Kirjoitan viimmesen viestin

resnev

Nyt Resnevinä kirjoitan viimmeisen viestini.Sitten en enää käytä Resnev nimimerkkiäni.Joo nettideitistä vielä senverran: Se deitti ei tiedä minun tietäväni että se vihaa minua. Minä epäilen niin että:Minun kaveri tai useampi kaveri on tässä takana,koska se deitti kertoi todellakin tuntevansa minut ulkonäön perusteella.Nyt se asia on paisunut niin suureksi että epäilen jo että ystävilläni on jokin salaliitto minua vastaan.Ja joku ystävistäni esiinti deittinäni.Olen itseskeni kyräillyt ystävien seläntakana ja pohdiskellut omaa teoriaa asiasta.Olen todellakin kyräillyt ystävieni seläntakana siitälähtien kun minulle selvisi se että deitti tuntee minut ulkonäön perusteella.Verkko kiristyy kokoajan tämän deitin ympärillä.Nyt tiedän miksi hän ei ole minua hyväksynyt ystäväksi ja miksi hän nimitti minut luuseriksi.Tottakai siksi kun hän oli minun joku kaveri jonka tunnen hyvin.Deittinikin sanoi tuntevansa minut todella hyvin.Tähän juoneen kuuluu se että kun kaveri juonii selkäni takana niin minä en ole siitä asiasta muka tietoinen ollenkaan.Päätän että en kerro kenellekkään tottuutta siitä että minun paras kaveri nimitti minut netissä luuserksi.Koska jos kertoisin asian niin se tulisi kuitenkin hänenkin tietoon.Minä en mene deittini työpaikalle vaikka hän niin odottaa,että asiat selvitettäisiin. Vaan minä kyräilen hänen seläntakana lopun elämää.Kerran tiedän että ystäväni on se deitti niin minun on helppo olla hänelle kertomatta siitä asiasta yhtään mitään.Niin minä meinaan tässä tilanteessa tehdä. Se on patras neuvo minulle. Maksan potut pottuna kyräilemällä ja epäilemällä. Tämä asia on paisunut todella isoihin mittasuhteisiin.Ei ollut deitillä aikaan pokkaa sanoa minua ilman nettiä luuseriksi piti ihan nettiin asti tulla nimittämään minut luuseriksi.Minä en mainitse tämän deitin nimeä.Mutta pelkkä luuserihan minä todellakin olin hänelle joo.Minun ja deitin ystävyys loppui jo silloin kun hän ensikertaa jätti minut syksyllä 2005.Tottalai minä uskon silkkaan tekstiin mitä se deitti deittaa minulle ja deittaa tuntevansa minut ulkonäön perusteella.Minun ja deitin ystävyys loppui senjälkeen kun hän oli kertonut tuntevansa minut.Minä olen siitä ihan varama, että tämä deitti on tarkkaan suunitellut kaiken sen mitä minulle selittää.Ja hän on suunnitellut että sanoo minua luuseriksi.Kun ei sitä uskalla sanoa ilman nettiä.Minä en aijo olla tämän henkilön ystävä ainakaan niin kauan kun tämä asia korjaantuu.Minä kyräilen tätä henkilöä ja hän kyllä tietääkin jo että minä vihaan ja inhoan tätä luuseríksi nimitteliää yhtäpaljon kun hän minua.Minä ja deittini sydämmissämme tunnetaan se että vihataan ja inhotaan toisiamme.Me olemme läheiset ystävät ja tunnetaan toisemme ulkonäöltä.Meidän ystävyydestämme ei vain ikinä tullut yhtään mitään.Vaikka vieläkin ihmettelen sitä että mitä pahaa tein tälle deitille? Yritin vain ystävystyä ei muuta.Tämä deitti oli minun emnsimmäinen ja viimmeinen deittini.Olihan se satu ihana niinkauan kun minut luuseriksi nimitti.Minulta ei ole jäänyt mikään epäselväksi.Olen tuntenut deittini ulkonäöltä siitälähtien kun hän sanoi tuntevansa minut ulkonäöltä.Eipä tästä jäänyt kuin itku ja paha olo varmasti meille molemmille.Luuseri loppettaa nyt. Mutta kyräily jatuu kyllä.

3

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • resnev

      Killeri on aina killeri. Kiva että sinä deittini teit minulle tämän mahtavan killerin. Olin ilmeisesti sen arvoinen.Luuseri neitosi lopettaa nyt. T: Luuseri

      • resnev

        Jos kerran suomi24 on paikka jossa ihmiset tutustuu toisiinsa niin miksi sitten deittini minut nimitti luuserksi? Vai onko aina se tapana että deitit nimittelee toinen toisiaan? Vai halusiko deittini vain pahoittaa minun mielen?
        Minusta suomi24 on paikka jossa ihmiset tutustuu toinen toisiinsa eikä ala nimittelemään.Sen tiedän että en enää ikinä kokeile netti deittailua. T: Luuaseri


      • Nimetön
        resnev kirjoitti:

        Jos kerran suomi24 on paikka jossa ihmiset tutustuu toisiinsa niin miksi sitten deittini minut nimitti luuserksi? Vai onko aina se tapana että deitit nimittelee toinen toisiaan? Vai halusiko deittini vain pahoittaa minun mielen?
        Minusta suomi24 on paikka jossa ihmiset tutustuu toinen toisiinsa eikä ala nimittelemään.Sen tiedän että en enää ikinä kokeile netti deittailua. T: Luuaseri

        Olet ymmärtänyt kaiken ihan väärin, et ole luuseri,
        olet kiva ihminen:)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      274
      2550
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      92
      2021
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1606
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1427
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1268
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1195
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe