Ratsutalli hirshaka

No name

Minkälainen paikka kyseessä`?

27

6335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no name

      siis Lopella sijaitsee..

    • zsät

      Olen kuullut että tallina siisti,tottakai kun juuri rakennettu uusi. Omistajasta taas kuullut kaikenlaista, ei kauhean rehellinen eikä mukava.

      • ???????????

        Monelta eri taholta olen kuullut negatiivisia asioita kyseisestä tallista,joten tuskin ihan huhua kaikki ovat.Huono maine tuntuu olevan...


      • Hirshaan oppilas

        krisse on todella mukava ja paras opettaja jonka tiedän! hänen tunneillaan todellakin oppii!!!! paras talli ja oope!!!!


    • heppatti

      Talli ihan kiva mutta omistajana toimii nuori nainen jolla ehkä kokemusta,mutta itse en lähtisi hänen tunneille.Minä koen että ratsastuksen opettajat pitää olla ammattitaitoisia arvioimaan ratsastajan kyvyt ja sen mukaan antaa opetusta.

      • Block D

        Johan on rankat ennakkoluulot vain, koska omistaja on nuori. Itse olen saanut todella miellyttävän kuvan tallista, hevosista ja omistajasta. Ei pahaa sanottavaa. Yleensä saa selkeän käsityksen parhaiten, kun eksyy itse paikan päälle katselemaan ja haistelemaan tunnelmaa. Kaikki "olen kuullut"- jutut voivat perustua ties mihin ja monesti ohjaavat harhaan.


      • heppatti
        Block D kirjoitti:

        Johan on rankat ennakkoluulot vain, koska omistaja on nuori. Itse olen saanut todella miellyttävän kuvan tallista, hevosista ja omistajasta. Ei pahaa sanottavaa. Yleensä saa selkeän käsityksen parhaiten, kun eksyy itse paikan päälle katselemaan ja haistelemaan tunnelmaa. Kaikki "olen kuullut"- jutut voivat perustua ties mihin ja monesti ohjaavat harhaan.

        Ihan vain tiedoksi tämä ei ollut nyt noita "olen kuullut" juttuja vaan ihan kokemuksesta puhun =/


      • ,,,
        heppatti kirjoitti:

        Ihan vain tiedoksi tämä ei ollut nyt noita "olen kuullut" juttuja vaan ihan kokemuksesta puhun =/

        Kokemuksesta puhut, että et lähtisi hänentunnille?
        Vai että hän ei onnistu tuossa mitä opettajalta vaadit? Jäi viestistä vähän epäselväksi.


      • ssssape

        Krisse todellakin osaa asiansa ja opetus tehokasta ja monipuolista!


    • catr-

      ...talli on siisti, ja henkilökunta on mukava. hevoset ovat osaavia, ja vaikka omistaja onkin nuori, osaa mielestäni ihan hyvin opettaa. Hänellä on kokemusta hevosista, ja mielestäni hevostelu opitaan ja koetaan, ei lueta kirjoista. Vaikka toki ammattitaitoa kertyy vuosien mittaan enempi. Kaikenkaikkiaan hyvä talli, suosittelen käymään! P.S. Käykää Hirshaan nettisivuilla, ja lähettäkää vaikka sähköpostia mieltä askarruttavista asioista ;)

      • hepostelija

        taitaa olla tämän viestin kirjoittaja itse kyseiseltä tallilta ;-))


    • krissen puolella

      Tallista en tiedä, mutta Krisse on oikeasti ihana ihminen, minä ainakin luotan häneen ja minulle on jo osoittanut olevansa mukava ja pirteä ilo pilleri!
      Inhottavaa lukea hänestä noin ilkeää tekstiä mitä täällä on. Ihmettelen kyllä kovasti mistä se johtuu...?

      • !!!!

        Ihmettele vain, mutta kai se on sanomattakin selvää, että se johtuu hänen käytöksestään.


      • krissen puolella!
        !!!! kirjoitti:

        Ihmettele vain, mutta kai se on sanomattakin selvää, että se johtuu hänen käytöksestään.

        Enpä oikeen usko tohon, mua kohtaan ja kaikkia joiden tiedän Krissen tuntevan niin meitä kaikkia kohtaan on käyttäytynyt ainakin hyvin ja hyvä oli maine hänellä tallillakin silloin kun Krisse vielä Vipon kanssa siellä asusteli ja en jaksa uskoa, että hän olisi täys käännöksen käytöksensä suhteen tehnyt...


      • Nonnoo
        krissen puolella! kirjoitti:

        Enpä oikeen usko tohon, mua kohtaan ja kaikkia joiden tiedän Krissen tuntevan niin meitä kaikkia kohtaan on käyttäytynyt ainakin hyvin ja hyvä oli maine hänellä tallillakin silloin kun Krisse vielä Vipon kanssa siellä asusteli ja en jaksa uskoa, että hän olisi täys käännöksen käytöksensä suhteen tehnyt...

        No sitten et taida tuntea kaikkia, vaikka niin väitätkin ;) No mutta jaksat tai et, näin on päässyt käymään. Harmillista sinänsä. Jokaisella kuitenkin omat mielipiteensä :)


      • ggggjjll
        Nonnoo kirjoitti:

        No sitten et taida tuntea kaikkia, vaikka niin väitätkin ;) No mutta jaksat tai et, näin on päässyt käymään. Harmillista sinänsä. Jokaisella kuitenkin omat mielipiteensä :)

        En tiiä paljon mitään tallin ilmapiiristä, mutta opettajana krisse on hyvä, ehkei parhain olemassa oleva, mutta onhan hän vielä nuori! Osaa neuvoa, ja auttaa ja on mukava. -kiitos ja näkemiin!


      • kokeilunhaluinenko
        !!!! kirjoitti:

        Ihmettele vain, mutta kai se on sanomattakin selvää, että se johtuu hänen käytöksestään.

        Itse olen parisen kuukautta käyttänyt Krissen palveluja epäsäännöllisesti, ja moitittavaa on löytynyt tähän mennessä vain siitä että 90% sovituista kerroista joko myöhästynyt yli tunnin (ilmoittaa siitä kyllä) tai peruuttanut tulon kokonaan.

        Tahtoisin kuulla vain vähän, että mitkä syyt muilla ovat johtaneet näihin tunteisiin? Tiedän itsekin meinaan useamman joilta "menneet välit poikki" hänen kanssaan, ja ihmettelin hieman kun kuulin että hänen tallityöntekijänsä oli lähtenyt kälppimään yks kaks kesken työpäivän.. Että mitä siellä oikein tapahtuu!?


      • ....
        kokeilunhaluinenko kirjoitti:

        Itse olen parisen kuukautta käyttänyt Krissen palveluja epäsäännöllisesti, ja moitittavaa on löytynyt tähän mennessä vain siitä että 90% sovituista kerroista joko myöhästynyt yli tunnin (ilmoittaa siitä kyllä) tai peruuttanut tulon kokonaan.

        Tahtoisin kuulla vain vähän, että mitkä syyt muilla ovat johtaneet näihin tunteisiin? Tiedän itsekin meinaan useamman joilta "menneet välit poikki" hänen kanssaan, ja ihmettelin hieman kun kuulin että hänen tallityöntekijänsä oli lähtenyt kälppimään yks kaks kesken työpäivän.. Että mitä siellä oikein tapahtuu!?

        Krisse on välillä ollut poissa tunnilta kun on ollut ypäjällä koulutuksessa tai muissa opiskeluissa ja aina on ope ollut paikalla... :DD


    • nimimerkki

      Talli on oikein mukava.

    • hyvä...

      se on tosi hyvä talli

    • zarah

      hirshaassa on osaavat ja kiltit hepat (paitsi seikku) hyvä opetus ja siisti talli. mukavat ihmiset! mun lemppari sielt on seikku

    • Mietteliäs_____

      onks tää talli enää olemassa tai siis ku kuulin juttua että se oisi myymässä tätä tms tai että omistaja vaihtuu tai jopa että se lopetetaan??

    • möhiss

      Hmm, vieläkö hirshaka on pystyssä? Viereen oli kuulemma tulossa joku hyvä täysihoitotalli ettei hirshaka olisi enään pärjännyt?? Mutta miten on asian laita? Hirshakahan oli myytävänä, mutta menikö kaupaksi? Hepatkin myytävä?

    • Läheltä seurannut

      Ei ole pystyssä paikka enää. Ahneella on paskanen loppu. Pitää paikkansa.

    • Kyllä2

      Näin on!

    • heppatyttö

      voisko joku linkkaa mulle hirhaan nettisivut, mä en löydä ku vaa jotai random juttui jostai lehistä, haluisin alottaa mut mielelläni lukisin eka vähän tallista.

    • Forestryengineer

      Lopetan tämän keskustelun tähän. Ratsutalli Hirshakaa ei ole enää olemassa. Osoitekin on virheellinen tätä nykyä. Haittaa liiketoimintaani.

      Kiinteistö Villa Victorian omistaja Martti Rautio
      Hirsmäentie 259, Sajaniemi, Loppi

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4593
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      51
      3603
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      104
      3491
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2469
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2374
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2281
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2055
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe