Ei Nokian

HAKKIS 5

Nyt pitää tänä aikana suosia Joten älkää ostako Nokiaa, ostakaa vaikka Noranza2 ennemmin.

Jos ostatte nokiat niin: Rahat menevät Venäjälle ja Japaniin, ja palkat Venäjälle.

Jos ostatte Noranza2 niin: Rahat menevät edelleen Venäjälle ja Japaniin mutta PALKAT JÄÄVÄT SUOMEEN.

7

978

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai mitä?

"Rahat menevät edelleen Venäjälle ja Japaniin mutta PALKAT JÄÄVÄT SUOMEEN.    "
      -onko suomalaisille sitten jokin muu palkanmaksutapa, kuin raha? kuulostaa aika kehäpäätelmältä, tietääkseni Nokialla on vielä rengastoimintaa olemassa ja testausta, joten kyllä sitä rahaa suomeenkin jää.

itse veikkaan, että nykyaikaiset rengasyritykset ovat jo niin suuresti globaaleja, joten kyllä se raha aina vähän ulkomaille menee, osti mitä tahansa. no avainlipputuotteet ovat erikseen, mutta niitähän ei löydy renkaista..

• sitroen.

oleva teksti ei kerro valmistusmaasta mitään.
        Jo v 1963 Suomessa Nokialla Nokian vulkanointimuoteista omin silmin näin poistettavan henkilöauton renkaita, joitten sivussa oli teksti: "Avon Made in Ireland".
        Myöhemmin olen todennut kymmeniä väärin valmistusmaatiedoin varustettuja tuotteita. Niin Suomessa kuin muuallakin enkä enää luota niihin vähääkään. Siellä ne on tehty kaikki, mistä kauppias suurimman voiton saa. Ja tehtaat tekevät tuotteensa tilaajan haluamalla tekstillä. Suuretkin tehtaat. Suomessakin.

• globaalin
        sitroen. kirjoitti:

Jo v 1963 Suomessa Nokialla Nokian vulkanointimuoteista omin silmin näin poistettavan henkilöauton renkaita, joitten sivussa oli teksti: "Avon Made in Ireland".
        Myöhemmin olen todennut kymmeniä väärin valmistusmaatiedoin varustettuja tuotteita. Niin Suomessa kuin muuallakin enkä enää luota niihin vähääkään. Siellä ne on tehty kaikki, mistä kauppias suurimman voiton saa. Ja tehtaat tekevät tuotteensa tilaajan haluamalla tekstillä. Suuretkin tehtaat. Suomessakin.

markkinatalouden ajalla menee ihan joka firmassa...siellä tehdään missä halvimmalla saadaan ja voitot maksimiin

• silmänlumetta.
        sitroen. kirjoitti:

Huhujen mukaan Nokian tehtailla ei ole tehty renkaita vuosiin. Toisen huhun mukaan siellä tehdään nykyisin emotehtaan kännyköitä - niitä joissa lukee Made in Finland.

• näitä älypäitä sikiää
        silmänlumetta. kirjoitti:

Huhujen mukaan Nokian tehtailla ei ole tehty renkaita vuosiin. Toisen huhun mukaan siellä tehdään nykyisin emotehtaan kännyköitä - niitä joissa lukee Made in Finland.

tää sivusto on todellakin asiantuntijoita täynnä..
        Ihan ihmetyttää täysin perättömien juttujen määrä.
        Essonbaarin paskapuheita täys koko sivusto.

• rengastestissään, että Nokin R olisi valmistettu
      Suomessa.

• Ezu60

Viimeksi kun kävin Nokian tehtaalla 2008 Heinäkuussa niin kyllä sieltä linjalta tuli HKPL5
      jota toimitettiin ainaki hervantalaiseen rengasliikkeeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      37
      3007
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      2513
    3. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      49
      2378
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2104
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1818
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1449
    7. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      39
      1091
    8. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      19
      1067
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1057
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      1015
    Aihe