Olin tossa taannoin Tampereen Be Pop:ssa.
Ihan mukava meno ja muutenkin viihtyisä paikka.
Olin jo aiemmin tilannut mansikkamargaritan,mikä oli ihan hyvää ja lasi oli täynnä. Myöhemmin tilasin kaksi pinacoladamargariittaa,mitkä tarjoiltiin muovimukeista ja olivat vain puolillaan. Huomautin asiasta baarimikolle ja pyysin tekemään uudet drinkit. Tämä ei kuitenkaan sopinut baarimikolle,vaan otti vanhan juomani pois, kun sanoin että tätä en suostu juomaan. Vähän aikaa tästä keskustelin kyseisen baarimikon kanssa, joka tästä ärsyyntyneenä kysyi minulta , että haluanko elinikäisen porttikiellon kyseiseen yökerhoon, johon tietenkin vastasin myöntavästi.Että tälläistä on "ammattitaitoinen" henkilökunta Be Pop:ssa. Muutenkin "palvelu" kyseisessä yökerhossa on ollut aiemminkin töykeää ja ylimielista. Itse en menisi enää tuohon yökerhoon vaikka pääsisinkin. Jokainen voi tietysti itse päättää kannattaako mennä yökerhoon ,missä ollaan töykeitä eikä palvelu todellakaan ole asiakaslähtöistä.
Be pop
Sipulisopuli
1
565
Vastaukset
- kerran reissussa
ennen oli ennen, portsarit tiukkoja lenkkareista,ei pääse sisään !
juomaa saa jonottaa kauan
joko bebobilla menee hyvin että voi valita asiakkaat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581