...voivat suoltaa täällä saastaansa vapaasti.
Heille on omistettu tämä Tapio Rautavaaran hieno laulu sotiemme veteraaneista. He lunastivat meille vapaan maan:
http://www.youtube.com/watch?v=odbXo-2aDKs
Veteraanien ansiosta Sonnit ja Oivat ja muut...
10
264
Vastaukset
- juurta jaksain
Juurta jaksain vetreä börjeni vetelee.
- Sonnimies
minun suvustani käpykaartilaisia löytynyt, kaatuneita kylläkin. Vanhin setäni kaatui Tampereella, kun punikkien harhaluoti sattumalta osui.
Kaksi nuorempaa enoani kaatuivat kannakslla. Toinen oli kaukopartiomies, joka mainitaan monessa sotakirjassakin.- Täh?
Punikki-isäsi veli?
- Ihan pihalla
Sinua nuorempia?
- Missähän kirjoissa?
Hällä väliä, olen vain ajomies.
- Asioilla on aina hyvä puolet.
Onneksi sillä on tarkkasilmäisiä ihmisiä jo tuolloin. Harmi, että sinä et ollut siellä mukana. Sinua ei varmaan mainita missään muussa kirjassa, kuin Pohjolan Poliisi kertoo?
Tai sitten Guinesissa Suomen tyhmin kepulainen..
- vastaan
he sotivatkaan?
Ettei vaan ollut punikkiarmeija vastassa?
Minä en punikkina puhuisi tuollaisia..hah! - oivahärkönen
... paskansuoltaja no 1
- pol.t.
Minusta sinä Oiva ja Sonni menette kyllä Känän edelle tässä.
- Känä on todella
paskalinko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645626Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204277Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702237
- 171936
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261792- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77998