Kertokaa Halloween juhla ideoita!

Kummitteleva Kurpitsa

Järjestän Halloween-juhlat mutta en keksi mitä siellä tehtäisiin.

Antaisitteko vaikkapa kattaus,ohjelma ja koristelu
vinkkejä

Kiitos!

4

3376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nämä?

KATO LINKIT ALEMPANA!!!

Löytyy sadoittain sivuja mistä etsiä.
      Jos et itse meinaa tehdä asialle mitään, et ansaitse juhkiakaan.

Itse aloitin jo pari viikkoa sitten ruokien suunnittelun ja koristeiden valmistelun..

• joku vaan

aion ite tehä bileisiini noita boolia( vihreetä mehuu vaan) ja sinne lillumaan verinen käsi( hanskaan punaista mehua ja pakkaseen) teen sinne
        myös kaiken sortin tarjoilua ja koristeita. niitä löydät muilta sivustoilta. olis kyl kannattanu alottaa järjesltely aikasemmin. ite alotin jo kuukausi sitten

• Pumpkin `-´

No täs ois "ohjelmapuolta": tää ei oo mitenkää varsinaista ohjelmaa, mut kivaa. Eli siis laatikkoja(tai jotain muita paikkoja joihin voi laitaa asioita/esinitä) jossa on kansi ja kannes reikä. Yhteen voisi laittaa esim, spagettia ja toisee hammastahnaa, kolmanteen rusinoita jne... Kokeiltu on ja ihmisten ilmeitä on kiva kattoo kun ne työntää käden sinne. (Varsinkin pienten lapsien!!!! =D) No, jos ei oikeen toi natsannu ni jos lähel on metsä sinne on kiva mennä (pimeellä) leikkii kuurupiiloo (tai jonnekin muuallekkin tiätty ku metsää). Ihan sika pelottavaa. :S Ja tietyst jos tykkää ni voi kattoo jotain kauhufilmii... Ja perinteinen "karkki vai kepponen" vois olla kivaa muuten, mut kun Suomessa sitä ei harrasteta ni ihmisil ei olis antaa karkkia ja sit pitäis tehä kepponen... Naapuri sopu vois olla sen jälkee entinen! :D
      Täs oli tällast jaaritteluu, mut suosittelen vakavasti surffaan netis ettii noit juttui. Niit löytyy nimittäin yllättävän paljon yllättävän helposti... :) Mukavii juhlii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      257
      15241
    2. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      125
      10156
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      108
      9381
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      23
      7119
    5. 182
      6557
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      176
      6238
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      33
      5622
    8. Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella

Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole
      Maailman menoa
      47
      4816
    9. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      26
      1838
    10. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      151
      1707
    Aihe