Eikä vain tällä hallituksella, vaan myös edellisillä.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2008/09/720973
"...virheet on tehty jo monta hallitusta sitten. Poliittista tahtoa virheiden korjaamiseen ei ole löytynyt myöhemminkään."
Noin juuri ja mm. Vanhasen ratkaisuehdotus ongelmaan on diktatoorinen ja typerä. Pahoinvoinnistako päästään asekiellolla? hehheh. Päinvastoin siinä hommassa käy, jos ratkaisut ovat jatkuvasti tuota luokkaa.
Mielenterveysongelmaisille ei tietenkään laillista asetta tule sallia, hommatkoon laittomia aseita ja mieluummin ei niitäkään, niin ei kunnolliset aseharrastajat joudu kärsimään heidän takiaan. Toivottavasti sillä laittomallakin aseella ammutaan sitten tappomielessä vain yksi laukaus, eikä ketään sivullista. Viesti menee perille silläkin, eri asia on ymmärretäänkö.
Hallituksella se savuava ase on!
1
96
Vastaukset
- väkivaltaviihdetta
Itse en katso televisiota, aina kun vahingossa jossain näen niin siellä tapetaan ja räiskitään!!! ovatko ihmise JO niin turtuneita ettei HUOMAA!!!
Jos joku psykologi sanoo ettei tämä vaikuta niin se on ei ole rohkea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823293
- 922965
- 532232
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201675- 191604
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101538Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221438Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61378Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351335