Just juu sano

resnev

Olen myös deittailua kokeillut.Oli minulla tässä muutama vuosi sitten oikein ihana nettideitti.Mutta se sitten loppui lyhyeen kun tämä deitti nimesi minut luuseriksi.Tapasin hurmaavan herrasmiehen suomi24 chatissa lokakuussa 2005.Mies kerto minulle olevansa vapaa herrasmies. Meidän olisi pitänyt tavata sitten uudelleen viikkoa myöhemmin,mutta tämä mies ilmoittikin minulle valitsevansa tilalleni toisen naisen.Siinävaiheessa tiesin että tämä mies jotenkin vihaa minua.Ja ystäväni vielä antoi vettä myllyyn minulle ja olin siitä ihan varma,että minussa oli jokin vika kun en neää sille ihanalle deitille kelvannutkaan.Häivyin sieltä treffeiltä pariksi kuukaudekesi.Sitten keväällä 2006 yritin paikata omia virheitäni parhaanmukaan,mitä olin tehnyt syksyllä 2005.Me deittailimme sen miehen kanssa paljon.Ai niin minun ystävät tiesi kertoa sen että minun nettideitti oli saanut minun IP osoitteen selville.Me deittailimme ja olittiin oikein onnellisia ystäviä. No sitten 3.4.2006 deittini sanoikin minulle että olen inhoittava ihminen.Sanoi minulle että ei enää tahdo kanssani deittailla.Ja että valitsee tilalleni naapurin muijan.Senjälkeen meiltä meni melkein vuosi enenkuin taas sitten jossakin keskustelu palstalla tavettiin ja alettiin deittailla. Mies paljasti minulle itsensä kertomalla,että tuntee minut ulkonäön perusteella.Minäkin muuten tunnen tuon deitin ulkonäön persteella.Tiedän deitin työpaikan, tiedän missä deittini asuu.Nimittäin hän itse paljasti itsensä minulle ja nyt minä tiedän kuka se deitti on.En kuitenkaan sitä kerro minun ystävilleni koskaan. En aijo sitä totuutta koskaan kertoa minun ystävilleni.Sen deitin ei olisi ikinä kannattanut kertoa että tuntee minut ulkonäön perusteella. Koska minä niin vahvasti uskoin siihen että deitti oli selvittänyt minun IP osoitteni. Mutta nyt en enää usko siihen IP osoite juttuun ollenkaan.Uskon deitin kertomaan juttuun,että hän tuntee minut ulkonäöltä ja on jokin minun tuttuni.Tämä deitti oli uhannut antaa selkään minulle.Minä en halua olla tämän deitin ystävä en ikinä.Tämä ihminen uhkailee ja nimittelee luuseriksi. Sen käsityksen minä siitä olen saanut vuosien aikaan.Kun deittini nimitti minut luuserksi,niin se oli kuin matto olisi vedetty jalkojen alta.En ymmärrä mitä pahaa olen tälle deitille tehnyt. Enkä sitä voi käsittää että miten hän minut tumntee ulkonäön perusteella? Minä olin hmeissäni kun deitti rupesi kirjoittamaan minulle viestiä,että tuntee minut ulkonäön perusteella.Jos tämä deitti on henkilö jota minä epäilen olevan, silloin tiedän hänen inhoavan minua.Se on kuitenkin selvä asia, että minä tunnen hänet myös ulkonäön perusteella tuli vain mieleen.Tämä minun nettideitti ei enää ikinä ole kuitenkaan minun ystäväni ihan siksi kun minulle teki sellaisen tempun.

0

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

        ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
        Ikävä
        87
        4618
      2. Ei sinussa ollut miestä

        Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
        Ikävä
        128
        4060
      3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

        Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
        Ensitreffit alttarilla
        34
        2624
      4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

        Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
        Maailman menoa
        200
        1653
      5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

        Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
        Lappajärvi
        12
        1306
      6. Missä Steffe hiihtää?

        Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
        Kotimaiset julkkisjuorut
        24
        1279
      7. Olet elämäni rakkaus

        On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
        Ikävä
        36
        1238
      8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

        Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
        Sinkut
        62
        1223
      9. Milloin nainen, milloin?

        Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
        Ikävä
        61
        1183
      10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

        Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
        Tunteet
        17
        1095
      Aihe