Taas serotoniinijoukkomurha!

Eipä ihme, että nämä yleistyvät, kun serotoniinipillereitä "määrätään" yhä useammille.

Ne poistavat tunteet, saavat äidit jättämään puolisonsa ja jopa lapsensa, tekevät ihmisestä vaeltavan zombin, joka voi tehdä toisille ihmisille mitä vain nyt sattuu päähänsä saamaan.

Olin varma, että jälleen oli kyse tästä, ja niinpä se olikin.

Ai niin, seksuaalisuus vähenee minimiin naisilla, jopa pariksi vuodeksi pillereiden lopettamisen jälkeenkin. Vilkaiskaas muijanne käsilaukkuun...
12448
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

täysin keksittyä satua !

Äänestä
  • Googletapa vähän aiheesta ex-käyttäjien kokemuksia.

    Äänestä

usealta ihmiseltä joka on ko.lääkkeet lopettaneet niin kertovat, että oli pakko lopettaa kun muuten olisivat tulleet aivan "hulluiksi". Myös eräät näistä lääkkeistä aiheuttaa itsetuhon ajatuksia sekä suoranaisia raivokohtauksia. Ensin lääkäri "määrää" miedompia milialalääkkeitä ja niistä johtuviin sivuvaikutuksiin ja yhä vain kierre jatkuu.

Äänestä
  • Aivan. Kommentteja ei kannata kuunnella käyttäjiltä vai vasta hiljattain lopettaneilta, koska he eivät tunnista muunnettua aivokemiaansa ja olotilaansa, vaan pitävät sitä normaalina.

    Vasta jo aikoja sitten lopettanut pystyy ymmärtämään eron normaalin ja kemiallisesti huumatun mielensä välillä. (Eivätkä varmaankaan kaikki näistäkään.)

    Äänestä

Totta! Eräs henkilö lopetettuaan mielialalääkkeet, kertoi miten tuli niistä melkein hulluksi. Haastoi riitaa, joutui katutappeluun jne. Hautajaisissa ihmetteli toisten surua, kun itsestä koko touhu vaikutti vain huvittavalta! Eräs toinen taas ei kykene nauramaan aidosti eikä tuntemaan rakkautta.
Lääkkeethän nimenomaan LAMAUTTAA jolloin tunteet voivat kadota! Että tämmäisiä tunteettomia zombieita meillä Suomessa tehdään jo nuorista ihmisistä.

Äänestä
  • joka noita tunteettomuus lääkkeitä on määrännyt, on osa syyllinen joukkomurhaan, mutta kun raha ratkaisee, lääketehtaat kilvan noita lääke esittelijöden avulla lääkäreille suosittelevat, mitä enemmän määrää ssri ja muita psyykelääkkeitä, sitä isommat bonukset, lääkärit viis veisaavat potilaasta.NYKYAIKANA VAAN RAHA RATKAISEE.

    Äänestä

Sorruin vuosia sitten kasvissyöjäksi hyvin yksipuolista ( Lanttua ja Porkkanaa! ,laatikkona).

Olin aina ollut liiankin rauhallinen mutta tuolloin aloin pelkäämään autojen pakokaasuja ja sain välillä jonkinlaisia "raivokohtauksia" .

Voitte vaan kuvitella mitä tein kotiväelle , minusta kiltistä ihmisestä tuli diktaattori , äiti raahasi kaupasta porkkana ja lanttu säkkejä ja valmisti Minulle laatikkoja !. Sisko ei saanut meikata ! .
Aivokemia oli ihan sekaisin harrastin hulluna liikuntaa , muuta en juuri tehnyt kun liikuin söin ja nukuin .
Jossain vaiheessa havahduin koska tajusin että kuolisin jos jatkaisin tuhoavaa elämääni jos sitä nyt elämäksi voi kutsua ,olin näet jo lähes pelkkää luuta ja nahkaa.
Nöyrryin hakemaan keskustelu apua Mielenterveys toimistosta mutta lääkkeitä en suostunut käyttämään ,( sitä en tiennyt jos vaikka niitä salaa annettiin ruuan seassa , mikä olisi osittain selittänyt ajattelun muutoksen ) opiskelin kyllä jo silloin toisella paikkakunnalla .

Nyt venyi juttu jo ehkä liian pitkäksi mutta mielipiteenä ja kysymyksenä loppuun:

Liian yksipuolinen ja puutteellinen ravinto vaikuttaa ajatuksiin ja käyttäytymiseen.

Lääkkeisiin en ole perehtynyt mutta serotoniini lääkkeet kai jotenkin vaikuttavat aivojen solujen välisen serotoniini pitoisuuden pitämiseen sopivalla tasolla lääkkeet ei sinällään tuo elimistöön lisää mitään välittäjäainetta .
Eli tyhjästä ei voi nyhjäistä .
Tryptofaani jota saa kai lihasta, maidosta ja muista eläinkunnan tuotteista ( jonka imeytymistä sokeri lisää ja jota alkoholi tuhoaa ) toimii kai aineena josta syntyy aivo-serotoniinia ?

Äänestä

Suomessa aika vähän paneudutaan lääkkeisiin, mutta siitä olen varma, että tulevaisuudessa on pakko tutustua siihen, mitä lääketeollisuus oikein nuorisollemme tarjoilee. Nythän asiasta voi lukea vain vierskielisistä lehdistä. Lääkärit aina painottavat, ettei meillä ilmene mitään lääkehaittoja, muissa maissa kyllä. Tää on sitä lintukotoidylliä.

Se on kyllä totta, että viimeaikaisissa rikoksissa yleensä on ollut lääkitys mukana. Terveydenhuolto on päässyt kuin koira veräjästä, vaikka nuorten sekoilu aina vain vahvemmin liittyy "ansiokkaaseen terveydenhoitojärjestelmäämme.

Äänestä

Ampujalla oli RAUHOITTAVIA eikä design druggeja. Ne ovat eri asia.

Äänestä
  • lääkkeet tekevän ihmisen hulluksi saati sitten vahvemmat pillerit.

    Äänestä

  • siis rauhoittavatkin kirjoitti:

    lääkkeet tekevän ihmisen hulluksi saati sitten vahvemmat pillerit.

    nimimerkki ÄLÄ JAUHA PASKAA olla itse noita serotoniini lääkkeiden käyttäjiä, kun niin niitä puolustaa, eikös rauhoittavat lääkkeet poista ahdistusta ja rauhoittavat, psyykelääkkeet pistävät aivojen välittäjäaineet sekaisin ja aiheuttavat rauhattomuutta ja vihamielisyyttä.Puhun nyt kokemuksesta kun mulle niitä kipuun määrättiin, mutta järki sanoi, että lopeta ajoissa ja niin tein.

    Äänestä

  • olla kirjoitti:

    nimimerkki ÄLÄ JAUHA PASKAA olla itse noita serotoniini lääkkeiden käyttäjiä, kun niin niitä puolustaa, eikös rauhoittavat lääkkeet poista ahdistusta ja rauhoittavat, psyykelääkkeet pistävät aivojen välittäjäaineet sekaisin ja aiheuttavat rauhattomuutta ja vihamielisyyttä.Puhun nyt kokemuksesta kun mulle niitä kipuun määrättiin, mutta järki sanoi, että lopeta ajoissa ja niin tein.

    Serotoniini vaikuttaa mielialaan, ja sen vajaus voi ilmetä alakulona, apatiana, masennuksena ja kroonisena väsymyksenä. Serotoniinin puute voi aiheuttaa impulsiivista ja väkivaltaista käytöstä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Serotoniini

    Serotoniinia ei saa purkista. SSRI lääkkeet ovat täysin eri asia kuin bentsot ym rauhoittavat. Itse olen pari vuotta käyttänyt, eikä ollut mitään ongelmia. Lääkitys pystyttiin myös lakkauttamaan saman tien kun todettiin että tarve on poistunut (ainakin toistaiseksi). Eli ei myöskään aiheuta sellaista tavanomaista riippuvaisuutta. Kuukauden päästä huomasi jo eron tunteiden kirjossa, elämä ei ollut enää yhtä "tasapaksua" kuin lääkkeen kanssa, mutta toisaalta ei myöskään sitä vuoristorataa tunteiden ääripäissä mitä ennen lääkkeitä.

    Tuossapa vielä ihan näistä lääkeryhmistä kun ei teillä tunnu tietoa olevan. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=ama00030&p_teos=ama&p_selaus=4364

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Pilleriä poskeen yhä enemmän kirjoitti:

Eipä ihme, että nämä yleistyvät, kun serotoniinipillereitä "määrätään" yhä useammille.

Ne poistavat tunteet, saavat äidit jättämään puolisonsa ja jopa lapsensa, tekevät ihmisestä vaeltavan zombin, joka voi tehdä toisille ihmisille mitä vain nyt sattuu päähänsä saamaan.

Olin varma, että jälleen oli kyse tästä, ja niinpä se olikin.

Ai niin, seksuaalisuus vähenee minimiin naisilla, jopa pariksi vuodeksi pillereiden lopettamisen jälkeenkin. Vilkaiskaas muijanne käsilaukkuun...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu