Eilen oli ihanaa, kun sain testata uusien kiiltävien Kontio Original kumisaappaitteni veden pitävyyden. Kahlailin uusilla väljillä Kontioillani kylmässä rantavedessä melkein varren suita myöten. Testin tulos hyvin pitivät ihanat kumpparini veden. Ei mennyt vettä kumisaappaaseen! Sitten illalla istuin kotona uudet kiiltävät isot saappaat jalassa ja hivelin niiden pitkiä ihania varsia ja uusi kumi tuoksui ihanasti. Sittenpä tulikin peilin eteen lähtö ja "kiksit" tuli katsellessani uusia kumisaappaitani, vau!!! Onko muilla samankaltaisia kokemuksia, nimenomaan uusien kumisaappaiden huumasta?
Kumppareilla vedessä
12
2848
Vastaukset
- Ne**
Uudet kiiltävät kumpparit ovat ihanat. Ja uuden kumin tuoksu mahtava. Uusilla puhtailla kumppareilla on kiva lampsia sisällä.
- n35
Minä ainakin testasin uudet saappaani rantavedessä niin, että niihin lorahti vettä sisään.
Kävelin sitten saappaat hölskyen kotiin ja testasin sisällä ettei vesi valu pois niistä.
Mukavasti hölskyi, eivätkä vuotaneet. - Erinomaista!
n35 kirjoitti:
Minä ainakin testasin uudet saappaani rantavedessä niin, että niihin lorahti vettä sisään.
Kävelin sitten saappaat hölskyen kotiin ja testasin sisällä ettei vesi valu pois niistä.
Mukavasti hölskyi, eivätkä vuotaneet.Juuri noin tulee toimia uusien kumppareiden kanssa, ne täytyy testata ja kastaa lopuksi..
- vedessä
Erinomaista! kirjoitti:
Juuri noin tulee toimia uusien kumppareiden kanssa, ne täytyy testata ja kastaa lopuksi..
vaimon kanssa kahlattiin niin syvälle että saappaisiin meni vettä ja sitten saunaan ja ....!, vaimolla punaiset piiitkät 42 kontiot ja itsellä mustat.
- puristaa
n35 kirjoitti:
Mukavasti hölskyi, eivätkä vuotaneet.Vesi puristaa saappaanvarret sääriä vasten kun kahlaa tarpeeksi syvälle. Itse menen heijastinnauhan syvyyteen ja jään odottamaan aaltoja. Ennen pitkää tulee se isompi aalto ja vesi nousee...
- Uudet kumekset
puristaa kirjoitti:
Vesi puristaa saappaanvarret sääriä vasten kun kahlaa tarpeeksi syvälle. Itse menen heijastinnauhan syvyyteen ja jään odottamaan aaltoja. Ennen pitkää tulee se isompi aalto ja vesi nousee...
Mä taas tykkään testailla vedessä uusia pitkiä kumisaappaitani siten että vain toiseen isoon ja uuteen kumisaappaaseen pääsee varresta vähän lorahtamaan kylmää vettä kumisaappaan sisään. Sitten rannalla on ihana istua kuivakumisaapas jalassa ja märkä Kontio kädessä! Kaattaa siitä sitten vesi pois ja ihailla ja tutkia uutta kumisaapasta kädessä! Njam ja silloin se tuleee.....!
- jännitys kumppari
puristaa kirjoitti:
Vesi puristaa saappaanvarret sääriä vasten kun kahlaa tarpeeksi syvälle. Itse menen heijastinnauhan syvyyteen ja jään odottamaan aaltoja. Ennen pitkää tulee se isompi aalto ja vesi nousee...
Mä puolestani laitan pitkät kumisaappaani jalkaan ja menen ulos leikkimään vesihanan alle. Käyttelen vuoron perään kumppareitani vesisuihkun alla aivan riskirajoilla milloin vettä loiskahtaa kumisaappaaseen. Leikkini loppuu jos toiseen saappaaseen menee vettä, mutta tunne on loistava. Vettä kumpparissa, jess!
- suihkussa
jännitys kumppari kirjoitti:
Mä puolestani laitan pitkät kumisaappaani jalkaan ja menen ulos leikkimään vesihanan alle. Käyttelen vuoron perään kumppareitani vesisuihkun alla aivan riskirajoilla milloin vettä loiskahtaa kumisaappaaseen. Leikkini loppuu jos toiseen saappaaseen menee vettä, mutta tunne on loistava. Vettä kumpparissa, jess!
Sama systeemi mutta suihkussa. Tänäänkin olin vaimon punaisissa kontioissa suihkussa ja samanlailla leikin seden kanssa pikku hiljaa kunnes saappaan reuna lähestyi ja jännitys kasvoi kunnes saappaaseen meni vettä.
- vesi kumikkaassa
n35 kirjoitti:
Mukavasti hölskyi, eivätkä vuotaneet.Mäkin innostuin kokeileen samaten uusia pitkiä Kontio-kumisaappaitani. Ihanasti vesi hölskyi kumisaappaissa ja pysyi hienosti saappaiteni sisällä. 100% waterproof ei yhtään reikää kumppareissa ja jee sitten kun kaatelin vedet pois Kontioistani ja annoin niiden kuivaa! Uudet kumisaappaani kiiltävät nyt viekottelevasti jälleen ja uusi kumisaapas tuoksuukin ihanalta!
- Kumes
n35 kirjoitti:
Mukavasti hölskyi, eivätkä vuotaneet.Heippa vain! Mäkin tykkään leikkiä vaikka millä tavoin vedessä uusilla kumisaappaillani, se on tosi makeeta! Mutta entäpä jos kesken vesileikkien poksahtaisi reikä kumisaappaaseen? Mitäpä silloin tekisit? Mulle kerran kauan sitten kävi juuri niin kun kumisaapas tarttui rantavedessä piikkilankaan ja puhkaisi reiän kumppariin. Ostin kylläkin heti samana päivänä tilalle aivan uudet kiiltävät Kontiot, mutta käytin kyllä joskus vielä sitäkin saapasta vedessä jossa oli toi reikä!
- Isot kumpparit
puristaa kirjoitti:
Varmaan kiva juttu toi sun saapastelu syvässä vedessä! Täytyypä munkin kokeilla mitä tapahtuu kun laitan uudet isot Kontiot jalkaan ja menen veteen. Laitan vain ohuet sukat ja kapeat verkkarit ja lompsuttelen sitten väljillä kiiltävillä Kontioillani veteen! Saas nähdä meneekö vettä kumisaappaaseen?!?
- Vesi saappaassa
n35 kirjoitti:
Mukavasti hölskyi, eivätkä vuotaneet.Mulla taas on montakin paria uusia kiiltäviä Kontio-kumisaappaita, mutta olen niistä uhrannut vain yhden saapasparin sellaiseksi että kastelen ne joskus sisältä. Muutkin kiiltävät Kontioni ovat silloin lähellä kun kotona leikin tällä yhdellä kiiltävällä kumisaapasparillani suihkun alla! Katson samalla toisia kumisaappaitani kun riskeeraan "suihkuKontioitani" hanan alla milloin vettä humpsahtaa kumppariin ja kumpaan niistä vai molempiin? Voi sitä tunnetta sitten kun vettä on uudessa kiiltävässä kumisaappaassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.778852Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli662845Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä182098- 1572021
Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️211973Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1381881Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?301740- 461566
- 1031502
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411256