Luin jostain että vain 1-2% naisista on taitava syväkurkku.. miten on täällä? Oletteko keskimääräistä taitavampia ja miten suuren aisan olette onnistuneet ottamaan juurta myöten kurkkuunne
Kuinka moni nainen saa otettua juurta myöten?
13
2856
Vastaukset
- Patteri
Pystyn ottamaan max.20cm kokonaan suuhuni, kaikki sen yli menevä ei sitten enää menekään. Eli melkein kaikki vastaan tulleista kaluista on mennyt helposti juurta myöden :)
- Anonyymi
Sama täällä nuorempana seksihommissa meni juureen asti muna kuin muna.
- ihmettelevä!?!
kuinka moni nainen yleensä pystyy ja haluaa tehdä sellaista eli ottaa suihin..ennen ekaa seurustelua en milloinkaan kuvitellut sitä tekeväni mutta seurustelun aikana kumminkin sitä tein..poikakaverini melkein koki syviä itsetunnon tuskia jos en olisi pystynyt.. mutta sperman nielemiseen en suostunut enkäs suostu koska sen pervompaa ja oksettavanpaa en voi tietää.
eli en suuremmin nauttinut suihin otosta mutta ei se nyt niin hirveääkään sitten ollut,kun kuitenkin rakastin tai välitin poikakaveristani! ja hän nuoli mua sieltä ja se tuntui aivan ihanalta!no joo! nyt en oo yli puoleen vuoteen harrastanu ku yksin..että.... - Jossu
Ei kyse ole niinkään peniksen pituudesta (no rajansa tietysti kaikella;)) vaan tekniikasta. Kun osaa rentouttaa nielunsa ei oksennusrefleksiä tule vaikka ottaa peniksen niinkin syvälle että terska painuu nielua vasten. Tässäkin rauhallinen harjoitus tekee mestarin:)
- Anonyymi
ite mies harjoitellut sauvalla opettelin vaimon neuvoilla hegittämään nenän kautta nykyinen kaverimme 23cm liukuu kurkkuun syvälle sitten meitä kumpaakin
- Harjoittelija
Olen vasta tuota kokeillut muutaman kerran. Toisinaan onnistuu hyvinkin ja joskus taas ei. Harjoitteluväline on parikymmensenttinen. Eiköhän taidot tästä kehity, kun jatkan harjoittelua. Opiskelu on antoisaa :)
- Anonyymi
Juu hyvin 20senttiä menee. Miehenä osaan hyvin imeä kun tiedän mikä tekee hyvää
- Anonyymi
Saan otettua kyrvän kokonaan suuhun
- Anonyymi
Hyi saatana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana.
Hyi ole vaan totuus. Hyi on vaan optimistin lausahdus todellisuudelle.
- Anonyymi
Nämä prosentit on hauskoja. Puhujat ei ymmärrä niistä mitään.
- Anonyymi
Kyllähän sen sinne saa kelle vaa, kunhan tarpeeksi työntää
- Anonyymi
Riippuu siitä kuinka etäällä latva on juuresta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️511889- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608