Haluaisin vain tiedustella kuinka moni tällä palstalla kävijöista käy stall syrenbacka nimisellä tallilla. Itse käyn kerran viikossa. Mitä mieltä olette tallista? Entä hevosista/poneista?
Tuntitoiminnasta? jne..
Kuka käy stall syrenbackassa?
4
2629
Vastaukset
- hepola:)
Minusta talli on todella kiva ja rauhallinen paikka.
Tallit ovat vähän vanhoja mutta hyvässä kunnossa!
Ponit eivät todellakaan ole automaatteja.
Hevoset eivät kaikki ole kovin taitavia mutta kyllä ne osaavat jos vain antaa oikeat avut. Ponit ovat yleensä kilttejä ja kaikki eri luonteisia.
Tuntitoiminta on kivaa vaikka talvella ei juuri hypätä eikä joka kerta laukata. - tätiratsastaja
Kiva paikka, suosittelen!
- ex-tätiratsastaja
Kävin Syrenbackassa useamman vuoden ja tykkäsin kyllä ilmapiiristä, ihmisistä ja hevosista. Sellainen mukava lämmin ja välitön talli, jossa oli kiva käydä. Liinan ollessa opettaja opetus oli ihan huippua, silloin ryhmässämme taso nousi selvästi ja teimme monipuolisesti erilaisia tehtäviä. Valitettavasti Liinan lähdettyä opetus ei ollut enää yhtä kannustavaa, monipuolista ja laadukasta. Esimerkiksi opettajalta ei saanut enää kauden päättyessä SRL:n kirjallista arvioita ratsastajan taidoista eikä opettaja kerännyt palautteita tai toiveita. Aiemmin vuoden aikana hypättiin 8 kertaa, mutta uuden opettajan myötä hypättiin kerran. Suurin osa tunneista ja tehtävistä oli samaa, mihin kyllästyivät sekä ratsastajat että hevoset. Kun hinnatkin vielä nousivat, niin päätin vaihtaa tallia, sillä hinta-laatusuhde ei mielestäni ollut enää kohdallaan. Nyt maksan toisella tallilla tunnista saman verran, mutta saan parempaa opetusta ja ratsastukseen on löytynyt taas uusi into. Harmillista myöntää, mutta vaihtamisen myötä huomasin myös, että hevosten osaamistasossa tapahtui myös selkeä muutos parempaan. Tykkäsin kyllä Syrenbackan hevosista, niitä oli kiva hoitaa ja ratsastaa, mutta nykyisen ratsastuskoulun hevosiin verrattuna ne olivat selkeästi osaamattomampia.
- Anonyymi
Suosittelen, varsinkin lapsille ja nuorille! Asiallinen ja rauhallinen paikka. Aikuisetkin saavat opetuksesta paljon irti mutta tällä hetkellä hevosia tai isoja poneja on vain muutama. Hypätään usein, myös maastossa. Maneesi tärisee
kun tuulee ja osa poneista reagoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?36749Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663