varsinaninen troikkaguru !!!

keltanokkaturpa

olen kuukauden ostanut fintoton sivuilta totogurun troikat.Täytyy kyllä sanoa että enpä olisi uskonut,voittoja on tullut 4-6 viikossa esimerkiksi toissaviikon paras kerroin tuli vermosta ja se oli jotain 1900 ja viime viikollakin osui kuusi troikkaa ja eilen mikkelistä tuli kerroin joka oli vähän yli 2000 !!! suuri kiitos tekijöille,onko muilla kokemuksia ravivihjaajista? kertokaa,olen pelaillut vasta tämän syksyn.

8

1577

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ravimies77

totoguru ainut voitollisia vihjeitä tekevä?

• todella positiivisesti yllä...

en tiedä onko ainut,mutta harva siihen kaiketi pystyy.Niitten troikat kannattaa kopioda kyllä koko ajan.Joka viikko tulee paljon osumia,nytkin jo menneitten viikkojen jatkoksi troikkaosumat maanantaina lappeesta kertoimella 162 ja tänään teivosta kertoimella 399 !!!
        vaikea sanoa eri vihjaajien yleistä tasoa,mutta täytyy sanoa että totogurun troikat löivät minut kyllä ällikällä,en olisi uskonut että noin hyvin osuu ja usein.Nyt oon pitemmän aikaa kopionut joka päivä ja voittoja on tullut joka viikko 3-6 päivänä ja mukaan mahtuu todella hyviä kertoimia!

• hjklxxx

Totogurun sidosryhmät ovat täälläkin liikkeellä. Kauhea itku ja valitus oli tuolla toisella saitilla poistetuista mainos ja markkinointi viesteistä. Kannattaisi lukea keskustelun säännöt aina ennen viestin lähettämistä. Pudotuspeli on alkanut jo karsimaan vihjepalvelujen joukkoa, mutta tuskin kannattaa tänne heittää pelastusrengasta. Lähinnä säälittävää touhua on tämä gurun markkinointi.

• ravimies77

hjklxx on säälittävää.taidat kuulua tohon sen toisen saitin taustajoukkoihin?ylläpitoon?

• juurihoito

hjklxxx kuulua jonkun säälittävän vihjepuljun taustajoukkoihin kun noin ottaa päähän toisten menestys

• näin on

kerrassaan hyviä osumia tullu koko ajan mitä oon soittanut kyseiseen firmaan.aion tehdä niin jatkossakin.varmaan on suomen paras vihjepulju.

• Anonyymi

Varo ettei tuu tinylityksiä,joudut avaamaan uuden tilin

• Anonyymi

Ja nyt tekee ravimaailma.fi sivuilla Totoguru huippuhyviä Totopelejä! Kapeilla lapuilla säännöllisesti hyviä voittoja! Toiset vihjefirmat revittävät kalliita pelejä mutta Totogurun systeemit ovat maltillisia ja halpoja ja löytävät parhaat yllättäjät!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1812
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1199
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      973
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      16
      871
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      82
      645
    6. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      99
      611
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      538
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      515
    Aihe