olen kuukauden ostanut fintoton sivuilta totogurun troikat.Täytyy kyllä sanoa että enpä olisi uskonut,voittoja on tullut 4-6 viikossa esimerkiksi toissaviikon paras kerroin tuli vermosta ja se oli jotain 1900 ja viime viikollakin osui kuusi troikkaa ja eilen mikkelistä tuli kerroin joka oli vähän yli 2000 !!! suuri kiitos tekijöille,onko muilla kokemuksia ravivihjaajista? kertokaa,olen pelaillut vasta tämän syksyn.
varsinaninen troikkaguru !!!
8
954
Vastaukset
- ravimies77
totoguru ainut voitollisia vihjeitä tekevä?
- todella positiivisesti yllä...
en tiedä onko ainut,mutta harva siihen kaiketi pystyy.Niitten troikat kannattaa kopioda kyllä koko ajan.Joka viikko tulee paljon osumia,nytkin jo menneitten viikkojen jatkoksi troikkaosumat maanantaina lappeesta kertoimella 162 ja tänään teivosta kertoimella 399 !!!
vaikea sanoa eri vihjaajien yleistä tasoa,mutta täytyy sanoa että totogurun troikat löivät minut kyllä ällikällä,en olisi uskonut että noin hyvin osuu ja usein.Nyt oon pitemmän aikaa kopionut joka päivä ja voittoja on tullut joka viikko 3-6 päivänä ja mukaan mahtuu todella hyviä kertoimia!
- hjklxxx
Totogurun sidosryhmät ovat täälläkin liikkeellä. Kauhea itku ja valitus oli tuolla toisella saitilla poistetuista mainos ja markkinointi viesteistä. Kannattaisi lukea keskustelun säännöt aina ennen viestin lähettämistä. Pudotuspeli on alkanut jo karsimaan vihjepalvelujen joukkoa, mutta tuskin kannattaa tänne heittää pelastusrengasta. Lähinnä säälittävää touhua on tämä gurun markkinointi.
- ravimies77
hjklxx on säälittävää.taidat kuulua tohon sen toisen saitin taustajoukkoihin?ylläpitoon?
- juurihoito
hjklxxx kuulua jonkun säälittävän vihjepuljun taustajoukkoihin kun noin ottaa päähän toisten menestys
- näin on
kerrassaan hyviä osumia tullu koko ajan mitä oon soittanut kyseiseen firmaan.aion tehdä niin jatkossakin.varmaan on suomen paras vihjepulju.
- Anonyymi
Varo ettei tuu tinylityksiä,joudut avaamaan uuden tilin
- Anonyymi
Ja nyt tekee ravimaailma.fi sivuilla Totoguru huippuhyviä Totopelejä! Kapeilla lapuilla säännöllisesti hyviä voittoja! Toiset vihjefirmat revittävät kalliita pelejä mutta Totogurun systeemit ovat maltillisia ja halpoja ja löytävät parhaat yllättäjät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212526- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292172Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522119Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201704Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961526- 2811409
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1311362