Kuinka moni nainen saa otettua juurta myöten?

kurkkuun

Luin jostain että vain 1-2% naisista on taitava syväkurkku.. miten on täällä? Oletteko keskimääräistä taitavampia ja miten suuren aisan olette onnistuneet ottamaan juurta myöten kurkkuunne

13

2856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Patteri

Pystyn ottamaan max.20cm kokonaan suuhuni, kaikki sen yli menevä ei sitten enää menekään. Eli melkein kaikki vastaan tulleista kaluista on mennyt helposti juurta myöden :)

• Anonyymi

Sama täällä nuorempana seksihommissa meni juureen asti muna kuin muna.

• ihmettelevä!?!

kuinka moni nainen yleensä pystyy ja haluaa tehdä sellaista eli ottaa suihin..ennen ekaa seurustelua en milloinkaan kuvitellut sitä tekeväni mutta seurustelun aikana kumminkin sitä tein..poikakaverini melkein koki syviä itsetunnon tuskia jos en olisi pystynyt.. mutta sperman nielemiseen en suostunut enkäs suostu koska sen pervompaa ja oksettavanpaa en voi tietää.
      eli en suuremmin nauttinut suihin otosta mutta ei se nyt niin hirveääkään sitten ollut,kun kuitenkin rakastin tai välitin poikakaveristani! ja hän nuoli mua sieltä ja se tuntui aivan ihanalta!no joo! nyt en oo yli puoleen vuoteen harrastanu ku yksin..että....

• Jossu

Ei kyse ole niinkään peniksen pituudesta (no rajansa tietysti kaikella;)) vaan tekniikasta. Kun osaa rentouttaa nielunsa ei oksennusrefleksiä tule vaikka ottaa peniksen niinkin syvälle että terska painuu nielua vasten. Tässäkin rauhallinen harjoitus tekee mestarin:)

• Anonyymi

ite mies harjoitellut sauvalla opettelin vaimon neuvoilla hegittämään nenän kautta nykyinen kaverimme 23cm liukuu kurkkuun syvälle sitten meitä kumpaakin

• Harjoittelija

Olen vasta tuota kokeillut muutaman kerran. Toisinaan onnistuu hyvinkin ja joskus taas ei. Harjoitteluväline on parikymmensenttinen. Eiköhän taidot tästä kehity, kun jatkan harjoittelua. Opiskelu on antoisaa :)

• Anonyymi

Juu hyvin 20senttiä menee. Miehenä osaan hyvin imeä kun tiedän mikä tekee hyvää

• Anonyymi

Saan otettua kyrvän kokonaan suuhun

• Anonyymi

Hyi saatana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi saatana.

Hyi ole vaan totuus. Hyi on vaan optimistin lausahdus todellisuudelle.

• Anonyymi

Nämä prosentit on hauskoja. Puhujat ei ymmärrä niistä mitään.

• Anonyymi

Kyllähän sen sinne saa kelle vaa, kunhan tarpeeksi työntää

• Anonyymi

Riippuu siitä kuinka etäällä latva on juuresta.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5203
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5014
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4084
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3590
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3168
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2771
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      51
      1889
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1750
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1608
    Aihe