Olisi niin mukavaa, jos ihmiset noudattaisivat ihan simppeleitä käytöstapoja.Esimerkiksi, jos olet asioimassa vuoronumerollasi, tai muuten vain vuorollasi kirjastossa, pankissa, tai kaupassa, harmittaako sinua jos parhaillaan asioit, ja sitten selkäsi taakse pelmahtaa joku "Herra/Rouva Hyvin Kiireinen ja Tärkeä" keskeyttämään juuri kun olet itse jotain puhumassa?Minua ärsyttää moinen tapa joillakin ihmisillä.Yleensä, jos keskeyttäjä on hyvin vanha ihminen, annan hänen pistää kysymyksensä väliin kaupan myyjälle, mutta en muulloin katso hyvällä.Ei ole hyvien tapojen mukaista moinen toisten vuorolla väliin änkeäminen.Vai onko nykyään?
Hyvät ihmiset!
Kertokaa miten koette
2
699
Vastaukset
- tottavie!
eikä mielestäni edes vanhuus ole mikään oikeutus etuilulle ja röyhkeydelle.
- nuori_poika_17v
Vanhukset osaavat olla joskus todella oksettavia! Kerran istuin bussissa, ja eräs vanhus istui viereeni, vaikka bussissa olisi ollut paljon tilaa, ja paikkoja joissa olisi voinut istua yksin! taisi olla yksinäinen paskakasa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581