Sattuuks teille?

Toisaalta tämä elämä on aika jännää.

Tässä kävi niin että lähdin kotoa ja huomasin että tuli otettua väärä takki.
No ovi on kiinni siinä ovat lompakko,avain ja kännykkä.
Nyt eletään hyvin yksinkertaisesti vähän aikaa.
Tässä mennään pyytämään uskovaisilta tuttavilta lähetysjärjestöstä 2 euroa bussilippuun,bussilla sitten mennään vanhempien luokse hakemaan vara-avain.
Mulla on vähän sellainen tunne että Jumala haluaa tällä opettaa jotain.

Eipä tarvitse vastata puheluihin jos soi.

Ai niin sellainen tapaus oli että alakerran naapurin rottweiler syöksyi kohti,siinä tilanteessa en itse asiassa tehnyt mitään,minulle ei siinä käynyt mitenkään
mikä johtuu siitä että koira ilmeisesti oli vain kiinnostunut kahdesta hampurilaisesta joka minulla oli repussa.

Ai niin tuli viikonloppuna käytyä lähetysristeilyllä siellä mm.kuulin että silloin kun Albania oli suljettu kommunistimaa sinne koitettiin saada Jumalan sanaa eri keinoin.Yksi keino oli heittää mereltä laivasta pullopostia.
Sitä pidettiin tyhmänä koska Albanian rannikko on suurimmaksi osaksi vuoristorannikkoa.

Mutta sitten kommunistivallan poistuttua aktiossa tavattiin siellä eräs taksikuski joka oli löytänyt pullon jossa oli Johanneksen evankeliumi.

Kuulin myös että neuvostoaikana nl:ssä miestä nimeltä Gennadi Krjustkov yritettiin saada kiinni onnistumatta 17 vuotta.Kyseessä on yksi maanalaisen kirkon johtajista.Vuonna 1992 mies sai kutsun Kgb:n päämajaan.Upseeri halusi tietää miten hänen onnistui piiloutua.
Sitten kertoi että häntä oli yritetty tavoittaa meedion kautta.Intiasta oli tuotu huippumeedio.
Meediota oli testattu niin että upseeri oli kysynyt kysymyksiä joihin vastauksen vain hän tiesi.Ja vastaus oli aina oikea.

Sitten kysyttiin missä on Gennadi Krjustkovin piilopaikka.Meedio vaipui transsiin tuntikausiksi ja oli herätessään kalpea.
Sitten meedio kertoi että ette voi tälle miehelle mitään.
Upseeri sanoi että mehän olemme Kgb ja voimme tehdä mitä haluamme.
Meedio kertoi että tätä miestä suojellaan hän pystyi näkemään vain valkoisen valon.

Katsokaas Jumala on mahtavampi kuin mitkään hallitukset ja sielunvihollisen voimat mitä meediotkin ovat.

17

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moosegoose.e

siellä kommunismin sorruttua ihmiset alkoivat suurin joukoin kiinnostua "isiensä uskosta" ja kristinuskolla oli vientiä. Myöhemmin monet nuoret albaanit hämmästyivät kun kuulivat että heidän isovanhempansa olivatkin olleet muslimeja.

• e.k.v_

Tänään puhelin soi 4.25. Työkaveri oli kipeänä eikä ollut pystynyt hoitamaan hälytystehtäväänsä.

Minä sitten kömmein sängystä ylös. Emäntä oli laittanut minulle kahvin ladatuksi keittimeen ihan sattumalta. Säästi siinäkin pari minuuttia.

Ehkä emäntäni on sitten vaan niin hemmetinmoinen profetoimaan kun osasikin noin toimia. Tosin kyseessä on uskonnoton henkilö joten meneekä tämä sitten sattuman piikkiin tällä kertaa?

Autoon kävellessäni pudotin avaimet maahan. Voin kertoa että meillä oli tuohon aikaan hemmetin pimeää. Mutta kappas, käteni osui avaimiin heti ensimmäisellä yrittämällä. Asia, jonka ei uskoisi tapahtuvan meidän pihassa. On meinaan aivan hemmetin pimeää ja kivikkoista. Remontti kesken nääs.

Mutta menee varmaankin taas sattuman piikkiin koska en jumalastasi välitä paskan vertaa.

Pääsin myös kohteeseen aivan julmetun nopeasti. Yleensä joutuu tuohon aikaan ajamaan sadan traktorin perässä kolmea kymppiä, mutta tällä kertaa ei ollut ainuttakaan traktoria missään.

Varmaankin taas sattumaa?

Perille päästyäni huomasin että yit:n sähkömies oli paikalla. Hän oli matkalla erääseen toiseen kohteeseen toisella paikkakunnalla, ja hänen piti olla siellä jo kahdeksalta. Oli aivan sattumalta muuten pysähtynyt juurikin siihen 24/7 asemalla kahville, ja juurikin hieman ennen kuin sähkökatko oli pistänyt aseman sekaisin.

Yit tuolla asemalla hoitaa muuten sähköhommat, kun meillä ei ole lupaa niitä juurikaan tehdä. Sama ukko oli muuten aikanaan ollut rakentamassa sitä asemaa (tai pikemminkin sen aseman sähköistyksiä).

Isoimmat ja vaikeimmat ongelmat oli siis jo ratkaistu kun saavuin paikalle. Minun ei oikeastaan pitänyt muuta kuin kuitata kiinteistöhälytykset pois ja varmistaa että ohikulkijat saavat pumpuista bensaa.

Tämäkin sitten varmaan ihan puhdasta sattumaa?

Pakko sen on olla, koska tietääkseni minä, se yit;n kaveri saati koko aseman henkilökuntakaan vitut välittää sun jumalasta. Ainakaan normaalien juttujensa perusteella eivät kovinkaan kristinuskoisia ole.

Mutta mikä onkaan se merkittävin ero sinun ja minun tarinassa?
      Sinä puhut jotain romantisoiduista tarinoista josta kuulit, minä puhun siitä mitä tänään minulle ihan konkreettisesti tapahtui.

• Niinpä, jumalallisen jumala käskee ottamaan väärän takin naulakosta ja jumalattoman olematon käskee muijan lataamaan kahvinkeittimen valmiiksi.

Kumpaa kannattaa kannattaa? ;)

• Se on kaikki pantuna tarkalleen, tämän muistikirjan sisssäään, ei vertaa liene missäään.
      Eikö olekkin mielenkiintoista, että sullakin on sadan metrin suoli, ei liikaa oo kuin puoli....
      -Heikki Kinnunen-

• puusilimä

kertomaan vajakki satujasi tälle palstalle? hulluus?

ohjeita elämään:

-tyhjäpään ei kannata pitää kuin yhtä takkia niin ei avaimet unohdu.

-vajakin kannattaa pitää avaimet aina housujen taskussa, niin ne lähtee helpommin mukaan(paitsi tietysti hihukekkereiden jälkeen).

-vajakin kannattaa myös jättää ovet lukitsematta, niin ei tarvitse avainta ollenkaan(jumala kyllä suojelee murrottomilta varkauksilta).

-kuuppajumin kannattaa syödä hämpurilaiset heti, eikä lytätä niitä reppuun. ne kulahtaa siellä ja haiseekin sukkahielle.

-mielenvikaisen ei kannata mennä lähetysristeilylle tai muihinkaan hihhulitapahtumiin, koska vajakkia kusetetaan niissä ihan kympillä.

-vatipään kannattaa muistaa ettei kommunismilla ole mitään tekemistä hihhuloinnin kanssa. eikä ole millään muullakaan.

"Katsokaas Jumala on mahtavampi kuin mitkään hallitukset"

vitunkaan väliä vaikka olis keskiolutpullon kokoinen. ei kiinnosta paskanvertaa. kysy siltä ensikerran, miksi se hamstraa niitä esinahkoja?
      mulle mokoma mulkvisti ei vastaa mitään.. liekkö liian arka aihe?

• "ettei kommunismilla ole mitään tekemistä hihhuloinnin kanssa"

Lienen parempi arvioimaan asiaa kuin sinä koska olen lukenut alan kirjoja enkä niitä homokommarijulkaisuja joita teikäläiset lukee.

Ja toiseksi niissä lähetysristeilyissä ja hihhulitapahtumissa puhutaan yleisesti ottaen asiaa ei kuseteta toisin kuin ateistikommari-tilaisuuksissa.

• Puke_Skywanker
        L.J.H kirjoitti:

"ettei kommunismilla ole mitään tekemistä hihhuloinnin kanssa"

Lienen parempi arvioimaan asiaa kuin sinä koska olen lukenut alan kirjoja enkä niitä homokommarijulkaisuja joita teikäläiset lukee.

Ja toiseksi niissä lähetysristeilyissä ja hihhulitapahtumissa puhutaan yleisesti ottaen asiaa ei kuseteta toisin kuin ateistikommari-tilaisuuksissa.

L.J.H lta hermot, kun ei kukaan usko sinun satujasi?. alempana samanlainen vihanpurkaus, eikös jeesustelijoiden pitäisi olla sellaisen yläpuolella?.

• Tarinoinnissasi uskottavin puoli oli väärän takin mukaanottaminen.

Loppu taas jotain aivan muuta huuhaata. Pidätkö meitä oikeasti niin tyhminä, että uskomme ilman kritiikkiä kaiken minkä sanot

• "Pidätkö meitä oikeasti niin tyhminä, että uskomme ilman kritiikkiä kaiken minkä sanot."

En vaan niin tylsämielisinä ettette pysty uskomaan maailmassa olevan mitään ihmeellistä.
        Niin jotkuthan teistä väittää olevan äö:ltään yli 140.
        Siihen yltää oliko se 1/50 väestöstä. Onneksi niin vähän sillä maailma olisi oikeasti tylsä paikka muuten, niin tylsä että te ette edes itse kestäisi sitä.

• L.J.H kirjoitti:

"Pidätkö meitä oikeasti niin tyhminä, että uskomme ilman kritiikkiä kaiken minkä sanot."

En vaan niin tylsämielisinä ettette pysty uskomaan maailmassa olevan mitään ihmeellistä.
        Niin jotkuthan teistä väittää olevan äö:ltään yli 140.
        Siihen yltää oliko se 1/50 väestöstä. Onneksi niin vähän sillä maailma olisi oikeasti tylsä paikka muuten, niin tylsä että te ette edes itse kestäisi sitä.

"En vaan niin tylsämielisinä ettette pysty uskomaan maailmassa olevan mitään ihmeellistä."

Sitä voidaan myös kutsua skeptisyydeksi.

Itse ainakin haluan pitää faktan ja fiktion erillään.

"Niin jotkuthan teistä väittää olevan äö:ltään yli 140."

En muista koskaan kertoneeni älykkyysosamäärääni tällä palstalla. Noh, eipä siinä mitään mainostettavaa edes ole :P

• Huhhahhei

yhtä hauskaa lööperiä kuin se juttu, jossa Venäläiset porasivat reiän helvettiin.

• e.k.v

Hitto olin jo unohtanut ton jutun. Sehän on tosi vanha juttu muistaakseni. Joskus ennen 1990 sen taisin kuulla.

Hakivat vielä yhtäläisyyttä hommaan mainitsemalla että meidän pääkaupunkimme on niin lähellä, ja todennäköisesti juurikin se "portti" jota kautta ihmiset sinne helvettiin joutuvat.

Helsinki = Hell Sink

hähähähähähähähhä, kiitos nostalgisesta hetkestä.

• Kössönöm
        e.k.v kirjoitti:

Hitto olin jo unohtanut ton jutun. Sehän on tosi vanha juttu muistaakseni. Joskus ennen 1990 sen taisin kuulla.

Hakivat vielä yhtäläisyyttä hommaan mainitsemalla että meidän pääkaupunkimme on niin lähellä, ja todennäköisesti juurikin se "portti" jota kautta ihmiset sinne helvettiin joutuvat.

Helsinki = Hell Sink

hähähähähähähähhä, kiitos nostalgisesta hetkestä.

tarkoittanet.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000026393266

• e.k.v

• sain lainattua,pääsin kotiin asti, tarjosivathan lähetysjärjestön kaverit vielä kahvit eikä niin kovin suurta vahinkoa ollut unohtamisesta.Kirjoitan tätä kotini tietokoneelta.

Mutta vähän lisää tuosta kertomuksesta NL:stä: Upseeri joka kutsui Gennadin kuulusteluun oli vakuuttunut että Gennadilla oli joku ase ja halusi tietää siitä koska halusi valtaa itselleen.Se oli varsinainen motiivi kuulusteluun.

• Olly

Itsekin voisin kuvitella, että joskus unohdan avaimet kotiin. 2 Euron saaminen on todellinen IHME!

Nimenomainen rottweiler tykkäsi hampurilaisesta. IHME!

Tuhansista pulloposteista joku löysi yhden. IHME!

Meedio vaipui meditoimaan. IHME!

Mutta, ei tuo kyllä vielä todista yhdenkään jumalan olemassaoloa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4953
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      529
      2560
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      148
      2139
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2132
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1745
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1131
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      903
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe