Ihanaa

olla niiiiiiin

ihana.

Minkä takia mun elämä on pelkkää pumpulia? :)

10

1186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä sun elämäs

      on kivinen ja kuoppainen ja karu, todellisuues, itket ja hampaita kiristelet sielä, ei saa valehdella, valehtelu on säälittävä teko.

      • mitä?

        Sä et tiedä yhtään mistä sä puhut. :))

        Yhteen aikaan mietein et minkä takia mikään ei tunnu miltään...Pitkän ja vakavan mietiskelyn jälkeen tulin siihen tulokseen että kun ihmisen elämä on pelkkää tasaista ja koko ajan yhtä auringon paistetta niin ... sitä alkaa hakemalla hakeen niitä huonoja juttuja. Yrittää kehittää sitä sontaa kun sitä ei muuten synny.

        Tämän kirjotuksen jälkeen varmasti tulee paskaa niskaan heti monen vuoden verran mutta tulipa nyt avauduttua senkin uhalla. :)))))

        En tiedä mitä oon tehny edellisessä elämässäni et oon periaatteessa aina saanut kaiken mitä oon halunnut.

        Ei muuta sulle. :D


      • oikein että olet
        mitä? kirjoitti:

        Sä et tiedä yhtään mistä sä puhut. :))

        Yhteen aikaan mietein et minkä takia mikään ei tunnu miltään...Pitkän ja vakavan mietiskelyn jälkeen tulin siihen tulokseen että kun ihmisen elämä on pelkkää tasaista ja koko ajan yhtä auringon paistetta niin ... sitä alkaa hakemalla hakeen niitä huonoja juttuja. Yrittää kehittää sitä sontaa kun sitä ei muuten synny.

        Tämän kirjotuksen jälkeen varmasti tulee paskaa niskaan heti monen vuoden verran mutta tulipa nyt avauduttua senkin uhalla. :)))))

        En tiedä mitä oon tehny edellisessä elämässäni et oon periaatteessa aina saanut kaiken mitä oon halunnut.

        Ei muuta sulle. :D

        kyllästynyt olemaaan iloinen, ja haluat kärsiä ja olla onneton ja kurjistunut, elikkä niinkun sinä nauttisit tuskasta niinkuin?


      • pitää itse
        oikein että olet kirjoitti:

        kyllästynyt olemaaan iloinen, ja haluat kärsiä ja olla onneton ja kurjistunut, elikkä niinkun sinä nauttisit tuskasta niinkuin?

        kehitellä sitä paskaa kun elämä ei sitä muutoin tarjoa. ;) Aina välillä kato väsyy siihen ainaiseen liitoon. Ei niitä hyviä juttuja osaa arvostaa jos ei koskaan tuu paskaa niskaan.

        Kyllä mä nautin mut se on ihan eri juttu sit et mistä mä nautin. :))


    • naurattaa...

      Oon varmasti sairas ihminen,
      vahingon ilo -parasta. :DDDDDD

      Ampukaa mut alas täältä,
      itse ei saa mistään enää irti mitään masentavaa. :DDD

    • kohta homma

      lähtee käsistä. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD








      Ei. Ei vielä. Nyt pois se minusta. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

      • vaan käsistä

        ... mutkuu noita takiaisii tarttuu jokapaikkaan vaikka on jo syksy (ja kohta.. lumikin peittää maan)


      • pitkät liirumit
        vaan käsistä kirjoitti:

        ... mutkuu noita takiaisii tarttuu jokapaikkaan vaikka on jo syksy (ja kohta.. lumikin peittää maan)

        ja laarumit.

        Elämästä ja kuolemasta, kiireestä ja kuolettavan tylsästä sunnuntaista. Siitä hetkestä kun istun yksin makuuhuoneen lattialla ja kuuntelen hiljaisuutta. Itsepäisyydestä. Ystävällisyydestä. Sitä kun saa töissä tuntemattoman ihmisen iloiseksi pelkillä puheenlahjoillaan.

        Siitä kun mikään ei koskaan riitä. Siitä kun istuu pihalla ja nurmikko kutittaa varpaita. Siitä kun pitkän lenkin jälkeen on jalat kipeät. Siitä kun on yöllä peitto hukassa. Siitä kun menee hermot liikennevaloissa. Siitä kun viiltää puukolla sormeensa.

        Siitä kun on tyytyväinen itseensä. Siitä kun ylittää itsensä. Siitä kun ei halua ketään. Siitä kupista kahvia kiireisenä päivänä. Siitä hyvästä ystävästä. Siitä hymystä. Väsymyksestä. Pumpulista. Periksiantamattomuudesta. Siitä kun on kylmä jaloille ja villasukat on hukassa.

        Siitä kuinka sitä joku luulee tietävänsä jotain elämästä ja tuntevansa jonkun vaikka ei tiedä mistään mitään. Kuinka sitä joku kerää hippuja sieltä täältä ja kaiken lisäksi kehittelee itse sopivat kehykset niille keräämilleen hipuille. Siitä kun joku ei käsitä että näitä hippuja ei oikeasti ole olemassakaan.

        Mutta ei.

        En kirjoitakaan.

        Se meni jo.

        Minä menin jo.

        Menisit sinäkin.


      • LiiJaLaa
        pitkät liirumit kirjoitti:

        ja laarumit.

        Elämästä ja kuolemasta, kiireestä ja kuolettavan tylsästä sunnuntaista. Siitä hetkestä kun istun yksin makuuhuoneen lattialla ja kuuntelen hiljaisuutta. Itsepäisyydestä. Ystävällisyydestä. Sitä kun saa töissä tuntemattoman ihmisen iloiseksi pelkillä puheenlahjoillaan.

        Siitä kun mikään ei koskaan riitä. Siitä kun istuu pihalla ja nurmikko kutittaa varpaita. Siitä kun pitkän lenkin jälkeen on jalat kipeät. Siitä kun on yöllä peitto hukassa. Siitä kun menee hermot liikennevaloissa. Siitä kun viiltää puukolla sormeensa.

        Siitä kun on tyytyväinen itseensä. Siitä kun ylittää itsensä. Siitä kun ei halua ketään. Siitä kupista kahvia kiireisenä päivänä. Siitä hyvästä ystävästä. Siitä hymystä. Väsymyksestä. Pumpulista. Periksiantamattomuudesta. Siitä kun on kylmä jaloille ja villasukat on hukassa.

        Siitä kuinka sitä joku luulee tietävänsä jotain elämästä ja tuntevansa jonkun vaikka ei tiedä mistään mitään. Kuinka sitä joku kerää hippuja sieltä täältä ja kaiken lisäksi kehittelee itse sopivat kehykset niille keräämilleen hipuille. Siitä kun joku ei käsitä että näitä hippuja ei oikeasti ole olemassakaan.

        Mutta ei.

        En kirjoitakaan.

        Se meni jo.

        Minä menin jo.

        Menisit sinäkin.

        Taitaa tuija huijaa,
        ja jyrki tyrkkii,
        eikä teuvo ota kyytiin :(

        Sinä tuli nyt,
        minä menin jo..

        Mutta ennen sitä...
        Iloa ja voimavaroja
        sekä hyvää mieltä sinulle,
        että jaksat jakaa iloa myös hänelle,
        tuntemattomalle kanssakulkijalle.

        Hymy,silmänisku ja vilkutus :))


    • --------

      -- ------ ---- --------.

      :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe