Deitti-ilmoitus;P

bright-wing

Deitti-ilmoitus

1. nimeksesi mummosi tai vaarisi etunimi ja sukunimeksesi lähimmän naapurisi sukunimi
2. asuinpaikaksesi kaupunki, jossa viimeksi kävit bussilla
3. iäksesi oma ikä plus lemmikkiesi määrä
4. ammatiksesi naisilla äidin ammatti tai miehillä isän ammatti
5. harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää
6. lasten lukumääräksi se, montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät hiuksiasi
7. hiustenväriksi tämän hetkinen paidan väri
8. silmienväriksi tämän hetkinen housujen väri
9. musiikkimauksi genre, jota et siedä
10. lempiartistiksi tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi
11. itseäsi parhaiten kuvaavaksi adjektiiviksi laitetaan se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun googlaat 2. nimesi ja sanan "adjektiivi" lainausmerkeissä eli esim. Maija "adjektiivi"

Moi. Olen 1_ _, asun 2_. Olen 3_, olen töissä 4_. Harrastan 5_. Minulla on 6_ lapsi.
Minulla on 7._ hiukset ja 8_ silmät. Musiikkimakuuni kuuluu 9_. Lempiartistini on
10_. Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on 11_.

14

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bright-wing

Deitti-ilmoitus

- nimeksesi mummosi tai vaarisi etunimi ja sukunimeksesi lähimmän naapurisi sukunimi
      - asuinpaikaksesi kaupunki, jossa viimeksi kävit bussilla
      - iäksesi oma ikä plus lemmikkiesi määrä
      - ammatiksesi naisilla äidin ammatti tai miehillä isän ammatti
      - harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää
      - lasten lukumääräksi se, montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät hiuksiasi
      - hiustenväriksi tämän hetkinen paidan väri
      - silmienväriksi tämän hetkinen housujen väri
      - musiikkimauksi genre, jota et siedä
      - lempiartistiksi tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi
      - itseäsi parhaiten kuvaavaksi adjektiiviksi laitetaan se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun googlaat 2. nimesi ja sanan "adjektiivi" lainausmerkeissä eli esim. Maija "adjektiivi"

Moi. Olen Elva Valkonen, asun Espoossa. Olen 24 vuotias, olen töissä lastentarhassa. Harrastan kutomista. Minulla on yksi lapsi.
      Minulla on vihreät hiukset ja ruskeat silmät. Musiikkimakuuni kuuluu metal. Lempiartistini on
      Kaija Koo. Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on mielenkiintoinen.

• Marjo27

Moi. Olen Raija Sallinen. Asun Imatralla. Olen 27-vuotias. Olen töissä myyjänä. Harrastan formuloita ja jääkiekkoa. Minulla on yksi lapsi. Minulla on ruskeat hiukset ja siniset silmät. Musiikkimakuuni kuuluu ooppera. Lempiartistini on E-type.

Laitoin tuoho kaupunki kohtaa sellasen jossa viimex oon käyny. Kun en ees muista millo oisin viimex käyny linja-autolla missään.

• .............................

Deitti-ilmoitus

Moi. Olen Elsa Kujala, asun Tampereella. Olen 21 vuotta, olen töissä ompelijana. Harrastan benjihyppyä,pilatesta,tai chitä ja koruompelua. Minulla on 2 kpl lapsia.
      Minulla on oranssit hiukset ja mustat silmät. Musiikkimakuuni kuuluu iskelmä. Lempiartistini on
      Pink. Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on hyvä.

• ganha

Deitti-ilmoitus

Moi. Olen Marjatta Turkki, Tampereella. Olen 21-vuotias, olen työtön. Harrastan golfia ja jalkapalloa. Minulla on kaksi lasta.
      Minulla on vaaleanpunaiset hiukset ja siniset silmät. Musiikkimakuuni kuuluu sietämätön örinähevi. Lempiartistini on
      Lauri Tähkä. Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on tarmokas.

• ykä.

1. nimeksesi mummosi tai vaarisi etunimi ja sukunimeksesi lähimmän naapurisi sukunimi
      11. itseäsi parhaiten kuvaavaksi adjektiiviksi laitetaan se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun googlaat 2. nimesi ja sanan "adjektiivi" lainausmerkeissä eli esim. Maija "adjektiivi"

Moi. Olen Väinö Peltola, asun Rovaniemellä. Olen 25vuotias, olen töissä yrityksessä. Harrastan penkkiurheilua ja biletystä. Minulla on 0 lasta.
      Minulla on valkoiset hiukset ja siniset silmät. Musiikkimakuuni kuuluu kristillinen metalli. Lempiartistini on
      Zucchero. Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on IHANA!

• deitti-ilmotus:)

Moi.
      Olen Raili ja asun Helsingissä. Olen 22-vuotta ja olen töissä päiväkodissa.
      Harrastan balettia ja viulunsoittoa.
      Minulla ei ole lapsia.
      Minulla on punaiset hiukset ja siniset silmät. Musiikkimakuuni kuuluu klassinen musiikki. Lempiartistini on apulanta.
      Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on suuri.

• Feikki-sinkku

Deitti-ilmoitus

Moi. Olen Vieno Laulaja, asun Seinäjoella. Olen 29v, olen töissä siivojana. Harrastan jalkapalloa ja jääkiekkoa. Minulla ei ole lapsia.
      Minulla on mustat hiukset ja beiget silmät. Musiikkimakuuni kuuluu hevi, klassinen ja ooppera. Lempiartistini on Janne Tulkki. Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on käytettävä.

• löytyä seuraa :)

Moi. Olen Anja Reijonen. Asun Helsingissä. Olen 23-vuotias. Olen töissä perhepäivähoitajana. Harrastan lumilautailua. Minulla on kaksi lasta. Minulla on siniset hiukset ja mustat silmät. Musiikkimakuuni kuuluu jazz ja hiphop. Lempiartistini on Juice Leskinen. Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on "asiaton".

• Ajankuluttaja..:)

Olen Leea Rasinkangas Jyväskylästä. Olen 21-vuotias opiskelija. Harrastan jääkiekkoa ja jalkapalloa. Minulla on yksi lapsi. Hiukseni ovat vaaleanpunaiset ja silmäni mustat..:D
        Musiikkimakuuni kuuluu hiphop ja hevi, lempiartistini on Charles Plogman.
        Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on "näpsäkkä"

• lykästäiskö

Moi. Olen Saima Rajala, asun Tampereella. Olen 27, olen töissä tekninen apulainen. Harrastan metsästystä. Minulla ei ole lapsia.
      Minulla on mustat hiukset ja mustat silmät. Musiikkimakuuni kuuluu iskelmä. Lempiartistini on
      Suurlähettiläät. Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on kokenut.

• on tää (:

Deitti-ilmoitus

Moi. Olen 1Hilkka Sorsa, asun Joensuussa. Olen 21, olen töissä ompelimossa. Harrastan lentopalloa. Minulla on 1 lapsi.
      Minulla on mustat hiukset ja mustat silmät. Musiikkimakuuni kuuluu klassinen. Lempiartistini on
      Von hertzen brothers. Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on julkisuudenkipeä.

• hohohoho

Moi. Olen Aino Rissanen, asun Helsingissä. Olen 21. olen töissä kotitalousopettajana. Harrastan telinevoimistelua ja eläinten täyttämistä. Minulla ei ole lapsia.
      Minulla on siniset hiukset ja punaiset silmät. Musiikkimakuuni kuuluu hevi, jazz ja klassinen. Lempiartistini on Anna Abreu. Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on mahdoton.

• Moi. Olen Maiju Parkkonen, asun Helsingissä. Olen 25, olen töissä Nordean pääkonttorin ruokalassa. Harrastan teurastusta. Minulla ei ole yhtään lasta.
      Minulla on (ei ole paitaa eli ei oo hiuksia?)hiukset ja mustat silmät. Musiikkimakuuni kuuluu purkka-pop. Lempiartistini on
      Shinedown. Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on tarmokas.

• tämmöinen

Moi. Olen Anni Hakala. Asun Orivedellä. Olen 35v. Olen kotiäiti. Harrastan lentämistä, laskuvarjo- ja benjihyppyä. Minulla on 3 lasta. Minulla on mustat hiukset ja mustat silmät. Musiikkimakuuni kuuluu hiphop, räppi ja death metalli. Lempiartistini on Enya. Itseäni parhaiten kuvaava adjektiivi on Paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe