http://www.wsoctv.com/news/17539538/detail.html
Tämä uutinen herättää useita kysymyksiä.
1) Kuinka moni meistä haluaisi rintamaitoa enemmän kuin muita maitolaatuja? Kuinka moni on edes maistanut rintamaitoa aikuisiällä?
2) Kuinka monta naista tarvitaan korvaamaan yksi lehmä maidontuotannossa edes yhten jäätelöyrityksen tarpeisiin?
3) Kuinka moni kettutyttö tai muuten luonnonsuojeluun elämänsä omistanut naisihminen olisi valmis lypsäyttämään omia rintojaan helpottaakseen vasikoiden ja lehmien oloja?
4) Pelaako PETAn porukka täydellä pakalla?
Rintamaitojäätelöä
5
502
Vastaukset
1. Maito ei ole aikuisten juoma!
Ymmärrän, että henkinsä pitimiksi jossain päin maailmaa joudutaan turvautumaan eläinten nisiin, mutta täällä Valiopropagandan maassa harvoin edes tulee ajatelleeksi miten perverssiä on, ETTÄ AIKUINEN SIELULTAAN TERVE IHMINEN ROIKKUU HAMPAILLAAN TOISEN ELÄIMEN TISSEISSÄ!!
2. Jos naisia jalostettaisiin samaa tahtia kuin lehmiä, niin ei montaa.
3. varmasti moni jos sillä olisi todellista vaikutusta.
4. PETA näyttää hallitsevan provosoinnin jalon taidon.
Seuraavaksi ehdotettaisiin varmasti ihmislihatehtaiden perustamista, ellei se vankistaisi yleistä käsitystä eläinoikeusjärjestöjen ihmisvastaisuudesta.
Elikkä pointtihan jutussa ei ole tasan tarkkaan se, että PETA tosissaan ehdottaisi ihmismaidon käyttöä teollisuuden raaka-aineena, vaan se, että näin saadaan kyseenalaistettua maidon tuotannon/juonnin mielekkyys.- Daider
"...mutta täällä Valiopropagandan maassa harvoin edes tulee ajatelleeksi miten perverssiä on..."
Tasan yhtä perverssiä on se, että Peta vetää yhtäläisyysviivoja maidonjuonnin ja monien elintasosairauksien välille, ikäänkuin ne johtuisivat vain maidosta.
"varmasti moni jos sillä olisi todellista vaikutusta"
No missä ovat vapaaehtoiset, jotka jonottavat päästäkseen Petan lypsykoneisiin kiinni?
"PETA näyttää hallitsevan provosoinnin jalon taidon."
Peta tosiaan provosoi melkolailla, mutta provosoinninkin voi viedä ylitse.
"Seuraavaksi ehdotettaisiin varmasti ihmislihatehtaiden perustamista, ellei se vankistaisi yleistä käsitystä eläinoikeusjärjestöjen ihmisvastaisuudesta."
http://kuvaton.com/browse/9525/
Vähän tuohon tyyliin vai?
"Elikkä pointtihan jutussa ei ole tasan tarkkaan se, että PETA tosissaan ehdottaisi ihmismaidon käyttöä teollisuuden raaka-aineena, vaan se, että näin saadaan kyseenalaistettua maidon tuotannon/juonnin mielekkyys."
Kyllä, ymmärsin että Peta halusi saada nimenomaan keskustalua aikaiseksi. Mutta käsittääkseni heidän ehdotuksensa oli täysin vakavalta pohjalta heitetty, pohjautuen Sveitsiläiseen ravintolaan. Ja siksi mieleeni nousikin kysymys siitä, kuinka moni ihminen haluaisi juoda rintamaitoa ja kuinka moni nainen olisi valmis myymään omaa maitoaan teollisuudelle/ravintoloille? Daider kirjoitti:
"...mutta täällä Valiopropagandan maassa harvoin edes tulee ajatelleeksi miten perverssiä on..."
Tasan yhtä perverssiä on se, että Peta vetää yhtäläisyysviivoja maidonjuonnin ja monien elintasosairauksien välille, ikäänkuin ne johtuisivat vain maidosta.
"varmasti moni jos sillä olisi todellista vaikutusta"
No missä ovat vapaaehtoiset, jotka jonottavat päästäkseen Petan lypsykoneisiin kiinni?
"PETA näyttää hallitsevan provosoinnin jalon taidon."
Peta tosiaan provosoi melkolailla, mutta provosoinninkin voi viedä ylitse.
"Seuraavaksi ehdotettaisiin varmasti ihmislihatehtaiden perustamista, ellei se vankistaisi yleistä käsitystä eläinoikeusjärjestöjen ihmisvastaisuudesta."
http://kuvaton.com/browse/9525/
Vähän tuohon tyyliin vai?
"Elikkä pointtihan jutussa ei ole tasan tarkkaan se, että PETA tosissaan ehdottaisi ihmismaidon käyttöä teollisuuden raaka-aineena, vaan se, että näin saadaan kyseenalaistettua maidon tuotannon/juonnin mielekkyys."
Kyllä, ymmärsin että Peta halusi saada nimenomaan keskustalua aikaiseksi. Mutta käsittääkseni heidän ehdotuksensa oli täysin vakavalta pohjalta heitetty, pohjautuen Sveitsiläiseen ravintolaan. Ja siksi mieleeni nousikin kysymys siitä, kuinka moni ihminen haluaisi juoda rintamaitoa ja kuinka moni nainen olisi valmis myymään omaa maitoaan teollisuudelle/ravintoloille?"Peta tosiaan provosoi melkolailla, mutta provosoinninkin voi viedä ylitse."
Ei tässä maailmassa jossa eläimiä tapetaan ruuaksi about miljardeja vuosittain voi tuoda kasvissyönninsanomaa liian painokkaasti tai liian räväkästi esille.
Uskoisin, että PETAn kampanjat ainakin jenkkeihin purevat juuri räväkkyytensä ja provosoivuutensa ansiosta, onhan järjestöllä n. miljoona jäsentä.
Jossain suhteessa OE/Fauna/Animalia saisi ottaa PETAsta mallia ja opetella esim. käyttämään mediaa hyväkseen tehokkaammin/röyhkeämmin.
Sama se vaikka leimaantuu pelleiksi/suhteellisuudentajunsa menettäneiksi idealisteiksi/häiriköiksi, jos sillä saa vietyä sanomaansa perille! - Jos en olisi näin laiska ja saamaton runkkari alkaisin julkisen kakkalakon valaiden puolesta.- Daider
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
"Peta tosiaan provosoi melkolailla, mutta provosoinninkin voi viedä ylitse."
Ei tässä maailmassa jossa eläimiä tapetaan ruuaksi about miljardeja vuosittain voi tuoda kasvissyönninsanomaa liian painokkaasti tai liian räväkästi esille.
Uskoisin, että PETAn kampanjat ainakin jenkkeihin purevat juuri räväkkyytensä ja provosoivuutensa ansiosta, onhan järjestöllä n. miljoona jäsentä.
Jossain suhteessa OE/Fauna/Animalia saisi ottaa PETAsta mallia ja opetella esim. käyttämään mediaa hyväkseen tehokkaammin/röyhkeämmin.
Sama se vaikka leimaantuu pelleiksi/suhteellisuudentajunsa menettäneiksi idealisteiksi/häiriköiksi, jos sillä saa vietyä sanomaansa perille! - Jos en olisi näin laiska ja saamaton runkkari alkaisin julkisen kakkalakon valaiden puolesta.OE ja muut järjestöt voisivat ottaa Petasta mallia siinä, että he saavat oikeasti ihmisiä puolelleen esittämällä argumenttinsa asiallisesti. Vaikka monet heidän kamppanjoistaan ovat repäiseviä ja hyvän maun rajoja koittelevia, ne ovat silti sellaisia mihin tavallinen kaduntallaajakin voi samaistua.
"Jos en olisi näin laiska ja saamaton runkkari alkaisin julkisen kakkalakon valaiden puolesta."
Tässä tuleekin ero Petan ja OE-henkisten järjestöjen välillä. OE tarjoaa saamattoman runkkarin joka kieltäytyy kakkaamasta. Peta tarjoaa pinupkuvia julkkiskaunottarista. Kumman luulet saavan keskivertokansalaisen edes harkitsemaan kyseiseen juttuun tutustumista? - oli pakko
Daider kirjoitti:
OE ja muut järjestöt voisivat ottaa Petasta mallia siinä, että he saavat oikeasti ihmisiä puolelleen esittämällä argumenttinsa asiallisesti. Vaikka monet heidän kamppanjoistaan ovat repäiseviä ja hyvän maun rajoja koittelevia, ne ovat silti sellaisia mihin tavallinen kaduntallaajakin voi samaistua.
"Jos en olisi näin laiska ja saamaton runkkari alkaisin julkisen kakkalakon valaiden puolesta."
Tässä tuleekin ero Petan ja OE-henkisten järjestöjen välillä. OE tarjoaa saamattoman runkkarin joka kieltäytyy kakkaamasta. Peta tarjoaa pinupkuvia julkkiskaunottarista. Kumman luulet saavan keskivertokansalaisen edes harkitsemaan kyseiseen juttuun tutustumista?Mutta miten olisi pinup tytöt kakkalakossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511