Uskooko uskis?

Mirka ...

Pohjoiskoreassa on miljoonia jotka uskoo Kim Il-sungin jumalallisiin kykyihin.

Jos miljoonat ihmiset uskoo tähän niin kyllä siinä silloin jotain perää täytyy olla. HEH HEH HEH ...

Miksi te kristityt uskikset ette usko tähän vaikka miljoonat PohjoisKorealaiset uskoo?

13

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

      Vaikka olisin viimeinen kristitty Jeesuksen uskovainen, silti olisin Taivaskelpoinen. Sitä paitsi Saatana on voimallinen vastustaja ja miljoonat vastustvat ja miljoonat kannattavatja toteuttavat Hänen Sanaansa. Lukekaa Raamattua, ettette kompastu !

      • ja pahasti

        raamattuunne:-)


      • : ????

        Ihmismielen, sekä tekee pahaksi kielen!

        t: : ????


    • >>>>Uskooko uskis? Pohjoiskoreassa on miljoonia jotka uskoo Kim Il-sungin jumalallisiin kykyihi

      >>>Jos miljoonat ihmiset uskoo tähän niin kyllä siinä silloin jotain perää täytyy olla. HEH HEH HEH ...

      Miksi te kristityt uskikset ette usko tähän vaikka miljoonat PohjoisKorealaiset uskoo?

      • Retrohetero

        jeesus ollut sitten ihminen? Teki pari taikatemppua
        (siihen pystyy ihminen, ei tarvi olla mikään
        jumala), ristiinnaulittiin (ei laittanut super-
        voimillaan vastaan, niitä ei tainnut olla) ja
        katosi haudastaan (tyhjä hauta ei tarkoita
        jumalallista väliintuloa vaan haudanryöstöä).
        Sinä siis uskot aivan selvästi muinaiseen
        ihmiseen.

        Ja uskot myös moneen ihmiseen jotka ovat sinulle
        raamattua tulkanneet, esim. vanhempasi. Eli
        taas kerran, uskot ihmiseen. Katsos kun kaikki
        eri jeesus-suuntaukset eivät voi olla tosia,
        sinä roikut ihmisen tulkinnan varassa.

        Joten kynnys uskoa Kim Il-Sungiin on aivan yhtä
        matala/korkea kuin jeesukseen...


      • Retrohetero kirjoitti:

        jeesus ollut sitten ihminen? Teki pari taikatemppua
        (siihen pystyy ihminen, ei tarvi olla mikään
        jumala), ristiinnaulittiin (ei laittanut super-
        voimillaan vastaan, niitä ei tainnut olla) ja
        katosi haudastaan (tyhjä hauta ei tarkoita
        jumalallista väliintuloa vaan haudanryöstöä).
        Sinä siis uskot aivan selvästi muinaiseen
        ihmiseen.

        Ja uskot myös moneen ihmiseen jotka ovat sinulle
        raamattua tulkanneet, esim. vanhempasi. Eli
        taas kerran, uskot ihmiseen. Katsos kun kaikki
        eri jeesus-suuntaukset eivät voi olla tosia,
        sinä roikut ihmisen tulkinnan varassa.

        Joten kynnys uskoa Kim Il-Sungiin on aivan yhtä
        matala/korkea kuin jeesukseen...

        >>>Eikös jeesus ollut sitten ihminen? Teki pari taikatemppua
        (siihen pystyy ihminen, ei tarvi olla mikään
        jumala), ristiinnaulittiin (ei laittanut super-
        voimillaan vastaan, niitä ei tainnut olla) ja
        katosi haudastaan (tyhjä hauta ei tarkoita
        jumalallista väliintuloa vaan haudanryöstöä).
        Sinä siis uskot aivan selvästi muinaiseen
        ihmiseen.Ja uskot myös moneen ihmiseen jotka ovat sinulle
        raamattua tulkanneet, esim. vanhempasi. Eli
        taas kerran, uskot ihmiseen. Katsos kun kaikki
        eri jeesus-suuntaukset eivät voi olla tosia,
        sinä roikut ihmisen tulkinnan varassa.Joten kynnys uskoa Kim Il-Sungiin on aivan yhtä
        matala/korkea kuin jeesukseen...


      • Retrohetero
        Jumalanhullu kirjoitti:

        >>>Eikös jeesus ollut sitten ihminen? Teki pari taikatemppua
        (siihen pystyy ihminen, ei tarvi olla mikään
        jumala), ristiinnaulittiin (ei laittanut super-
        voimillaan vastaan, niitä ei tainnut olla) ja
        katosi haudastaan (tyhjä hauta ei tarkoita
        jumalallista väliintuloa vaan haudanryöstöä).
        Sinä siis uskot aivan selvästi muinaiseen
        ihmiseen.Ja uskot myös moneen ihmiseen jotka ovat sinulle
        raamattua tulkanneet, esim. vanhempasi. Eli
        taas kerran, uskot ihmiseen. Katsos kun kaikki
        eri jeesus-suuntaukset eivät voi olla tosia,
        sinä roikut ihmisen tulkinnan varassa.Joten kynnys uskoa Kim Il-Sungiin on aivan yhtä
        matala/korkea kuin jeesukseen...

        "-Jeesus oli lihaan tullut Jumalan Sana, Jumala.
        Jeesus esitteli maailmalle Jumalan omassa
        Persoonassaan, muutoin ihmiset eivät olisi päässeet
        Jumalan tuntemiseen."

        Perustuu mihin? Todisteet on missä?


        "-erehdyt, esim vanhempani eivät ole yhtään kertaa Raamattua minulle esittäneet, vailla uskoa kun olivat."

        Joku muu sitten. Tuskin asuit aikuisikään
        kellarissa ja yhtäkkiä keksit jeesuksen.
        Joku siis kertoi sinulle jeesuksesta ja
        kristinuskosta, joku jolla oli oma
        mielipide aiheesta. Se ei ollut takuulla lainkaan
        samanlainen kuin alkukristyillä.


        "-jos ihmisten tulkintojen varassa olisin, sekamelskaa olisi, koska on niin momenlaista "opea". Kyllä Jumalan Sana Pyhässä Hengessä avautuneena johtaa totuuteen ilman ns. opettajiakin."

        Ihminenhän on tulkintojen varassa. Lestaadiolaiset
        ovat Lars Leevin tulkinnan varassa, samoin hellarit,
        luterilaiset, baptistit... Miten on mahdollista
        näin monta eri tulkintaa, jos siihen ei vaikuta
        ihmisen mielipide, vaan pelkästään "jumalan sana"?

        Joten äläpä sinä paskaa jauha...


      • Retrohetero kirjoitti:

        "-Jeesus oli lihaan tullut Jumalan Sana, Jumala.
        Jeesus esitteli maailmalle Jumalan omassa
        Persoonassaan, muutoin ihmiset eivät olisi päässeet
        Jumalan tuntemiseen."

        Perustuu mihin? Todisteet on missä?


        "-erehdyt, esim vanhempani eivät ole yhtään kertaa Raamattua minulle esittäneet, vailla uskoa kun olivat."

        Joku muu sitten. Tuskin asuit aikuisikään
        kellarissa ja yhtäkkiä keksit jeesuksen.
        Joku siis kertoi sinulle jeesuksesta ja
        kristinuskosta, joku jolla oli oma
        mielipide aiheesta. Se ei ollut takuulla lainkaan
        samanlainen kuin alkukristyillä.


        "-jos ihmisten tulkintojen varassa olisin, sekamelskaa olisi, koska on niin momenlaista "opea". Kyllä Jumalan Sana Pyhässä Hengessä avautuneena johtaa totuuteen ilman ns. opettajiakin."

        Ihminenhän on tulkintojen varassa. Lestaadiolaiset
        ovat Lars Leevin tulkinnan varassa, samoin hellarit,
        luterilaiset, baptistit... Miten on mahdollista
        näin monta eri tulkintaa, jos siihen ei vaikuta
        ihmisen mielipide, vaan pelkästään "jumalan sana"?

        Joten äläpä sinä paskaa jauha...

        >>>
        Ihminenhän on tulkintojen varassa. Lestaadiolaiset
        ovat Lars Leevin tulkinnan varassa, samoin hellarit,
        luterilaiset, baptistit... Miten on mahdollista
        näin monta eri tulkintaa, jos siihen ei vaikuta
        ihmisen mielipide, vaan pelkästään "jumalan sana"?

        Joten äläpä sinä paskaa jauha...


    • Uskis.

      Minä en taas usko muuhun kuin Mirkan kirjoitusvirheisiin ja sivistymättömyyteen.

    • vastaus epäuskoinen

      www.todistajat.net
      www.uskojaurheilu.fi
      www.tv7.fi
      www.kan.fi
      www.sisälahetys.fi

    • No me Kristityt uskikset uskotaan tietenki niinku Raamattu opettaa eli siihen Raamatun Jumalaan.
      Eipä ole uutta tuokaan "ihmispalvonta", jo Rooman aikaan keisareita piti kunnioittaa ja palavua "jumalina".

      • sepeteusX

        Ihmettelen miten ja millä perusteella Juhani pitää Jahvea voimallisempana jumalana, kuin edesmeitä Rooman valtakunnan keisareita?
        En muista kuulleeni yhdenkään jumalaksi muuttuneen keisarin olleen niin julma ja kostonhaluinen kuin tämä paimentolaiskansan Jahve?

        Kuuleppas Juhani - kerroppas meille, jos Jumalasi on olemassa, niin miksi hitossa siihen pitää uskoa ja siitä mekkaloida taukoamatta?
        Tässä uskomisessa logiikka nilkuttaa oikein pahasti!


      • sepeteusX kirjoitti:

        Ihmettelen miten ja millä perusteella Juhani pitää Jahvea voimallisempana jumalana, kuin edesmeitä Rooman valtakunnan keisareita?
        En muista kuulleeni yhdenkään jumalaksi muuttuneen keisarin olleen niin julma ja kostonhaluinen kuin tämä paimentolaiskansan Jahve?

        Kuuleppas Juhani - kerroppas meille, jos Jumalasi on olemassa, niin miksi hitossa siihen pitää uskoa ja siitä mekkaloida taukoamatta?
        Tässä uskomisessa logiikka nilkuttaa oikein pahasti!

        No, Rooman valtakunnan keisarit olivat vain ihmisiä, mutta Jumala on Jumala.
        Kyllähän keisaritkin olivat julmia, Nero esimerkiksi poltti Kristittyjä valosoihtuina iltajuhlissaan. Ja jos lukee Raamattua kokonaisvaltaisesti huomaa että Jumala on kyllä oikeudenmukainen ja armahtavainen ihmisiä kohtaan.
        Niin, en minäkää tuosta mekkalointi puolesta perusta, mutta Jeesus on antanut seuraajilleen lähetyskäskyn ja sitä jokainen Kristitty voi toteuttaa tavallaan.
        Ja miksi pitäisi uskoa, niin uskon että Raamatun Jumalassa meillä on pelastus ja turva.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe