrällä norkoolla, mutta ei sunkaa tarviisi olla nuan saamatoon- voit ilimoottaa kohteliaastikin ko. henkilöölle jos haluat että ne poistuuvat huanehesta. Vähän enemmän suaraselekääsyyttä lapualaaset!

• mikäkö ongelma olikaan

Ai, mä oon luullu että kuskien pitää ajojen välillä nimenomaan olla apuna ensiavussa. Ainakin mun kokemuksen perusteella ne paikkaaloo loukannehia, tekee mittauksia jne... Se on sitten makuasia, pitääskö vain yhden hoitajan kerrallaan kuunnella oireet, ja sitten välittää viestiä eteenpäin "taukotupaan". Onhan niillä kaikilla vaitiolovelvollisuus.

• lisäksi
        mikäkö ongelma olikaan kirjoitti:

Ai, mä oon luullu että kuskien pitää ajojen välillä nimenomaan olla apuna ensiavussa. Ainakin mun kokemuksen perusteella ne paikkaaloo loukannehia, tekee mittauksia jne... Se on sitten makuasia, pitääskö vain yhden hoitajan kerrallaan kuunnella oireet, ja sitten välittää viestiä eteenpäin "taukotupaan". Onhan niillä kaikilla vaitiolovelvollisuus.

tarvitaan hienotunteisuutta ja käytöstapoja.

• poikia
        lisäksi kirjoitti:

tarvitaan hienotunteisuutta ja käytöstapoja.

Osaavat muuten käyttäytyä!!!

• parantamisenvaraa.
        poikia kirjoitti:

Osaavat muuten käyttäytyä!!!

Toivottavasti tämä keskustelu on jo mennyt tk:n tiedoksi.

• Hyviä
        parantamisenvaraa. kirjoitti:

Toivottavasti tämä keskustelu on jo mennyt tk:n tiedoksi.

Ajakaa te vai sitätaksia äläkää ainavai ruikutako

• näyttää kulkevan
        Hyviä kirjoitti:

Ajakaa te vai sitätaksia äläkää ainavai ruikutako

klimpiis, joko itte kuskiilla, tai sitten niiren kannattajilla, tästä jankutuksesta päätellen.

Jos joku on kokenu olonsa häiriintyneeksi sillä luukulla, niin sitten asia pitääs olla selevä.

• norkoilijat

Onko ne niitä pyromaaneja ?

• Ambulanssikuskit

Ei ne mitään pyromaaneja ole kuten palomiehet. sairaanhoitajan työtä ne tekee. ihan kuin kuka tahansa ylöjärveläinen nais-sairaanhoitaja.

• ne huonejärjestelyt

lapuan eapolilla päin persettä jopa kauhavallakin on toimivampi systeemi.

• elämän

kevät,,,,,taasko ambulansseista,meillä on hessiä tarvittu lähipiirissä ja todella kiitollisia ollaan hyvästä,nopeasta ja osaavasta avusta.KIITOS.......ne vaalit ne vaalit

• ne vaalit
        elämän kirjoitti:

kevät,,,,,taasko ambulansseista,meillä on hessiä tarvittu lähipiirissä ja todella kiitollisia ollaan hyvästä,nopeasta ja osaavasta avusta.KIITOS.......ne vaalit ne vaalit

Olis jo aika tunnustaa siinä ambulanssiasias jotta kokoomus astui kilpailuttamisinnossaan omaan paskaansa. On täekeämpääkin podittavaa nyt.

• saa myös

internetistä, ettei tarvi siellä tk:ssa hävetä..

• minä vaan

Tilanahtaus varmasti syynä siihen,että hoitava henkilöstö parveilee siinä kopissa. Ei kait muuta paikkaa ole. Näin ihan rakentavasti oon sitä mieltä, että potilaana tosi kurja mennä ilmoittautumaan siihen koppiin, kun tosiaan väkiä on ku pipoa vahtaamassa. En piittaa hesseistä ja takseista, enkä oo niissä asioissa kummankaan puolella, mutta voisiko asialle toisiaan tehdä jotain?

• suoja?

Hyvä, että tämä asia on otettu esille. Minäkin olen useasti ollut tosi vaivaantunut samassa paikassa. Pitäisi nopeasti selvittää, onkohan tilanne edes yksityisyyden suojan kanssa ristiriidassa.

• hyvää syksyä
        suoja? kirjoitti:

Hyvä, että tämä asia on otettu esille. Minäkin olen useasti ollut tosi vaivaantunut samassa paikassa. Pitäisi nopeasti selvittää, onkohan tilanne edes yksityisyyden suojan kanssa ristiriidassa.

vrt. yksityisyydensuoja vs vaitiolovelvollisuus
        terveydenhuoltohenkilöstö

• ihimisillä
        hyvää syksyä kirjoitti:

vrt. yksityisyydensuoja vs vaitiolovelvollisuus
        terveydenhuoltohenkilöstö

Mun käsittääkseni siinä hessin sopimuksessa seisoo notta niiren PITÄÄ olla terveyskeskuksessa tiettyinä aikoina auttamassa/päivystämässä. Ihan yhtä hyvin ne osaa kirjata potilaita sisään ja mittailla paineita yms. jos "oikialla hoitajalla" on kiirus

• vaitiolovelevollisia
        suoja? kirjoitti:

Meinaakko jotta siinä toisella ilimoottautumisluukuulla yksisyyssuaja on paremi??

• Yrjö66

Ainakaan ketään iltaasin että siellä voi istua.Ei joka asiaan tartte olla omia tiloja.

• vaalit

nyt voi ratsastaa tkn asioilla.

• Lapualaanen minäkin

Hyvin ambulanssikuskit hommansa hoitavat, monesti olen heiltä avun saanut. Esim. pistoksia kun tarvitsee, tuntuu ettei talon hoitajat ehdi sellaisiin paneutua. Kaikilla heillä on vaitiolovelvollisuus, joten mitä sitä vaivojansa häpee. Kaikilla niitä on.

• ainakaan

halua, että kaikenlaiset norkoilijat vierellä killittää korvat pitkällä kun vaivojani valittelen. Sitäpaitsi en ollenkaan olisi niin varma siitä vaitiolovelvollisuudestakaan, koska olen itse saanut kulla yhtä sun toista sairaanhoitajienkin suusta pikku sievissä tunnelmissa. Sellaista, mitä en olisi halunnutkaan kuulla.

• potilastietoihin
        ainakaan kirjoitti:

halua, että kaikenlaiset norkoilijat vierellä killittää korvat pitkällä kun vaivojani valittelen. Sitäpaitsi en ollenkaan olisi niin varma siitä vaitiolovelvollisuudestakaan, koska olen itse saanut kulla yhtä sun toista sairaanhoitajienkin suusta pikku sievissä tunnelmissa. Sellaista, mitä en olisi halunnutkaan kuulla.

Olisikin mielenkiintoista tietää kenellä kaikilla on oikeudet katsella potilastietoja. Suotta siinä sitten häpeilee jos potilaskertomus on muutenkin saatavilla. Oma työni vaitiolovelvollisuutta vaativaa, eikä ihmisten tiedoista puhuta muuta kuin työtehtäviin kuuluvien asioiden takia. Asiakas on asiakas hoitotyössäkin ja kukin haluaa hyvin työnsä hoitaa.

• että...
        ainakaan kirjoitti:

Miksi niitä vaivoja pitää siinä luukulla niin kauhiasti valitella.. eikös siinä vaan ilimottauduta.. ja lääkärille vasta valitetaan?? Niin minä oon tavannut tehdä. Hyvä kun on henkilökuntaa siinä paikalla.

• kaikenlaista.
        potilastietoihin kirjoitti:

Olisikin mielenkiintoista tietää kenellä kaikilla on oikeudet katsella potilastietoja. Suotta siinä sitten häpeilee jos potilaskertomus on muutenkin saatavilla. Oma työni vaitiolovelvollisuutta vaativaa, eikä ihmisten tiedoista puhuta muuta kuin työtehtäviin kuuluvien asioiden takia. Asiakas on asiakas hoitotyössäkin ja kukin haluaa hyvin työnsä hoitaa.

Niinkuin sillekin entiselle vapaapalokuntalaiselle ja ambulanssikuskille.

• on vaitiolovelvollisia
        potilastietoihin kirjoitti:

parturit, hierojat, kaupankassat, taksikuskit???

• vaitiolovelvollisuus
        että... kirjoitti:

Miksi niitä vaivoja pitää siinä luukulla niin kauhiasti valitella.. eikös siinä vaan ilimottauduta.. ja lääkärille vasta valitetaan?? Niin minä oon tavannut tehdä. Hyvä kun on henkilökuntaa siinä paikalla.

Puhut ihan totta, ei pidäkään niitä vaivojaan levitellä kuin lääkärille. Ja toinen asia on jotta vaitiolovelvollisia on jopa potilaat toisilleen henkilökunnasta puhumattakaan. Ei sairaalahoidon jälkeen oo fiksua levitellä kuka muukin oli sairaalas ja mikä tauti sillä oli.

• ......
        että... kirjoitti:

Että ei sinne lääkärille pääse jos ei kerro niille päivystäjän hoitsuille mikä vaivaa.. siis jos menee silloon päivystys aikaan.. mutta ei mua oikiastaan ne "norkoiliat" siinä haittaa.. enemmän se tukevahko nainen joka laittaa aina kotia vaikka olis pää irti.. tiärän pari kolme tapausta tai vielä enemmänki jokka se on käskeny mennä kotia ja on sitte "potilas" vaatinu päästä s-joelle ku on ollu nii kipiä.. siälä sitte on joutunu osastolle tarkkailuun ja tippaan pariksi päiväksi.. jotta kannattaa pistää vähä vastaan ku sille menöö..

• eikö...
        ...... kirjoitti:

Että ei sinne lääkärille pääse jos ei kerro niille päivystäjän hoitsuille mikä vaivaa.. siis jos menee silloon päivystys aikaan.. mutta ei mua oikiastaan ne "norkoiliat" siinä haittaa.. enemmän se tukevahko nainen joka laittaa aina kotia vaikka olis pää irti.. tiärän pari kolme tapausta tai vielä enemmänki jokka se on käskeny mennä kotia ja on sitte "potilas" vaatinu päästä s-joelle ku on ollu nii kipiä.. siälä sitte on joutunu osastolle tarkkailuun ja tippaan pariksi päiväksi.. jotta kannattaa pistää vähä vastaan ku sille menöö..

useimmat soita puhelimella ja valita siinä tilanteessa? Ja sitte hoitaja laittaa ajan tai ei laita.. (se on sitte asia erikseen) sitte vaan ilimottaudutaan siinä luukulla, että oon paikalla, jos ajan on saanut.

• .....
        eikö... kirjoitti:

useimmat soita puhelimella ja valita siinä tilanteessa? Ja sitte hoitaja laittaa ajan tai ei laita.. (se on sitte asia erikseen) sitte vaan ilimottaudutaan siinä luukulla, että oon paikalla, jos ajan on saanut.

no tiätenki sitte jos on soittanu etu käteen ja menee sitte..

• ......
        eikö... kirjoitti:

se on sitte asia erikseen jos soittaa ja varaa ajan... mutta mä oon itte tehny aina (ne huimat kaks kertaa) nii että menny sinne ilman soittoja ja ne hoitsut on eka kattonu siinä ja laittanu ajan sitte lääkärille jos oli tarvetta..

• samaa jauhamista
        ...... kirjoitti:

se on sitte asia erikseen jos soittaa ja varaa ajan... mutta mä oon itte tehny aina (ne huimat kaks kertaa) nii että menny sinne ilman soittoja ja ne hoitsut on eka kattonu siinä ja laittanu ajan sitte lääkärille jos oli tarvetta..

Tualla tavalla sä ohitat monia muita. Aika varataan jos ei oo päivystyksestä kyse.

• just tollanen
        samaa jauhamista kirjoitti:

Tualla tavalla sä ohitat monia muita. Aika varataan jos ei oo päivystyksestä kyse.

että marssitaan terveyskeskukseen ilman ajanvarausta niinku euroopan omistajat ja heti pitäs lääkärille päästä. Otappa kuule puhelin käteen seuraavalla kerralla. Eri asia jos joku äkillinen haaveri sattuu, mutta minkään räkätaudin takia ei kannata ilman ajanvarausta sisälle yrittää.

• ...
        just tollanen kirjoitti:

että marssitaan terveyskeskukseen ilman ajanvarausta niinku euroopan omistajat ja heti pitäs lääkärille päästä. Otappa kuule puhelin käteen seuraavalla kerralla. Eri asia jos joku äkillinen haaveri sattuu, mutta minkään räkätaudin takia ei kannata ilman ajanvarausta sisälle yrittää.

elikkä oon ollut VAIN kaksi kertaa käymäs päivystykses.. eka kerta oli keskenmeno.. ei tullu mieleen siinä kipujen aikana että pitääs soittaa ekana.. ja toisella kerralla pikkunen (olikaa n. 2kk ikääne sillon) kovas kuumees.. jotten kovin piänistä asioosta menny käymään!!!! ei tartte heti yleestää.. jotta anteeksi ku sanoon oman miälipiteeni asiasta.. ensimmääne ja viimeene kerta näköjää.. ku ei tänne kannata mitää kirjootella ku tuloo heti kauhiat syyttelyt vastaha..

• Yrjö66
        vaitiolovelvollisuus kirjoitti:

Puhut ihan totta, ei pidäkään niitä vaivojaan levitellä kuin lääkärille. Ja toinen asia on jotta vaitiolovelvollisia on jopa potilaat toisilleen henkilökunnasta puhumattakaan. Ei sairaalahoidon jälkeen oo fiksua levitellä kuka muukin oli sairaalas ja mikä tauti sillä oli.

on puurot ja vellit sekaasi.Ei potilaat oo vaitiolo velvollisia vaikkakin hyviin tapoohin kuuluu ettei levittele kaikkia kuulemaansa ja näkemäänsä.Tuan sun teorian mukaan mehän kaikki oltaas vaitiolovelvollisia ja sitä ei muntiätääkseni oo mainittu perustuslais.

• Yrjö66
        eikö... kirjoitti:

monesti suaraan kun puhelimella on niin vaikia hoitaa sitä ajanvarausta kun soittaa niin sanotaan että soita johonkin toiseen numeroon ja joskus on jopa käsketty soittaa siihen numeroon mihinkä just soitti.Muutenkin se puhelin systeeki on niille hoitajille ilmeisesti vaikia pala kun puhelut katkeeloo kun yrittää varata aikaa aamulla.Parikertaa on käyny niinkin kun on soittanu lääkärille puhelintunnilla että sanotaan että yhdistetään ja sitten puhelu katkiaa ja aloota sitten taas kaikki aluusta niin puhelintunti onkin jo ohi.

• Yrjö66
        just tollanen kirjoitti:

aivan sama varaako sen ajan puhelimella vai siinä luukulla järjestykses ne ne ajat antaa kummaskin tapaukses.Pitääs oppia vähän ajattelemaan enenkun kommentoi ja teköö hätääsiä johtopäätöksiä.Kaikilla ei tiätenkään oo kykyä siihen.

• Yrjö66
        ... kirjoitti:

elikkä oon ollut VAIN kaksi kertaa käymäs päivystykses.. eka kerta oli keskenmeno.. ei tullu mieleen siinä kipujen aikana että pitääs soittaa ekana.. ja toisella kerralla pikkunen (olikaa n. 2kk ikääne sillon) kovas kuumees.. jotten kovin piänistä asioosta menny käymään!!!! ei tartte heti yleestää.. jotta anteeksi ku sanoon oman miälipiteeni asiasta.. ensimmääne ja viimeene kerta näköjää.. ku ei tänne kannata mitää kirjootella ku tuloo heti kauhiat syyttelyt vastaha..

pölvästien juttuja.Mä oon monesti käyny varaamas siinä luukulla ajan mutta eihän se oo mitään etuulua kun ne antaa ajat järjestyksessä ja joskus on saanu ajan monen tunnin päästä ja siloon oon menny kotia orottamaan ja tullu sitten takaasi ja orottanu siinä niiku muukkin jokka on ajan varannu puhelimella.Mä vaan satun asumaan siinä melko lähellä.

• verta
        Yrjö66 kirjoitti:

monesti suaraan kun puhelimella on niin vaikia hoitaa sitä ajanvarausta kun soittaa niin sanotaan että soita johonkin toiseen numeroon ja joskus on jopa käsketty soittaa siihen numeroon mihinkä just soitti.Muutenkin se puhelin systeeki on niille hoitajille ilmeisesti vaikia pala kun puhelut katkeeloo kun yrittää varata aikaa aamulla.Parikertaa on käyny niinkin kun on soittanu lääkärille puhelintunnilla että sanotaan että yhdistetään ja sitten puhelu katkiaa ja aloota sitten taas kaikki aluusta niin puhelintunti onkin jo ohi.

antamaan. Kun ei heti aamusta ryntää niin pääsee labraan joustavasti, tälläkin kertaa uskon saavani hyvää palvelua. Etelän sukulaaset on kertonut kauhujuttuja pitkistä jonotusajoista.

• ne käytöstavat
        Yrjö66 kirjoitti:

on puurot ja vellit sekaasi.Ei potilaat oo vaitiolo velvollisia vaikkakin hyviin tapoohin kuuluu ettei levittele kaikkia kuulemaansa ja näkemäänsä.Tuan sun teorian mukaan mehän kaikki oltaas vaitiolovelvollisia ja sitä ei muntiätääkseni oo mainittu perustuslais.

Se onkin hyvän käytöksen kultaisissa aakkosissa.
        Pitää jotain tajuta ittekin. Se on sitä toisen ihmisen kunnioittamista, kun ei juoruile.

• Anonyymi

nyt ei juarut leviä ku sinne ei oo enää asiaa ollekaan

• Anonyymi

Miten niin ei ole?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      87
      2295
    2. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      447
      2212
    3. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1452
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1430
    5. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      67
      1323
    6. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      18
      1131
    7. Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien.

Venäläistä sukellusvenettä jahdataan Norjassa Sukellusvenettä on etsitty sunnuntaista lähtien. Norjassa on käynnissä ve
      NATO
      107
      1075
    8. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      81
      1052
    9. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      259
      1043
    10. Sofia Virta pyyhkii pöytää Keskisarjalla A studiossa

Hurjaa on meno. Keskisarja ihan kanveesissa.
      Perussuomalaiset
      269
      1027
    Aihe