s-pankin tili ylittyi vahingossa

bensaa tankatessa

osuuspankin visa electronin kun lyö abc:n automaattiin niin se kyselee paljollako tankataan.

tankkasin sitten kuitenkin tänään ekan kerran s-pankin debit kortilla ja en kiinnittänyt tapahtumaan sen enempää huomiota mutta tankkauksen jälkeen tajusin että summaa ei missään vaiheessa kyselty joten bensaa tuli tankki täyteen vaikka tilillä oli rahaa vain 20 euroa.

eli ostin sitä bensaa sitten noin 50 euroa yli tilin katteen vahingossa.

olen koko ajan ollut siinä uskossa että tuo s-pankin debit-kortti vastaisi visa electronia ja että se varmentaisi tililtä katteen.
mutta näin ei näemmä sitten ollutkaan.

tuleeko tuosta velaksi ostetusta summasta sitten joku lasku vai onnistuuko tuo niin että menen huomenna sen bensakuitin kanssa prisman s-pankkiin ja selitän mitä tapahtui ja maksan sen laskun sinne käteisellä?
tuleekohan tuosta jotain tilinylitysmaksuja ja jos tulee niin mitenkähän paljon?

ja ei kai ne korttia tuon takia ota pois koska kyseessä oli ihan vahinko koska ekaa kertaa tankkasin kyseisellä kortilla?

8

1077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ylitys
      • kallista on..

no tuleepa bensalle litrahintaa jos joutuu vielä tuonkin maksun maksamaan.

pitää kyllä mennä heti aamusta ja laittaa sinne tilille rahaa siihen velan maksuun ja yrittää sopia että riittääkö se että tilillä on sitten katetta josta veloittaa se lasku.
        koska kun ei tuo ollut mikään tarkoituksellinen sopimusrikkomus vaan silkka vahinko jonka huomasin noin pari minuuttia liian myöhään.

• selvittää asiaa
        kallista on.. kirjoitti:

pitää kyllä mennä heti aamusta ja laittaa sinne tilille rahaa siihen velan maksuun ja yrittää sopia että riittääkö se että tilillä on sitten katetta josta veloittaa se lasku.
        koska kun ei tuo ollut mikään tarkoituksellinen sopimusrikkomus vaan silkka vahinko jonka huomasin noin pari minuuttia liian myöhään.

Palveluhinnastosta ei asia selviä oikein suoraan. Voisi olla tämäkin:

"Luottorajan ylitys 10,00 €"

Kannattaa sinne asiakaspalveluun olla yhteydessä ja panna sitä ennen rahaa tarpeeksi tilille, jotta kate tulee mahdollisimman nopeasti.

• asiakaspalvelupisteeseen
        kallista on.. kirjoitti:

ja talletat tilillesi rahaa vähintään sen bensalaskun verran. Ei tosiaan ehdi tulla mitään laskuja silloin

• aamulla klo 7
        asiakaspalvelupisteeseen kirjoitti:

ja talletat tilillesi rahaa vähintään sen bensalaskun verran. Ei tosiaan ehdi tulla mitään laskuja silloin

Joo, noi bensaveloitukset tulee usein monen päivän viiveellä. Välillä hiukan vaikea pysyä kärryillä, mikä on todellinen saldo S_tilillä tai Visalla.

• s-pankin kortit

Puhuitko sä Visa Debitistä vai pelkästä Debitistä ilman Visaa? Pelkkä Debit toimii aina kuin pankkikortti eli sitä ei varmenneta ja Visa Debit toimii myös oletuksena ihan kuin mikä tahansa pankkikortti mutta Visa Debitiin saa kyllä online varmennuksen jolloin se varmentaa kuten Visa Electron mutta se pitää mainita korttia hakiessa että sen varmennuksen haluaa siihen korttiin.

• höhöhöö

Joudut vain maksamaan tilillesi negatiivisen saldon. Ei siitä tule kai mitään maksua. Kerran oli tutulla S-marketissa kysyny, että kokeillaan , onko s-tililläsi rahaa, niin oli vaan viilannu ja oli menny läpi vaikka tili nollilla. Viikkojen päästä tullu S-pankista pyyntö, että maksa tilinylitys.

Korotonta lainaa toisinsanoen. :D

• korkoa

tulee, tai ainakin tilinylityksestä maksu..
        itse satun olemaan töissä s-ryhmässä.. monet asiakkaat luulevat että s-kortti varmentaa = eipä varmenna jos ei oo visa debit online-korttia.
        Myyjät eivät saa missään nimessä ilman asiakaan suostumusta höylätä korttia tililtä tyyliin "kokeillaampas..." itse olen terävöittynyt että kysyy vaan maksatteko tällä? tai tiesittekö että kortilla voi myös maksaa? jos asiakas on epävarma tilin saldosta olen aina kertonut että kortti ei varmenna tapahtumia automaattisesti, eli saattaa tulla tilinylityksestä lappua kotio... jotkut maksaa sillä ja jotkut ei = toivottavaa/nopeampaa olisi että kaikki maksaisivat sillä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe