Miten joku voi katsoa tollaista?

Ihmettelen.

Mikä saa ihmiset katsomaan tällaista ohjelmaa jossa on koko ajan esillä ihmiskunnan synkimmät puolet?
Rikollisuus, huumeet, henkirikokset, raiskaukset..mitä helvettiä nautitte siinä?

Oletteko nekrofiilejä vai sadisteja tai miksi katsotte tällaista? Turha on väittää että kiinnostaa katsoa miten poliisit saa rikolliset kiinni, koska nuo menetelmät ovat täysin epärealistisia. Jos teitä kiinnostaa seurata tutkimuksia näin paljon niin katsokaa vaikka tätä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Forensic_Files

Jos taas olette vain tällaisia puhtaita nekrofiilejä niin hankkiutukaa hoitoon toi ohjelma on oikeasti sadistinen ja katsojat jotain nekrofiilejä!

7

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oihklkj

      aika huono provo.

      • ....

        niitä tappamis-ohjelmia kun nyt niin nautit katsella niitä. Toivottavasti sinä itse joudut jonkun henkirikoksen uhriksi niin saat maistaa sitä mitä niin nautit katsoa.


    • katsoa..

      Mitä ihmettä..? Löysää nyt hiukan!

      Mielenkiintoinen sarja (kaikki kolme!), hyviä juonikuvioita, hyviä näyttelijöitä. Kerrassaan jotain sellaista, jota täällä Suomessa ei osata koskaan tehdä yhtä hyvin! Mitä sitä enempää selittämään.

      Jos ei kantti kestä, niin kukaan ei pakota katsomaan. Eikä myöskään höyryämään täällä...

    • Bull#t

      No kun siinä on komeita miehiä?

    • edes mitä

      sana nekrofiili tarkottaa? Tuskin......

      • Sarjojen fani

        Minä suorastaan tykkään katsella kun veri lentää ja ruumiinavauksissa kaivellaan sisuskalut pois ja tutkitaan vatsan sisältöä. Ja elän silti ihan normaalia elämää. Omituista.....


    • takia....

      Gary Sinise on syötävä, samoin se vaaleetukkainen, mikä aina vehtaa niitten aurinkolasien kanssa... Grissomkin on ihan jees...

      Mutta siis ruumiitten näkeminen ei ole jees, näyttelijöitä vaan kattelen niin nukahdan hyvillä mielin.... :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe