Mitä teille tänään kuuluu

täti puskasta

onko kaikki hyvin, ja oletteko hyvissä sielun ja ruumiin voimissa. Illalla tuli hiukan hulluteltua täällä, mutta haitanneeko tuo ketään.
:)))
Kauneus unetkin tuli otettua päivällä.
Lähden tästä nyt lämmittämään kaalipataa ja syön sen puolukka hyytelön kanssa. Sitten taas jaksaa höpötellä loppupäivän.

51

1252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olin yksissä viiskyt vuotis bileissä eilen ja olo on sen mukainen...

• täti puskasta

paranee kun ilta vanhenee.
        Juhlien jälkikaikua, kyl se siitä.
        Juhlat on kivaa juhlia mutta, se juoman tuoma peikko ei ole.

• juhlahumussa on kivaa

ja sen jälkeen on rankkaa, jos on jo yli viiskymppinen:=)

• täti puskasta kirjoitti:

paranee kun ilta vanhenee.
        Juhlien jälkikaikua, kyl se siitä.
        Juhlat on kivaa juhlia mutta, se juoman tuoma peikko ei ole.

Ei ne juomat, ei ei, vaan se tanssi. Minulla oli katsos nilkka nyrjähtänyt jo ennestään, mutta en malttanut olla tanssimatta. Ja nyt se on taas turvoksissa. Oli tosi kivat juhlat ja oikeat tanssitkin orkesterilla...

• juhlahumussa on kivaa kirjoitti:

ja sen jälkeen on rankkaa, jos on jo yli viiskymppinen:=)

Toinen jalka pystyssä on vähän vaikeeta kirjoitella...

• juhlahumussa on kivaa
        miljoona kirjoitti:

Toinen jalka pystyssä on vähän vaikeeta kirjoitella...

ettei tarvitse olla molemmat jalat pystyssä,
        hyvät puolet pitää kaivaa esiin vaikka väkisin;)

ettei tarvitse olla molemmat jalat pystyssä,
        hyvät puolet pitää kaivaa esiin vaikka väkisin;)

Sitä se mieskin ehdottelee, hih hih

• täti puskasta
        miljoona kirjoitti:

Ei ne juomat, ei ei, vaan se tanssi. Minulla oli katsos nilkka nyrjähtänyt jo ennestään, mutta en malttanut olla tanssimatta. Ja nyt se on taas turvoksissa. Oli tosi kivat juhlat ja oikeat tanssitkin orkesterilla...

se onkin hankalampi juttu. outs.

• juhlahumussa on kivaa
        miljoona kirjoitti:

Sitä se mieskin ehdottelee, hih hih

täytä nyt ihmeessä miehen toive;)

täytä nyt ihmeessä miehen toive;)

Sekö auttaisi? Täytynee kokeilla...

• juhlahumussa on kivaa
        miljoona kirjoitti:

Sekö auttaisi? Täytynee kokeilla...

voi tullakin vielä pitempi hih;=))
        Kokeile ihmeessä, mutta varo jalkaa, siis omaasi;=)))))

• Angel of The Morning

Kaunis ilma ja muutaman kilometrin pituinen
      lenkki koirien kanssa. Hyvää ruokaa, pienet
      päikkärit ja kohtaa pihaa trimmaamaan ja
      siistimään sitä talvikuntoon.
      Kaalipata, nam !

• täti puskasta

ei täällä kyl ny auta, meillä tuulee aika-lailla.
        Vesipisaroitakin tuli ikkunaan. Puut roskaa nyt hirveästi ympäristöä, on neulasia ja lehtiä joka paikka täynnä.
        Ehkä huomenna parempi päivä sellaiselle työlle.

• heipparallaa

kaikki on hyvin ja voimatkin tallella:)
      Pitkällä kävelyllä kävin, ruskaa ihaillen
      ja auringonpaisteesta nauttien.
      Kauneusunet jäi ottamatta, tosin en nuku koskaan
      päivällä.

Hulluttelu on välillä mukavaa ja piristävää,
      eikä sen luulisi ketään haittaavan.

Mukavaa päivän jatkoa sinulle ja hyvää ruokahalua!

• täti puskasta

upeeta ollut, saa nähdä nyt kun tuuli repii puut paljaaksi. Maa ruskakin on kaunis meillä.

• vanha gubbe

Olo on kuin kymmeneen kertaan vahatulla omenalla, ei pilaannu edes vuosien saatossa. Ostin viimeiset punaposkiset jouluomenat 2002 ja hyvässä kunnossa ovat vieläkin, kelpaavat tulevana jouluna aitiopaikalle.

Hulluttelu on vain hyvästä ja jos joku siitä vetää herneitä klyyvariinsa niin tarkoitus on saavutettu ja voit nauttia kuvitelmasta jossa hernenenä kipristelee vihassaan pimeässä huoneessaan seuranaan haisevat sukat ja yksi tektstari, ulosottomieheltä.

Ensimmäinen vaimoni oli haka kaalipadan suhteen ja sainkin sitä syödä lähes päivittäin noin kymmenen vuotta. Sen koommin en ole siihen koskenut.

• täti puskasta

ja aitio paikalle jouluna,ko v2002, siis oikeita omppujako.
        Nyt oon aivan äimänkäkenä.

Se pata on todella hyvää ja makoisaa.
        No ei ole ihme että, et halua kaalipataa syödä jos olet saanut sitä enempi kuin tarpeeksi asti. :))

• vanha gubbe
        täti puskasta kirjoitti:

ja aitio paikalle jouluna,ko v2002, siis oikeita omppujako.
        Nyt oon aivan äimänkäkenä.

Se pata on todella hyvää ja makoisaa.
        No ei ole ihme että, et halua kaalipataa syödä jos olet saanut sitä enempi kuin tarpeeksi asti. :))

Ei ne pilaannu vaikka kuinka odottaisi. Ne on semmosia punaisia joissa on kiiltävä vaha päällä. Kukaan ei suostu niitä syömään ja vitsiä niistä on väännetty jo vuosia. Tulevana jouluna asetan taas nuo kuusi punaposkea lasimaljaan, ehkä joku vahingossa puraisee edes yhtä niistä. Eikö lie ollut joku satukin jossa kaunis neito söi omenaa ja menetti tajunsa tms ja komia ritari tuli pelastustoimiin. No, tyttäreni on kaunis ja itse käyn hiukan vanhahtavasta, homeisesta ritarista mutta mieluummin annan ritarin viitan heidän pojalleen, todelliselle shemeikalle joka selvästi tulee kaatamaan miljoonia naisia kunhan oppii kävelemään.

• täti puskasta
        vanha gubbe kirjoitti:

Ei ne pilaannu vaikka kuinka odottaisi. Ne on semmosia punaisia joissa on kiiltävä vaha päällä. Kukaan ei suostu niitä syömään ja vitsiä niistä on väännetty jo vuosia. Tulevana jouluna asetan taas nuo kuusi punaposkea lasimaljaan, ehkä joku vahingossa puraisee edes yhtä niistä. Eikö lie ollut joku satukin jossa kaunis neito söi omenaa ja menetti tajunsa tms ja komia ritari tuli pelastustoimiin. No, tyttäreni on kaunis ja itse käyn hiukan vanhahtavasta, homeisesta ritarista mutta mieluummin annan ritarin viitan heidän pojalleen, todelliselle shemeikalle joka selvästi tulee kaatamaan miljoonia naisia kunhan oppii kävelemään.

sillä vahalla saatu aikaan lopputulos.
        On varmaan kauniita. No et kai viel ihan homees ole, mutta virkasi puolesta luovutat viittasi.

Ai ihana pikku shemeikka, sellaisia löytyy meiltä jokaiselta. :))

• vanha gubbe
        täti puskasta kirjoitti:

sillä vahalla saatu aikaan lopputulos.
        On varmaan kauniita. No et kai viel ihan homees ole, mutta virkasi puolesta luovutat viittasi.

Ai ihana pikku shemeikka, sellaisia löytyy meiltä jokaiselta. :))

Omenat on tosia ja voin yhden niistä lähettää sinulle jos annat sp osoiteesi.

Shemeikka on minulle tosi kuten ovat muillekkin isovanhemmille. Antaisin henkeni hänen puolestaan jos se olisi tarpeellista, muiden puolesta, ehkä tytärtä lukuunottamatta en antaisi.

Vauva on todella kaunis ja niin ovat molemmat vanhemmatkin. Tulee isoisäänsä :))

• täti puskasta
        vanha gubbe kirjoitti:

Omenat on tosia ja voin yhden niistä lähettää sinulle jos annat sp osoiteesi.

Shemeikka on minulle tosi kuten ovat muillekkin isovanhemmille. Antaisin henkeni hänen puolestaan jos se olisi tarpeellista, muiden puolesta, ehkä tytärtä lukuunottamatta en antaisi.

Vauva on todella kaunis ja niin ovat molemmat vanhemmatkin. Tulee isoisäänsä :))

on Prinsessa nyt 1v ikäinen, kohta kävelee.
        Hän on nii ihana, ei toista maailmassa.

Uskon omena tarinasi.
        Näin se oli meilläkin et isoisä kehui aina poikia (tyttären poikia) et tulee häneen, no ei ole kaus omenat puusta pudonnut.

• vanha gubbe
        täti puskasta kirjoitti:

on Prinsessa nyt 1v ikäinen, kohta kävelee.
        Hän on nii ihana, ei toista maailmassa.

Uskon omena tarinasi.
        Näin se oli meilläkin et isoisä kehui aina poikia (tyttären poikia) et tulee häneen, no ei ole kaus omenat puusta pudonnut.

Onneksi olkoot sinun hyvillesi.

Toivoin itse tyttärelle ensimmäiseksi tyttöä joka on mahdollisesti helpompi mutta shemeikka tuli ja hän lähtee kohta kanssani ongelle joenvarteen .))

En uskonut aiemmin tästä niin iloitsevani mutta kun näin shemeikan ensikertaa laitoksella ja onnelliset vanhemmat olin enemmän myyty kuin koskaan elämässäni.

• täti puskasta
        vanha gubbe kirjoitti:

Onneksi olkoot sinun hyvillesi.

Toivoin itse tyttärelle ensimmäiseksi tyttöä joka on mahdollisesti helpompi mutta shemeikka tuli ja hän lähtee kohta kanssani ongelle joenvarteen .))

En uskonut aiemmin tästä niin iloitsevani mutta kun näin shemeikan ensikertaa laitoksella ja onnelliset vanhemmat olin enemmän myyty kuin koskaan elämässäni.

usein miten.
        Ukit ja mummut on kontallaan nähtyään pienokaisen. Ja aina pienokaiset ovat etusijalla, ei mikään mene heidän yli, näin se vaan on. ollaan onnellisia heistä.

• vanha gubbe
        täti puskasta kirjoitti:

usein miten.
        Ukit ja mummut on kontallaan nähtyään pienokaisen. Ja aina pienokaiset ovat etusijalla, ei mikään mene heidän yli, näin se vaan on. ollaan onnellisia heistä.

En muusta onnellisempi kuin hyvästä tyttärestä, hänen miehestään ja ennen kaikkea lapsestaan.

En kuitenkaan halua enää tämän jälkeen toistaa itseäni :))

• G.J.

Aamulla väsynyt mutta toiveikas. Päivällä hetki iloisempaa mieltä. Nyt taas liukenevat kortisolit valuvat suolanesteessä sielunikkunoista. Parasta kämpiä peitonalle.

• Ihan vakavalta.

• täti puskasta

vain pystyisin. Voimia sinulle.

• G.J.
        miljoona kirjoitti:

Ihan vakavalta.

oikuttelvat ja muistuttelvat olemassaolostaan kun on ollut oikein rielusti ruodonkierto ja -hötkkyytys aktivitettia kolmisen viikkoa. Nyt kai on se hetki jolloin viimeisetkin esteet kaikkoavat nikamahapetuksen tieltä ja oikein mikään asento ei luonnista. Täytynee illalla ottaa reilusti buranaa ja aamulla onkin jo helpompaa, ajaksi.

• G.J. kirjoitti:

oikuttelvat ja muistuttelvat olemassaolostaan kun on ollut oikein rielusti ruodonkierto ja -hötkkyytys aktivitettia kolmisen viikkoa. Nyt kai on se hetki jolloin viimeisetkin esteet kaikkoavat nikamahapetuksen tieltä ja oikein mikään asento ei luonnista. Täytynee illalla ottaa reilusti buranaa ja aamulla onkin jo helpompaa, ajaksi.

Burana auttaa varmaan.

Minun nilkka nyrjähdys johtuu selästä. Molempiin jalkoihin menevä hermo on vaurioitunut aikaisemmin, lievästi kuitenkin ja kuntoutunut. Mutta se voi olla, että tulee uudestaan. Issias puristaa koko matkalla selästä jalkaan taas, ja pelottaa. Muttei auta, eteenpäin vaan, kaikki liikkuminen on minulle joka tapauksessa parempaa kuin makaaminen. Kipu ajaa liikkeelle, ei pysty oikein olemaan paikallaan. Nilkka side vaan ja töihin menen huomenna, ei pysty olemaan paikallakaan...

• G.J.
        miljoona kirjoitti:

Burana auttaa varmaan.

Minun nilkka nyrjähdys johtuu selästä. Molempiin jalkoihin menevä hermo on vaurioitunut aikaisemmin, lievästi kuitenkin ja kuntoutunut. Mutta se voi olla, että tulee uudestaan. Issias puristaa koko matkalla selästä jalkaan taas, ja pelottaa. Muttei auta, eteenpäin vaan, kaikki liikkuminen on minulle joka tapauksessa parempaa kuin makaaminen. Kipu ajaa liikkeelle, ei pysty oikein olemaan paikallaan. Nilkka side vaan ja töihin menen huomenna, ei pysty olemaan paikallakaan...

siulla menee osin kinttupystyssä. Hyvähän se on että hermot on ärhäköitä ja ilmaisevat olemassaolonsa. Paljon vahingollisempaa on jos tuntopuutos sallissi kaikenmaailman juttuja. Miulla nuo kivut on kun nikamien kieräjäkalvosimien jotkut ? lukkiutumiset alkavat avautua jumituksestaan. On varmaan sama kun jos murtuman pinnat eivät ole ihan kohdallaan on hetkuminen vaarana.

Hyvää työpäivää sinulle ja hyvä että työnantajasi ovat lääkäreitä, ellen väärin muista.

• G.J. kirjoitti:

siulla menee osin kinttupystyssä. Hyvähän se on että hermot on ärhäköitä ja ilmaisevat olemassaolonsa. Paljon vahingollisempaa on jos tuntopuutos sallissi kaikenmaailman juttuja. Miulla nuo kivut on kun nikamien kieräjäkalvosimien jotkut ? lukkiutumiset alkavat avautua jumituksestaan. On varmaan sama kun jos murtuman pinnat eivät ole ihan kohdallaan on hetkuminen vaarana.

Hyvää työpäivää sinulle ja hyvä että työnantajasi ovat lääkäreitä, ellen väärin muista.

Hyvässä hoidossa olen, muttei ole oikeasti vissiin mitään tehtävissä, kun se on luuston kehityshäiriö. Ei edes leikkausta ole ehdotettu vaikka selkäranka on ässän muotoinen ja kiertynyt itsensä ympärille on osteokiittisiä nokkia ym. ym.

Yritä sinä lepäillä jos se auttaa ja tuntuu hyvältä, mä otan vaan Napromexiä ja lähden hiihteleen...

• ja odotan kovasti huomista,että pääsee taas töihin..:)

• täti puskasta

kun jo aivan odottelet huomista.

• täti puskasta kirjoitti:

kun jo aivan odottelet huomista.

Taidan olla niitä harvoja ihmisiä jotka eivät pidä viikonlopuista.Mä en muutenkaan tykkää jouten olosta,vaan pitää olla koko ajan tekemistä. :)

• mii-su kirjoitti:

Taidan olla niitä harvoja ihmisiä jotka eivät pidä viikonlopuista.Mä en muutenkaan tykkää jouten olosta,vaan pitää olla koko ajan tekemistä. :)

Täällä kans kaksi samanlaista. Mun mies ja minä ollaan "työhulluja" molemmat.

• miljoona kirjoitti:

Täällä kans kaksi samanlaista. Mun mies ja minä ollaan "työhulluja" molemmat.

mukava kuulla..:D Mua kyllä katsotaan aika kieroon,kun en olekkaan perjantaisin iloinen kun viikonloppu tulee..:)

• Anskuliini

Pääsin onnellisesti kotiin, aika kovaa tuuli nujuutti pikkuista autoa tuolla kasi tiellä.
      Hirviä ei näkynyt, muutama hirvenmetsästäjä kylläkin.
      Keskiviikkoaamuna pitää lähteä lentsikalla pääkaupunkiin, toivottavasti myrsky on laantunut että pysyy kone rauhallisesti ilmassa.
      Haloo Helsinki! Me tulhan keskiviikkona ja laitethan hulinaks sielä.

• henrii

yleensä sinulla käy joku haaveri. Muistakaa käydä rautatieaemallalla kajauttamassa, että Pohojalaaset tuloo.

• Anskuliini
        henrii kirjoitti:

yleensä sinulla käy joku haaveri. Muistakaa käydä rautatieaemallalla kajauttamassa, että Pohojalaaset tuloo.

reilu vuosi ilman haaveria, vanhat haavat on nuoltu ja uusia haasteita päin. ;)
        En saanut sintin sinttiä lauantaina, pelekäsköhän ne tippuvia keltasia lehtiä?
        Eilen rastaat tyhjäs parissa tunnissa pihan marjoja notkuvat pihlajanoksat.
        Meirät havaataan iliman huutamataki, ollaan sen verran komiaa sakkia! :)

• Meriläinen
        Anskuliini kirjoitti:

Tollasesta tykkään.

• henrii
        Anskuliini kirjoitti:

että onni jatkuu, ja kalatkin vielä näppii.

• Meriläinen
        henrii kirjoitti:

että onni jatkuu, ja kalatkin vielä näppii.

pari pekkua ja vaikka varpaat kanssa

• Sinimarjanen

Osallistuin Pääkaupunkiseutu juoksu tapahtumaan.
      Tosin vain kävely sarjaan.
      Kaunis aurinkoinen sää oli ja nautinto ulkoilla.
      Ehkä sitten ensi vuonna uusiksi.:)

• Meriläinen

valvotun yön jälkeen textailemalla.
      oon kulkenu tän päivän aikana aikaste syvällä. Mutta noussut taas, kohta pitää mennä nukkumaan ettei pakene ens yönkin unet ja ne kauheat hirviömäiset ajatukset valtaa jälleen.
      Te ootte ihania ihmisiä ketä sitten oottekin.

• Anskuliini

ihminen olet sinäkin!
        Kun menet nukkumaan rentouta itsesi ja lue lapsuuden iltarukouksesi, se karkoittaa hirviömäiset ajatukset.
        Halaus sinulle!

• henrii

sinun tulevaisuus on korkealentoista, ei hirvetkään tule enää ajatuksiisi.

• w-g

pilipilipom.

Nyt tuli tippa linssiin, kun katsoin elokuvan Nalle Puhista.

Muuten kaikki ihan OK! :)

• k/k

no ,tätä kuuluu,luonto ja sen voima on tärkeit mulle,mä oon menny puskaan ain kun on ahistanut.
      Tänään se tuki ja turva ei jutellut mulle,korkealla mäellä oleva mäntyjen holvisto ujelsi ja kohisi tummasti.
      Ne lehvät jotka kesällä pehmeesti siveli poskee,ne sivalsivat kipeesti,kuin piiskat.
      havahruin lopulta vakituisesta istumapaikastani,kiveltä ison männyn kupeesta,lähestyvän leikkupuimurin jyminään.
      katsoessani sen loittonemista tajusin tuulen kylmyyren ja maiseman synkkyyren.
      Se muistutti paljon omaa mieltäni ja olotilaa,valot palaa mutta ketään ei ole kotona.

• Heikunkeikku

Tulin kotia puolisen tuntia sitten. Kävin elokuvissa katsomassa Myrskyä. Istua "tapitin" tuolissa visusti viimeiseenkin kirjaimeen asti :)
      Poika oli keväällä -07 mukana kuvauksissa (opiskelee alaa ja sai kesätöitä ja taisi saada jonkun opintoviikonkin siitä)
      Tiestysti ne lopputekstit sen takia tärkeät (mukamas).

Päivällä olin ulkona lenkillä, KAMALASSA tuulessa. Ihan älyttömän kovia tuulenpuuskia, ettei meinannut pystyssä pysyä.

Sit vielä kävin päivällä ulkona syömässä, kun en jaksanut ruveta itse laittamaan ruokaa.

On ollut mukava päivä ja ilta :)

• täti puskasta

että tuli näin paljon palautetta.
        Sory minulla katkos tässä iltasella vastaamisissa kun ihana prinsessa oli vailla kaitsijaa. Totta kai menin hetkeksi hänen luokseen, sain laittaa hänet nukkumaan.
        Sinne hän jäi omaan sänkyynsä, nykerö.
        Vanhemmat olivat yllättyneitä kun olin onnistunut poikkeamaan heidän nukutus rituaalista. Ja miten helposti hän nukkuikaan pienen laulun hyräilyyn.

• Pirre*

tänään kuuluu ihan hyvää, - tai tavallista.
      Tuulinen päivä, mutta muuten kaunis, syksyä siis..

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1354
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      51
      1289
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1085
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      117
      1010
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      52
      636
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      142
      599
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      495
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      473
    Aihe