Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Onhan mennyt

Kummalliseksi

Tämä palsta :(

Viime perjantain "Sydämen asialla" jaksosta taitaa olla pari viestiä, tämän päiväisestä ei vielä yhtään :(

Jostain muusta sarjasta vaan jutellaan :(

17

1925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin että

      Tähän sarjaan ollaan kyllästytty. Sarjassa "muka aina tapahtuu". Pikku kylä, samat naamat. Näyttelijäsuoritukset aika heppasia. Joutaisi lopettaa sarja, jotain uutta tilalle. Mitähän, siinä miettimistä.

      • että..

        kaikki tämän palstan vakihemmot eivät ole vielä tuota eilistä jaksoa katsoneet.
        Ainakin näin alkoholistin näkövinkkelistä tarkastellen sarja tulee täysin väärään aikaan. Perjantaina seitsemältä on paljon muutakin tekemistä kuten esim. olla paarissa. Niinpä ainakin minä tallennan jakson aina kovalevylle, ja katselen sitten aamutuimiin kuten Kovan Lain ja Jerichon.
        Sarjan latistuminen johtuu siitä että tätä huumetta ei enää saakaan joka päivä,ja viikon kuluessa ehtii vieroittumaan sarjasta ja huomaa sen ohkaisuuden...


      • täysin
        että.. kirjoitti:

        kaikki tämän palstan vakihemmot eivät ole vielä tuota eilistä jaksoa katsoneet.
        Ainakin näin alkoholistin näkövinkkelistä tarkastellen sarja tulee täysin väärään aikaan. Perjantaina seitsemältä on paljon muutakin tekemistä kuten esim. olla paarissa. Niinpä ainakin minä tallennan jakson aina kovalevylle, ja katselen sitten aamutuimiin kuten Kovan Lain ja Jerichon.
        Sarjan latistuminen johtuu siitä että tätä huumetta ei enää saakaan joka päivä,ja viikon kuluessa ehtii vieroittumaan sarjasta ja huomaa sen ohkaisuuden...

        väärä, myös minun mielestäni. Perj. iltana yleensä muutakin tekemistä, kuin katsella ko. ohjelmaa, taikka mitään muutakaan ohjelmaa.

        Baarissa en juuri käy, mutta on kaupassa käynnit, saunan lämmitykset sun muut. Tallennan myös digipoxiin, ja katson yleensä lauantaina.


      • minäkin...
        että.. kirjoitti:

        kaikki tämän palstan vakihemmot eivät ole vielä tuota eilistä jaksoa katsoneet.
        Ainakin näin alkoholistin näkövinkkelistä tarkastellen sarja tulee täysin väärään aikaan. Perjantaina seitsemältä on paljon muutakin tekemistä kuten esim. olla paarissa. Niinpä ainakin minä tallennan jakson aina kovalevylle, ja katselen sitten aamutuimiin kuten Kovan Lain ja Jerichon.
        Sarjan latistuminen johtuu siitä että tätä huumetta ei enää saakaan joka päivä,ja viikon kuluessa ehtii vieroittumaan sarjasta ja huomaa sen ohkaisuuden...

        Voi, voi, kyllä minä ainakin nautin täysin siemauksin tästäkin SA:n jaksosta.
        Todella mukava katsella tutuiksi käyneitä ihmisiä. Tarinoilla on selkeä juoni ja toteutus ensiluokkaista edelleen, vaikka tuleekin harvakseltaan.
        Sydämeni ihan suli Rodin eräästä ilmeestä. Että osaavat pienin keinoin kertoa sanottavansa!
        Davidin tepsuttelu myös toi hyvän olon. Koko porukka on ihan kuin naapureita tai sukulaisia katselisi. Ja nyt ette kyllä saa sanoa, että hanki oma elämä. Sitä on ihan tarpeeksi, mutta sekaan mahtuu tämä pieni söpöliini Sydämen asialla!


      • = )
        minäkin... kirjoitti:

        Voi, voi, kyllä minä ainakin nautin täysin siemauksin tästäkin SA:n jaksosta.
        Todella mukava katsella tutuiksi käyneitä ihmisiä. Tarinoilla on selkeä juoni ja toteutus ensiluokkaista edelleen, vaikka tuleekin harvakseltaan.
        Sydämeni ihan suli Rodin eräästä ilmeestä. Että osaavat pienin keinoin kertoa sanottavansa!
        Davidin tepsuttelu myös toi hyvän olon. Koko porukka on ihan kuin naapureita tai sukulaisia katselisi. Ja nyt ette kyllä saa sanoa, että hanki oma elämä. Sitä on ihan tarpeeksi, mutta sekaan mahtuu tämä pieni söpöliini Sydämen asialla!

        Täysin samaa mieltä..oli "herttaista" katseltavaa tuo Ginan ja Philipin suhteen uudelleen lämmittely...Mukavaa viihdettä, ei liikaa väkivaltaa, huumoria löytyy ja joskus aika kimurantteja juonikäännöksiä...tällä hetkellä ainoa sarja, jota aktiivisesti seuraan. Tosin vieläkin meinaan viikolla tälläytyä tv:n ääreen viideksi, mutta eiköhän pikku hiljaa tuo perjantai-illan lähetys tule vakioksi.
        Joo, mullakin on todella oma elämä, ihana perhe , sukulaiset ja työkumppaneitakin joukkoon löytyy, joten tämä on vain hetken huumaa..


      • SteveCrane
        täysin kirjoitti:

        väärä, myös minun mielestäni. Perj. iltana yleensä muutakin tekemistä, kuin katsella ko. ohjelmaa, taikka mitään muutakaan ohjelmaa.

        Baarissa en juuri käy, mutta on kaupassa käynnit, saunan lämmitykset sun muut. Tallennan myös digipoxiin, ja katson yleensä lauantaina.

        Mä pyhitän perjantait SA:lle

        ja mukulat saa ryypätä, kun ei muuta osaa


    • Kysyn vaan!

      Niin, jospa siihen on vaikuttanut tuo jostain muusta sarjasta juttelu...

      En mäkään viittis lukea käsityö palstalla siitä miten autoon vaihdetaan öljyt...ihan näin vaan kärjistäen!!

      Mutta se kai tuolla "jutustelulla" on kai tarkoituskin saada aikaiseksi!

      • heppuheikki

        kovasti yritetään lannistaa sydämen asialla - sarjasta keskustelijat.

        salaliitto...


    • määvaan

      Kai se menee hiukan niin, ettei sarjasta riitä niin paljoa jutunjuurta, kun tulee yksi jakso per viikko. Silloin, kun tuli jakso päivässä, niin täällä oli paljon vilkkaampaa ja itsekin kävin kirjoittelemassa useasti, mutta nyt harvakseltaan...

      • Tätiliini

        olen miettinyt. Joskus tuntuu, että kaikki mahdolliset asiat on jo käsitelty, eikä uutta aihetta keksi millään. Yritetään nyt vain pitää tämä palsta edes jotenkin hengissä. Ehkä taas jossakin vaiheessa vilkastuu, jos ja kun jotakin suurempia muutoksia tapahtuu sarjan tiimoilta.

        Pitää kyllä myöntää, että viikot kuluvat hitaasti perjantaita odotellessa:(


      • Viikon varrelta
        Tätiliini kirjoitti:

        olen miettinyt. Joskus tuntuu, että kaikki mahdolliset asiat on jo käsitelty, eikä uutta aihetta keksi millään. Yritetään nyt vain pitää tämä palsta edes jotenkin hengissä. Ehkä taas jossakin vaiheessa vilkastuu, jos ja kun jotakin suurempia muutoksia tapahtuu sarjan tiimoilta.

        Pitää kyllä myöntää, että viikot kuluvat hitaasti perjantaita odotellessa:(

        Voisihan täällä puhua vähän esim BallyK:sta. Saman tyyppinen sarja kuin on SA. Parempikin mielestäni, huumoria enemmän. Vaan eihän sitä VOI SALLIA TÄLLÄ PALSTALLA. Jos tää viesti menee läpi, joku varmaan hyppää näytöltä mun päälle. Pitää sulkea äkkiä :)


      • = )
        Tätiliini kirjoitti:

        olen miettinyt. Joskus tuntuu, että kaikki mahdolliset asiat on jo käsitelty, eikä uutta aihetta keksi millään. Yritetään nyt vain pitää tämä palsta edes jotenkin hengissä. Ehkä taas jossakin vaiheessa vilkastuu, jos ja kun jotakin suurempia muutoksia tapahtuu sarjan tiimoilta.

        Pitää kyllä myöntää, että viikot kuluvat hitaasti perjantaita odotellessa:(

        No, mutta kun se uusi jakso tulee, niin ei koskaan tiedä mitä siinä sitten tapahtuu...Olihan se aika onnetonta taas tuo Peggyn ja Davidin ansaitseminen, mutta lopussa kiitos seisoi, kun David oli muistettu testamentissa. Peggyhän ei saanut mitään vaikka oli käynyt vanhusta katsomassa, mutta ehkä se rahanahneus tuli liikaa läpi.
        Ja kyllä hieman nauratti tuo Youngerin päteminen kun laittoi "pidätysluudan" heilumaan ja kohta oli mummeli sellissä....niin loppujen lopuksi viimekertaisessa jaksossa tapahtui aika paljonkin, täytyy myöntää!


      • !!!!!!
        = ) kirjoitti:

        No, mutta kun se uusi jakso tulee, niin ei koskaan tiedä mitä siinä sitten tapahtuu...Olihan se aika onnetonta taas tuo Peggyn ja Davidin ansaitseminen, mutta lopussa kiitos seisoi, kun David oli muistettu testamentissa. Peggyhän ei saanut mitään vaikka oli käynyt vanhusta katsomassa, mutta ehkä se rahanahneus tuli liikaa läpi.
        Ja kyllä hieman nauratti tuo Youngerin päteminen kun laittoi "pidätysluudan" heilumaan ja kohta oli mummeli sellissä....niin loppujen lopuksi viimekertaisessa jaksossa tapahtui aika paljonkin, täytyy myöntää!

        Viikko kuluu äkkiä, varsinkin kun on lomaviikko! Loppujen lopuksi hyvä, että SA tulee kerran viikossa, kun tuo syksyn harrastaminen vie kanss oman aikansa!


      • Voisihan
        Viikon varrelta kirjoitti:

        Voisihan täällä puhua vähän esim BallyK:sta. Saman tyyppinen sarja kuin on SA. Parempikin mielestäni, huumoria enemmän. Vaan eihän sitä VOI SALLIA TÄLLÄ PALSTALLA. Jos tää viesti menee läpi, joku varmaan hyppää näytöltä mun päälle. Pitää sulkea äkkiä :)

        Täällä jutella vaikka seksistä taikka politiikasta ym. aiheista ;)

        Jos kuitenkin pidettäisiin kiinni tuosta aiheesta, jota varten tämä osio on tehty :)


      • Ja ihan mielellään
        Voisihan kirjoitti:

        Täällä jutella vaikka seksistä taikka politiikasta ym. aiheista ;)

        Jos kuitenkin pidettäisiin kiinni tuosta aiheesta, jota varten tämä osio on tehty :)

        SA:sta ei enää riitä keskusteltavaa. Tämä palsta kuivahtaa, joutaisi poistaa ja ihmiset voisivat sen harvan kerran kirjoittaa Muut sarjat -palstalle.


      • Kenties?
        Ja ihan mielellään kirjoitti:

        SA:sta ei enää riitä keskusteltavaa. Tämä palsta kuivahtaa, joutaisi poistaa ja ihmiset voisivat sen harvan kerran kirjoittaa Muut sarjat -palstalle.

        No, et ilmeisesti seuraa sarjaa, kun mielestäsi siitä ei ole keskusteltavaa, mutta tästähän aiheesta tuntuu olevan sanottavaa sitäkin enemmän...pitäisikö perustaa nyt palsta "Riittääkö SA:ssa keskusteluaiheita"? Niin sullakin olis sitten ihan oma palsta kirjoitella. Hyvänen aika, kun ihmisiä vaivaa se, onko täällä tarpeeksi viestejä kyseistä sarjasta vai kirjoitellaanko täällä muista sarjoista...tekis mieli sanoa, että hanki oma elämä, jos et muuta viitti kytätä!

        Ja mitä sitten, jos ei täällä riitä kirjoittelijoita, palsta loppuu..entä sitten? Elämä jatkuu ainakin mulla, en tiedä mikä on esim. sun kohtalo??


      • Äkkiä
        !!!!!! kirjoitti:

        Viikko kuluu äkkiä, varsinkin kun on lomaviikko! Loppujen lopuksi hyvä, että SA tulee kerran viikossa, kun tuo syksyn harrastaminen vie kanss oman aikansa!

        Ylihuomisen jälkeen on jo torstai!


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe