Pyydän apua.En kerro itsestäni enempää.Minulta on sanat loppu.Nyt vaikea paikka.Sinä joka osaat rukoilla,tee se puolestani nyt.On vaikea paikka.Olkaa kilttejä ja auttakaa,yksin olen nyt.Mutta voimat loppu.Tiedän että on enkeleitä,muuta sitten en osaakkaan.Ja tiedän että on tyhmää tänne kirjoittaa,mutta muutakaan en keksinyt .Otan sen riskin kuitenkin.Saisinko rukousapua,rukoile puolestani ja perheeni puolesta juuri nyt....Toivon että joku vastaisi...
Pyydän
8
246
Vastaukset
- puolestasi
Auta Jeesus tätä hädässä olevaa ihmistä juuri tällä hetkellä. Sinä Jeesus tiedät mikä hänen tilanteensa on, anna juuri sellaista apua mikä häntä nyt parhaiten auttaa. Kiitos Jeesus kun kosketat tätä ihmistä tällä hetkellä. Sinun nimessäsi Jeesus pyydän tätä, amen.
- sivustaseurannut..
että et taida olla tosissasi? Koitin rukoilla puolestasi, mutta en saanut Hengen täyteyttä ja se voi olla osoituksena siitä, että et ole tosissasi. Muutenkin on vaikeaa katkoviivalle rukoilla!
- sisar-55
Rukoilen puolestanne, Jumala yksin tietää tilanteenne ja asiasi joihin tarvitset apua kipeimmin juuri nyt.
Ennenkaikkea Hän tahtoo pelastaa sinun sielusi ja antaa sinulle taivaallisen rauhan ja luottamuksen Jeesuksessa.
Rakas Jumala, tahdomme tässä tämän ystävän kanssa yhdessä lähestyä sinua Jeesuksen nimessä. Pyydämme että sinä tartut noihin asioihin jotka aivan kuin lankavyyhden tavoin ovat sotkeutuneet hänen elämäänsä, katkaise sinä ne Jeesus, kiitos mitä teet juuri nyt. Jeesuksen nimessä!
Kiitos Herra että saan jättää tämän ystävän sinun käsiisi jolla on kaikki valta niin taivaassa kuin maan päällä. Aamen. kanssa, tuon tämän avauksen tehneen henkilön puolesta, Isä Jeesuksen niemssä pyydän, että annat apusi tällä hetkellä hänen hättäänsä, jonka sinä rakas taivaallinen Isä parhaiten tiedät.
* Ja kun annat avun, anna hänen oivaltaa ja ymmärtää, että antaa kunnian sitten sinulle, antamalla elämänsä Jeesukselle, Pojallesi ja voi saada syntinsä anteeksi ja päästä pelastuseen sisäpuolelle!
* "Hädän päivänä minä tahdon auttaa sinua, ja sinun tulee kunnioittaa minua, sillä kunniaani minä en toiselle anna, enkä ylistystäni epäjumalille."
* Jumala auttaa kyllä jokaista ihmistä, riippumatta siitä, onko uskossa vaiko ei.
* Mutta siihen sisältyy ehto, KUNNIOITUS Jumalaa kohtaan. Ja parhaiten silloin kunnioittaa Jumalaa, antamalla elämnsä Jeesukelle.
* Sillä pelkät kiitoksen sanat uskomattoman huulilta, ei vakuuta Jumalaa, siksi kannattaa ottaa tosissaan kun Jumalalta apua hakee!- Henri Puumala.
Kielillä,sitten kirjoitin sen tänne.Siunausta.
- NYT ALKAA...
..olla vitsit vähissä! Jotain sentään ymmärrän, mutta tällainen leikki jo ylittää kaikki inhimillisyyden rajat.
HÄVETKÄÄ ONNETTOMAT!!!! Rakas Jumala sinä näet tämän rukouspyynnön ja hädän sen takana. Anna rakas Jumala apusi tälle pyytäjälle ja hänen perhelleen,varjele,hoida, kanna, anna heidän tuntea huolenpitosi Jumala. Sinä Jumala tiedät parhaiten mikä heille on hyväksi ja parasta, anna sen tapahtua heille. Ole heitä lähellä ja johdata..kiitos Jumala..Jeesuksen Kristuksen nimessä..Aamen.
- - - - -
Kiitos kaikille vastanneille.Sain siitä voimaa,rukoilette nyt kun minä en jaksa..Teille kaikille siunausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532