Teen hyvin epätieteellistä tutkimusta keskustelupalstoilla kristinuskon julkisuuskuvassa. Juuri sinä pystyt auttamaan vastaamalla tähän ketjuun!
Mitkä kolme luonteenpiirrettä tai sanaa sinulla tulee ensimmäisenä mieleen, kun kuulet sanan "uskovainen"?
Kiitoksia suuresti avusta!
Uskovaiset on ... !
7
1034
Vastaukset
- Niitti-olli
esim: Harhautettu,tietämätön.
- Uskossa Jeesukseen!
MIeleeni tulee ensimmäisinä ko0lme sanaa:
1. Rakkaus
2. Totuus
3. rauha.- reepi
MIeleeni tulee ensimmäisinä ko0lme sanaa:
1. Rakkaus
2. Totuus
3. rauha.
Mitä ne ovat?
Uskovaisten Rakkaus?
Rakkautta aitoa voi olla myös ilman Jeesusta ja Jumalaa. Rakkautta ei voi uskovaiset omia.
Uskovaisten Totuus?
Jos sillä raamattua tarkoitetaan, se totuus on palanut jo pikkuroihuissa tieteen kehityksen alkumetreillä muutama vuosisata sitten! Myöskään totuutta ei voi uskovaiset omia.
Uskovaisten Rauha?
Se on vuosisatoja kestänyttä sotaa Euroopassa ja ympäri maailmaa. Se on riitoja ja ahdistusta Suomen eri kylissä. Se on pahoinvointia perheissä. Rauhaa ei uskovaisten läsnä ollessa voi saada aikaan.
Mieleeni tulevat samat sanat, mutta eri tarkoituksessa.
- Kroan
Uskovaiset on liikkeellä
- tulee mieleen
rohkea, totuudellinen, kaukonäköinen
- mahdolliset
"ihmiset"
- Ajan mittaaja
Jumalan pelko, helvetti, saatana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181