kiitos kun oot kestänyt mua

blondeistablondein72hki

sanoin äijä tänään ja ojensi mulle viisi pisimpää ruusua mitä kaupasta löytyi.
Eipä mun tunteet silti sitä kohtaan lämpene..
Äitillekin vietiin ruusu ja cd-levy jonka se halusi.

Ukolla tapana ostaa rakaus.Vaikka se ei minkään näköinen niin en ees ajattelis muita jos se takuias jotain eikä aina ois vitunmoinen kusipää ilkeä törkeä röyhkeä,ei aina puhuis lapsista pelkkää pahaa kaikille ei aina huutais ja ilkeilis...

34

1823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blondeistablondein72hki

      aika siirtyi maananatille.Lekuri soitti että sen vietävä oma tytär lääkäriin.

      Onneksi mulla tänään ja maananati vapaata vaikka viikonloppu töitä onkin.

      En tajua miksi en osaa maananatita kirjoittaa näin koneella oikein mutta käsinkirjoitettuna ei onkelmia...

      • blondeistablondein72hki mie...

        eli se jt tapailin laittoi tekstarin ettei halua hajottaa perhettä ja oli jutellut jonkun kaverinsa kanssa ym

        Ja laitoin takas että mmärrän,en kadu mitään ja moikataan jos satutaan kohdakkain.

        Kiva fiilis tehdä töitää kun kehuja satelee;))

        Taaskaan kele tää ei ottanut nimimerkkiäni


      • pruneteistaprunetein
        blondeistablondein72hki mie... kirjoitti:

        eli se jt tapailin laittoi tekstarin ettei halua hajottaa perhettä ja oli jutellut jonkun kaverinsa kanssa ym

        Ja laitoin takas että mmärrän,en kadu mitään ja moikataan jos satutaan kohdakkain.

        Kiva fiilis tehdä töitää kun kehuja satelee;))

        Taaskaan kele tää ei ottanut nimimerkkiäni

        olipas miehellä selkärankaa! Toisaalta kyllä kuulostaa siltä ettei sun ja miehesi välillä ole mitään hyvää, joten kannattaisiko miettiä eroa? Se olis reilumpaa kuin pettäminen, sais ihan rauhassa tapailla miehiä ja etsiä sitä oikeaa. Teillä lapset jo niin isoja, että niillekin reilu ero olis parempi esimerkki kuin selän takana kähmiminen.

        Ymmärrän kyllä eron hankaluudenkin, on paljon asioita jotka muuttuvat mutkikaammiksi eron jälkeen ja onhan se prosessikin sinänsä rankka vaikka joskusvälttämätön.

        En mitenkään halua puuttua asioihisi tai loukata, mutta kommentoin kuitenkin. On nimittäin kokemusta yhdestä jos toisesta tilanteesta itselläkin.

        aurinkoista lauantaita


      • blondeistablondein72hki
        pruneteistaprunetein kirjoitti:

        olipas miehellä selkärankaa! Toisaalta kyllä kuulostaa siltä ettei sun ja miehesi välillä ole mitään hyvää, joten kannattaisiko miettiä eroa? Se olis reilumpaa kuin pettäminen, sais ihan rauhassa tapailla miehiä ja etsiä sitä oikeaa. Teillä lapset jo niin isoja, että niillekin reilu ero olis parempi esimerkki kuin selän takana kähmiminen.

        Ymmärrän kyllä eron hankaluudenkin, on paljon asioita jotka muuttuvat mutkikaammiksi eron jälkeen ja onhan se prosessikin sinänsä rankka vaikka joskusvälttämätön.

        En mitenkään halua puuttua asioihisi tai loukata, mutta kommentoin kuitenkin. On nimittäin kokemusta yhdestä jos toisesta tilanteesta itselläkin.

        aurinkoista lauantaita

        ja et loukannut.
        Totta puhut.

        Eipä meillä oikein mitään hyvää ole keskenään ton ukon kanssa ja likatkin ois vaan iloisia kun eroaisimme mutta kahtellaan kahtellaan..

        Pettäminen ei todellakaan ole oikein,,minua se piristää ja jaksan taas himassa paremmin..

        Oishan se jätkä voinut suoraankin sanoa asiansa mutta ehkä ei osannut tai uskaltanut hmm vaikee lähtee sanomaan mut ehkä parempi näin..

        Ikävä jäi ,en kuitenkaan oo surulllinen enkä perään itke,fiilis pikkasen haikea kuitenkin.

        Tuli töissä pikkasen noottii mutta ei haittaa,asian korjasin ja sain nopeasta toiminnasta positiivista palautetta.

        Eilen teki sauna todella hyvää.

        Tänään kun ukko hakee töistä,käymme katsomassa mihin meen fysioterapiaan huuomenna jotta sinne osaan.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja et loukannut.
        Totta puhut.

        Eipä meillä oikein mitään hyvää ole keskenään ton ukon kanssa ja likatkin ois vaan iloisia kun eroaisimme mutta kahtellaan kahtellaan..

        Pettäminen ei todellakaan ole oikein,,minua se piristää ja jaksan taas himassa paremmin..

        Oishan se jätkä voinut suoraankin sanoa asiansa mutta ehkä ei osannut tai uskaltanut hmm vaikee lähtee sanomaan mut ehkä parempi näin..

        Ikävä jäi ,en kuitenkaan oo surulllinen enkä perään itke,fiilis pikkasen haikea kuitenkin.

        Tuli töissä pikkasen noottii mutta ei haittaa,asian korjasin ja sain nopeasta toiminnasta positiivista palautetta.

        Eilen teki sauna todella hyvää.

        Tänään kun ukko hakee töistä,käymme katsomassa mihin meen fysioterapiaan huuomenna jotta sinne osaan.

        siskon miesystävä oli eilen alkanut haukkua systeriä lihavaksi huoraksi ja yhdessä olivat 5kk..

        Kaverini miesystävä hajotti kaverini autonpeilin kun kaveri heitti sen kämpiltään ulos kun toinen ois mennyt sinne vaan nukkumaan humalaansa pois ja syömään..


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja et loukannut.
        Totta puhut.

        Eipä meillä oikein mitään hyvää ole keskenään ton ukon kanssa ja likatkin ois vaan iloisia kun eroaisimme mutta kahtellaan kahtellaan..

        Pettäminen ei todellakaan ole oikein,,minua se piristää ja jaksan taas himassa paremmin..

        Oishan se jätkä voinut suoraankin sanoa asiansa mutta ehkä ei osannut tai uskaltanut hmm vaikee lähtee sanomaan mut ehkä parempi näin..

        Ikävä jäi ,en kuitenkaan oo surulllinen enkä perään itke,fiilis pikkasen haikea kuitenkin.

        Tuli töissä pikkasen noottii mutta ei haittaa,asian korjasin ja sain nopeasta toiminnasta positiivista palautetta.

        Eilen teki sauna todella hyvää.

        Tänään kun ukko hakee töistä,käymme katsomassa mihin meen fysioterapiaan huuomenna jotta sinne osaan.

        keinon töissä Marokkolaiselta jätkältä eli heidän maassaan kuulemma juodaan 3 päivää vanhaa piimää
        Siis hyi olkoot
        Äiti lupas testata ja kertoa toimiiko;))


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja et loukannut.
        Totta puhut.

        Eipä meillä oikein mitään hyvää ole keskenään ton ukon kanssa ja likatkin ois vaan iloisia kun eroaisimme mutta kahtellaan kahtellaan..

        Pettäminen ei todellakaan ole oikein,,minua se piristää ja jaksan taas himassa paremmin..

        Oishan se jätkä voinut suoraankin sanoa asiansa mutta ehkä ei osannut tai uskaltanut hmm vaikee lähtee sanomaan mut ehkä parempi näin..

        Ikävä jäi ,en kuitenkaan oo surulllinen enkä perään itke,fiilis pikkasen haikea kuitenkin.

        Tuli töissä pikkasen noottii mutta ei haittaa,asian korjasin ja sain nopeasta toiminnasta positiivista palautetta.

        Eilen teki sauna todella hyvää.

        Tänään kun ukko hakee töistä,käymme katsomassa mihin meen fysioterapiaan huuomenna jotta sinne osaan.

        minulla on eli helvetin hyvä duuni fiilis;>

        Tuon opin entiseltä yhdyshenkilöltä siltä jonka kanssa siellä Satumaassa oltiin.


      • pruneteistaprunetein
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        minulla on eli helvetin hyvä duuni fiilis;>

        Tuon opin entiseltä yhdyshenkilöltä siltä jonka kanssa siellä Satumaassa oltiin.

        välillä taitaa olla hhdf, välillä taas sitten toivoisin että olisin valinnut ihan minkätahansa homman mieluummin, päivät on niin erilaisia.

        Joskus tulee kyllä ihan flow -olo töissä, tää on just sitä mitä haluan tehdä hankalista päivistä huolimatta... onneksi enimmäkseen on tasaista ihan jees fiilistä.


      • blondeistablondein72hki
        pruneteistaprunetein kirjoitti:

        välillä taitaa olla hhdf, välillä taas sitten toivoisin että olisin valinnut ihan minkätahansa homman mieluummin, päivät on niin erilaisia.

        Joskus tulee kyllä ihan flow -olo töissä, tää on just sitä mitä haluan tehdä hankalista päivistä huolimatta... onneksi enimmäkseen on tasaista ihan jees fiilistä.

        töissä töitä vaikka rankkaa usein onkin.

        Ihanaa kun huomenna vapaata.Menen kaverille käymään johon tutustuin netissä,ollaan tavattu kaksi kertaa jo aikaisemmin.

        Maksoin just ystävälle mun,vanhimman siskon ja toisen siskon tytön liput kun menemme Hotelli Vantaaseen ensi kk lopussa katsomaan Hausmyllyä.
        Sinne mut pyysi ystävä joka mies ja johon tutustuin muutama vuosi sitten töissä,hän oli asiakas siellä ja niillä on silloin työnpikkujoulut.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        töissä töitä vaikka rankkaa usein onkin.

        Ihanaa kun huomenna vapaata.Menen kaverille käymään johon tutustuin netissä,ollaan tavattu kaksi kertaa jo aikaisemmin.

        Maksoin just ystävälle mun,vanhimman siskon ja toisen siskon tytön liput kun menemme Hotelli Vantaaseen ensi kk lopussa katsomaan Hausmyllyä.
        Sinne mut pyysi ystävä joka mies ja johon tutustuin muutama vuosi sitten töissä,hän oli asiakas siellä ja niillä on silloin työnpikkujoulut.

        helvetin tylsää;(

        Ei huvittanut mennä lenkkisaunaan eikä nähdä siellä naapureita..

        Nyt meillä on uusi mikroaaltouuni.

        Huomenna ukko on ekan päivän uudessa työpaikassa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        helvetin tylsää;(

        Ei huvittanut mennä lenkkisaunaan eikä nähdä siellä naapureita..

        Nyt meillä on uusi mikroaaltouuni.

        Huomenna ukko on ekan päivän uudessa työpaikassa.

        kaveriperhe kahville.

        Tänään parempi fiilis kuin eilen.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kaveriperhe kahville.

        Tänään parempi fiilis kuin eilen.

        kengät tänään kun ukko osti mulle,samalla ostettiin uusi imuri.

        Helvetti kun sattuu tohon jalkaan;(((


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kengät tänään kun ukko osti mulle,samalla ostettiin uusi imuri.

        Helvetti kun sattuu tohon jalkaan;(((

        vielä jaksais niin sitten kolme vapaata.

        Mies nyt töissä yhdestä niistä uusista paikoista jotka sai.
        Onneksi tili kaksi kertaa kk niin paranee rahatilanne.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vielä jaksais niin sitten kolme vapaata.

        Mies nyt töissä yhdestä niistä uusista paikoista jotka sai.
        Onneksi tili kaksi kertaa kk niin paranee rahatilanne.

        vanhimmalla siskolla vähän lujaa...

        Tekee pahaa koska hän ihana ihminen ja todella paljon ollaan koettu ja välit läheiset eikä oo täys juoppo vaan töissäkin käy..

        Lapset piti mennä 23v ja 16v äitinsä luo mutta mutta , akka vaan dokaa ja kun puhuttiin niin pillittää,meinas itku tulla...

        Käytiin ukon veljen talolla jota se rakentaa,vietiin sille pesuaineita.Ja sit kaupoilla.

        14v likka poikakaverillaan yötä kun pojan vanhemmat pyysi sillä poika jatkuvasti meillä mutta vasta kaksi päivää sitten näkivät tyttäreni ekan kerran;)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        vanhimmalla siskolla vähän lujaa...

        Tekee pahaa koska hän ihana ihminen ja todella paljon ollaan koettu ja välit läheiset eikä oo täys juoppo vaan töissäkin käy..

        Lapset piti mennä 23v ja 16v äitinsä luo mutta mutta , akka vaan dokaa ja kun puhuttiin niin pillittää,meinas itku tulla...

        Käytiin ukon veljen talolla jota se rakentaa,vietiin sille pesuaineita.Ja sit kaupoilla.

        14v likka poikakaverillaan yötä kun pojan vanhemmat pyysi sillä poika jatkuvasti meillä mutta vasta kaksi päivää sitten näkivät tyttäreni ekan kerran;)

        järvenpäästä.
        Mielettömän kivaa oli.
        Nuorin tyttö jäi sinne yöksi.
        11v tyttö jäi kotiin kun kävi leffassa kavereineen ja muut meneimme.

        Viime yön meillä oli alakerran tyttö ja tulee myös ensi yöksi sekä yläkerran likka ja eräs heidän kaverinsa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        järvenpäästä.
        Mielettömän kivaa oli.
        Nuorin tyttö jäi sinne yöksi.
        11v tyttö jäi kotiin kun kävi leffassa kavereineen ja muut meneimme.

        Viime yön meillä oli alakerran tyttö ja tulee myös ensi yöksi sekä yläkerran likka ja eräs heidän kaverinsa.

        mummi taas keuhkokuumeen takia sairaalassa.
        Pelottaa jos taas kohta hautajaiset.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        mummi taas keuhkokuumeen takia sairaalassa.
        Pelottaa jos taas kohta hautajaiset.

        teippas mun jalan. Huomenna saa ottaa teippaukset veke. Antoi listan jonka mukaan mun ostettava itselleni kengät.

        Tää paikka joss tän ja huomisen töissä on tosi tylsä ja töitä liian vähän.

        Eilen kävimme 14v likan opettajan kanssa keskustelun ja tuli pelkkää positiivista palautetta kaikilta opeilta.

        Lauantaina meille tuli yöksi 11v tytön kolme kaveria. Tilattiin likoille pizzat,mulle ja ukolle leikkeet.

        En tänäänkään pääse lenkkisaunaan.


      • Vaan
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        teippas mun jalan. Huomenna saa ottaa teippaukset veke. Antoi listan jonka mukaan mun ostettava itselleni kengät.

        Tää paikka joss tän ja huomisen töissä on tosi tylsä ja töitä liian vähän.

        Eilen kävimme 14v likan opettajan kanssa keskustelun ja tuli pelkkää positiivista palautetta kaikilta opeilta.

        Lauantaina meille tuli yöksi 11v tytön kolme kaveria. Tilattiin likoille pizzat,mulle ja ukolle leikkeet.

        En tänäänkään pääse lenkkisaunaan.

        Resnev varastaa sun sovn:)))


      • blondeistablondein72hki
        Vaan kirjoitti:

        Resnev varastaa sun sovn:)))

        kiitos varoituksesta;)

        Naapuri toi mulle eilen ostamansa lonkerot joita se oli kannellut lenkkisaunaan ja takas useampana viikkona kun en oo töideni takia saunaan ehtinyt.

        Mummu oääsee tänään sairaalasta.

        Eilen sen poika vietiin ambulanssilla sairaalaan Malmille,sieltä selviämisasemalle josta toivottavasti katkolle ja Tervikselle.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kiitos varoituksesta;)

        Naapuri toi mulle eilen ostamansa lonkerot joita se oli kannellut lenkkisaunaan ja takas useampana viikkona kun en oo töideni takia saunaan ehtinyt.

        Mummu oääsee tänään sairaalasta.

        Eilen sen poika vietiin ambulanssilla sairaalaan Malmille,sieltä selviämisasemalle josta toivottavasti katkolle ja Tervikselle.

        kun mummi eilen kotiutui-oli siellä koti-ovi auki,asuvat kerrostalossa ja poikansa nukkuu nojatuolissa kauheess kännissä. Se viel tota menoo tappaa äitinsä. Olihan aikaisempikin sairaalaan joutuminen mummilla poikansa vika. Promilleja 4.16 ja lähti omin luvin eilen aamulla veke.

        Oon viel tän päivän täällä tylsäsääpaikassa kun se menee uudestaan lekuriin jota sijaistan.

        Pomon pitäis tulla kohta käymään.

        Eilen illalla kahvit kaveripariskunnalla.

        Likka oli eilen koulunsa futisharkoissa ja tänään turnaus.

        Illalla menemme pihakahville naapureiden kansssa.


    • blondeistablondein72hki

      oon täällä vaan tuuraajana vielä ens viikolla keskiviikkoon asti niin mun piti hoitaa kamaojen tilaus kun se ei näköjään luonnistu vakkarihenkilökunnalata.

      Illalla mene ukon töihin.

      Huomenna mulla vapaapIvä. Käymme ukon kanssa Tampereella FINNCLEAN messuilla ja sieltä Hyvinkäälle ukon veljen perheen luo kahville.

      Lauantai ja sunnuntai töissä keittiössä siellä missä oli tää ramada juttu.

      • blondeistablondein72hkimie ...

        tekopyhä asenne. Tänään aamulla kun se kävi meillä kahvilla koiransa kanssa ja äijä kertoi kuinka naljailin eilen äijän työnteosta ja sen helppoudesta niin tuli että "oliks se ihan pierusaa" ja ääni todella vahingoniloinen jo valmiiksi mutta pettyi pahasti kun ukko heitti "eiku nahkahousuissa" ja mä sanoin etten koskaan juo kun seuraavana päivänä töitä ja se kun ottaa kolme lonkeroa ei tarkoita sitä että pitäis kauheet kännit vetää,sen ääni oli hieman vaikea kun sanoi "niin joo".
        Mutta aion sanoa suoraan että se tuntui paskanjauhamiselta ja selän takana puhumiselta kun ei voinnut multa kysyä suoraan vaan piti kysyä ukolta kun olin keittiössä ja se luuli etten kuullut.

        Voi hemmetti,sisko taas sen kanssa joka sitä löi silloin kun olivat yhdessä.

        Eileinen oli kiva päivä.

        Ihanaa kun illalla sauna.

        Pomolle soitetttava maananatina kun se laittoi mulle ensi viikonlopunkin töitä mutta mä en todellakaan suostu kahta viikonloppua tekemään peräkkäin.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hkimie ... kirjoitti:

        tekopyhä asenne. Tänään aamulla kun se kävi meillä kahvilla koiransa kanssa ja äijä kertoi kuinka naljailin eilen äijän työnteosta ja sen helppoudesta niin tuli että "oliks se ihan pierusaa" ja ääni todella vahingoniloinen jo valmiiksi mutta pettyi pahasti kun ukko heitti "eiku nahkahousuissa" ja mä sanoin etten koskaan juo kun seuraavana päivänä töitä ja se kun ottaa kolme lonkeroa ei tarkoita sitä että pitäis kauheet kännit vetää,sen ääni oli hieman vaikea kun sanoi "niin joo".
        Mutta aion sanoa suoraan että se tuntui paskanjauhamiselta ja selän takana puhumiselta kun ei voinnut multa kysyä suoraan vaan piti kysyä ukolta kun olin keittiössä ja se luuli etten kuullut.

        Voi hemmetti,sisko taas sen kanssa joka sitä löi silloin kun olivat yhdessä.

        Eileinen oli kiva päivä.

        Ihanaa kun illalla sauna.

        Pomolle soitetttava maananatina kun se laittoi mulle ensi viikonlopunkin töitä mutta mä en todellakaan suostu kahta viikonloppua tekemään peräkkäin.

        nimimerkkiäni.

        Kohta tämäkin päivä jo ohi.

        Äijä toi mut töihin ja hakee.

        Meillä oli yötä yläkerran tyttö sekä 14v likan poikakaveri.
        9v tyttö serkuillaan eilisestä huomiseen.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        nimimerkkiäni.

        Kohta tämäkin päivä jo ohi.

        Äijä toi mut töihin ja hakee.

        Meillä oli yötä yläkerran tyttö sekä 14v likan poikakaveri.
        9v tyttö serkuillaan eilisestä huomiseen.

        ensi yöksi tuli tämä yläkerran tyttö.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ensi yöksi tuli tämä yläkerran tyttö.

        14v ois päässyt poikakaverinsa ja sen äidin kanssa tänään golffaamaan mutta keksi tekosyitä ettei tarvitse mennä kuten "mulla ei oo housuja" ym ;/

        Vielä kun jaksais vähän aikaa niin sit pääsis himaan.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        14v ois päässyt poikakaverinsa ja sen äidin kanssa tänään golffaamaan mutta keksi tekosyitä ettei tarvitse mennä kuten "mulla ei oo housuja" ym ;/

        Vielä kun jaksais vähän aikaa niin sit pääsis himaan.

        pihakahvit naapurreiden kanssa.

        Vaikka täällä samassa paikassa oon keskiviikkoon asti niin nyt onneksi alue kivempi.

        Ukko viem viemään 11v tytön lääkäriin kun se loukkasi eilen jalkansa ja nyt on turvoksissa ja vaikea kävellä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        pihakahvit naapurreiden kanssa.

        Vaikka täällä samassa paikassa oon keskiviikkoon asti niin nyt onneksi alue kivempi.

        Ukko viem viemään 11v tytön lääkäriin kun se loukkasi eilen jalkansa ja nyt on turvoksissa ja vaikea kävellä.

        revähdys ja nyt viikon liikuntakielto sekä jalassa tukiside.

        14v tyttö oli maananatain vastaisen yön 16v serkullaan.


    • Huomannu

      Saitilla on sulle hyvää seuraa:)))

      • blondeistablondein72hkimie ...

        en ole ikävä kyllä ehtinyt huomata.
        Liikaa töitä.

        Eilen illalla äitillä kävimme kahvilla kahden nuoremman likan ja ukon kanssa.

        Eilen pomo kävi.
        Oli palaveri.

        Tänään onneksi pääsen veke heti kun vaan teen hommani nopeasti tosin tähän asti kaikki paikat ovat olleet sellaisia että niihin siis niistä päässyt pois kun työt teehty vaikka työaikaa ois jäljellä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hkimie ... kirjoitti:

        en ole ikävä kyllä ehtinyt huomata.
        Liikaa töitä.

        Eilen illalla äitillä kävimme kahvilla kahden nuoremman likan ja ukon kanssa.

        Eilen pomo kävi.
        Oli palaveri.

        Tänään onneksi pääsen veke heti kun vaan teen hommani nopeasti tosin tähän asti kaikki paikat ovat olleet sellaisia että niihin siis niistä päässyt pois kun työt teehty vaikka työaikaa ois jäljellä.

        yläkerran tyttö singstaria laulamassa 11v likan kanssa ja kohta tulevat laulamaan 14v tyttö ja sen poikakaveri joka meille yöksi.

        Käytiin 88v mummia katsomassa.Se onneksi voi nyt hyvin.Mukana oli nuo edellä mainitsemani eli 14 ja 11v tytöt sekä 14vn poikakamu.

        Vanhin pimu nytten naapuri tytön kanssa lenkillä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        yläkerran tyttö singstaria laulamassa 11v likan kanssa ja kohta tulevat laulamaan 14v tyttö ja sen poikakaveri joka meille yöksi.

        Käytiin 88v mummia katsomassa.Se onneksi voi nyt hyvin.Mukana oli nuo edellä mainitsemani eli 14 ja 11v tytöt sekä 14vn poikakamu.

        Vanhin pimu nytten naapuri tytön kanssa lenkillä.

        likan poikakaveri yötä ja toisena yönä oli likan poikakaverin lisäksi tytön kaveri ja sen ihastus..

        Vanhin tyttö oli eilisestä tähän iltaan Tallinnan liavalla ja tänäilatana 14v tyttö leffassa poikakamunsa kanssa,poika maksoi,halusi niin.

        Nuorin tyttö ollut kipeenä,olin töissä 3t,saan 8t liksaa.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        likan poikakaveri yötä ja toisena yönä oli likan poikakaverin lisäksi tytön kaveri ja sen ihastus..

        Vanhin tyttö oli eilisestä tähän iltaan Tallinnan liavalla ja tänäilatana 14v tyttö leffassa poikakamunsa kanssa,poika maksoi,halusi niin.

        Nuorin tyttö ollut kipeenä,olin töissä 3t,saan 8t liksaa.

        ongelmia kun tämäkin viikonloppu töitä.

        114v tytölle nyt pillerit hankittu vaikka ei oo seksiä harrastanut.

        Ensi yöksi tulee tai siis on jo meillä 7v tyttö Järvenpäästä joka isänvaimonsiskontyttö ja se toi meille tyttönsä tänään.

        Ukko,tämä 7v likka ja oma nuorin pimu tulevat hakemaan mut töistä ja illalla sauna.


      • Aika
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ongelmia kun tämäkin viikonloppu töitä.

        114v tytölle nyt pillerit hankittu vaikka ei oo seksiä harrastanut.

        Ensi yöksi tulee tai siis on jo meillä 7v tyttö Järvenpäästä joka isänvaimonsiskontyttö ja se toi meille tyttönsä tänään.

        Ukko,tämä 7v likka ja oma nuorin pimu tulevat hakemaan mut töistä ja illalla sauna.

        Jo aloittaa, meinaan jos on jo 114 vuotta ikää:)))


      • blondeistablondein72hki
        Aika kirjoitti:

        Jo aloittaa, meinaan jos on jo 114 vuotta ikää:)))

        työpaikan taukotilassa virhettäni. Onneks ei oo kukaan näkemässä eikä kuulemassa,oli nimittäin pakko ääneen nauraa;))

        Täytyypä likalle mainita sen uus ikä;>

        Mien kävi katsomassa Myreskylässä sen 7v likan isän kanssa tälle meijän 14v tytölle mopoa. Kaksi vuotta vanha,100e,pientä fiksattavaa on mutta vuosi aikaa nnen kuin tyttö saa sen kortin ajaa ja ekaksi pyöräksi kelpaa kun ei tiedä mitä tapahtuu miin ei innosta monen tonnin pyöeän osto,vielä.

        Illalla taas naapureiden kanssa pihakahvit jos ei sada..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      304
      2755
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2148
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      183
      1502
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1318
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe