TV1 20.00

Kannattaa varmaan katsoa.

Henkilökuva naisesta, joka näkee näkyjä. Enkeleitä ym. henkiolentoja.

Eli hänet voi rinnastaa hyvin uskoviin. En tiedä, onko uskovainen, mutta näyttäisi, ettei.

10

993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisar-55

      Ei Kannata Katsoa!
      Meidän ei tarvitse mennä sinne missä saatana on tunteaksemme että hän on olemassa.
      Henkivallat vaikuttaa tuossa nuoressa naisessa, demonihenget, ei Jumalan henki.
      Varokaa ettette itse osallistuisi hänen synteihinsä.
      Jeesus armahda Suomen kansaa! Anna silmät nähdä noituus ja paholaisen palvonnan kaikki harhauttavat juonet ja tekemän parannusta Sinun edessäsi.
      Siunaten.

      • siinä taas

        paiskasi ensimmäisen kiven! Niin sitä pitää!
        Olisit varmaan naulinnut Kristuksenkin, jos olisit silloin elänyt?!


      • sisar-55
        siinä taas kirjoitti:

        paiskasi ensimmäisen kiven! Niin sitä pitää!
        Olisit varmaan naulinnut Kristuksenkin, jos olisit silloin elänyt?!

        Sinä ihminen et taida tuntea yhtään raamattua? Surullista.
        En tuomitse tätä nuorta naista, sillä Kristus on kuollut hänenkin puolestaan, vaan varoitan että meidän ei tarvitse etsiä tietoa pahoista voimista, ei edes katsomalla mielenkiintoista artikkelia tai ohjelmaa.
        Jossain päin maailmaa tuollainen on jokapäiväistä ja ihmiset elävät pelon alla joka päivä, täällä se on harvinaista, vielä.
        Jeesus ajoi ulos ihmisistä tiedon ym henkiä, hän ei lässytellyt niiden kanssa, vaan vapautti ihmiset niiden orjuudesta. Jumalan sana myöskin varoittaa meitä ao asioista ja kehoittaa karttamaan niitä.
        Siunaten


    • tietoa väärältä puolelta

      Suloinen Niina-Matilda on eksynyt okkultismiin.

      Hänessä on sielullista/mediumistista herkkyyttä/heränneet sielun piilevät voimat, olla kosketuksissa näkymättömän todellisuuden kanssa, mutta tuo herkkyys ei ole kuitenkaan Jumalasta.

      On suuri ero okkultismiin sekaantuneen näkijän ja Pyhästä Hengestä uudestisyntyneen kristityn Jumalalta saatujen profeetallisten näkyjen ja ilmestysten välillä.

      Näillä kahdella asialla ei ole mitään yhteistä.

      Vähän harmittaa, kun minulla ei ole mahdollisuutta nähdä tätä mielenkiintoista dokumenttia.

      Minusta me kaikki voisimme rukoilla suloisen Niina- Matildan puolesta. Jeesus haluaa pelastaa ja vapauttaa Hänet pimeältä puolelta tulleista voimista ja kyvyistä, ja täyttää hänet omalla Pyhällä Hengellään.

      http://www.niina-matilda.net/

      • nama kaksi erilaista

        tapaa nähdä ja uskoa henkiolentoihin ovat aivan samanlaisia.
        Kristinusko ja okkultismi (esimerkiksi) ovat uskontoja kummatkin. Kummassakin tapauksessa uskotaan johonkin, jota ei ole olemassa.

        Ei se, että kristinusko on pantu paperille, tee siitä teoriassa yhtään kummempaa kuin vaikka voodoo -uskonnosta.


    • tekee on pimeydenvalloista olevaa.En suosittele.

      • taikauskosta kysymys

        hölynpölyä, mitä on sinunkin "uskovaituusi".


      • Henki70
        taikauskosta kysymys kirjoitti:

        hölynpölyä, mitä on sinunkin "uskovaituusi".

        ..sitä, että mikä on OIKEAA uskoa, Niina usko vai edellä mainittujen usko (lestadiolaisuus vai mikä?) Mitä joku on sanomaan toisen elämästä, että se on saatanasta ja taas oma ei. Kenellä on totuus? Mistä tiedät, uskooko Niina Jumalaan? Voiko uskoa olla monenlaista? Eikö raamattu ole ajan saatossa monesti muuttunut. Netistä kyllä löytyy kaikkea "todistusta", miksi juuri ne yllämainitut on totta ja jokin muu ei. Kovinpa olette OIKEAUSKOVAISIA kun teillä on valta tuomita ja lokeroida joku ihminen teidän arvojärjestettyyn lokeroon. Missä menee herjaamisen raja sillä puhumme nyt ihmisestä, joka on (ONNEKSI)noussut julkisuuteen? Suomessa on uskonvapaus. Ohjelma oli lämminhenkinen ja ajatuksia herättävä, Jumalan vihalla on helppo pelotella ja yrittää saada ihmisiä "ruotuun". Vaikka olenkin uskovainen ja kuulun kirkkoon, en ollenkaan enää hämmästele, miksi kirkosta tänä päivänä eroaa niin paljon ihmisiä. Raamattua voi tulkita tasan niin moneen eri tapaan, kun on lukijoitakin.


      • jhjhh
        Henki70 kirjoitti:

        ..sitä, että mikä on OIKEAA uskoa, Niina usko vai edellä mainittujen usko (lestadiolaisuus vai mikä?) Mitä joku on sanomaan toisen elämästä, että se on saatanasta ja taas oma ei. Kenellä on totuus? Mistä tiedät, uskooko Niina Jumalaan? Voiko uskoa olla monenlaista? Eikö raamattu ole ajan saatossa monesti muuttunut. Netistä kyllä löytyy kaikkea "todistusta", miksi juuri ne yllämainitut on totta ja jokin muu ei. Kovinpa olette OIKEAUSKOVAISIA kun teillä on valta tuomita ja lokeroida joku ihminen teidän arvojärjestettyyn lokeroon. Missä menee herjaamisen raja sillä puhumme nyt ihmisestä, joka on (ONNEKSI)noussut julkisuuteen? Suomessa on uskonvapaus. Ohjelma oli lämminhenkinen ja ajatuksia herättävä, Jumalan vihalla on helppo pelotella ja yrittää saada ihmisiä "ruotuun". Vaikka olenkin uskovainen ja kuulun kirkkoon, en ollenkaan enää hämmästele, miksi kirkosta tänä päivänä eroaa niin paljon ihmisiä. Raamattua voi tulkita tasan niin moneen eri tapaan, kun on lukijoitakin.

        kannattaa lukea raamattua ja rukoilla.raamattu on ikuista Jumalan sanaa.jeesus on tie totuus ja elämä.


    • tositarina tosielämässä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe