Mitä kuuluu tänä päivänä?
Hyvää iltaa ja rauhaa!
5
296
Vastaukset
Rauhaa Eroelle.
Ollu aikas kiirus päivä, vaimon kans asioilla,apteekissa sun muuta.Sitte vein vaimon Vapikselle, ovat ryhmäsä kanssa lauluvuorossa.
Itellä aikaa istahtaa koneelle ja maksoin huuto.netistä huutamani hyvät hengelliset kirjat. Onkin oikia aarreaita löytää esim. hyvää luettavaa :)- Eroe
Ne vanhat kirjat ne vasta hyviä on.
Sanoma on rukiista ja suolaa sopivasti.
Hyvää syksyä!
- JustineBush
Hyvää iltaa ja rauhaa. Ihan hyvää kuuluu, toivottavasti sinnekin. Aloituksesi on erittäin hyvä, kiitos siitä.
Palstalla näkyy Raamattu olevan Jumalan sanaa ja maapallo littana.
- sivustaseurannut..
et ole vastannut tuolla alempana olevaan kysymykseeni? Olen laittanut merkille sen, että olet asattomimpiinkin kysymyksiin vastannut!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
- 51651
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että325647Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564