Ette voi uskoo miten iloinen olin siit kun kuulin ettei se olekaa kuollu. Meinasin jo kesällä ku kuulin et se kuolee nelos jaksos lopettaa koko sarjan katsomisen kun ajattelin ettei siin mitää järkee ole ku senkin menivät tappamaan ja sama homma jatkuu kui ykköses. En mä kuitenkaan pystyny olemati kattomati lempisarjaani. Ja sitte kuulin joku viikko kaks sitte et se tulee takaisin. Hih hih. Kaverille vaan valitin et tyhmää ku se kuolee ku nii hyvä pari olivat, mut sen ilmeestä ja elehdinnästä huomasin ettei se olekaa kuollu ku se seuraa netist amerikan versiota.
sara-4.tuotantokausi
mallu...
1
688
Vastaukset
- Parasgf
Joo, Michael finally got some ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890