Halaun eron islamista

zakar

Mistä saa tuki asialle?
Olen muslimi. En halua enää.

14

1667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosta edellisestä!

Jos ei muuta paikkaa löydy, niin kristillisestä paikallisseurakunnasta voi kysyä.

Rukoilemme puolestasi.

• olen myös muslimi

miksi vaihda usko
      Opiskele islam
      Pääta sitten

• linkistä
    • seurakunnasta
    • huuda Jeesusta

hädän päivänä ja hän on auttava sinua ja sinun pitää kunnioittaman häntä.

• ovat

eronneet islaminuskosta kun he ovat nähneet sen vääryyden. Tukea tulet kyllä saamaan mutta jos uskot Jeesukseen niin Jeesukseen uskoessasi sinun täytyy pysyä uskollisena aina kuolemaan asti.

• L.J.H

Joltain Kristilliseltä seurakunnalta voi löytyä tuki. En tiedä pitääkö islam-seurakuntaan ilmoittaa.

Uskonnon uhrit nimisestä järjestöstä voi olla myös apua

• angelb82

Mä olen suomalainen ns. kristitty jos en sitäkään. Muslimi uskonnossa on paljon hyviä puolia. Ihmiset vaan sekoittaa kulttuurin ja uskonnon keskenään, puhuu asioista omalla tavallaan, kuuntelee ennemmin vanhempiansa kuin jumalaa. Sinähän itse loppujen lopuksi päätät miten elämäsi elät.

• islamista:

• angelb82

Jos ymmärsin oikein niin tuossa sivussa muslimi uskonto ei ole oikeasti tuollainen, vaan ihmiset ovat itse muokanneet(sanojen merkityksen) se sellaiseksi. Esim. naisia ei muslimiuskonnossa sanota että pitäisi ympärileikata, eikä tarvitse käyttää huivia, Kunnia murhat ovat kielettyjä, jne. Niinkuin sanotaan niin kristin ja islamin uskonnot ovat loppujen lopuksi melkein samanlaisia. Pieniä eroja sieltä löytyy.

• angelb82

Jeesus ei ole jumala. On vain yksi jumala niin sanotaan 10 käskyssä ja raamatun monessa kohtaa. Ihmiset itse ovat muokanneet alkuperäitä raamattua. He eivät osaa lukea kokon kirjaa

• Jena

Katso Avainmedian kotisivut www.avainmedia.org

Arabiankieliset tv ohjelmat
      Päivittäin Miracle -satelliittikanavalla: Digitaaliset lähetykset
      * Hotbird 6, 13 astetta itään 11.642 MHz H
      24 tuntia vuorokaudessa Life TV -satelliittikanavalla:
      * Hotbird-6, Location 13 (astetta) East, Frequency 11.785 Hz,
      Horizontal, S.rate 27500, FEC 3/4.
      Arabiankieliset kotisivut:
      www.tarneem.com, www.the-daily-bread.com

• Eräs lukija
    • u.pag.

jos kuulut johonkin uskonnolliseen yhdyskuntaan voit erota siitä selkeällä vapaamuotoisella kirjeellä.
      jos et kuulu muslimiseurakuntaan riittää että olet sitä mieltä ettet ole muslimi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      137
      7689
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1925
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      839
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe