Testi

Toisinaan kuulee väitettävän että me uskovaiset olemme heikkoja ihmisiä jotka emme kykene hyväksymään totuutta.Teitähän ei haittaa jos vähän tässä testaan teitä.

Aiheena tulevaisuus.

Vaihtoehto:1.Raamatun ilmoitus on totta asiasta mm. Ilmestyskirja UT:ssä.
Jeesus tulee hakemaan omansa pois ja jos sä oot silloin ateisti sä jäät tänne maailmanhistorian hirvittävimpään aikaan.7-vuotinen ahdistuksen aika.
Matt 24:40-41 "Kaksi miestä on pellolla :toinen otetaan, toinen jätetään.Kaksi naista on jauhamassa viljaa toinen otetaan toinen jätetään."

Vaihtoehto 2:Raamatun ilmoittama tieto ei pidä paikkaansa.Silloin tulevaisuus menee niin ihmiskunta ennenpitkään tuhoaa itse planeettansa.Ihmisten määrä lisääntyy luonnonvarat hupenevat.Loppu on tuskallinen tässä vaihtoehdossa ahdistuksen aika kestää pitempään kuin 7 vuotta.
Eikä teillä ole ratkaisua asiaan.

Eli homma menee niin että on Raamattu totta tai ei olette joka tapauksessa ennen pitkää kusessa riippumatta kumpi vaihtoehto pitää paikkansa.

.

Jos Raamattu on totta vielä voi pelastautua turvautumalla Jeesukseen.Jos ei ole tilanne on

tämä:Sulla on ongelma ja se on se että asut maapallolla jonka luonnonvarat hupenevat samalla kun väki lisääntyy, ja se tarkoittaa että sä olet kusessa ennemmin tai myöhemmin etkä voi asialle yhtään mitään.
Varsinainen testikysymys on tämä:PYSTYTKÖ MYÖNTÄMÄÄN ETTÄ SIINÄ TAPAUKSESSA ASIA ON JUURI NÄIN.

12

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mopopytty

ihmettelemistä tuossa nyt muka on, vaihtoehto 2 on tällä hetkellä totuus. On myös selvää että vaihtoehto 2 on parempi, ei mikään jumala kuitenkaan mitään tee, ihmiskunnan pitää itse hoitaa ongelmansa.

• vastaaja x

On maailmassa "uskovaisia" ja sitten on uskovaisia, jotka luulevat asioiden olevan
      niin kuin heille kerrotaan.

Tosiasia on se että ihminen uskomisestaan
      riippumatta kärvistyy itse aavikolla ollessaan määräämättömässä aikajanassa Herransa avulla tai ilman, jollei tämä häntä pelasta haluamattaan tai
      ilman.

• Kiittistä

olet muuten kuukauden ystävällisin kirjoittaja
        ja lisäksi rehellisin itsellesi. Vaikka emme ymmärrä kaikkea mitä haluat kertoa, et ainakaan
        tahdo mitään pahaa !

• Mopopytty
        Kiittistä kirjoitti:

ja lisäksi rehellisin itsellesi. Vaikka emme ymmärrä kaikkea mitä haluat kertoa, et ainakaan
        tahdo mitään pahaa !

kuin sinä.

• vastaaja x
        Kiittistä kirjoitti:

tahdo mitään pahaa !

miksi eläväiset ovat sellaisia kuin ovat,

se tarkoitus joka sanelee meille "tarinoita",

joidenka kanssa elämme päivittäin. on omasta maailmastaan. Olemme kaikki menossa tuntematonta kohti.. Minne hyvänsä matkamme meitä viekään, kaikkien ajatuksiemme kanssa, jossa te olevaiset olette mukana..

• ertert

En usko vaihtoehto yhteen, joten rehellisti sanoen jää vain vaihtoehto 2.

Tosin todellisuudessa on olemassa vielä vaihtoehto 3, joka ei ole kumpikaan ensimmäisestä kahdesta.

• Kössönöm

ei tuhoa Tellusta, niin ennen pitkää aurinko kuitenkin sammuu ja se on sitten siinä tämän planeetan osalta.

Kaikkeen tarujuttuun sinäkin uskot. Omapa on päänsärkysi.

• C.Porosus

Vaihtoehto 2, paisi, että ei planeella tuhoudu, vaan nykyisten elämänmuotojen vaatimat elinolosuhteet. Planeetta on silti olemassa, vaikka me ihmiset ja söpöt eläimet katoaisimmekin.

Juu, minulla ei ole ratkaisua asiaan. Toki voin omalta pieneltä osaltani hidastaa huonoa kehitystä. Sopii toivoa, että ne, joilla on enemmän valtaa, kuin minulla hyödyntäisivät sitä taisteluun maapallon elinkelpoisuuden suojelemiseen.

Niin MEILLÄ on kuvaamasi ongelma, jolle en voi käytännössä mitään. Mitä myöntämistä tosiasioissa on. Aina kannattaa kumminkin yrittää, jos ei muuta, niin ainakin hidastaa kehitystä. Pahinta on se, jos mällätään tuhoavasti ja uskotaan, että jumala korjaa jäljet.

• Mirka ...

Tutkimusten mukaan aurinko viimeistään lopettaa elämän tällä planeetalla.

• jos

Vaihtoehto 3: Jonkin muun uskonnon ilmoitus on totta. Ja tämän uskonnon jumala tai jokin muu ylivoima, ei kauheasti arvosta vääräuskoisia. Voisi silloin ajatella, että muiden uskontokuntien jäsenet kärsisivät kovemman tuomion, kun ovat väärää palvoneet, kuin sellaiset jotka uskonnoista ja jumalista eivät niin ole välittäneet.

• vihtuilija

No, kerropa tuhoutuiko planeettamme niiden elinaikana jotka elivät tuhat vuotta sitten? No entäpä niiden aikana jotka elivät viisisataavuotta sitten? Mikä saa sinut olettamaan että tämä planeetta tuhoutuu vaikkapa sellaisen henkilön elinaikana joka kuolee huomenna?

Kyllä...sinulla on ongelma perustella KYSYMYKSESI!

• Milian***

Näitä -huolestuttavan- yleisiä "helmiä" taas...Niin kuin se palstan vakio-uuvatti, joka teki tilastoja kahden ihmisen aikaansaannoksista. Itkuuuh.

Paras kohta:

"Varsinainen testikysymys on tämä:PYSTYTKÖ MYÖNTÄMÄÄN ETTÄ SIINÄ TAPAUKSESSA ASIA ON JUURI NÄIN."

Voi pyhän sylyvin Vagina sentään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4953
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      529
      2560
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      148
      2139
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2132
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1745
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1131
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      903
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe