N O K I A
Mark 10:28-30
28
Niin Pietari rupesi puhumaan sanoen hänelle: "Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua".
29
Jeesus sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talosta tai veljistä tai sisarista tai äidistä tai isästä tai lapsista tai pelloista,
30
ja joka ei saisi satakertaisesti: nyt tässä ajassa taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen keskellä, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää.
31 Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi ja viimeiset ensimmäisiksi."
Intiassa, Keski-Orissan maakunnassa, Kandamarin alueella, 31.8. äärihindujen toimesta poltettiin Nokia-mission ylläpitämä lasten koulu ja
raamattukoululaisetkin jouduttiin hajaannuttamaan
lähikyliin ja metsiin suojaan.
Poliisi ja armeija ei uskalla puolustaa pastoreita, joiden henkeä uhataan.
Vastaavanlaista tapahtuu myös Etelä-Orissassa,
jossa Nokia-mission ylläpitämä lastenkoti Jeyporassa tuhottiin ja 12 seurakuntaa.
Viime joulukuussa alkaneet vainot saivat alkunsa
siitä, kun hindu-puolueen johtaja ja jäseniä
ammuttiin ja syy vyörytettiin kristittyjen niskaan.
Hindut ovat käärmeissään erityisesti siitä, että
kristinusko vetoaa pääasiassa alimpiin kasteihin.
Kristityt muka ostavat heitä puolelleen.
Toisin kuin STT uutisoi Intiasta, Nokia-missio
ei syytä äärihinduja - vain kertoo tapahtumista.
Kotimaassa Nokia Missio Churchia on syytetty lain
rikkomisesta, mutta se on väärää syytös.
Meillä Suomessahan on uskonnonvapaus, niin
että voi kuulua useaan uskonnolliseen yhdyskuntaan
samanaikaisesti. Nokia Missio suo tuon vapauden
jsäenilleen. Sensijaan Ev.lut. kirkkohan omalla
lainsäädännöllään (Kirkkolaki) rajaa uskonnonvapautta.
"Vainojen keskellä" Herramme siunaa niin Nokiaa
kuin kaikkia muitakin Jeesuksen tähdeen omastaan
luopuvia.
Faktaa Orissan alueesta syyskuussa 08:
- Kymemniä kristittyjä tapettu
- ainakin 241 kristityn kotiin on hyökätty
- 41 kirkkoa tuhottu
- 4 luostaria tuhottu
- 7 raamattukoulua tuhottu
- sadat kristityt elävät metsien suojassa suojattomina
- pastoreiden ja kristittyjen henkeä uhataan alati
- Jeyporassa on ulkonaliikkumiskielto, mutta armeija ei syystä
tai toisesta puolusta kristittyjä
- Nokia-missin koulu menetti kaiken hyökkäyksessä ja tulipalossa
Paikallinen pastori V.V. Raju:
- Vispa Hindu Parisad-äärihinduja tunkeutui kouluumme, raivosi orpolapsille
ja ajoivat meidät kaikki ulos, tuhoten sitten koulumme kaiken irtaimen,
aina äänentoistolaitteita ja tietokoneita myöden. Poliisilta emme saaneet apua.
Herra, armahda meitä!
-
NOKIA nousee ja menestyy !
26
340
Vastaukset
- tuolla viestillä
oli palstan aiheen kanssa?? ei mitään. vaikka asiasi on oikea, laita se sille tarkoitetulle palstalle.
advari- Adventismiin?
Mark 10:28-30
28
Niin Pietari rupesi puhumaan sanoen hänelle: "Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua".
29
Jeesus sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talosta tai veljistä tai sisarista tai äidistä tai isästä tai lapsista tai pelloista,
30
ja joka ei saisi satakertaisesti: nyt tässä ajassa taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen keskellä, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää.
31 Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi ja viimeiset ensimmäisiksi."
Et kai vaan ole "ulkopuolella Kristuksen", kun
tahdot vain kermat päältä, mitä tulee kristinuskoon, muttet tahdo osallistua Kristuksen
kärsimyksiin? Vai miten sua pitäs tulkita? - Hutkivasti tuomitset
Ei aloittaja puhunut Nokia-yhtiöstä, vaan
hengellisestä seurakunnasta!
Sitäpaitsi ... eiköhän useimmilla adventisteilla
ole Nokia-kännykkä? Joten taloudellistakin
Nokiaa kannattaa siunata. - nimen omaan
Hutkivasti tuomitset kirjoitti:
Ei aloittaja puhunut Nokia-yhtiöstä, vaan
hengellisestä seurakunnasta!
Sitäpaitsi ... eiköhän useimmilla adventisteilla
ole Nokia-kännykkä? Joten taloudellistakin
Nokiaa kannattaa siunata.tuota Nokia seurakuntaa, jolla ei ole mitään tekemistä adventtikirkon kanssa.
- väärässä
uskonnonvapauteen kuuluu sekin, että uskonnollinen yhteisö saa vaatia, etteivät sen jäsenet kuulu mihinkään muuhun yhteisöön.
- Uskonnonvapautta?
Eräs neitokainen, kolme-enkeliä, juuri parkui,
että heidän maassaan otetaan uskonnonvapaus pois.
Mutta meillä Suomessa pysyy varmasti vapaus
kuulua niihin uskonnollisiin yhteisöihin,
joihin haluaa kuulua. Se on osa vapautta
Kristuksessa! Kirkkolaki säätelee vain
valtionkirkkojen omia ominaisuuksia.
Emme voi ulottaa kirkkolakiamme ulkopuolisiin.
Me luterilaiset emme voi ulkopuolisille sanoa:
sinulla on sunnuntaipedonmerkki, tai: sinulla on
lauantaisapattisinetti. Meitä valvoo Suomen laki.
"Vapauteen Kristus vapautti teidät. Älkää antako
uudelleen sitoa itseänne orjuuden ikeeseen." - ei kiellä
Uskonnonvapautta? kirjoitti:
Eräs neitokainen, kolme-enkeliä, juuri parkui,
että heidän maassaan otetaan uskonnonvapaus pois.
Mutta meillä Suomessa pysyy varmasti vapaus
kuulua niihin uskonnollisiin yhteisöihin,
joihin haluaa kuulua. Se on osa vapautta
Kristuksessa! Kirkkolaki säätelee vain
valtionkirkkojen omia ominaisuuksia.
Emme voi ulottaa kirkkolakiamme ulkopuolisiin.
Me luterilaiset emme voi ulkopuolisille sanoa:
sinulla on sunnuntaipedonmerkki, tai: sinulla on
lauantaisapattisinetti. Meitä valvoo Suomen laki.
"Vapauteen Kristus vapautti teidät. Älkää antako
uudelleen sitoa itseänne orjuuden ikeeseen."uskonnollisia näkemyksiä, joten sunnuntaipedonmerkkejä voi levittää ihan vapaasti.
- Pelasta maailma Intiaa myöd...
ei kiellä kirjoitti:
uskonnollisia näkemyksiä, joten sunnuntaipedonmerkkejä voi levittää ihan vapaasti.
Herralle Jeesukselle tietenkin.
Ei millekään kirkkokunnalle.
Jumalan sana surmaa evankeliumin vastustajat
kirkkaudellaan.
Hoos. 6:5
Siksi olen lähettänyt profeettani lyömään teitä, olen lähettänyt sanani, sanan, joka surmaa. Minun oikeuteni on kirkas kuin valo.
Sak. 14:7
Kerran tulee aika -- milloin, sen Herra tietää -- jolloin yö on kirkas kuin päivä eikä ilta enää pimene. [Ilm. 21:25]
Jes. 60:1
Nouse, ole kirkas, sillä sinun valkeutesi tulee, ja Herran kunnia koittaa sinun ylitsesi.
Adventti lähestyy, Herran kirkkaus! - ei kannata
Pelasta maailma Intiaa myöd... kirjoitti:
Herralle Jeesukselle tietenkin.
Ei millekään kirkkokunnalle.
Jumalan sana surmaa evankeliumin vastustajat
kirkkaudellaan.
Hoos. 6:5
Siksi olen lähettänyt profeettani lyömään teitä, olen lähettänyt sanani, sanan, joka surmaa. Minun oikeuteni on kirkas kuin valo.
Sak. 14:7
Kerran tulee aika -- milloin, sen Herra tietää -- jolloin yö on kirkas kuin päivä eikä ilta enää pimene. [Ilm. 21:25]
Jes. 60:1
Nouse, ole kirkas, sillä sinun valkeutesi tulee, ja Herran kunnia koittaa sinun ylitsesi.
Adventti lähestyy, Herran kirkkaus!jonkun Nokian puolesta rukoilla mitään.
- Kannattaa rukoilla
ei kannata kirjoitti:
jonkun Nokian puolesta rukoilla mitään.
Että adventistit itsekin tutustuisivat siihen ja
voisivat todeta, että kristityt eivät valehtele
adventtiteologiasta.
Jaak. 5:16
Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
1. Piet. 4:8
Ennen kaikkea olkoon teidän rakkautenne toisianne kohtaan harras, sillä "rakkaus peittää syntien paljouden".
Juud. 1:3
Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu.
Uskova_10 - Se tekee eikä vain piekse s...
Kannattaa rukoilla kirjoitti:
Että adventistit itsekin tutustuisivat siihen ja
voisivat todeta, että kristityt eivät valehtele
adventtiteologiasta.
Jaak. 5:16
Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta, että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
1. Piet. 4:8
Ennen kaikkea olkoon teidän rakkautenne toisianne kohtaan harras, sillä "rakkaus peittää syntien paljouden".
Juud. 1:3
Rakkaani! Kun minulla on ollut harras halu kirjoittaa teille yhteisestä pelastuksestamme, tuli minulle pakko kirjoittaa ja kehoittaa teitä kilvoittelemaan sen uskon puolesta, joka kerta kaikkiaan on pyhille annettu.
Uskova_10Tutustu ja tuomitse vasta sitten ...
Sama tietysti koskee media7 Ilm.kirjaseminaaria.
http://tampere.nokiamissio.fi/ - babylonin toiminta
Se tekee eikä vain piekse s... kirjoitti:
Tutustu ja tuomitse vasta sitten ...
Sama tietysti koskee media7 Ilm.kirjaseminaaria.
http://tampere.nokiamissio.fi/nokia missiokin on vain osa babylonian porttokirkkoja.
"Aalloilla"-lehti on radio Dein äänenkannattaja.
Tuleeko Sinulle? Siellä törmäilet media7
Ilmestyksirjaseminaarimainoksiin.
Jos et ole tuosta Suuren Taistelun versiosta
(Ilman máinintaa Ellen G Whitesta) kuullut
a-seurakunnassasi, niin tilaapa se seminaari!
Niin tiedät, mitä pastorisi sunnuntaisin
opettavat a-kirkossasi ei-adventisteille.
On turha väittää, että "valehtelet" tai että
se on mennyttä aikaa se EGW meidän saarnassamme.
Se on juuri tätä päivää ja egw-oppi on levityksessä, tosin ilman egw-lähteen paljastusta.
Ei sen puoleen. Voit törmätä Suuren Taistelun
pokkaripainokseen vuodelta 2005 ja todeta, että
ihan samaa oppia kuin Ilm.kirjaseminaarissa.
Vain adventisti ei tiedä, mitä Adventtikirkko
opettaa. Siksi meitä valistajia syytetään
valehtelijoiksi. Emme yhdy tuohon adventtitotuuteen tietenkään, mutta on hyvä tietää.- Siellä missä tapahtuu
TV7 tiedotuslehti 3/08
"Miksi Israel kiinnostaa kristittyjä?
- Seuraava vaihe on, että juutalainen kansa ennalleenasetetaan Jumalansa kanssa.
Se tarkoittaa, että maailmaan tulee vihdoinkin rauha!
Jeesus tulee takaisin Kuninkaana.
Hänen jalkansa seisoo Öljymäellä. Kansat tullaan tuomitsemaan, paholainen tullaan sitomaan ja sitten alkaa rauhan aikakausi eli Jumalan tuhatvuotinen valtakunta, kirkkaus!"
Shalom, Israel! - yhdy koska totuus
ei sinua kiinnosta.
- isästä perkeleestä
Siellä missä tapahtuu kirjoitti:
TV7 tiedotuslehti 3/08
"Miksi Israel kiinnostaa kristittyjä?
- Seuraava vaihe on, että juutalainen kansa ennalleenasetetaan Jumalansa kanssa.
Se tarkoittaa, että maailmaan tulee vihdoinkin rauha!
Jeesus tulee takaisin Kuninkaana.
Hänen jalkansa seisoo Öljymäellä. Kansat tullaan tuomitsemaan, paholainen tullaan sitomaan ja sitten alkaa rauhan aikakausi eli Jumalan tuhatvuotinen valtakunta, kirkkaus!"
Shalom, Israel!lähtenyttä harhaoppia.
- Eikä pimeys käsitä Kristus-...
isästä perkeleestä kirjoitti:
lähtenyttä harhaoppia.
Joh. 1.
1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
5 Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.
Johannes_1 - Sven Duuva
yhdy koska totuus kirjoitti:
ei sinua kiinnosta.
Opit aina kiinnostaa ihmislihaa ja mieltymys
enkelien palvontaan. Mutta uudestisyntynyttä
kiinnostaa arkielämä.
Ap. t. 2:46
Ja he olivat alati, joka päivä, yksimielisesti pyhäkössä ja mursivat kodeissa leipää ja nauttivat ruokansa riemulla ja sydämen yksinkertaisuudella,
Vapaakirkollisilla ja helluntailaisilla ei ole
omaa oppia, sillä heille riittää yksinkertaisen
selkeä Raamattu.
Luterilaisuudessa saarnataan vuosittain
Raamattua läpi - - psalminkohta, V.T. kohta,
evankeliumin kohta ja kohta jostain srk-kirjeestä.
Niin tulee tutuksi raamatulliset totuudet.
Ei mitään erityisoppia, niin että täytyisi jokin
kohta Sanasta jättää väliin.
Kuten esim kolmannen enkelin varoitus pedonajassa
oleville ihmisille, pedonsirusta.
Joh.Ilm. 14.
9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
Suomen Pipliaseuralla on ohjelma, "Päivän eväät".
Tulee Raamatun koko totuus tutuksi vuodessa.
http://www.bible.fi/paivan_evas/index.pbs
Olkaamme Natanael-uskovia:
Joh. 1:47
Jeesus näki Natanaelin tulevan tykönsä ja sanoi hänestä: "Katso, oikea israelilainen, jossa ei vilppiä ole!"
Sven
10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin. - Us Kova
En ole vielä kuullut Koivistolta oikeaa Raamatullista opetusta.
Muuta kylläkin. - Voitko edes pikkasen muista...
Us Kova kirjoitti:
En ole vielä kuullut Koivistolta oikeaa Raamatullista opetusta.
Muuta kylläkin.Täältä voit lueskella hänen omia sanojaan, valista
sitten meitä:
http://tampere.nokiamissio.fi/
Ote Markku Koiviston terveisistä Baltiasta vastikään.
"Vierailimme myös Jelkavan vankilassa, jossa pidetään
satoja murhamiehiä. Lähes kaikki vangit, joiden
kanssa keskustelin, kertoivat sairastavansa HIV:tä.
Vankien keskellä on kujitenkn herätystä ja monet
rukouspalveluun tulleet miehet pyysivätkin Jumalalta
voimaa olla todistajina vankitovereiden keskellä." - voimatonta
Voitko edes pikkasen muista... kirjoitti:
Täältä voit lueskella hänen omia sanojaan, valista
sitten meitä:
http://tampere.nokiamissio.fi/
Ote Markku Koiviston terveisistä Baltiasta vastikään.
"Vierailimme myös Jelkavan vankilassa, jossa pidetään
satoja murhamiehiä. Lähes kaikki vangit, joiden
kanssa keskustelin, kertoivat sairastavansa HIV:tä.
Vankien keskellä on kujitenkn herätystä ja monet
rukouspalveluun tulleet miehet pyysivätkin Jumalalta
voimaa olla todistajina vankitovereiden keskellä."//////"Vierailimme myös Jelkavan vankilassa, jossa pidetään
satoja murhamiehiä. Lähes kaikki vangit, joiden
kanssa keskustelin, kertoivat sairastavansa HIV:tä.
Vankien keskellä on kujitenkn herätystä ja monet
rukouspalveluun tulleet miehet pyysivätkin Jumalalta
voimaa olla todistajina vankitovereiden keskellä."//////
Tuosta otoksesta ei selkiä mitään sisältöä, kuinka Koivisto opettaa kristinuskosta Raamattua opettaessaan.
Ne kohdat, joita olen kuullut Koiviston siteeraavan, ovat olleet selitettyinä kovin kaukana alkuperäisen kirjoittajan ajatuksesta. - Parhaita raamatunopettajia
voimatonta kirjoitti:
//////"Vierailimme myös Jelkavan vankilassa, jossa pidetään
satoja murhamiehiä. Lähes kaikki vangit, joiden
kanssa keskustelin, kertoivat sairastavansa HIV:tä.
Vankien keskellä on kujitenkn herätystä ja monet
rukouspalveluun tulleet miehet pyysivätkin Jumalalta
voimaa olla todistajina vankitovereiden keskellä."//////
Tuosta otoksesta ei selkiä mitään sisältöä, kuinka Koivisto opettaa kristinuskosta Raamattua opettaessaan.
Ne kohdat, joita olen kuullut Koiviston siteeraavan, ovat olleet selitettyinä kovin kaukana alkuperäisen kirjoittajan ajatuksesta.Ja juuri siksi hän ymmärtää mennä, eikä vain
lässyttää, kuten sinä vain lässytät tyhjiä.
"Alkuperäisen kirjoittajan ajatuksia" ymmärtää
vain se, joka menee ja tekee!
Ja alkuperäinen kirjoittaja on Jumala itse,
Jumalan Sana - - Jeesus Kristus. - Tuki suusi jos et mitään ol...
voimatonta kirjoitti:
//////"Vierailimme myös Jelkavan vankilassa, jossa pidetään
satoja murhamiehiä. Lähes kaikki vangit, joiden
kanssa keskustelin, kertoivat sairastavansa HIV:tä.
Vankien keskellä on kujitenkn herätystä ja monet
rukouspalveluun tulleet miehet pyysivätkin Jumalalta
voimaa olla todistajina vankitovereiden keskellä."//////
Tuosta otoksesta ei selkiä mitään sisältöä, kuinka Koivisto opettaa kristinuskosta Raamattua opettaessaan.
Ne kohdat, joita olen kuullut Koiviston siteeraavan, ovat olleet selitettyinä kovin kaukana alkuperäisen kirjoittajan ajatuksesta.Täytyis miehen sentään edes yrittää vastata, että
itseään mieheksi voi sanoa. - Agapeetus@
Eikä pimeys käsitä Kristus-... kirjoitti:
Joh. 1.
1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
4 Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus.
5 Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.
Johannes_1Uskon käsitteiden muodostelma. Onhan sunnuntai kristillisyys Raamatulle aivan ventovieras käsitys. Se ilmaantuu erittäin salaperäisesti kristillisyyden kuvioihin. Onhan se vielä nykyäänkin pakanuutta parhaimmillaan. Ottihan sen tulokin pyhäksi noin 250 vuotta. Keisarin lahjahan se oli.
Eikä sillä ole jumalan kanssa mitään tekoa! Normaalisti ajattelevalle ihmiselle se on Julkinen petos. Todellakaan pimeys ei kestä valkeutta totta tämä on itseäsi vastaan kirjoitit.Eikö pieni järkesi käsitä, ettei Tavallisella ihmisellä ole oikeuksia Jumalan sanan muutoksiin. Jumala ei ole antanut meille sunnuntaita. Siksi maintasi osuu oikeaan. Sunnuntai on lähtöisin Isästä Perkeleestä!
2. Tim. 3:15
Olet myös jo lapsesta asti tuntenut pyhät kirjoitukset, jotka voivat antaa sinulle viisautta, niin että pelastut uskomalla Kristukseen Jeesukseen.
Usko on viisautta, mutta lakiuskonnot ovat taantumuksellista epäuskoisuutta.
Ap. t. 3:16
Ja uskon kautta hänen nimeensä on hänen nimensä vahvistanut tämän miehen, jonka te näette ja tunnette,
ja usko, jonka Jeesus vaikuttaa, on hänelle antanut hänen jäsentensä terveyden kaikkien teidän nähtenne.
Ei siis mitenkään outia, että uskonliike,
Nokia-herätys on nopeasti nousemassa Suomen
suurimmaksi lähetysseuraksi.- hyvin pärjäillyt
mutta voitot tietysti menevät USA:han koska amerikkalaiset "tantat" omistavat suurimman osan Nokiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25937Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat300823- 98780
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55633Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603
