Olin tossa taannoin Tampereen Be Pop:ssa.
Ihan mukava meno ja muutenkin viihtyisä paikka.
Olin jo aiemmin tilannut mansikkamargaritan,mikä oli ihan hyvää ja lasi oli täynnä. Myöhemmin tilasin kaksi pinacoladamargariittaa,mitkä tarjoiltiin muovimukeista ja olivat vain puolillaan. Huomautin asiasta baarimikolle ja pyysin tekemään uudet drinkit. Tämä ei kuitenkaan sopinut baarimikolle,vaan otti vanhan juomani pois, kun sanoin että tätä en suostu juomaan. Vähän aikaa tästä keskustelin kyseisen baarimikon kanssa, joka tästä ärsyyntyneenä kysyi minulta , että haluanko elinikäisen porttikiellon kyseiseen yökerhoon, johon tietenkin vastasin myöntavästi.Että tälläistä on "ammattitaitoinen" henkilökunta Be Pop:ssa. Muutenkin "palvelu" kyseisessä yökerhossa on ollut aiemminkin töykeää ja ylimielista. Itse en menisi enää tuohon yökerhoon vaikka pääsisinkin. Jokainen voi tietysti itse päättää kannattaako mennä yökerhoon ,missä ollaan töykeitä eikä palvelu todellakaan ole asiakaslähtöistä.
Be pop
Sipulisopuli
1
623
Vastaukset
- kerran reissussa
ennen oli ennen, portsarit tiukkoja lenkkareista,ei pääse sisään !
juomaa saa jonottaa kauan
joko bebobilla menee hyvin että voi valita asiakkaat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416