Olin tossa taannoin Tampereen Be Pop:ssa.
Ihan mukava meno ja muutenkin viihtyisä paikka.
Olin jo aiemmin tilannut mansikkamargaritan,mikä oli ihan hyvää ja lasi oli täynnä. Myöhemmin tilasin kaksi pinacoladamargariittaa,mitkä tarjoiltiin muovimukeista ja olivat vain puolillaan. Huomautin asiasta baarimikolle ja pyysin tekemään uudet drinkit. Tämä ei kuitenkaan sopinut baarimikolle,vaan otti vanhan juomani pois, kun sanoin että tätä en suostu juomaan. Vähän aikaa tästä keskustelin kyseisen baarimikon kanssa, joka tästä ärsyyntyneenä kysyi minulta , että haluanko elinikäisen porttikiellon kyseiseen yökerhoon, johon tietenkin vastasin myöntavästi.Että tälläistä on "ammattitaitoinen" henkilökunta Be Pop:ssa. Muutenkin "palvelu" kyseisessä yökerhossa on ollut aiemminkin töykeää ja ylimielista. Itse en menisi enää tuohon yökerhoon vaikka pääsisinkin. Jokainen voi tietysti itse päättää kannattaako mennä yökerhoon ,missä ollaan töykeitä eikä palvelu todellakaan ole asiakaslähtöistä.
Be pop
Sipulisopuli
1
606
Vastaukset
- kerran reissussa
ennen oli ennen, portsarit tiukkoja lenkkareista,ei pääse sisään !
juomaa saa jonottaa kauan
joko bebobilla menee hyvin että voi valita asiakkaat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4136029- 835371
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484394- 523951
- 553761
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1753459Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1103209Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky633207- 432279
- 492215