kuollut ystävätär

unitähti

Näin unen jossa tapasin kuolleen ystävättäreni.
Menin kauppaan jolaisessa hän aikoinaan työskenteli, Yllättäen näin hänet ja menin hänen luokseen. Sanoin:"Minä luulin kuule, että sinä olet kuollut, mutta siinähän sinä olet ilmielävänänä ja terveenä" Hän katsoi minua hymyillen ja sanoi,"Niin minäkin luulin kuolleeni mutta tässä minä olen. Ihanaa nähdä sinua, tiesin, että tulet tapaamaan minua"

Sitten halasimme toisiamme ja itkimme. "Ihanaa, että olet siinä. Ihanaa nähdä sut taas pitkästä aikaa" Sanoimme toisillemme.

Tuo uni vaikutti todella syvästi. Se ei ollut ahdistava vaan se toi hyvän olon ja tunteen, että ysätävättäreni voi hyvin.
Hän kuoli viime helmikuussa syöpään 40-vuotiaana.
Hän ei kertonut kenellekkään sairaudestaan, hänen perheensä olivat ainoastaan tietoisia asiasta, mutta sain kulla kautta rantojen , että hän sairastaa. olimme hyvin läheisiä ennen hänen kuolemaansa.
Mitähän tuo uni tarkoittaa?
Osaako kukaan selittää?

12

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs

Älä kuuntele selityksiä. Etenkään heitä jotka tekee niitä sinulle rahasta. Ilmeisesti suurin mahdollisuus on että oma fantasiasi on tuon unen sinulle suonut.

• Dawn

Hei!

Aikoinani minä menetin isoäitini ja olin suunattoman surun murtama. Sitten eräänä yönä hautajaisten jälkeen näin unta, että istuimme isoäidin kettiössä aivan niin kuin ennenkin. Tunnelma oli jälleen lämmin ja iloinen. isoäiti näytti terveeltä ja hymyili iloisesti. Olin onnellinen ja kerroin hänelle, että rakastan häntä. Isoäitini hymyili ja halasi minua. Sitten uneni vaihtui tai jotain, sillä muuta en muista. Mutta oloni oli hyvin onnellinen, kun heräsin. Tuntui siltä, että sain surutyöni päätökseen, kun sain sanottua hänelle mitä mielestäni en ehtinyt hänen eläessään kertoa.
      Sitten minulle tuli sellainenkin olo, että hän halusi kertoa minulle, että hänellä on nyt kaikki kivut poissa ja hänen on hyvä olla.

Samainen tapahtuma seurasi silloin, kun koirani kuoli. Se oli raskasta, sillä olin kasvanut sen kanssa ja se oli lähes ainut ystäväni. Olin silloin hyvin yksinäinen ja koulukiusattu. Silloin näin koirani onnelisena ja iloisena omalla kotipihallamme. Se jolkotteli pihatietä pitkin minua kohti, häntä heiluen. Se laihtui sairautensa takia paljon, mutta unessa oli taas normaalin kokoinen. Jälleen olin hyvin helpottunut aamulla.

Muuta neuvoa en osaa sanoa, kuin nämä esimerkit ja sen mitä unet saivat minut tuntemaan. Toivottavasti kokemuksestani on apua.

• unitähti

Tuo uni tahtoi sanoa minulle, että ystävättärelläni on nyt hyvä olo.

Ja se kohta missä hän sanoi, että tiesi, että minä tulen vielä tapaamaan hänet, tarkoittaako se, että myös itselläni on asiat kunnossa kuoleman suhteen.
        Ei kai tuo nyt vain tarkoita, että olisin itse nyt tekemässä kuolemaa?

Siinä unessa vain tuli niin hyvä olo nähdessäni ystäväni. Ja aivan kuin hän olisi kertonut minulle, että ei mitään hätää, vielä joskus tavataan.

Siinä unessa tuo jälleennäkeminen sai kummallekin kyyneleet silmiin ja tuli yliluonnollisen onnellinen olo."Sä oot tärkeä mulle, en mä sua unhoita, mä tiesin, että me vielä tavataan"

• Dawn
        unitähti kirjoitti:

Tuo uni tahtoi sanoa minulle, että ystävättärelläni on nyt hyvä olo.

Ja se kohta missä hän sanoi, että tiesi, että minä tulen vielä tapaamaan hänet, tarkoittaako se, että myös itselläni on asiat kunnossa kuoleman suhteen.
        Ei kai tuo nyt vain tarkoita, että olisin itse nyt tekemässä kuolemaa?

Siinä unessa vain tuli niin hyvä olo nähdessäni ystäväni. Ja aivan kuin hän olisi kertonut minulle, että ei mitään hätää, vielä joskus tavataan.

Siinä unessa tuo jälleennäkeminen sai kummallekin kyyneleet silmiin ja tuli yliluonnollisen onnellinen olo."Sä oot tärkeä mulle, en mä sua unhoita, mä tiesin, että me vielä tavataan"

Hei!

-Tuo uni tahtoi sanoa minulle, että ystävättärelläni on nyt hyvä olo.
        Siinä unessa vain tuli niin hyvä olo nähdessäni ystäväni. Ja aivan kuin hän olisi kertonut minulle, että ei mitään hätää, vielä joskus tavataan.-

Juuri tuota tarkoitin. Aivan kun hän olisi kertonut sinulle, että nyt kaikki on hyvin. Nyt voit lopettaa surutyösi. Hänellä ei ole mitään hätää. Niin ne unet minulle tarkoittivat.

-Ja se kohta missä hän sanoi, että tiesi, että minä tulen vielä tapaamaan hänet, tarkoittaako se, että myös itselläni on asiat kunnossa kuoleman suhteen.
        Ei kai tuo nyt vain tarkoita, että olisin itse nyt tekemässä kuolemaa?-

En usko että olet tekemässä kuolemaa vaan teillä on ollut jonkinmoinen hyvin kallisarvoinen yhteys ja siksi hän pystyi kertomaan sinulle kaiken olevan hyvin.

-Siinä unessa tuo jälleennäkeminen sai kummallekin kyyneleet silmiin ja tuli yliluonnollisen onnellinen olo."Sä oot tärkeä mulle, en mä sua unhoita, mä tiesin, että me vielä tavataan"-

Jällen lohduksen sanoja sinulle.

En tiedä onko olemassa yliluonnollista kohtaamista vai auttoiko alitajuntasi surun käsittelyssä.

Itse henkilökohtaisesti haluan uskoa, että edesmenneet rakkaani tulivat minua lohduttamaan ja auttamaan eteenpäin.

• unitähti
        Dawn kirjoitti:

Hei!

-Tuo uni tahtoi sanoa minulle, että ystävättärelläni on nyt hyvä olo.
        Siinä unessa vain tuli niin hyvä olo nähdessäni ystäväni. Ja aivan kuin hän olisi kertonut minulle, että ei mitään hätää, vielä joskus tavataan.-

Juuri tuota tarkoitin. Aivan kun hän olisi kertonut sinulle, että nyt kaikki on hyvin. Nyt voit lopettaa surutyösi. Hänellä ei ole mitään hätää. Niin ne unet minulle tarkoittivat.

-Ja se kohta missä hän sanoi, että tiesi, että minä tulen vielä tapaamaan hänet, tarkoittaako se, että myös itselläni on asiat kunnossa kuoleman suhteen.
        Ei kai tuo nyt vain tarkoita, että olisin itse nyt tekemässä kuolemaa?-

En usko että olet tekemässä kuolemaa vaan teillä on ollut jonkinmoinen hyvin kallisarvoinen yhteys ja siksi hän pystyi kertomaan sinulle kaiken olevan hyvin.

-Siinä unessa tuo jälleennäkeminen sai kummallekin kyyneleet silmiin ja tuli yliluonnollisen onnellinen olo."Sä oot tärkeä mulle, en mä sua unhoita, mä tiesin, että me vielä tavataan"-

Jällen lohduksen sanoja sinulle.

En tiedä onko olemassa yliluonnollista kohtaamista vai auttoiko alitajuntasi surun käsittelyssä.

Itse henkilökohtaisesti haluan uskoa, että edesmenneet rakkaani tulivat minua lohduttamaan ja auttamaan eteenpäin.

Hän tuli kertomaan minulle unessa, että se mitä itse nyt ajan (uskon kuoleman jälkeiseen elämään hyvässä tarkoituksessa) on tie siihen mihin hänkin uskoi, eli parempaan elämään tuolla toisella puolella.

Tahtoiko hän näin minulle viestittää, että tieni on oikea.

Äitini kuoli noin parivuotta sitten, mutta en saanut häneltä mitään "viestejä".
        Miksi tämä kaukainen "sukulainen", mutta läheinen ystävä nyt tahtoo viestittää minulle jotain.

Olen nähnyt kyllä äidistänikin unta, mutta se ei vaikuttanut näin voimakkaasti kuin tämä uni.
        Tämä oli ihan sellaisen tutntuinen kuin se olisi tapahtunut eli ei uni vaan jokin muu asia.
        En osaa edes selittää.

Pitäsiköhän minun ottaa yhteyttä hänen puolisoonSA JA KERTOA MITÄ TUO YSTÄVÄ KERTOI UNESSA?

• Dawn
        unitähti kirjoitti:

Hän tuli kertomaan minulle unessa, että se mitä itse nyt ajan (uskon kuoleman jälkeiseen elämään hyvässä tarkoituksessa) on tie siihen mihin hänkin uskoi, eli parempaan elämään tuolla toisella puolella.

Tahtoiko hän näin minulle viestittää, että tieni on oikea.

Äitini kuoli noin parivuotta sitten, mutta en saanut häneltä mitään "viestejä".
        Miksi tämä kaukainen "sukulainen", mutta läheinen ystävä nyt tahtoo viestittää minulle jotain.

Olen nähnyt kyllä äidistänikin unta, mutta se ei vaikuttanut näin voimakkaasti kuin tämä uni.
        Tämä oli ihan sellaisen tutntuinen kuin se olisi tapahtunut eli ei uni vaan jokin muu asia.
        En osaa edes selittää.

Pitäsiköhän minun ottaa yhteyttä hänen puolisoonSA JA KERTOA MITÄ TUO YSTÄVÄ KERTOI UNESSA?

Samassa rytinässä minulta kuoli myös serkku, mutta en nähnyt samanlaista unta hänestä.

Kaikki on kaiketi erillaista, kaikki suhteet erillaisia. Ehkä suhteesi äitiisi oli niin tiivis, ettei hänen tarvinnut tulla ketomaan hyvästä olostaan. Jos teillä ei ollut enään mitään käsiteltävää. Ehkä sinun ja äitisi suhde oli selkeä ja mitään ei jäänyt selvittämättä. Kaikki oli hyvin.

Ehkä sinä jäit kaipaamaan ystävääsi, koska hän ei uskaltanut ottaa sinua mukaan kärsimykseensä. Hän halusi säästää sinut siltä. Mutta jäit kaipaamaan sitä läheisyyttä ennen ystävyyttä. Teiltä jäi jokin kesken, selvittämättä. Voi olla, että hän kertoi valinneensa oikean tien. En tiedä mikä on oikea tie.

Lisäksi me kaikki olemme erillaisia, ehkä ystäväsi oli voimakkaampi ottamaan yhteyttä, En tiedä.

Mitä puolisoon tulee, mieti yhteydenottoa tarkasti. Hän ei ehkä ymmärrä tätä tapahtumaan niin kuin sinä. Voi, kun tunnet hänet paremmin kuin minä. Vain sinä voit päättää haluaako puoliso tietää tapahtumasta vai oliko se vain ja ainoataan lahja sinulle.

• maagikko.

Vastasin jo tuonne yliluonnollisiin. Kerron nyt miten myös sieltä tullaan kertomaan muitakinasioita. Sillä tästä tapauksesta en ollut tietoinen . n13v sitten mummuni ( tuo hirvittävä kavattajani) tuli unessa seisoen edessäni sanoen. Olen tehnyt Eskon kanssa sovinnon.
        Seuraavana päivänä menin tätini luokse kertoen tuon unen. Ja tätini kertoi. Silloin kun poliisit tulivat kertomaan Eskon kuolleen (tätini mies) mummuni putosi polvilleen ja kädet kyynärpäitä myöden ristissä kiitti Jumalaa kuolemastaan.
        Joten saamme / joudumme sopimaan siellä asioita jotta voisimme jatkaa matkaa eteenpäin.
        Että tälleen

• jaska

Näin viime viikolla unen jossa olin perheeni kanssa kyläilemässä. Äitini tuli minua vastaan eteisessä. Halasimme ja itkimme. Äitini sanoi hänellä olevan kaikki hyvin ja kivut ovat poissa. Hän lupasi tulla käymään meillä "ensi viikolla tiistaina ja keskiviikkona". Huomenna on tuo tiistai, odotan mielenkiinnolla tulevaa päivää.
      Äitini kuoli viime vuoden lopulla ja tämä oli ensimmäinen kerta kun Hän tuli uniini.

• patkuli

Kannattaa käydä neurologilla esim. magneettikuvauksissa ettei päässä ole mitään kasvainta tms. Tuollaiset unet eivät ole ihan terveiden aivojen tuotosta. Kyllä ihmisen täytyy elää eikä uneksia kuolleista koska siitä kärsii ennenpitkää mielenterveys.

• unitähti

Hah hah ja kiitos neuvostasi.
        En ole aiemmin kuullutkaan, että unet voisivat aiheuttaa jotain neurologisia vammoja.

Täytyy vissiin ruveta "seulomaan" unia, ettei pahempaa vammaa pääsisi tapahtumaan.

Kiitti patkuli, että pidät huolta....

• hän

Ystävättäresi tuli luokesesi, koska hän kaipasi yhteyttä sinuun.Ehkäpä tunnepohjalla olitkin tärkeä henkilö hänelle.Ehkäpä hän vielläkin liikkuu ympärilläsi, ehkäpä koska et ole ollut myöskään valmis päästämäân häntä menemään...Joten, anna hänelle lupa mennä menojaan..

• mss

Tarvinneeko sen tarkoittaa sen kummempaa kuin, että prosessoit alitajunnassasi vielä tätä menetystä. Äitini kuoli jokin aika sitten ja viihtyy unissani aika tiuhaan ja puhumme unissa äidin kanssa aina hänen kuolemaansa liittyvistä asioista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      363
      10291
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      11
      2932
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      285
      2336
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      126
      2111
    5. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      44
      1896
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      101
      1683
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      141
      1673
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      148
      1587
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      73
      1398
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1056
    Aihe