siis tarkoitan nyt noita tällä vuosituhannella tehtyjä..
rakastan zombie-leffoja
10
725
Vastaukset
Sulla on huono maku!:D
Ps. Aito zombie on hidas, "speedit" sopivat raivotautileffoihin mm. noihin 28 Päivää/Viikkoa Myöhemmin, joita valitettavan usein pidetään zombie-leffoina, mutta kuten sanottu on, zombiksi tullaan kuoleman, ei tartunnan kautta.:)- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
*aah, aah, aaaahhhh...* :)
Zombie on valekuollut, jonka haitin voodoopappi tai Louisianan kreolipoppamies herättää tekemään orjatyötä. Sillä ei ole enää omaa tahtoa, ja se liikkuu hitaasti. Se ei ole verenhimoinen vaan tylsämielinen, tosin sen herättänyt voodoopappi voi käskeä sitä tappamaan jonkun, jolloin se tottelee. Jos zombie puree jotakuta, kyseinen purettu henkilö ei muutu zombieksi, vaan luultavasti huutaa "AIII pr*kl*!!"
http://en.wikipedia.org/wiki/Zombie
Näiden uusien leffojen "zombiet" eivät mielestäni ole zombeja ollenkaan, vaan jonkinlaisia raivotautisia - MarkiisiDeFuckingÅmÅl
MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:
*aah, aah, aaaahhhh...* :)
Zombie on valekuollut, jonka haitin voodoopappi tai Louisianan kreolipoppamies herättää tekemään orjatyötä. Sillä ei ole enää omaa tahtoa, ja se liikkuu hitaasti. Se ei ole verenhimoinen vaan tylsämielinen, tosin sen herättänyt voodoopappi voi käskeä sitä tappamaan jonkun, jolloin se tottelee. Jos zombie puree jotakuta, kyseinen purettu henkilö ei muutu zombieksi, vaan luultavasti huutaa "AIII pr*kl*!!"
http://en.wikipedia.org/wiki/Zombie
Näiden uusien leffojen "zombiet" eivät mielestäni ole zombeja ollenkaan, vaan jonkinlaisia raivotautisiaettä tykkäät kauhuleffoista, Krista-Marianne :)
MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:
että tykkäät kauhuleffoista, Krista-Marianne :)
vihdoinkin erilaisia mielipiteitä,asiallista!
- Billy_Ray_Curys
Krista_Marianne kirjoitti:
vihdoinkin erilaisia mielipiteitä,asiallista!
Mielestäni kaikki zombie-elokuvat ovat hyviä. Romeron kaksi ekaa ovat parhaat, sitten tulee uusi [REC], joka kauhuelokuvana on kyllä yksi parhaista koskaan. Romeron elokuvissa puree enempi seikkailekkusyys ja mustahuumori kauhun rinnalla. Noi kolme on zombie-elokuvissa se superkasti. Re-animaattoreita en tässä tapauksessa laske zombierainoiksi. 28 päivää myöhemmin ja vastaavat ovat mielkestäni aikalailla tasavertaisia esim. Fulcin kökkö-kauhujen kanssa, eli diggaan muttei kirkkaimpaan kärkeen pääse. Braindead on jossakin siellä supertason ja hyvän tason välissä.
- Danzigi
Mulla vähän sama juttu, zombie leffat aika helvetin mainioita. :D
Oonkohan katsonu liikaa kun vissiin pari kertaa nähny unta jossa zombiet ajaa takaa ja jään lopulta johonkin taloon jumiin josta ne sitten lopulta saa kiinni. :D hehe..aika paras,ite näen aina unta että hypin katolta katolle ja slayaan niitä kranaatteja heittämällä tai miekalla.
- Danzigi
Krista_Marianne kirjoitti:
aika paras,ite näen aina unta että hypin katolta katolle ja slayaan niitä kranaatteja heittämällä tai miekalla.
Joo, tätäkin on unissa koetettu. Yleensä ne aseet on vain niiin epätoivosia ettei toista. Muistelenpa että eräässä unessa mulla oli haulikko jossa oli liian vähän kuteja. Lopulta ne ammukset loppuivat ja ne pirut piirittävät minut ja sai kiinni... ->Heräsin. :D
Danzigi kirjoitti:
Joo, tätäkin on unissa koetettu. Yleensä ne aseet on vain niiin epätoivosia ettei toista. Muistelenpa että eräässä unessa mulla oli haulikko jossa oli liian vähän kuteja. Lopulta ne ammukset loppuivat ja ne pirut piirittävät minut ja sai kiinni... ->Heräsin. :D
kertaakaan "tipahtanu" unesta sillee että oikeasti säikähdät hereille?:D
- Danzigi
Krista_Marianne kirjoitti:
kertaakaan "tipahtanu" unesta sillee että oikeasti säikähdät hereille?:D
"Tipahtanu" Tarkotatko heränny johonkin tilanteeseen? Hmm.. kyllä mä oon joitain kertoja silleenkin heränny että ihan säpsähtäny hereille.. Ihmettelen kun nyt en oo pitkään aikaan kunnon zombie-takaa-ajo-unia nähny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511