Oikeusministeri Tuija Braxin johtama komitea esittää laajoja leikkauksia presidentin valtaoikeuksiin.
Erinomaista! Lausunnosta on pääteltävissä, että komitean mielestä valtaoikeuksia, erityisesti nimitysoikeutta, on käytetty väärin nykyisen presidentin aikana. Siksi valtaoikeuksien leikkaukset on pantava toimeen välittömästi, jotta nykyinen, sairas käytäntö ei jatkuisi.
Nykyisen presidentin tekemät nimitykset on myös peruttava.
Halosen nimitykset peruttava!
5
213
Vastaukset
- presidentin
viran!, se on nimittänyt vain omia puoluekumppaneitaan korkeisiin virkoihin!
Se on kiertänyt vanhoja kommunistisia maita kuten vietnamia, niissä on harjoitettu kidutusta ja sortoa ja rikoksia ihmisyyttä vastaan. - tekemiä
Nimityksiä ei voi perua, vaikka valtaoikeuksia kavennettaisikin.
- seuraava presidentti
Jos suomalaiset jatkaa tätä tyhmyyttään ja valitseekin porvarin siihen niin taas on lakia muutettava. Sitten taas lisää valtaa.
- kun sitä
seuraava presidentti kirjoitti:
Jos suomalaiset jatkaa tätä tyhmyyttään ja valitseekin porvarin siihen niin taas on lakia muutettava. Sitten taas lisää valtaa.
järkevästi ja demokraattisesti osataan käyttää.
- ainoa oikein
kun sitä kirjoitti:
järkevästi ja demokraattisesti osataan käyttää.
käyttäjä,vai mahtuukon joku väliin??????
Olen huomannut tälläiset kirjoitukset
tarkoittaa: "Porvari ainoa oikeinkäyttäjä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706