Järjestän Halloween-juhlat mutta en keksi mitä siellä tehtäisiin.
Antaisitteko vaikkapa kattaus,ohjelma ja koristelu
vinkkejä
Kiitos!
Kertokaa Halloween juhla ideoita!
4
3344
Vastaukset
- nämä?
KATO LINKIT ALEMPANA!!!
Löytyy sadoittain sivuja mistä etsiä.
Jos et itse meinaa tehdä asialle mitään, et ansaitse juhkiakaan.
Itse aloitin jo pari viikkoa sitten ruokien suunnittelun ja koristeiden valmistelun..- joku vaan
aion ite tehä bileisiini noita boolia( vihreetä mehuu vaan) ja sinne lillumaan verinen käsi( hanskaan punaista mehua ja pakkaseen) teen sinne
myös kaiken sortin tarjoilua ja koristeita. niitä löydät muilta sivustoilta. olis kyl kannattanu alottaa järjesltely aikasemmin. ite alotin jo kuukausi sitten
- Pumpkin `-´
No täs ois "ohjelmapuolta": tää ei oo mitenkää varsinaista ohjelmaa, mut kivaa. Eli siis laatikkoja(tai jotain muita paikkoja joihin voi laitaa asioita/esinitä) jossa on kansi ja kannes reikä. Yhteen voisi laittaa esim, spagettia ja toisee hammastahnaa, kolmanteen rusinoita jne... Kokeiltu on ja ihmisten ilmeitä on kiva kattoo kun ne työntää käden sinne. (Varsinkin pienten lapsien!!!! =D) No, jos ei oikeen toi natsannu ni jos lähel on metsä sinne on kiva mennä (pimeellä) leikkii kuurupiiloo (tai jonnekin muuallekkin tiätty ku metsää). Ihan sika pelottavaa. :S Ja tietyst jos tykkää ni voi kattoo jotain kauhufilmii... Ja perinteinen "karkki vai kepponen" vois olla kivaa muuten, mut kun Suomessa sitä ei harrasteta ni ihmisil ei olis antaa karkkia ja sit pitäis tehä kepponen... Naapuri sopu vois olla sen jälkee entinen! :D
Täs oli tällast jaaritteluu, mut suosittelen vakavasti surffaan netis ettii noit juttui. Niit löytyy nimittäin yllättävän paljon yllättävän helposti... :) Mukavii juhlii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675830Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.971926- 631445
- 2611137
- 471132
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126999Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49826Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31763Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39725