Britney radiohaastattelussa ja

maailmankiertueelle!

Britney on antanut New Yorkissa ensimmäisen radiohaastattelunsa pitkiin aikoihin. Haastattelussa Brit mm. kertoo, että lähtee ensi vuonna maailmankiertueelle :)

Lue tästä haastattelu:

JJ:It's so amazing to have you here, because all weekend on Z100 we were playing your new song, as well as classic Britney.
Britney: Thank you! That's so crazy, thank you for playing my songs like that, that's awesome.
JJ: You look amazing in person. The hair - everything. She's got the cool sunglasses on in the studio, she looks radiant.
Britney: Why, thank you. Oh, you're so nice. You're too kind, thank you.
JJ: So your sixth studio album, it took a while?

Britney: Yeah. Actually, I did it, I cut Circus two weeks ago. I've been working on this album for like six months now.
JJ: So, tell me about "Womanizer" real quick.
Britney: It's a really cool song. I like the fact that it's so empowering for girls because it's basically saying, you know, we know what you're up to. It's about guys cheating on other girls and stuff like that. It's kind of like a girl anthem. That's why I like it.
JJ: Did you expect that so many women would be able to relate to it?
Britney: That's exactly what I felt when I heard the song, you know what I mean? So hopefully the fans will see it that way, too.
JJ: And congratulations on the VMAs! Finally, huh?
Britney: I know, right!

JJ: And I heard that you weren't too crazy about the "Piece of Me" video?
Britney: I mean, it's a cool video, but I think by far I've done videos that are way better so I was really shocked that it got the award, you know?
JJ: So were you glad, or like, 'That's cool, but I didn't some other cool stuff!'
Britney (laughs): Yeah, but it was just inspiring though, 'cause now, you know, going forward with the videos that I'm doing now I can really go there and do something crazy and see what happens.
JJ: So I have to ask, are we going to see a tour?
Britney: Oh definitely next year, definitely.
JJ: So is that what's been up with all the dancing on the side?
Britney: Oh, yeah definitely.

JJ: Cool! So will it be a world tour? Or just the US?
Britney: Umm.. Probably all around the world.
JJ: Excellent! Anything else you want to say to your fans here in New York City?
Britney: I miss it here so much! I love it so much. It makes me... it's kind of like, bittersweet coming here 'cause I used to live here for two years! And when I come here, it's like, 'Man, I wish I had my apartment here still and stuff like that.' But I love it-it's the energy-it's crazy.
JJ: What's the one thing you miss about it here?
Britney (laughs): Um, the pizza!
JJ: So do you have one slice, or like, a whole pizza and then the treadmill?
Britney: Oh I eat! I eat what I want, I have to yes-definitely.

JJ: Advice for all the ladies-when you go on vacation, eat what you want and then go on the treadmill!
Britney: Yes, definitely.
JJ: Excellent, well I think we should hear "Womanizer" right now on the radio, would you like to introduce it?
Britney: Yes, this is my new song, "Womanizer." I hope you guys like it!

Tästä voit katsoa/kuunnella haastattelun:
http://www.britneyfinland.com/2008/09/katso-video-britney-radioasemalla.html

4

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fani...

      suomentaa haastattelun? Kiitos valtavasti!

      • Steffen

        JJ: On niin mahtavaa että olet täällä, koska koko viikonlopun Z100:lla me soitimme uutta lauluasi, samoin kuin klassista Britneytä.
        B: Kiitos! Tuo on niin hullua, kiitos että soititte laulujani sillä tavalla, tuo on mahtavaa.
        JJ: Näytät mahtavalta livenä. Hiukset - kaikki. Hänellä on makeat aurinkolasit studiossa, hän näyttää sädehtivältä.
        B: No mutta kiitos. Voi, olet niin kiltti. Olet liian kiltti, kiitos.
        JJ: Sinun kuudes studioalbumisi, sen kanssa kesti jonkin aikaa?

        B: Kyllä. Itse asiassa, minä tein sen, levytin Circusin kahdessa viikossa. Minä olen työskennellyt tämän levyn parissa nyt kuusi kuukautta.
        JJ: Joten, kerro minulle Womanizerista oikein nopsaan.
        B: Se on todella makea biisi. Tykkään siitä että se on vapauttava tytöille, koska se käytännössä sanoo, tiedäthän, me tiedämme mitä sinä oikein puuhasteletkaan. Se kertoo kundeista pettämästä muita gimmoja ja sellaisesta. Se on vähän niin kuin tyttöjen teemalaulu. Sen takia minä tykkään siitä.
        JJ: Uskoitko, että niin monet naiset voisivat tuntea yhteyttä siihen?
        B: Se on juuri mitä tunsin kun kuulin sen biisin, tiedätkö mitä tarkoitan? Joten toivotaan, että fanit nkäevät asiat tuolla tavalla myöskin.
        JJ: Ja onneksi olkoon myös VMA:iden vuoksi. Lopultakin, vai mitä?
        B: Minä tiedän, oikein!

        JJ: Ja minä kuulin, ettet myöskään ollut mitenkään villinä Piece of Me videoon?
        B: Minä ajattelen, se on makea video, mutta mielestäni olen selvästi tehnyt videoita jotka ovat paljon parempia, joten olin todella shokissa kun se sai palkinnon, tiedätkö?
        JJ: Joten olit iloinen, vai niin kuin, "Se on makeeta, mutta mä tein kyllä muutakin makeeta kamaa!"
        B (nauraa): Joo, mutta se antoi inspiraatiota, koska nyt, tiedätkö, kun mennään eteenpäin niiden videoiden kanssa mitä minä nyt olen tekemässä, minä voin todella pistää menoksi ja tehdä hulluja asioita ja katsoa että mitä tapahtuu.
        JJ: Joten minun täytyy kysyä, saammeko me nähdä kiertueen?
        B: No ehdottomasti ensi vuonna, ehdottomasti.
        JJ: Joten mitä on ollut menossa kun kaikki se tanssiminen siinä sivussa?
        B: Joo, ehdottomasti.

        JJ: Makeeta! Joten tuleeko siitä maailmankiertue? Vai pelkkä Yhdysvallat?
        B: Ööö... todennäköisesti ympäri maailman.
        JJ: Mainiota! Onko jotain muuta, mitä haluat sanoa faneille täällä New Yorkissa?
        B: Minä olen kaivannut tänne todella paljon! Minä rakastan tätä niin paljon. Se saa minut... se on vähän niin kuin, katkeransuloista tulla tänne, koska minä asuin täällä kaksi vuotta. Ja kun minä tulen tänne, se on niin kuin, "Jessus, olisipa mulla vielä mun asunto täällä ja sellaista." Mutta minä rakastan sitä - se on se energia - se on hullua.
        JJ: Mikä on kaikista tärkein juttu mitä kaipaat täältä?
        B (nauraa): Öö, pizza!
        JJ: Joten otatko sinä yhden slaissin, vai koko pizza ja sitten juoksumatto?
        B: Hei, minä syön kyllä! Minä syön mitä haluan, minun täytyy kyllä - ehdottomasti!

        JJ: Neuvo kaikille naisille - kun menette lomalle, syökää mitä haluatte, ja sitten painukaa juoksumatolle!
        B: Kyllä, ehdottomasti!
        JJ: Erinomaista, no minä luulen että meidän pitäisi kuulla Womanizer juuri nyt radiosta, haluaisitko esitellä sen?
        B: Kyllä, tämä on minun uusi lauluni, Womanizer. Toivottavasti jengi diggaa siitä!


      • ...
        Steffen kirjoitti:

        JJ: On niin mahtavaa että olet täällä, koska koko viikonlopun Z100:lla me soitimme uutta lauluasi, samoin kuin klassista Britneytä.
        B: Kiitos! Tuo on niin hullua, kiitos että soititte laulujani sillä tavalla, tuo on mahtavaa.
        JJ: Näytät mahtavalta livenä. Hiukset - kaikki. Hänellä on makeat aurinkolasit studiossa, hän näyttää sädehtivältä.
        B: No mutta kiitos. Voi, olet niin kiltti. Olet liian kiltti, kiitos.
        JJ: Sinun kuudes studioalbumisi, sen kanssa kesti jonkin aikaa?

        B: Kyllä. Itse asiassa, minä tein sen, levytin Circusin kahdessa viikossa. Minä olen työskennellyt tämän levyn parissa nyt kuusi kuukautta.
        JJ: Joten, kerro minulle Womanizerista oikein nopsaan.
        B: Se on todella makea biisi. Tykkään siitä että se on vapauttava tytöille, koska se käytännössä sanoo, tiedäthän, me tiedämme mitä sinä oikein puuhasteletkaan. Se kertoo kundeista pettämästä muita gimmoja ja sellaisesta. Se on vähän niin kuin tyttöjen teemalaulu. Sen takia minä tykkään siitä.
        JJ: Uskoitko, että niin monet naiset voisivat tuntea yhteyttä siihen?
        B: Se on juuri mitä tunsin kun kuulin sen biisin, tiedätkö mitä tarkoitan? Joten toivotaan, että fanit nkäevät asiat tuolla tavalla myöskin.
        JJ: Ja onneksi olkoon myös VMA:iden vuoksi. Lopultakin, vai mitä?
        B: Minä tiedän, oikein!

        JJ: Ja minä kuulin, ettet myöskään ollut mitenkään villinä Piece of Me videoon?
        B: Minä ajattelen, se on makea video, mutta mielestäni olen selvästi tehnyt videoita jotka ovat paljon parempia, joten olin todella shokissa kun se sai palkinnon, tiedätkö?
        JJ: Joten olit iloinen, vai niin kuin, "Se on makeeta, mutta mä tein kyllä muutakin makeeta kamaa!"
        B (nauraa): Joo, mutta se antoi inspiraatiota, koska nyt, tiedätkö, kun mennään eteenpäin niiden videoiden kanssa mitä minä nyt olen tekemässä, minä voin todella pistää menoksi ja tehdä hulluja asioita ja katsoa että mitä tapahtuu.
        JJ: Joten minun täytyy kysyä, saammeko me nähdä kiertueen?
        B: No ehdottomasti ensi vuonna, ehdottomasti.
        JJ: Joten mitä on ollut menossa kun kaikki se tanssiminen siinä sivussa?
        B: Joo, ehdottomasti.

        JJ: Makeeta! Joten tuleeko siitä maailmankiertue? Vai pelkkä Yhdysvallat?
        B: Ööö... todennäköisesti ympäri maailman.
        JJ: Mainiota! Onko jotain muuta, mitä haluat sanoa faneille täällä New Yorkissa?
        B: Minä olen kaivannut tänne todella paljon! Minä rakastan tätä niin paljon. Se saa minut... se on vähän niin kuin, katkeransuloista tulla tänne, koska minä asuin täällä kaksi vuotta. Ja kun minä tulen tänne, se on niin kuin, "Jessus, olisipa mulla vielä mun asunto täällä ja sellaista." Mutta minä rakastan sitä - se on se energia - se on hullua.
        JJ: Mikä on kaikista tärkein juttu mitä kaipaat täältä?
        B (nauraa): Öö, pizza!
        JJ: Joten otatko sinä yhden slaissin, vai koko pizza ja sitten juoksumatto?
        B: Hei, minä syön kyllä! Minä syön mitä haluan, minun täytyy kyllä - ehdottomasti!

        JJ: Neuvo kaikille naisille - kun menette lomalle, syökää mitä haluatte, ja sitten painukaa juoksumatolle!
        B: Kyllä, ehdottomasti!
        JJ: Erinomaista, no minä luulen että meidän pitäisi kuulla Womanizer juuri nyt radiosta, haluaisitko esitellä sen?
        B: Kyllä, tämä on minun uusi lauluni, Womanizer. Toivottavasti jengi diggaa siitä!

        todella paljon :)


    • britney käyttäytyi

      Aivan totaalisesti toisella lailla kun blackoutin radiohaastattelussa joka oli katastrofi. Mahtavaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1748
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      150
      1117
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1113
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      920
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      915
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      24
      911
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      769
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      764
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      731
    Aihe