Voisko joku ystävällinen kertoa Länsi-Uusimaa -lehden mielipidepalstan tekstiviestin numeron ja mitä siihen tekstarin alkuun pitää kirjoittaa?
T: Ei tilaaja, jonka pitäs saada löytyneestä esineestä viestiä palstalle..
Länskärin mielipidepalstan
6
2436
Vastaukset
- vm-55
Hei!
Tässä vastaus kysymykseesi.
Lähetä viesti kirjoittamalla: Lu(välilyönti)lukija(välilyönti) ja haluamasi teksti. Kirjoita lopuksi nimesi tai nimimerkkisi. Lähetä tekstiviesti numeroon 173521. Viestin hinta on 0,60 euroa. Koko viestin pituus on 160 merkkiä.
Kauniita syyspäiviä!- tekstarinumero
Iso kiitos ja mukavaa syksyn jatkoa!
- Kiitos!
Kiitos!
Kiitos sinulle, kun löysit mun puhelimen Kirkkotieltä, Siuntiossa.
Se on minulle hyvin tärkeä ja siinä on minulle tärkeitä juttuja: puh.nr, pelejä ja Poo.
Olit ystävällinen ja veit sen Lohjan cittariin, josta soitettiin iskälle...
Kiitos ja hyvää joulua sinulle!
T Conny 7v - Tolloja on
LÖYTYNEET ESINEET JA TAVARAT TOIMITETAAN POLIISILLE ! ! Eikä niitä haudota himassa !
- Anonyymi
Lu lukija.
On se ihmeellinen asia, kun mopoilijoille ei saada mitään lakia. Ne saa rikkoa ilman seurauksia ihmisten kotirauhaa mielettömällä metelillä ja paukkeella yömyöhään. Pitäs jonkun herätä.- Anonyymi
Syyttäkää kasvattajia. Siellä se toivottu ihmis-aines kypsyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776