Silloin tällöin esim.homoseksuaalisuutta puolustellaan sillä että mitä se kenellekään kuuluu mitä kaksi aikuista keskenään tekee.
Tämä käsittelee sitä että onko seksi yksityisasia vai ei.
Ensínnäkin yhden baarin edustalta kuulin jonkun naisen puhuvan jotain reikä,liukuvoide, kieli.
Jos se on yksityisasia ei minun tällaista pitäisi julkisella paikalla pystyä kuulemaan.
Ja sitten homot sanovat että mitä kaksi aikuista keskenään tekee, ja toisaalta järjestelevät pride-kulkueita joissa ikäänkuin kuuluttaen sen koko kansalle.Mielellään varmaan haluaisivat karjaista asian korvaani.
Sitten porukka töllää kaiken maailman Big Brothereita.
Siis se joko on yksityisasia tai ei.Ei mitään että puoliksi kumpaakin.
Yksityisasia
12
544
Vastaukset
Rehellisesti sanottuna, on hyvä että kaltaistesi puolta joku pitää. Olet itse marginaalista vähemmistöä ja et pärjäisi tässä yhteiskunnassa mitenkään, ellei sinua autettaisi.
- Ahdistaako hihhuli?
Päivä on aina pelastettu kun luen ahdistuneesta uskovaisesta jonka sisällä kiehuu kun maailma ei pyörikkään niin ku hän haluais. saan suuren nautinnon joka kerta kun näen uskovaisen kärsivän, hajotkaa todellisuuteen, ootte koko porukan heikoin lenkki
- Juden raus?
Kommentistasi paistaa suoranainen yli-ihmisyys...
- sunnyriver
Lisämietteitä edelliseen:
Synti kuin synti, mutta periaatteessa Jumalan maailmoissa on kaksi synnin astetta.
1. ihminen tekee syntiä salaa, häpeää sitä
ja kokee, että se on väärin. Haluaa päästä
siitä eroon.
2. ihminen tekee julkisesti syntiä ja kannustaa
yllyttää toisiakin tekemään sitä. Ei kadu, päinvastoin hyökkää niitä vastaan, jotka haluavat
elää elämää suojellen, Jumalan ohjeiden mukaan.
Eli tämä julkisynti toisten yllyttäminen mukaan
on huomattavasti isompi synti kuin tuo ensimmäinen.
Ja jos homoista on kysymys, niin Jumalan
maailmoissa on 0-aste, eli
0-synti: ihminen tuntee viehtymystä homouteen,
mutta tajuaa, että se vie häntä pois Jumalan rakkauden ja aidon perhesuunnitelman ohi.
Silloin ihminen kieltäytyy noudattamasta tätä
kiusausta, eli ei tee homoseksuaalisia tekoja
eikä myöskään puheessa tuo sitä toivottavana esille tai etsi tällaisia fantasioita. Tällainen ihminen jää Jumalan hyvän käden huomaan, eli vähitellen Jumala parantaa
ihmisen, jos hän haluaa elää rukouksen ilmapiirissä ja uskovia ihmisiä lähellä.
Viehtymys/kiusaus homoseksuaalisuuteen ei sinänsä ole syntiä niin kuin ei kiusaus varastaa jotakin tai mojauttaa jotakin turpiin.
Synti on toteutettu teko.
Jumala rakastaa jokaista ihmistä, mutta syntiä
hän ei rakasta. Siksi kannattaakin luopua synnistä.- Nasse.
sinä et ole terve.
Ymmärrän kyllä että annat jumalallesi oman uskismoraalisi, mutta se että aikuinen ihminen pitää itsellään mielikuvituskaveria tuomitakseen muut, ei ole tervettä. - räpsy
todella oman tiesi kulkija. Siinä on vaan se ikävä puoli, että haluat muittenkin kulkevan samaa tietä.
Oletan, että et ole homoseksuaali. En jaksa tajuta tuollaista vihamielisyyttä, joka sinulla on homoja kohtaan. Kuvitteletko tosiaan olevasi hyväkin ihminen, kun mollaat toisenlaisen seksuaalisen identiteetin omaavia? Ja sitten raukkamaisesti puolustelet homofobiaasi jonkun jumalhahmon käskyillä. - sunnyriver
räpsy kirjoitti:
todella oman tiesi kulkija. Siinä on vaan se ikävä puoli, että haluat muittenkin kulkevan samaa tietä.
Oletan, että et ole homoseksuaali. En jaksa tajuta tuollaista vihamielisyyttä, joka sinulla on homoja kohtaan. Kuvitteletko tosiaan olevasi hyväkin ihminen, kun mollaat toisenlaisen seksuaalisen identiteetin omaavia? Ja sitten raukkamaisesti puolustelet homofobiaasi jonkun jumalhahmon käskyillä.En minä omaa tietäni kulje, sitäkin kuljin kyllä yli kolmikymppiseksi. Jumalan tietä kuljen parhaani mukaan, vaikka monesti kompuroiden.
Ja totta on, mahdollisimman monta haluan samalle tielle matkalle Taivaaseen. Ei se mitään fobiaa ole, silloinhan en haluaisi muita ihmisiä mukaani ja lähelleni!
Sinulle Jumala voi olla mielikuvitusolento samalla
lailla kuin vettynyt Nalle Puh, minulle Hän on
Taivaan Jumala, jonka voiman ja ohjauksen näen
päivittäin elämässäni. Hyvin monesti Herra kertoo pari päivää aikaisemmin, ketä kohtaan tai
samalla tavalla saattaa todeta, että kohta juniorit rätisevät, koska joku ampuu päin vihan nuolia.
Viha kun on sitten ihan eri asia kuin se, että kertoo totuuden jostakin, se on myös ihan eri asia kuin "fobiat". Ja kun pari minuuttia on mennyt, juniorit alkavat kinata keskenään.
En niin paljon siitä silloin ota pulttia, kun tiedän, että siellä taas joku tuhlaa ruutia.
Mutta tarkoitus on sanoa, että minulle Jumala
on paras ystävä, sen jälkeen tulevat mies ja lapset, sitten muut. Jumala on henki, rakastava
persoona, joka haluaa olla yhteydessä jokaisen kanssa ja ohjata ihmisiä oikeaan, siunattuun elämään ja aikanaan Taivaaseen. - SINÄ et ole
Nasse. kirjoitti:
sinä et ole terve.
Ymmärrän kyllä että annat jumalallesi oman uskismoraalisi, mutta se että aikuinen ihminen pitää itsellään mielikuvituskaveria tuomitakseen muut, ei ole tervettä.terve. Ja niin kauan kuin PIDÄT itseäsi terveenä et voi parantua.
Jeesus tuli parantamaan sairaat... "Viehtymys/kiusaus homoseksuaalisuuteen ei sinänsä ole syntiä niin kuin ei kiusaus varastaa jotakin tai mojauttaa jotakin turpiin."
On aina yhtä ihanaa kun minun rakkauttani toiseen ihmiseen kohdellaan samanarvoisena kuin rikosta tai pahoinpitelyä.
Synti on uskovien keksimä mielivaltainen käsite, jota he voivat heitellä miten haluavat ja tuomita muita pahoiksi.
- G-piste
...on, että ennen seksuaalista vallankumousta, jokaisen uskonasiat olivat julkisia ja seksiin liittyvät asiat yksityisasioita. Em. vallankumous käänsi nämä kaksi päinvastoin...
"Silloin tällöin esim.homoseksuaalisuutta puolustellaan sillä että mitä se kenellekään kuuluu mitä kaksi aikuista keskenään tekee."
Niin?
"Tämä käsittelee sitä että onko seksi yksityisasia vai ei."
Seksi aktina on yksityisasia. Esimerkiksi puheenaiheena, seksi on vapaata.
"Ensínnäkin yhden baarin edustalta kuulin jonkun naisen puhuvan jotain reikä,liukuvoide, kieli.
Jos se on yksityisasia ei minun tällaista pitäisi julkisella paikalla pystyä kuulemaan."
Sinulla ei ole oikeutta olla kuulematta toisten puhetta.
"Ja sitten homot sanovat että mitä kaksi aikuista keskenään tekee, ja toisaalta järjestelevät pride-kulkueita joissa ikäänkuin kuuluttaen sen koko kansalle.Mielellään varmaan haluaisivat karjaista asian korvaani."
Pride-kulkueiden ajatuksena ei ole kertoa ihmisille kulkueeseen osallistujien harrastavan seksiä, vaan tuovan ihmisryhmää esille.
ps. Itse en osallistu Pride-kulkueisiin.
"Sitten porukka töllää kaiken maailman Big Brothereita."
BB on ohjelmaformaatti, jota ihmiset katsovat ja sen takia mainostajat haluavat mainoksensa sinne. Se tuottaa rahaa."Sinulla ei ole oikeutta olla kuulematta toisen puhetta."
Ei vai. Mielestäni on, mutta kun en ole kuuro niin ei voi mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194983Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292563Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192172Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1502155- 231813
- 821634
- 1461525
- 1131141
- 127907
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869