rakastan zombie-leffoja

siis tarkoitan nyt noita tällä vuosituhannella tehtyjä..

10

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulla on huono maku!:D

      Ps. Aito zombie on hidas, "speedit" sopivat raivotautileffoihin mm. noihin 28 Päivää/Viikkoa Myöhemmin, joita valitettavan usein pidetään zombie-leffoina, mutta kuten sanottu on, zombiksi tullaan kuoleman, ei tartunnan kautta.:)

      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

        *aah, aah, aaaahhhh...* :)

        Zombie on valekuollut, jonka haitin voodoopappi tai Louisianan kreolipoppamies herättää tekemään orjatyötä. Sillä ei ole enää omaa tahtoa, ja se liikkuu hitaasti. Se ei ole verenhimoinen vaan tylsämielinen, tosin sen herättänyt voodoopappi voi käskeä sitä tappamaan jonkun, jolloin se tottelee. Jos zombie puree jotakuta, kyseinen purettu henkilö ei muutu zombieksi, vaan luultavasti huutaa "AIII pr*kl*!!"

        http://en.wikipedia.org/wiki/Zombie

        Näiden uusien leffojen "zombiet" eivät mielestäni ole zombeja ollenkaan, vaan jonkinlaisia raivotautisia


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

        *aah, aah, aaaahhhh...* :)

        Zombie on valekuollut, jonka haitin voodoopappi tai Louisianan kreolipoppamies herättää tekemään orjatyötä. Sillä ei ole enää omaa tahtoa, ja se liikkuu hitaasti. Se ei ole verenhimoinen vaan tylsämielinen, tosin sen herättänyt voodoopappi voi käskeä sitä tappamaan jonkun, jolloin se tottelee. Jos zombie puree jotakuta, kyseinen purettu henkilö ei muutu zombieksi, vaan luultavasti huutaa "AIII pr*kl*!!"

        http://en.wikipedia.org/wiki/Zombie

        Näiden uusien leffojen "zombiet" eivät mielestäni ole zombeja ollenkaan, vaan jonkinlaisia raivotautisia

        että tykkäät kauhuleffoista, Krista-Marianne :)


      • MarkiisiDeFuckingÅmÅl kirjoitti:

        että tykkäät kauhuleffoista, Krista-Marianne :)

        vihdoinkin erilaisia mielipiteitä,asiallista!


      • Billy_Ray_Curys
        Krista_Marianne kirjoitti:

        vihdoinkin erilaisia mielipiteitä,asiallista!

        Mielestäni kaikki zombie-elokuvat ovat hyviä. Romeron kaksi ekaa ovat parhaat, sitten tulee uusi [REC], joka kauhuelokuvana on kyllä yksi parhaista koskaan. Romeron elokuvissa puree enempi seikkailekkusyys ja mustahuumori kauhun rinnalla. Noi kolme on zombie-elokuvissa se superkasti. Re-animaattoreita en tässä tapauksessa laske zombierainoiksi. 28 päivää myöhemmin ja vastaavat ovat mielkestäni aikalailla tasavertaisia esim. Fulcin kökkö-kauhujen kanssa, eli diggaan muttei kirkkaimpaan kärkeen pääse. Braindead on jossakin siellä supertason ja hyvän tason välissä.


    • Danzigi

      Mulla vähän sama juttu, zombie leffat aika helvetin mainioita. :D
      Oonkohan katsonu liikaa kun vissiin pari kertaa nähny unta jossa zombiet ajaa takaa ja jään lopulta johonkin taloon jumiin josta ne sitten lopulta saa kiinni. :D hehe..

      • aika paras,ite näen aina unta että hypin katolta katolle ja slayaan niitä kranaatteja heittämällä tai miekalla.


      • Danzigi
        Krista_Marianne kirjoitti:

        aika paras,ite näen aina unta että hypin katolta katolle ja slayaan niitä kranaatteja heittämällä tai miekalla.

        Joo, tätäkin on unissa koetettu. Yleensä ne aseet on vain niiin epätoivosia ettei toista. Muistelenpa että eräässä unessa mulla oli haulikko jossa oli liian vähän kuteja. Lopulta ne ammukset loppuivat ja ne pirut piirittävät minut ja sai kiinni... ->Heräsin. :D


      • Danzigi kirjoitti:

        Joo, tätäkin on unissa koetettu. Yleensä ne aseet on vain niiin epätoivosia ettei toista. Muistelenpa että eräässä unessa mulla oli haulikko jossa oli liian vähän kuteja. Lopulta ne ammukset loppuivat ja ne pirut piirittävät minut ja sai kiinni... ->Heräsin. :D

        kertaakaan "tipahtanu" unesta sillee että oikeasti säikähdät hereille?:D


      • Danzigi
        Krista_Marianne kirjoitti:

        kertaakaan "tipahtanu" unesta sillee että oikeasti säikähdät hereille?:D

        "Tipahtanu" Tarkotatko heränny johonkin tilanteeseen? Hmm.. kyllä mä oon joitain kertoja silleenkin heränny että ihan säpsähtäny hereille.. Ihmettelen kun nyt en oo pitkään aikaan kunnon zombie-takaa-ajo-unia nähny.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe