Ihanaa

olla niiiiiiin

ihana.

Minkä takia mun elämä on pelkkää pumpulia? :)

10

1107

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä sun elämäs

      on kivinen ja kuoppainen ja karu, todellisuues, itket ja hampaita kiristelet sielä, ei saa valehdella, valehtelu on säälittävä teko.

      • mitä?

        Sä et tiedä yhtään mistä sä puhut. :))

        Yhteen aikaan mietein et minkä takia mikään ei tunnu miltään...Pitkän ja vakavan mietiskelyn jälkeen tulin siihen tulokseen että kun ihmisen elämä on pelkkää tasaista ja koko ajan yhtä auringon paistetta niin ... sitä alkaa hakemalla hakeen niitä huonoja juttuja. Yrittää kehittää sitä sontaa kun sitä ei muuten synny.

        Tämän kirjotuksen jälkeen varmasti tulee paskaa niskaan heti monen vuoden verran mutta tulipa nyt avauduttua senkin uhalla. :)))))

        En tiedä mitä oon tehny edellisessä elämässäni et oon periaatteessa aina saanut kaiken mitä oon halunnut.

        Ei muuta sulle. :D


      • oikein että olet
        mitä? kirjoitti:

        Sä et tiedä yhtään mistä sä puhut. :))

        Yhteen aikaan mietein et minkä takia mikään ei tunnu miltään...Pitkän ja vakavan mietiskelyn jälkeen tulin siihen tulokseen että kun ihmisen elämä on pelkkää tasaista ja koko ajan yhtä auringon paistetta niin ... sitä alkaa hakemalla hakeen niitä huonoja juttuja. Yrittää kehittää sitä sontaa kun sitä ei muuten synny.

        Tämän kirjotuksen jälkeen varmasti tulee paskaa niskaan heti monen vuoden verran mutta tulipa nyt avauduttua senkin uhalla. :)))))

        En tiedä mitä oon tehny edellisessä elämässäni et oon periaatteessa aina saanut kaiken mitä oon halunnut.

        Ei muuta sulle. :D

        kyllästynyt olemaaan iloinen, ja haluat kärsiä ja olla onneton ja kurjistunut, elikkä niinkun sinä nauttisit tuskasta niinkuin?


      • pitää itse
        oikein että olet kirjoitti:

        kyllästynyt olemaaan iloinen, ja haluat kärsiä ja olla onneton ja kurjistunut, elikkä niinkun sinä nauttisit tuskasta niinkuin?

        kehitellä sitä paskaa kun elämä ei sitä muutoin tarjoa. ;) Aina välillä kato väsyy siihen ainaiseen liitoon. Ei niitä hyviä juttuja osaa arvostaa jos ei koskaan tuu paskaa niskaan.

        Kyllä mä nautin mut se on ihan eri juttu sit et mistä mä nautin. :))


    • naurattaa...

      Oon varmasti sairas ihminen,
      vahingon ilo -parasta. :DDDDDD

      Ampukaa mut alas täältä,
      itse ei saa mistään enää irti mitään masentavaa. :DDD

    • kohta homma

      lähtee käsistä. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD








      Ei. Ei vielä. Nyt pois se minusta. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • vaan käsistä

        ... mutkuu noita takiaisii tarttuu jokapaikkaan vaikka on jo syksy (ja kohta.. lumikin peittää maan)


      • pitkät liirumit
        vaan käsistä kirjoitti:

        ... mutkuu noita takiaisii tarttuu jokapaikkaan vaikka on jo syksy (ja kohta.. lumikin peittää maan)

        ja laarumit.

        Elämästä ja kuolemasta, kiireestä ja kuolettavan tylsästä sunnuntaista. Siitä hetkestä kun istun yksin makuuhuoneen lattialla ja kuuntelen hiljaisuutta. Itsepäisyydestä. Ystävällisyydestä. Sitä kun saa töissä tuntemattoman ihmisen iloiseksi pelkillä puheenlahjoillaan.

        Siitä kun mikään ei koskaan riitä. Siitä kun istuu pihalla ja nurmikko kutittaa varpaita. Siitä kun pitkän lenkin jälkeen on jalat kipeät. Siitä kun on yöllä peitto hukassa. Siitä kun menee hermot liikennevaloissa. Siitä kun viiltää puukolla sormeensa.

        Siitä kun on tyytyväinen itseensä. Siitä kun ylittää itsensä. Siitä kun ei halua ketään. Siitä kupista kahvia kiireisenä päivänä. Siitä hyvästä ystävästä. Siitä hymystä. Väsymyksestä. Pumpulista. Periksiantamattomuudesta. Siitä kun on kylmä jaloille ja villasukat on hukassa.

        Siitä kuinka sitä joku luulee tietävänsä jotain elämästä ja tuntevansa jonkun vaikka ei tiedä mistään mitään. Kuinka sitä joku kerää hippuja sieltä täältä ja kaiken lisäksi kehittelee itse sopivat kehykset niille keräämilleen hipuille. Siitä kun joku ei käsitä että näitä hippuja ei oikeasti ole olemassakaan.

        Mutta ei.

        En kirjoitakaan.

        Se meni jo.

        Minä menin jo.

        Menisit sinäkin.


      • LiiJaLaa
        pitkät liirumit kirjoitti:

        ja laarumit.

        Elämästä ja kuolemasta, kiireestä ja kuolettavan tylsästä sunnuntaista. Siitä hetkestä kun istun yksin makuuhuoneen lattialla ja kuuntelen hiljaisuutta. Itsepäisyydestä. Ystävällisyydestä. Sitä kun saa töissä tuntemattoman ihmisen iloiseksi pelkillä puheenlahjoillaan.

        Siitä kun mikään ei koskaan riitä. Siitä kun istuu pihalla ja nurmikko kutittaa varpaita. Siitä kun pitkän lenkin jälkeen on jalat kipeät. Siitä kun on yöllä peitto hukassa. Siitä kun menee hermot liikennevaloissa. Siitä kun viiltää puukolla sormeensa.

        Siitä kun on tyytyväinen itseensä. Siitä kun ylittää itsensä. Siitä kun ei halua ketään. Siitä kupista kahvia kiireisenä päivänä. Siitä hyvästä ystävästä. Siitä hymystä. Väsymyksestä. Pumpulista. Periksiantamattomuudesta. Siitä kun on kylmä jaloille ja villasukat on hukassa.

        Siitä kuinka sitä joku luulee tietävänsä jotain elämästä ja tuntevansa jonkun vaikka ei tiedä mistään mitään. Kuinka sitä joku kerää hippuja sieltä täältä ja kaiken lisäksi kehittelee itse sopivat kehykset niille keräämilleen hipuille. Siitä kun joku ei käsitä että näitä hippuja ei oikeasti ole olemassakaan.

        Mutta ei.

        En kirjoitakaan.

        Se meni jo.

        Minä menin jo.

        Menisit sinäkin.

        Taitaa tuija huijaa,
        ja jyrki tyrkkii,
        eikä teuvo ota kyytiin :(

        Sinä tuli nyt,
        minä menin jo..

        Mutta ennen sitä...
        Iloa ja voimavaroja
        sekä hyvää mieltä sinulle,
        että jaksat jakaa iloa myös hänelle,
        tuntemattomalle kanssakulkijalle.

        Hymy,silmänisku ja vilkutus :))


    • --------

      -- ------ ---- --------.

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe