Miia tulee takaisin Salatuihin?

Cole87

Eli olen kuullut että Miia tulisi takaisin Salatut elämät sarjaan? Nyt kumminkin kysytte miten se voi kun se hän kuoli? No kuulemma Miian ja Kallen joku serkku tai jotain tulee Salkkareihin ja se serkku on ihan saman näköinen kuin Miia. Ihankun olisin kuullut että se olis joku ulkomailta oleva sukulainen josta edes Ismo ei tiedä mutta en tiedä.

Eli tietääkö kukaan muu että tuleeko Miia takaisin mutta eri henkilönä?

Ps. En tiedä sitten mikä Miian oikea nimi on oliko se joku Venla?

20

2324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No huh huh!

      Tuntuu kyllä siltä, että tuollainen juonen käänne olisi liikkaa lainassa Kauniista ja rohkeista. Jos salkkareissa jo nyt kuvataan suomalaista arkea hiukan kärjistetysti, niin tuollainen käänne veisi lopullisenkin uskottavuuden.

      Venla oli Saartamo.

      • Tintti

        Miten niin Venla OLI Saartamo? Onko hän vaihtanut sukunimeä tai jopa mennyt naimisiin? Vaiko kenties pitäisikö tuossa lukea Venla ON Saartamo? *nussii pilkkua* ;)


    • Ehe

      Mistä lähteestä sä tuommoista olet kuullut?

      Se viä vois mennä jotenkuten läpi, jos Venla Saartamo tulisi takaisin esim. kaksos siskonaan tai tulisi kummittelemaan Ismolle, mut serkku on vähän liika kaukaa haettu...

      • queen

        pakko myöntää, mutta minäkin oon kuullut tuosta kauan aikaa sitten.. sitä en tiedä. miten se tulee...


      • Marian
        queen kirjoitti:

        pakko myöntää, mutta minäkin oon kuullut tuosta kauan aikaa sitten.. sitä en tiedä. miten se tulee...

        Jostain minäkin olen kuullut, että Venla harkitsee asiaa. Mutta sitten kun Miia kuoli, ajattelin, että miten hän voi harkita palaavansa tähän sarjaan, sehän on mahdotonta.
        Huhu puheisiinkaan ei pidä uskoa... Minä ainakin lopettaisin sarjan katsomisen, jos joku kuolleista heräisi!!


    • yyy

      tai jos ne menis aikakoneella menneisyyteen ja sitten miia olis siellä.

    • Ähky

      No voisko vielä idioottimaisemapaa olla.

      • Anonyymi

        Salkkareissa voi olla.


    • Huuhaa

      Miten olis tämmönen Dallas-tyyppinen ratkaisu? Kaikki tapahtumat mitä Miian sairastumisen jäkeen on sattunut, mukaan lukien Miian kuolema onkin ollut vain Ismon unta? Jospa Ismo herääkin ja kaikki on niin kuin oli ennen Miian kuolemaa, vanhat näyttelijät tulee takaisin ja uudet häipyy hippulat vinkuen!

      • Cole87

        Mun mielestä toi ei olis hyvä ajatus koska kaikki uudet henkilöt lähtis pois ja kaikki vanhat ei edes haluu tulla takaisin näyttelemään koska ne on lähtenyt koko sarjasta omasta tahdostaan. Ei kaikki uudet näyttelijät ole hyviä mutta on joitakin jotka on tosi hyviä esim. Roosa vaikka on kehitysvammainen mutta on tosi hyvä näytteliä. Mun ope sano joskus että toi Roosa puhuu aika hyvin kun se on kuullut toisia samaa sairautta sairastavaa ihmisiä ja niisten puheista ei saa melkein yhtään selvää. Ja pitäisi myös muistaa sekin että Jennni olis vielä vankilassa.

        Mun mielestä olis tämä hyvä juttu miten Miia tulisia takaisin. Eli Miia tulisi Ismon eli Jaanan koti ovelle ja pimpottaisi ovea ja Ismo aukasee oven ja luulis Miian olevan enkeli koska se on valkoisissa vaatteissa mutta se ei ole koskaan edes kuollutkaan. Katsos kun Miia lähti sinne Lontooseen niin se olis jäänyt sinne ja se sen serkku joka on Miian näköinen tulisia suomeen ja kuolui suomessa Miiana.

        Ps. Toivottavasti tajusitte.


      • .....
        Cole87 kirjoitti:

        Mun mielestä toi ei olis hyvä ajatus koska kaikki uudet henkilöt lähtis pois ja kaikki vanhat ei edes haluu tulla takaisin näyttelemään koska ne on lähtenyt koko sarjasta omasta tahdostaan. Ei kaikki uudet näyttelijät ole hyviä mutta on joitakin jotka on tosi hyviä esim. Roosa vaikka on kehitysvammainen mutta on tosi hyvä näytteliä. Mun ope sano joskus että toi Roosa puhuu aika hyvin kun se on kuullut toisia samaa sairautta sairastavaa ihmisiä ja niisten puheista ei saa melkein yhtään selvää. Ja pitäisi myös muistaa sekin että Jennni olis vielä vankilassa.

        Mun mielestä olis tämä hyvä juttu miten Miia tulisia takaisin. Eli Miia tulisi Ismon eli Jaanan koti ovelle ja pimpottaisi ovea ja Ismo aukasee oven ja luulis Miian olevan enkeli koska se on valkoisissa vaatteissa mutta se ei ole koskaan edes kuollutkaan. Katsos kun Miia lähti sinne Lontooseen niin se olis jäänyt sinne ja se sen serkku joka on Miian näköinen tulisia suomeen ja kuolui suomessa Miiana.

        Ps. Toivottavasti tajusitte.

        ja sitten tulis sheila joka kidnappais ismon ja silla välin ridge menis jaanan kanssa naimisiin ja selviäis että seppo onki brooken, teemun ja aamun oikee isä ja aamulla ja teemulla on salainen supermies isoveli joka tulee ja tappaa kentsun joka on suunnitellu aivo pesevänsä aamun naimisiin ja kohta taivaalla lentää lehmiä samaan aikaan ku eric ja ulla menee naimisiin joka on raskaana elinan kuolleelle miehelle markukselle jka palaa danin oven taakse kaskummaa valkosissa vaatteissa ja ihan omana ittenään...


      • Cole87
        ..... kirjoitti:

        ja sitten tulis sheila joka kidnappais ismon ja silla välin ridge menis jaanan kanssa naimisiin ja selviäis että seppo onki brooken, teemun ja aamun oikee isä ja aamulla ja teemulla on salainen supermies isoveli joka tulee ja tappaa kentsun joka on suunnitellu aivo pesevänsä aamun naimisiin ja kohta taivaalla lentää lehmiä samaan aikaan ku eric ja ulla menee naimisiin joka on raskaana elinan kuolleelle miehelle markukselle jka palaa danin oven taakse kaskummaa valkosissa vaatteissa ja ihan omana ittenään...

        Joo toi on tosi hyvä pitäisikö laittaa adressi että saatais tällänen jakso salkkareihin. Muuten Mikä teidän mielestä on ällötävin näyttelijä Salkkareissa? Mun mielestä Teemu katsokaa sitä jaksoo jos teillä on se nauhalla siis se jaksossa misä se Teemu näyttää koko varusteen Danielille ja sen äidille. Ja katsokaa sen jalkoja yök!!! mitkä karvat!!! siis vois pikkusen ajella vaikka on jätkä siis mikä gorilla sekin on =)


      • IdolsRules
        ..... kirjoitti:

        ja sitten tulis sheila joka kidnappais ismon ja silla välin ridge menis jaanan kanssa naimisiin ja selviäis että seppo onki brooken, teemun ja aamun oikee isä ja aamulla ja teemulla on salainen supermies isoveli joka tulee ja tappaa kentsun joka on suunnitellu aivo pesevänsä aamun naimisiin ja kohta taivaalla lentää lehmiä samaan aikaan ku eric ja ulla menee naimisiin joka on raskaana elinan kuolleelle miehelle markukselle jka palaa danin oven taakse kaskummaa valkosissa vaatteissa ja ihan omana ittenään...

        No haloo! Jos ne tosiaan laittaa miian takasin sarjaan ni se olis toisaalta tosi jees koska tykkäsin sen hahmosta mut täysin EPÄUSKOTTAVAA!! Et ehkä se Dallasratkasu oli paras mut sekin ihan skitso... mut jos se miian kuolema oliskin ollut lavastettu! Et se teeskenteli et se kuoli koska oli rakastunu Mikaan joka sekään ei ollut oikeesti kuollu ja halus lähtee sen kaa johki pois koska Miiahan kuoli kotona joten se ois voinu teeskennellä kai periaattees ni sit joku hautaustyyppi ois ollut juones mukaan ja haudannu jonkun muun! Voi ku Miia tulis takas!

        Ps. heh.


      • mango.
        Cole87 kirjoitti:

        Mun mielestä toi ei olis hyvä ajatus koska kaikki uudet henkilöt lähtis pois ja kaikki vanhat ei edes haluu tulla takaisin näyttelemään koska ne on lähtenyt koko sarjasta omasta tahdostaan. Ei kaikki uudet näyttelijät ole hyviä mutta on joitakin jotka on tosi hyviä esim. Roosa vaikka on kehitysvammainen mutta on tosi hyvä näytteliä. Mun ope sano joskus että toi Roosa puhuu aika hyvin kun se on kuullut toisia samaa sairautta sairastavaa ihmisiä ja niisten puheista ei saa melkein yhtään selvää. Ja pitäisi myös muistaa sekin että Jennni olis vielä vankilassa.

        Mun mielestä olis tämä hyvä juttu miten Miia tulisia takaisin. Eli Miia tulisi Ismon eli Jaanan koti ovelle ja pimpottaisi ovea ja Ismo aukasee oven ja luulis Miian olevan enkeli koska se on valkoisissa vaatteissa mutta se ei ole koskaan edes kuollutkaan. Katsos kun Miia lähti sinne Lontooseen niin se olis jäänyt sinne ja se sen serkku joka on Miian näköinen tulisia suomeen ja kuolui suomessa Miiana.

        Ps. Toivottavasti tajusitte.

        Aika hyvä toi sun ideas. Paitsi toi serkku vois olla pikemminkin joku kadonnut kaksoissisko, joka on kuollut Miian sijaan tai jotain.
        Mun mielestä oli alunperinkin tyhmää tappaa Miia. Paljon järkevämpää olisi ollut lähettää se jonnekkin ulkomaille, niinkuin Saku ja Kalle.

        Mutta kyllä kaikki alkuperäiset näyttelijät pitäisi saada takaisin. Sakut ja Kallet pesee mennen tullen Aamut ja Teemut.
        Ihan oikeasti. Eihän nykyiset osaa edes näytellä. Ja koko juonikin on ihan ufoa nykyään.
        Vanhat takasin ja koko ohjelma uusiksi.
        Sitte joku vois sitä ehkä kattoakkin. ;]


      • Teiillää...
        mango. kirjoitti:

        Aika hyvä toi sun ideas. Paitsi toi serkku vois olla pikemminkin joku kadonnut kaksoissisko, joka on kuollut Miian sijaan tai jotain.
        Mun mielestä oli alunperinkin tyhmää tappaa Miia. Paljon järkevämpää olisi ollut lähettää se jonnekkin ulkomaille, niinkuin Saku ja Kalle.

        Mutta kyllä kaikki alkuperäiset näyttelijät pitäisi saada takaisin. Sakut ja Kallet pesee mennen tullen Aamut ja Teemut.
        Ihan oikeasti. Eihän nykyiset osaa edes näytellä. Ja koko juonikin on ihan ufoa nykyään.
        Vanhat takasin ja koko ohjelma uusiksi.
        Sitte joku vois sitä ehkä kattoakkin. ;]

        Teillä on tosi hyvä mielikuvitus.Noita on hauska lukee.Mutta todellisuus, jonka me kaikki tiedämme on, että koko sarjasta tulis tosi sekava.Jotkut kuten mun täti on lopettanu sarjan kattomisen koska niistä se on sekava, joten mieti jos siinä ois vielä ´Miian ja muitten parhaitten näyttelijöitten paluut!Vois olaa ihan kiva, mutta ei ihan silti.Mutta voishan ne tehä vaikka kesällä tai joskus tollasen sekalaisen sählingin ja sitten kysyy että se vai tää mikänyt pyörii...Mutta en sittenkään tiiä..............................................


      • Anonyymi

        No jep!


    • katsova

      No johan on epätoivosta käsikirjoittajilta jos ne väsää jotain ton tyyppistä juonta.Tää alkaa olla ku kaunarit...kuolleet herää ja kaikki n.. toisiaan sikin sokin.höh

      • Cole87

        Mä ajatelin lähettää palautetta salkkareihin että tuleeko Miia takaisin mutta hylkäsin sen koska en usko että ei mikään sarja kerro juonikäännöksiä.


    • Anonyymi

      Täällähän on ollut joku ennustaja aikoinaan. Sehän tuli takaisin hetkeksi Miian kaksoisolentona Kirsinä.

      • Anonyymi

        joo muistan!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe