kiitoksia..hyvin paljon kiitoksia..

..hyvin paljon kiitoksia..sille muinaiselle kulinäärimestarille joka jalosti paistetun härän sisäfileen.. kiitokset elämälle siitä että synnyin miehenä.. kiitoksia myös elämälle pienistä mitättömistä lahjoistani..kiitoksia myös sille että se teki muutamat/useatkin suloset tytöt sokeaksi minun ulkoiselle "olemukselleni" nähdäkseen sisälle ja antautuakseen pervokille..SIITÄ erityisen suuret kiitokset.. kiitoksia myös mielenilaadusta ja suuresta sydämestäni jonka sykkiminen hätkähdyttää minua toisinaan..
kiitoksia siitä että minulla on ystäviä jotka sietävät omituisuuksiani ja veilä pyytävät mukaan kosteisiin illanviettoihin..

mistä te olette kiitollisia? vai oletteko kiitollisia ollenkaan? nimim. ylitse ja lävitsevuotavan kiitollinen pervokki..

6

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsista...

• ..olla kiitollinen kuin asiat eivätole itsestään selviä..

• pervokki kirjoitti:

..olla kiitollinen kuin asiat eivätole itsestään selviä..

alma tietää senkin....:) mutta kaikkea ei voi tääl kertoo..mutta oon kiitollinen että miun poika on tääl nyt ja voi hyvin..:)

suuuuuuuuuuuuurrrrr kiitos tolle taivaan isukille siitä...

psss... en oo hurahtannu uskoon...:D

• Cassis-Alma

on kiitollinen elämästä yleensä, kaikkien koettelemustenkin jälkeen: "Minä elän", ja voin erittäin hyvin.

• pyörän keksijälle. Ja polttomoottorin keksijälle. Ja sille joka keksi yhdistää nää molemmat.

Niin ja sille, joka teki harjut ja mäet. Ja rossiradat.

Ja hevosille, jotka antoivat voimansa. Hevosvoimansa. Ja muillekin eläimille, jotta me saatiin Aimbäädin kans nahkapuvut. Nii ja niille eläimille jotka kuali triljoonavuatta sitte, et saatiin öljyy ja pensaa.

Drrrrrnnnnn....drrrrnnnnnn ja eiku lähettii taas

• rossimiehiä? No nyt mä tajuan ne kaikki puheet mopoista;)

Oon mäkin kiitollinen mut emmä tiedä... tässä nyt sellasia levitteleen...;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      28
      4978
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      61
      1839
    3. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      109
      1784
    4. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      108
      1628
    5. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      28
      1383
    6. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      220
      872
    7. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      861
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      40
      754
    9. Mitkä on ne piirteet

Mitkä kaivatussasi vetoaa tai mihin ihmiset kiinnittävät huomiota
      Ikävä
      53
      752
    10. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      51
      741
    Aihe