Ja mitähän kirjoittaisi

kanervaomenapensas

Rakas päiväkirja! Ny alkaa viikonloppu ja olen sitäki viisaampi.Illalla kirjoitan kirjeen kaverilleni ehkä? Kohta lakaa ruokatunti ja sitten kahdetoista aikaa lähden kotiin viettämään viikonvaihdetta.Onkohan Seppo seinänaapurini serkku? Minulla ja minun serkullani on 26 vuotta ikäeroa. Hän on vanhin serkkuni ja asuu oslossa.Minulla ja Pasilla on 26 vuotta ikäeroa.Minä olen tälläinen pien tytöntyllerö niin Pasi serkku sanoo aina kun Oslosta tulee kotisuomeen käymään tänne Lapin lääniin.Minulla on iso suku ja monta serkkua. Pasi Vuolanne on vanhin serkkuni. Meillä on kahdenviikon kuluttua juhlat ja tapaan taas Pasin perheineen.Minä kannan toisikisi nuorimman serkun titteliä.Serkikuni Pasin lapset ovat kanssani samaa ikäluokkaa ja olen heidän kanssa leikkiniyt lapsena.Aika hassulta se tuntuu.Nyt lähden syömään.

7

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suopursuananastupasvilla

      samaan päiväkirjaan sun kanssas.

      Mää tulin töistä ja kävin sit punttisalilla ja sen jälkeen kaupassa. Sit vein likan kaupungille ja käytin koiraa k***lla.
      Ajattelin mennä vielä käymään kaupungilla kun siellä on joku tapahtuma ja sit naapurin kans lenkile.

      Lenkin jälkeen meen ukon kans saunaan ja katon telkkarista bigbrotheria.

      Huomenna ajattelin siivota ja käydä kirjastossa, kerron sit myöhemmin toteutinko suunnitelmani. Kivat perjantai-illat kaikille.

      • suopursuananastupasvilla

        käytin just koiraa ulkona. tänään siivottiin ja sit kaverit kävi kylässä. Kirjastoon en ehtiny, pitää käydä sit maanantaina. Ihan tylsä päivä.


      • suopursuananastupasvilla
        suopursuananastupasvilla kirjoitti:

        käytin just koiraa ulkona. tänään siivottiin ja sit kaverit kävi kylässä. Kirjastoon en ehtiny, pitää käydä sit maanantaina. Ihan tylsä päivä.

        kävin salilla ja sit olen tehnytkin kotitöitä. Lasten kavereita talo täynnä. Ajattelin käydä vielä juoksulenkillä illalla koiran kans. Kohta syömmen ja sit voisin siedän yhden lasten kavereista kotiinsa ja samalla piipahtaa kaupassa. Loppuillan otan ihan renosti, paitsi että huomisia työjuttuja pitää pikkuisen vilkasta. Rentouttavaa sunnuntaita.


      • espoon likka
        suopursuananastupasvilla kirjoitti:

        kävin salilla ja sit olen tehnytkin kotitöitä. Lasten kavereita talo täynnä. Ajattelin käydä vielä juoksulenkillä illalla koiran kans. Kohta syömmen ja sit voisin siedän yhden lasten kavereista kotiinsa ja samalla piipahtaa kaupassa. Loppuillan otan ihan renosti, paitsi että huomisia työjuttuja pitää pikkuisen vilkasta. Rentouttavaa sunnuntaita.

        vanhimman lapsen kaveri kyllässä ja laitoin juuri pöytään kakkua ja keksiä mitä eilisestä jäi juhlien jälkeen. muuten oon tnänää vaan ollut, mutta pitäisi soittaa kaverille ja pyytää kahville kans tulemaan kun on kakkua jälellä juhlista. sen jo sanoinkin.

        illemmalla meen kait lenkille tai ainakin ulkona pitäis käydä. mutta nyt kutsun lapset pöytään jo vaikka iloinen leikki kuuluu olevan menossa.


      • suopursuananastupasvilla
        espoon likka kirjoitti:

        vanhimman lapsen kaveri kyllässä ja laitoin juuri pöytään kakkua ja keksiä mitä eilisestä jäi juhlien jälkeen. muuten oon tnänää vaan ollut, mutta pitäisi soittaa kaverille ja pyytää kahville kans tulemaan kun on kakkua jälellä juhlista. sen jo sanoinkin.

        illemmalla meen kait lenkille tai ainakin ulkona pitäis käydä. mutta nyt kutsun lapset pöytään jo vaikka iloinen leikki kuuluu olevan menossa.

        olipa väsyttävä työpäivä ja loppui vielä piiitkään palaveriin. Kahvia en ehtiny koko päivänä töissä juomaan kun kiirettä piti ja silloin kun olisin ehtiny, kahvia ei ollu enkä itse ehtinyt keittää... Onneksi ei tullu päänsärky.

        Muksut on omissa touhuissaan ja koirat nukkuu. Maksan parit laskut tässä koneella ja silitän muutaman vaatteen. Sitten vois käydä ennen saunaa koiran kanssa lenkillä. Terkut espoon likalle.


      • espoon likka
        suopursuananastupasvilla kirjoitti:

        olipa väsyttävä työpäivä ja loppui vielä piiitkään palaveriin. Kahvia en ehtiny koko päivänä töissä juomaan kun kiirettä piti ja silloin kun olisin ehtiny, kahvia ei ollu enkä itse ehtinyt keittää... Onneksi ei tullu päänsärky.

        Muksut on omissa touhuissaan ja koirat nukkuu. Maksan parit laskut tässä koneella ja silitän muutaman vaatteen. Sitten vois käydä ennen saunaa koiran kanssa lenkillä. Terkut espoon likalle.

        oli muuten mullakin niin väsyttävä työpäivä, kahvikaan ei auttanut ja meinasin ihan olla jaksamatta mutta jaksoin sitten kuitenkin, kun kaveri soitti, että tulee mut töistä hakee.

        ja se tuli ja mentiin sitten vielä toisen kaverin töihin, josta hommattiin parit edulliset vaatteet. piti kyllä vanhimmalle muksulle ostaa, mutta ostin sit itelle, kun oli niin kerrankin istuvia ja hyviä housuja. kyllä siinä säästi kun sai yhden hinnalla kolmet farkut. mut ostin mä kyllä muksulle kaksi takkia. ja sen kaverille kans yhden.

        kotiin kun pääsin niin en oo mitään jaksanut tehdä ja nyt meen nukkuu. terkut vaan takas sulle suomursuananas (hihi en voinut vastustaa, ihan hyvällä vaan), tiedän kyllä oikein hyvin miltä susta on tuntunut. mullakin usein päänsärkyä ja koitan aina sen kahvin juoda ajallaan ettei tuu. pitkät palaverit ne vasta pään saa särkeekin, ainakin mulla. kivat loppuviikot sulle!


      • suomursuananas
        espoon likka kirjoitti:

        oli muuten mullakin niin väsyttävä työpäivä, kahvikaan ei auttanut ja meinasin ihan olla jaksamatta mutta jaksoin sitten kuitenkin, kun kaveri soitti, että tulee mut töistä hakee.

        ja se tuli ja mentiin sitten vielä toisen kaverin töihin, josta hommattiin parit edulliset vaatteet. piti kyllä vanhimmalle muksulle ostaa, mutta ostin sit itelle, kun oli niin kerrankin istuvia ja hyviä housuja. kyllä siinä säästi kun sai yhden hinnalla kolmet farkut. mut ostin mä kyllä muksulle kaksi takkia. ja sen kaverille kans yhden.

        kotiin kun pääsin niin en oo mitään jaksanut tehdä ja nyt meen nukkuu. terkut vaan takas sulle suomursuananas (hihi en voinut vastustaa, ihan hyvällä vaan), tiedän kyllä oikein hyvin miltä susta on tuntunut. mullakin usein päänsärkyä ja koitan aina sen kahvin juoda ajallaan ettei tuu. pitkät palaverit ne vasta pään saa särkeekin, ainakin mulla. kivat loppuviikot sulle!

        tää onkin paljon parempi nimimerkki, kiitokset siitä!

        Tänään oli kivapäivä töissä ja pystyin lähtemään myös ajoissa pois. Sit söin vähän, join kahvit yksin kotona ja kipaisin jumpalle. Nyt lueskelin sähköpostit (enimmäkseen pomon lähettämiä tiedotusviestejä). Nyt ajattelin imuroida ja laittaa pesukoneen pyörimään. Saa nähdä soittaako likka kaupungilta ja pyytää hakemaan vai onko niin reipas että kävelee.

        Kivat viikonloput kaikille. Mulla onkin loma ens viikolla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      313
      2859
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2203
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1243
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe