Voisko joku ystävällinen kertoa Länsi-Uusimaa -lehden mielipidepalstan tekstiviestin numeron ja mitä siihen tekstarin alkuun pitää kirjoittaa?
T: Ei tilaaja, jonka pitäs saada löytyneestä esineestä viestiä palstalle..
Länskärin mielipidepalstan
6
2495
Vastaukset
- vm-55
Hei!
Tässä vastaus kysymykseesi.
Lähetä viesti kirjoittamalla: Lu(välilyönti)lukija(välilyönti) ja haluamasi teksti. Kirjoita lopuksi nimesi tai nimimerkkisi. Lähetä tekstiviesti numeroon 173521. Viestin hinta on 0,60 euroa. Koko viestin pituus on 160 merkkiä.
Kauniita syyspäiviä!- tekstarinumero
Iso kiitos ja mukavaa syksyn jatkoa!
- Kiitos!
Kiitos!
Kiitos sinulle, kun löysit mun puhelimen Kirkkotieltä, Siuntiossa.
Se on minulle hyvin tärkeä ja siinä on minulle tärkeitä juttuja: puh.nr, pelejä ja Poo.
Olit ystävällinen ja veit sen Lohjan cittariin, josta soitettiin iskälle...
Kiitos ja hyvää joulua sinulle!
T Conny 7v - Tolloja on
LÖYTYNEET ESINEET JA TAVARAT TOIMITETAAN POLIISILLE ! ! Eikä niitä haudota himassa !
- Anonyymi
Lu lukija.
On se ihmeellinen asia, kun mopoilijoille ei saada mitään lakia. Ne saa rikkoa ilman seurauksia ihmisten kotirauhaa mielettömällä metelillä ja paukkeella yömyöhään. Pitäs jonkun herätä.- Anonyymi
Syyttäkää kasvattajia. Siellä se toivottu ihmis-aines kypsyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336694- 376153
- 293414
- 452870
- 342634
- 152328
- 372168
- 162026
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons471890En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777