siis onko enää epäuskottavampaa sarjaa olemassakaan?! Täysin päätöntä seikkailua. Meni saippuaoopperaksi tämäkin. Eka ja toka tuotantokausi vielä jaksoi kiinnostaa, mut tää neljäs alkaa olla täyttä soopaa.
Äijät on muka jotain joka alan spesialisteja ja onnistuu soluttautumaan mihin vain milloin vain. Hommat käy käden käänteessä. Siis oikeasti!? Ei tässä sarjassa ole mitään JÄRKEÄ!
epäuskottavaa scheissee
5
561
Vastaukset
- maikkelii
Itse olen sitä mieltä, että kolmas kausi oli huono, mutta tämä neljäs on taas todella hyvä!
Yritäs ymmärtää, ettei Prison Break ole todellisuutta, vaan tv-sarja :)- MissFichtner
tv-sarja se sitte ois niin uskottavaa ei-scheissee? Tykkäät sit salkkareista vai? Ittelle kun tv-ohjelmat ovat pääosin rentouttavaa viihdettä enkä tosiaankaan kiusaa itteäni tai muita pohtimalla että onko uskottavaa tai ei,
X-files, 24, Los Serrano, Uhan alla, House jne. kaikissa on jotain uskottavaa mutta niiiin paljon epäuskottavaa ja so what! Ei oo pakko kattoa jos niin tykkää kyttyrää!!! - Vituiks män
MissFichtner kirjoitti:
tv-sarja se sitte ois niin uskottavaa ei-scheissee? Tykkäät sit salkkareista vai? Ittelle kun tv-ohjelmat ovat pääosin rentouttavaa viihdettä enkä tosiaankaan kiusaa itteäni tai muita pohtimalla että onko uskottavaa tai ei,
X-files, 24, Los Serrano, Uhan alla, House jne. kaikissa on jotain uskottavaa mutta niiiin paljon epäuskottavaa ja so what! Ei oo pakko kattoa jos niin tykkää kyttyrää!!!Samaa mieltä! TV-sarjat eivät ole tarkoitettu mielikuvituksettomille tyypeille.
- joku1984
Vituiks män kirjoitti:
Samaa mieltä! TV-sarjat eivät ole tarkoitettu mielikuvituksettomille tyypeille.
Jos on niin tosikko että vertaa tv-sarjoja realismiin, niin hukassa on. Pako on kaikkien aikojen paras sarja. Vielä tämä 4-kausi toimii todella. Toivottavasti tekijät jaksavat kirjoittaa yhtä intensiivistä ja hienoa sarjaa jatkossakin.
- mees kuule vittuun
"epäuskottavaa scheissee". pitikö tuo ärsyttävä galleria teinien käyttämä sana tunkea sinne joukkoon!? vitun ääliö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293255- 1181302
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101235- 581011
- 711008
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu183972olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38911Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66890Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹77827