Miksi en ole saanut yhtä daaliaani kukkimaan, vaikka vieressä on toinen daalia, eri lajike kuitenki,(kummatkin ruukuissa) ja kummassakin on samat kaupan mullat? Kyllä se lykkää runkoa ja lehteä, mutta yhtään kukkaa en ole nähnyt. Kukka 3v.
Heitänkö nyt menemään, eli luovutanko jo?
Daalia ei kuki
3
5718
Vastaukset
- tai liian..
Onko ruukku liian pieni,miksi et istuta maahan ?
- AOvm95
Ei mielestäni pieni purkki. on kohtalaisen korkea muoviruukku. Kuuluu isoimpiin. Ja täällä on ne ihanat kotilot riesana. Siksi ei maassa. Toinen daalia samalla kuistilla kukkii ahkerasti, joten lannoituksen puute tuskin syynä. Isäntä puhui et on joitain MARTOJA?kasveissakin. En tiedä voiko olla ja en ollut varma edes sanasta. Eläimistä olen kuullut, en koskaan kasveista.
- perinneperennatar
Älä heitä juurakkoa pois, jos se on terve ja kova.Talveta se viileässä ja pimeässä, kurkista välillä,ettei aivan kuivu,Istuta keväällä juurtumaan,tai ota valoon ja heitä vettä niskaan, että herää versomaa.
Älä lannoita liikaa, sillon se kasvaa vartta ja lehtiä.
Kastele kuitenkin kasvukaudella hyvin.
Lykkyä tykö!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753425Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1041730Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2301381- 741336
- 641205
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991097Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521079- 63991
Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei18873- 42857