kaveri ajotunnille

pohdiskeleva

Onko käytännössä mahdollista, että kaverin saa ottaa ajotunnille mukaan? Tai vanhemman?

28

6783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hipheihomo

Haluat kaverin tai vanhempasi mukaan ajotunnille? Häh?
      Haluatko häirintätekijöitä? vai oletko räppäri joka haluaa Homeyt mukaan tukemaan jos olet open kans erimieltä?

• Kiki  

ajo-opetuksessa saa olla mukana enintään rekisteriotteeseen merkitty määrä matkustajia

• Kyllä Kiki osaa...

Haluatko kyytiin ottamaan suihin Tutvolta taas?

• Kiki  
        Kyllä Kiki osaa... kirjoitti:

Haluatko kyytiin ottamaan suihin Tutvolta taas?

Ottanut tutvolta suihin, enkä ota

• Häh?
        Kiki   kirjoitti:

Ottanut tutvolta suihin, enkä ota

Oletko jakomielitautinen? välillä väität välillä et????

• Kiki  
        Häh? kirjoitti:

Oletko jakomielitautinen? välillä väität välillä et????

Tuskimpa mö semmosta koskaan oon väittänyt...

• Pomppasi

Joopa mutta vain jos he ovat myös ajo-oppilaita, Eikä siinäkään tapauksessa saa olla rekisteröintiTODISTUKSEEN merkittyä määrää. Otappa selvää ennen kuin annar väärää tietoa..

• Kiki  
        Pomppasi kirjoitti:

Joopa mutta vain jos he ovat myös ajo-oppilaita, Eikä siinäkään tapauksessa saa olla rekisteröintiTODISTUKSEEN merkittyä määrää. Otappa selvää ennen kuin annar väärää tietoa..

Vaikka tulisi autokoulun sihteeri istumaan takapenkille puhumaan paskaa opettajan kanssa, on se silti sallittua.

Joten pidä sinä turpasi kiinni "Pomppasi" kun et ole ennen käyttänyt, etkä tule koskaan enää käyttämään samaa nimeä

• Pomppasi
        Kiki   kirjoitti:

Vaikka tulisi autokoulun sihteeri istumaan takapenkille puhumaan paskaa opettajan kanssa, on se silti sallittua.

Joten pidä sinä turpasi kiinni "Pomppasi" kun et ole ennen käyttänyt, etkä tule koskaan enää käyttämään samaa nimeä

autokoulun sihteeri istumaan takapenkille puhumaan paskaa opettajan kanssa, on se silti sallittua. Mikäli hän on myös suorittamassa D1 / D ajokoulutukseen liittyvää opetuksen seurantaa. eikä mukana ole ennestään kuin 5 oppilasta, eikä suinkaan rekisteröintitodistuksessa mainittua 64 henkilöä.

• Kiki  
        Pomppasi kirjoitti:

autokoulun sihteeri istumaan takapenkille puhumaan paskaa opettajan kanssa, on se silti sallittua. Mikäli hän on myös suorittamassa D1 / D ajokoulutukseen liittyvää opetuksen seurantaa. eikä mukana ole ennestään kuin 5 oppilasta, eikä suinkaan rekisteröintitodistuksessa mainittua 64 henkilöä.

B-kortin ajaa nykyjään D/D1 luokan ajoneuvolla, kaikkea ne keksii

• pomppasi
        Kiki   kirjoitti:

B-kortin ajaa nykyjään D/D1 luokan ajoneuvolla, kaikkea ne keksii

Eihän kysytty B ajo-opetuksesta, vaan yleisesti ajo-opetuksen aikana sallituista matkustajista.. Tarkkuutta Kiki vastauksiisi...........

• Kiki  
        pomppasi kirjoitti:

Eihän kysytty B ajo-opetuksesta, vaan yleisesti ajo-opetuksen aikana sallituista matkustajista.. Tarkkuutta Kiki vastauksiisi...........

Veikkaan että autokoulu olisi käytö jo jos oltaisiin D:tä suorittamassa.

Ja aloittaja nimen omaan meinasi B-korttia

• Pomppasi
        Kiki   kirjoitti:

Veikkaan että autokoulu olisi käytö jo jos oltaisiin D:tä suorittamassa.

Ja aloittaja nimen omaan meinasi B-korttia

Mistä tiedät

1 että alkuperäisen kysymyksen esittäjä olisi suorittamassa B- ajokorttia?

2 kuinka voit olla varma että D korttia suorittava olisi käynyt päivääkään autokoulua???

• Pomppasi
        Pomppasi kirjoitti:

Mistä tiedät

1 että alkuperäisen kysymyksen esittäjä olisi suorittamassa B- ajokorttia?

2 kuinka voit olla varma että D korttia suorittava olisi käynyt päivääkään autokoulua???

siitä että viestin kirjoitusasu paljasti sen, ja tiedät saman kuin minä, halaut vain vittuilla

Ja ei saa suorittaa d:tä ilman b:tä (ennen vaadittiin myös bc) ja saadakseen b:n tulee käydä virallisen opetussuunilteman mukainen opetus läpi jossa selviää ko. asiat

• Pomppasi
        Pomppasi kirjoitti:

siitä että viestin kirjoitusasu paljasti sen, ja tiedät saman kuin minä, halaut vain vittuilla

Ja ei saa suorittaa d:tä ilman b:tä (ennen vaadittiin myös bc) ja saadakseen b:n tulee käydä virallisen opetussuunilteman mukainen opetus läpi jossa selviää ko. asiat

Miksi et vastannut selkeisiin kysymyksiin ? Etkö todellakaan tiedä ? Oletko varma että opetuslupalainen on saanut OPS.n mukaisen opetuksen.

3. Miten on mahdollista että, henkilö voi suorittaa A.C. D. E tutkinnon käymättä autokoulua, ja sai yhdellä tutkinnolla ABCDE kortin??

PS. käytä vatatesasi omaa nimimerkkiäsi, vai onko helpompi vastata minun nimissäni????

• mahdollista,,,

mutta pyydä ensin lupa opettajaltasi, muista kuitenkin, että lisämatkustaja voi häiritä oppimistasi tai opetusta. Muutaman kerran korkeintaan, eikä myöskään viimeisillä tunneilla.

• ak.konttoristirasti

Sinun täytyy kysyä opettajaltasi lupa. (Kyseessä on opettajan työpaikka ja auto autokoulun omaisuutta, joten mikään itsestäänselvyys mukaan tulo ei ole ;).

Kaveria harvemmin päästetään kyytiin, mutta onhan pienemmillä paikkakunnilla ajotunnit parin tunnin mittaisia, jolloin toinen oppilas istuu toisen ajaessa takapenkillä hiljaa. (Ja siellä saattaa olla juuri se paras kaveri).

Huoltaja voi tulla seuraamaan lapsensa ajotuntia, mutta takapenkiltä ei anneta ohjeita. Keskustelua käydään ajotunnin jälkeen pysäköidyssä autossa.

Tärkeintä on muistaa, että kyseessä on oppilaan ja opettajan keskinäinen SOPIMUS, josta neuvotellaan kahdenkesken. Sitä "oikeaa" vastausta et tältä palstalta saa.

• Juttuihin kyllästynyt

Noniin kiki, pidä se turpasi kiinni!

Oikea vastaus on "kyllä"

• ak.konttoristirasti
        Juttuihin kyllästynyt kirjoitti:

Noniin kiki, pidä se turpasi kiinni!

Oikea vastaus on "kyllä"

Vastaus kysymykseen "onko KÄYTÄNNÖSSÄ mahdollista...", niin vastaus on "teoriassa kyllä". Käytännön päättää jokainen opettaja itse. Mitään perustelettomia vaatimuksia oppilas ei voi esittää.

Ja mikä Kiki?

• Deki
        ak.konttoristirasti kirjoitti:

Vastaus kysymykseen "onko KÄYTÄNNÖSSÄ mahdollista...", niin vastaus on "teoriassa kyllä". Käytännön päättää jokainen opettaja itse. Mitään perustelettomia vaatimuksia oppilas ei voi esittää.

Ja mikä Kiki?

Ei suunnattu sinulle!

• gyhujiko
        ak.konttoristirasti kirjoitti:

Ja mikä Kiki?

että musta ak.konttoristi on kiki, ja sininen sun oma, vai puhuiko kusipää taas itsensä pussiin, njaaa elämä on

• oikealle henkilölle
        Deki kirjoitti:

Ei suunnattu sinulle!

hänhän on jatkuvasti toilottanut että musta ak.konttorisri on kiki, ja sininen hänen oma.

Tai vaan rassukka unohtaa sanoneensa niin.

No ei tuo ainakaan Haagan autokoulun mainetta paranna...

• itsensä pussiin
        gyhujiko kirjoitti:

että musta ak.konttoristi on kiki, ja sininen sun oma, vai puhuiko kusipää taas itsensä pussiin, njaaa elämä on

Kyllä Kiki on puhunut taas itsensä pussiin. Kiki tuossa itse puhui omiansa, näkeehän sen. Se musta ak.konttoristi on Kiki itse, kyllä se oikea ak.konttoristi on se sinisellä ak.konttoristi nimimerkillä. Eipä kukaan muu ole niin sekasin, että samalla tavalla tahallaan ärsyttää täällä muita toisten nimimerkeillä kun Kiki, ainakin yleensä se on tähän mennessä ollut näin.

• ?????
        itsensä pussiin kirjoitti:

Kyllä Kiki on puhunut taas itsensä pussiin. Kiki tuossa itse puhui omiansa, näkeehän sen. Se musta ak.konttoristi on Kiki itse, kyllä se oikea ak.konttoristi on se sinisellä ak.konttoristi nimimerkillä. Eipä kukaan muu ole niin sekasin, että samalla tavalla tahallaan ärsyttää täällä muita toisten nimimerkeillä kun Kiki, ainakin yleensä se on tähän mennessä ollut näin.

Johan minä kerroin nuo samat mitä äsken, mitä epäselvää?

• ak.konttoristi
        oikealle henkilölle kirjoitti:

hänhän on jatkuvasti toilottanut että musta ak.konttorisri on kiki, ja sininen hänen oma.

Tai vaan rassukka unohtaa sanoneensa niin.

No ei tuo ainakaan Haagan autokoulun mainetta paranna...

Nyt oli ihan pakko vastata tähän keskusteluun, että mielestäni tuossa nimimerkissä lukee ak.konttoristirasti , eikä ak.konttoristi (mustalla), joka ON Kiki.

Lisäksi haluaisin vielä huomauttaa, että MINÄ olen töissä autokoulussa, joka EI sijaitse pääkaupunkiseudulla, vaan reilusti yli sadan kilometrin päässä Helsingistä.

Yritän antaa ihan auttamisen halusta tietoa sitä kaipaaville, koska varsinkin aamupäivisin minulla on aikaa, kun aamun työt on tehty ja oppilaat ovat vielä kouluissa ennen autokouluun tuloa.

Täytyy kyllä sanoa, että aika paskaa täältä niskaan usein saa. (saati sitten ne kaikki Haagan autokoulujen konttoristit, joilla tuskin on edes aikaa käydä netissä kesken työpäivää ja ovat autuaallisen tietämättömiä saamastaan palautteesta). Ja firmoissa, joissa on useampi konttoristi, tuskin kukaan surffailee netissä työkavereiden kyttäyksen pelossa...se hupi on meille yksinäisille konttorirotille vähän pienemmissä kouluissa.

Ja palatakseni vielä tuohon Kikin rekisteröidyn nimimerkkini kaappaukseen: juuri sitähän hän haluaa, että oppilaat ovat aivan sekaisin ristiriitaisista tiedoista ja että tällä palstalla olisi mahdollisimman huono henki.

• noihin
        ak.konttoristi kirjoitti:

Nyt oli ihan pakko vastata tähän keskusteluun, että mielestäni tuossa nimimerkissä lukee ak.konttoristirasti , eikä ak.konttoristi (mustalla), joka ON Kiki.

Lisäksi haluaisin vielä huomauttaa, että MINÄ olen töissä autokoulussa, joka EI sijaitse pääkaupunkiseudulla, vaan reilusti yli sadan kilometrin päässä Helsingistä.

Yritän antaa ihan auttamisen halusta tietoa sitä kaipaaville, koska varsinkin aamupäivisin minulla on aikaa, kun aamun työt on tehty ja oppilaat ovat vielä kouluissa ennen autokouluun tuloa.

Täytyy kyllä sanoa, että aika paskaa täältä niskaan usein saa. (saati sitten ne kaikki Haagan autokoulujen konttoristit, joilla tuskin on edes aikaa käydä netissä kesken työpäivää ja ovat autuaallisen tietämättömiä saamastaan palautteesta). Ja firmoissa, joissa on useampi konttoristi, tuskin kukaan surffailee netissä työkavereiden kyttäyksen pelossa...se hupi on meille yksinäisille konttorirotille vähän pienemmissä kouluissa.

Ja palatakseni vielä tuohon Kikin rekisteröidyn nimimerkkini kaappaukseen: juuri sitähän hän haluaa, että oppilaat ovat aivan sekaisin ristiriitaisista tiedoista ja että tällä palstalla olisi mahdollisimman huono henki.

"provoihin" yleensäkään vastata, sehän vaan yllyttää heitä sotkemaan lisää asioita. Itse en niihin reagoi. Juuri vastauksista huomaa, milloin on kyseessä asioista tietävä, tai sitten feikki.
        Asialliseen kysymykseen, annan asiallisen vastauksen. Lukijan tehtäväksi jää sitten arvioida, mikä on aito vastaus, eikä se ole edes vaikeaa, pelkällä maalaisjärjellä feikkauksen jo huomaa.
        Ehkä Sinun kannattaisi laittaa varoitus, omalle galleria-sivulle, että muutamat kirjoittaa, lähes samalla nimim. kuin Sinä. Galleria-sivun moni aukaisee, lukiessaan viestin.

Hyvää päivänjatkoa sinne töihin...

• käytät myös
        ak.konttoristi kirjoitti:

ei rekisteröityä nimeä, vaikka olet kiven kovaan väittänyt että rekkaamattomalla nimella kirjoittava on kiki?

Ja älä viitti oikeesti lässyttää, kyllä sen "kaikki" palstalla tietää että oot Haagassa töissä ja kirjoitat myös ne haagan kehusmikommentit tänne, kummasti esim vietien kirjoitusajat osuu peräkkäin ja silleen :)

• ak.konttoristi
        käytät myös kirjoitti:

ei rekisteröityä nimeä, vaikka olet kiven kovaan väittänyt että rekkaamattomalla nimella kirjoittava on kiki?

Ja älä viitti oikeesti lässyttää, kyllä sen "kaikki" palstalla tietää että oot Haagassa töissä ja kirjoitat myös ne haagan kehusmikommentit tänne, kummasti esim vietien kirjoitusajat osuu peräkkäin ja silleen :)

Yritäpä kirjoittaa nimimerkilläni? No!? YRITÄ?!

MÄ VIHAAN HAAGAN AUTOKOULUA! EN OLE IKINÄ KÄYNYT KOKO VITUN HAAGASSA!!!!!!!!!!!!!!!

Kiki on KAAPANNUT rekisteröidyn nimimerkkini ja siitä on todisteita suomi24:n toisilla palstoilla, että niin voi hakkerit tehdä. Ylläpito tutkii asiaa nyt ja yrittää korjata porsaanreiän.

Kiki on onnistunut jotain välimerkkejä tai muita systeemejä käyttämällä ottamaan ihan saman nimimerkin käyttöönsä, onko selvä?

Edes itse en pysty käyttämään ak.konttoristi nimimerkkiä, jos en ole ensin kirjautunut. Tulee vaan tieto "nimimerkki on rekisteröity toiselle henkilölle" ja viestin lähetys epäonnistuu.

mä en jaksa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2017
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1693
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1032
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe