rakastan zombie-leffoja

siis tarkoitan nyt noita tällä vuosituhannella tehtyjä..

10

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulla on huono maku!:D

      Ps. Aito zombie on hidas, "speedit" sopivat raivotautileffoihin mm. noihin 28 Päivää/Viikkoa Myöhemmin, joita valitettavan usein pidetään zombie-leffoina, mutta kuten sanottu on, zombiksi tullaan kuoleman, ei tartunnan kautta.:)

      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

        *aah, aah, aaaahhhh...* :)

        Zombie on valekuollut, jonka haitin voodoopappi tai Louisianan kreolipoppamies herättää tekemään orjatyötä. Sillä ei ole enää omaa tahtoa, ja se liikkuu hitaasti. Se ei ole verenhimoinen vaan tylsämielinen, tosin sen herättänyt voodoopappi voi käskeä sitä tappamaan jonkun, jolloin se tottelee. Jos zombie puree jotakuta, kyseinen purettu henkilö ei muutu zombieksi, vaan luultavasti huutaa "AIII pr*kl*!!"

        http://en.wikipedia.org/wiki/Zombie

        Näiden uusien leffojen "zombiet" eivät mielestäni ole zombeja ollenkaan, vaan jonkinlaisia raivotautisia


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

        *aah, aah, aaaahhhh...* :)

        Zombie on valekuollut, jonka haitin voodoopappi tai Louisianan kreolipoppamies herättää tekemään orjatyötä. Sillä ei ole enää omaa tahtoa, ja se liikkuu hitaasti. Se ei ole verenhimoinen vaan tylsämielinen, tosin sen herättänyt voodoopappi voi käskeä sitä tappamaan jonkun, jolloin se tottelee. Jos zombie puree jotakuta, kyseinen purettu henkilö ei muutu zombieksi, vaan luultavasti huutaa "AIII pr*kl*!!"

        http://en.wikipedia.org/wiki/Zombie

        Näiden uusien leffojen "zombiet" eivät mielestäni ole zombeja ollenkaan, vaan jonkinlaisia raivotautisia

        että tykkäät kauhuleffoista, Krista-Marianne :)


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

        että tykkäät kauhuleffoista, Krista-Marianne :)

        vihdoinkin erilaisia mielipiteitä,asiallista!


      • Billy_Ray_Curys
        Krista_Marianne kirjoitti:

        vihdoinkin erilaisia mielipiteitä,asiallista!

        Mielestäni kaikki zombie-elokuvat ovat hyviä. Romeron kaksi ekaa ovat parhaat, sitten tulee uusi [REC], joka kauhuelokuvana on kyllä yksi parhaista koskaan. Romeron elokuvissa puree enempi seikkailekkusyys ja mustahuumori kauhun rinnalla. Noi kolme on zombie-elokuvissa se superkasti. Re-animaattoreita en tässä tapauksessa laske zombierainoiksi. 28 päivää myöhemmin ja vastaavat ovat mielkestäni aikalailla tasavertaisia esim. Fulcin kökkö-kauhujen kanssa, eli diggaan muttei kirkkaimpaan kärkeen pääse. Braindead on jossakin siellä supertason ja hyvän tason välissä.


    • Danzigi

      Mulla vähän sama juttu, zombie leffat aika helvetin mainioita. :D
      Oonkohan katsonu liikaa kun vissiin pari kertaa nähny unta jossa zombiet ajaa takaa ja jään lopulta johonkin taloon jumiin josta ne sitten lopulta saa kiinni. :D hehe..

      • aika paras,ite näen aina unta että hypin katolta katolle ja slayaan niitä kranaatteja heittämällä tai miekalla.


      • Danzigi
        Krista_Marianne kirjoitti:

        aika paras,ite näen aina unta että hypin katolta katolle ja slayaan niitä kranaatteja heittämällä tai miekalla.

        Joo, tätäkin on unissa koetettu. Yleensä ne aseet on vain niiin epätoivosia ettei toista. Muistelenpa että eräässä unessa mulla oli haulikko jossa oli liian vähän kuteja. Lopulta ne ammukset loppuivat ja ne pirut piirittävät minut ja sai kiinni... ->Heräsin. :D


      • Danzigi kirjoitti:

        Joo, tätäkin on unissa koetettu. Yleensä ne aseet on vain niiin epätoivosia ettei toista. Muistelenpa että eräässä unessa mulla oli haulikko jossa oli liian vähän kuteja. Lopulta ne ammukset loppuivat ja ne pirut piirittävät minut ja sai kiinni... ->Heräsin. :D

        kertaakaan "tipahtanu" unesta sillee että oikeasti säikähdät hereille?:D


      • Danzigi
        Krista_Marianne kirjoitti:

        kertaakaan "tipahtanu" unesta sillee että oikeasti säikähdät hereille?:D

        "Tipahtanu" Tarkotatko heränny johonkin tilanteeseen? Hmm.. kyllä mä oon joitain kertoja silleenkin heränny että ihan säpsähtäny hereille.. Ihmettelen kun nyt en oo pitkään aikaan kunnon zombie-takaa-ajo-unia nähny.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe