Uuden kotikaupunkini sosiaalitoimisto syyllistyi taponyritykseen ja heitteillejättöön.
Sukulaiset ja kaverit asuvat muualla, joten rahansaanti oli sossusta kiinni.
Päätös pitää tehdä kiireellisessä tapauksessa 2 vrk:ssa ja muuten 7 vrk:ssa. On mennyt kolme viikkoa ja sossun tädit vain nauraa siellä että hanki akka omat rahas.
Lisäksi ottivat itselleen lääkereseptit mm. sydänlääkkeet ovat niillä siellä, joten jos tulee sydänkohtaus laitanko laskun sossuun, kun seillä ei ketään kiinnosta?
Olen vissiin yhteiskunnan pohjasakkaa kun maksan laskut ajallaan enkä ole ulosotossa ja kaiken lisäksi olen vielä työnhaussa.
Missä on vastuu?
Sosiaalitoimisto syyllistyi
12
847
Vastaukset
- ykkö
Tee ihmeessä valitus sosiaalitoimen johtajalle,tai viim.kädessä kunnanjohtajalle.Täytyy ihmisen saada lääkerahansa ajoissa,saahan spugetkin viinarahansa ajoissa..
- valtion nettomaksaja
Eiköhän se vastuun pitäisi jokaisella ihmisellä olla itsellään...
Teen kantelun puolestasi. [email protected]
- Vastauksen ansainnut
Kiitokset että tarjouduit auttamaan asiassa mutta eiköhän pointtini mennyt jo perille.
Eli asiat eivät ole aina sitä miltä ne päällepäin näyttää.
- duunarivain
Miksi olet työnhaussa? MIKSET MENE TÖIHIN? Duunia kyllä riittää jos vaan tekee. Oikeen oksettaa toi sun avausviestisi. Sossu muka vastuussa, saatana! Kyllä jokainen itse tienaa leipänsä, PISTE.
- Samaa mieltä.
Duunia riittää jos ei ole liian kranttu sen suhteen, itse en sossuun menis vaikka nälkään kuolis.
- faaf
"oikein oksettaa" :D HAHAHAAHAH. How gay is that ?
- ei sitä mennä
Kyllä se on kuule helppo sielä puhua että mene töihin...Kun EI VAAN PÄÄSE TÖIHIN.
ei sinne noin vaan mennä.
Että kyl sitä joutuu sossun rahoilla elää.
Mitä sekin hyödyttää jos menee töihin sama raha jää käteen töissä kun sossusta saa..
Eli kun ei ole töissä niin saa puhtaana 500e mut kun on töissä ja maksaa vuokran yms.. laskut itse niin EI jää ees sitä 500e/kk..
ETTÄ SELLASTA! - sannuli
KUULEPPA! HYVÄ SIUN ON RETOSTELLA,ETTÄ MEEPPÄ TÖIHIN. MINÄ OON JA MIEHENI ON SAIKULLA AIKA VAKAVAN ASIAN TAUTTA. JOTENKA OLLAAN JOUVUTTU TURVAUTUMAAN SOSKUUN,MUT MITTÄÄ EI SUATU.
TOSIN MUN ON ON VAAN MENTÄVÄ TÖIHIN,KUN OON KUULEMA NIIN HYVÄ PALKKAINEN, SILTI EI RAHAT RIITÄ YHEN PALKALLA KUUTTA HENKEE ELÄTTÄÄ.
SILTI MEEN TÖIHIN,VAIKKA SAISIMME PAREMMIN KUN EN OIS.
ÄLÄ KOSKAAN TUOMIHE,ENNENKUIN TIIÄT.
T.YKS AIKA VÄSYNYT ÄITI - sannuli
ei sitä mennä kirjoitti:
Kyllä se on kuule helppo sielä puhua että mene töihin...Kun EI VAAN PÄÄSE TÖIHIN.
ei sinne noin vaan mennä.
Että kyl sitä joutuu sossun rahoilla elää.
Mitä sekin hyödyttää jos menee töihin sama raha jää käteen töissä kun sossusta saa..
Eli kun ei ole töissä niin saa puhtaana 500e mut kun on töissä ja maksaa vuokran yms.. laskut itse niin EI jää ees sitä 500e/kk..
ETTÄ SELLASTA!AIVAN
- ei ole oikeutta
kaikilla ihmisillä ei ole oikeutta tehdä työtä,
joten duunarit voi painua vittuun! - duunarit parempia...
Tuliko mieleen, että ihminen on voinut juuri erota ja muuttaa uudelle paikkakunnalle, eikä siksi ole töitä.
Tai että joku on hankkinut erikoisemman ammatin
johon pystyy vain muutama ihminen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032370Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421911- 771505
- 1591483
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91324- 10801
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106757
- 27721