Jos satunnaisuuden

puolustajat kerrankin

Itse pelaisivat enemmän kuin 5€ kerralla esim. mättäisivät 1000-2000€ kerralla niin voisin väittää että heidän uskonsa pelien satunnaisuuteen muuttuisi yhdessä hetkessä. Tämä näille savipäille Gaplerille ja muille RPO;n savikukoille. Koneesta saa varmasti hetkellisesti pelaten sen kuvan että vaikuttaa satunnaiselta mutta, oikean kuvan saa vain ja ainoastaan pelaamalla pidemmän putken- enkä tarkoita pelaamon tai muiden demopelejä, joilla ei sitten ole mitään tekemistä oikeiden pelitilanteiden kanssa. Yksinkertaisesti ne jotka väittävät koneiden olevan satunnaisia EIVÄT OIKEASTI TIEDÄ ASIAA, ja perustavat tietonsa vain ja ainoastaan yhdestä tuutista annettuun informaatioon. Jos näillä savikukoilla olisi varaa pelata/ tahtoa kokeilla käytännössä väittämäänsä niin heidän mielipiteensä asiasta kääntyisi päälaelleen. Ei ole uskottavaa että automaattiruletti ( uudempi versio jossa maksipanos huoltoasemalla 2€ ) imaisisi 250€ puolessa tunnissa jos ei siinä olisi imuputki päällä joka tarkoittaa RAY;n koneissa sitä että kone ei anna mitään voittoja ulos. Sen huomaa siitä että kone laskee kolikoita alas pusseihin jatkuvasti, silloin on turha pelata. Ja näitä imuvaiheita on kaikissa RAY;n koneissa.

7

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • " pelaisivat enemmän kuin 5€ kerralla esim. mättäisivät 1000-2000€ kerralla niin voisin väittää että heidän uskonsa pelien satunnaisuuteen muuttuisi yhdessä hetkessä"

Ei ole mitään järkeä takoa 1000€ koneeseen jossa on joku 20€ päävoitto eli omista rahoista en ainakaan ikinä moista summaa pelaisi. Jos kuitenkin 1000€ koneeseen laittaisin uskoisin edelleen pelin satunnaisuuteen koska RAY on näin kertonut.

En ole selivittänyt pelien satunnaisuutta pelaamalla eikä sitä pelaamalla saakkaan selville. Tieto on tullut RPO:lta ja RAY:lta jotka tietävät, että pelit on satunnaisia.

• <<<<<<<

"En ole selivittänyt pelien satunnaisuutta pelaamalla eikä sitä pelaamalla saakkaan selville. Tieto on tullut RPO:lta ja RAY:lta jotka tietävät, että pelit on satunnaisia."

Minä tiedän ettet sinä osaa pelata pokeria ja nyt sinä uskot mua, koska kerroin sen juuri. Uskot mitä muut sanoo, maapallo on litteä ja nyt menet kertomaan sen kaikille, koska minä sanoin niin. Lopetat sen bullshitin jauhamisen, koska minä sanoin niin.

• .Kampela2
        <<<<<<< kirjoitti:

"En ole selivittänyt pelien satunnaisuutta pelaamalla eikä sitä pelaamalla saakkaan selville. Tieto on tullut RPO:lta ja RAY:lta jotka tietävät, että pelit on satunnaisia."

Minä tiedän ettet sinä osaa pelata pokeria ja nyt sinä uskot mua, koska kerroin sen juuri. Uskot mitä muut sanoo, maapallo on litteä ja nyt menet kertomaan sen kaikille, koska minä sanoin niin. Lopetat sen bullshitin jauhamisen, koska minä sanoin niin.

Olet siis kaikkkien alojen asiantuntija, joka on kirjoittanut kaikki maailman tietokirjat ja kehittänyt kaikki teoriat?

Vai olisi kuitenkin niin, että matematiikasta, tilastotieteestä ja satunnaisuudesta et tiedä mitään, etkä ole oikeastaan kiinnostunutkaan?

Jos harrastaisin uhkapelejä, niin laittaisin panokseni tällaisessa veikkauksessa tuolle jälkimmäiselle vaihtoehdolle.

• Näsäviisas
        .Kampela2 kirjoitti:

Olet siis kaikkkien alojen asiantuntija, joka on kirjoittanut kaikki maailman tietokirjat ja kehittänyt kaikki teoriat?

Vai olisi kuitenkin niin, että matematiikasta, tilastotieteestä ja satunnaisuudesta et tiedä mitään, etkä ole oikeastaan kiinnostunutkaan?

Jos harrastaisin uhkapelejä, niin laittaisin panokseni tällaisessa veikkauksessa tuolle jälkimmäiselle vaihtoehdolle.

Sä sitten tunkeudut joka paikkaan kohottamaan egoasi joka on pienenkullisi ansiosta todella alhainen.

• .Kampela2
        Näsäviisas kirjoitti:

Sä sitten tunkeudut joka paikkaan kohottamaan egoasi joka on pienenkullisi ansiosta todella alhainen.

En nähnyt, että mitään kysymystä olisi esitetty Gambler1:llekään.

Eli keneltä kysyit arvon matematiikan ja satunnaisuuden rohvessoori?

Kukaa saa vastata kysymykseesi?

• <<<<<<< kirjoitti:

Uskon mitä RPO:ssa kirjoitetaan,mutta jos väität maapolloa litteäksi niin siihen en usko.

Myös RAY itse on kertonut pelien satunnaisuudesta.

Miksi he valehtelisivat?

• mompela!
        .Kampela2 kirjoitti:

En nähnyt, että mitään kysymystä olisi esitetty Gambler1:llekään.

Eli keneltä kysyit arvon matematiikan ja satunnaisuuden rohvessoori?

Kukaa saa vastata kysymykseesi?

Vedä kyrpä päähäs. Isäkö runkkas kampelaa päähän kun ei aivot toimi? Eikö poju keksinyt parempaa nimimerkkiä?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1551
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      971
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      826
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      738
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      730
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      338
      681
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      674
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      666
    Aihe